Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Sinking Island PL PC.zip

CleanBlood / GRY / gry od 1 do 6 gb / Sinking Island PL PC.zip
Download: Sinking Island PL PC.zip

2,11 GB

0.0 / 5 (0 głosów)




wymagania sprzętowe:
Pentium 4 1.5 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64 MB (GeForce FX 5200 lub lepsza), 3 GB HDD, Windows 2000/XP/Vista

Sinking Island jest kolejną po Paradise produkcją studia White Birds, założonego przez Benoit Sokala (twórcy m.in. cyklu Syberia). Bohaterem jest Jack Norm, policjant prowadzący śledztwo w sprawie morderstwa. Akcja gry toczy się na niewielkiej tropikalnej wyspie, na której nad dziką roślinnością góruje wysoka wieża – hotel. Niestety, pod wpływem jej ciężaru wyspa zaczyna tonąć. Przyczyną tego stanu rzeczy jest fakt, iż jej podstawę stanowi krucha i delikatna rafa koralowa. Na dodatek huragan narusza konstrukcję wieży. Przed bohaterem staje nie lada wyzwanie – musi odkryć zagadkę przestępstwa zanim woda pochłonie wszelkie dowody zbrodni. Ma na to zaledwie trzy dni.Gra jest klasyczną przygodówką typu point&click. Nie spodziewajmy się również elementów fantastycznych w trakcie rozgrywki – sama fabuła jest mocno realistyczna i bazuje na zjawiskach jakie faktycznie wstępują na naszym globie (tak, tonące wyspy istnieją naprawdę). Poczynaniami naszego bohatera sterujemy wyłącznie za pomocą myszki. Występujące postacie są trójwymiarowe. Tła natomiast stworzono w oparciu o prerenderowaną grafikę 2D (podobnie jak w Paradise i Syberii). Autorzy wyposażyli wiele lokacji w animowane obiekty (np. drzewa, woda, blyskawice).Na przejście gry w pierwszym z trybów rozgrywki mamy około siedmiu godzin, po których następuje "Game Over" (ciągle upływa czas i wyspa ustawicznie pogrąża się w wodzie). Jeśli w tym terminie nie uda się nam rozwikłać zagadki, możemy kontynuować rozgrywkę od jednego z checkpointów (przypadają po dwa na jeden dzień czasu gry). W drugim trybie (przygodowym) czas i ilość save'ów są nieograniczone.



Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować




Inne pliki do pobrania z tego chomika
wymagania sprzętowe: Pentium III 1 GHz , 256 MB RAM, karta grafiki 32 MB (GeForce 2 lub lepsza), 1 GB HDD, Windows 98/Me/2000/XP Art of Murder: Hunt for the Puppeteer (Art of Murder: Klątwa Lalkarza) to sequel gry przygodowej z 2007 r. i zarazem trzeci, po Art of Murder: Sztuka Zbrodni oraz Chronicles of Mystery: Scorpio Ritual, projekt rzeszowskiego studia City Interactive. Grupa ta składa się z programistów, którzy mają za sobą takie przedsięwzięcia jak Schizm czy Sentinel: Strażnik Grobowca, a każdy z kolejnych projektów realizują w konwencji point & click.W Hunt for the Puppeteer ponownie wcielamy się w agentkę FBI, Nicole Bonnet i znów tropimy seryjnego mordercę. Tym razem rzecz dzieje się we Francji, Hiszpanii oraz na Kubie, a naszym zadaniem jest odnalezienie psychopaty, który sieje postrach w największych miastach Europy i Ameryki. Wskazówką jest fakt, że przestępca przy każdej ze swych ofiar zostawia laleczkę odzianą w XVIII-wieczny strój. Trop prowadzi do wydarzeń sprzed kilkuset lat, a my jako rezolutna bohaterka musimy stawić czoła wyzwaniu i odnaleźć zabójcę, zanim zginą kolejni ludzie. Fabuła wymaga łączenia ze sobą informacji, zbierania dowodów zbrodni i odnajdywania postaci, które mogą przysłużyć się rozwikłaniu sprawy.Wszystkie wydarzenia mają miejsce w dwuwymiarowych lokacjach, po których poruszają się trójwymiarowe sylwetki bohaterów. Do stworzenia drugiej odsłony Art of Murder użyto znanego z Syberii oraz Post Mortem silnika Virtools Engine. Zastąpił on darmowe narzędzie Wintermute, wykorzystane w części pierwszej i posłużył do wykreowania takich obszarów jak ulice Paryża i Marsylii, hiszpańskie Pireneje czy Hawana. Dla zbudowania mrocznego klimatu zadbano też o dźwiękową stronę przedsięwzięcia, implementując do projektu nastrojową, zależną od tempa akcji muzykę oraz realistyczne odgłosy otoczenia.
wymagania sprzętowe: Pentium III 800 MHz, 256MB RAM, 32 MB akcelerator 3D, 1.2 GB HDD Skład pakietu: Neverwinter Nights + Neverwinter Nights: Shadows of Undrentide + Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark + Neverwinter Nights: Kingmaker.Neverwinter od zawsze było wyjątkowym miejscem Zapomnianych Krain. Omijane przez wojny i plagi miasto nieustannie rozwijało się, zaś jego mieszkańcy żyli w dostatku i spokoju. Niestety, dobre czasy skończyły się. Neverwinter opanowała straszliwa zaraza, siejąca spustoszenie wśród mieszkańców. Musisz znaleźć lekarstwo zanim miasto pogrąży się w całkowitym chaosie...Neverwinter Nights Diamentowa Edycja to kompletne wydanie tytułu, który wyznaczył nową jakość w gatunku role-playing. To wyjątkowe wydanie zawiera podstawową wersję gry Neverwinter Nights, oficjalne dodatki Shadows of Undrentide, Hordes of the Underdark a także po raz pierwszy w języku polskim dodatek Kingmaker (Kingmaker, ShadowGuard i Witch's Wake).
wymagania sprzętowe: Pentium 4 2.4 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 7600 lub lepsza), 6 GB HDD, Windows XP SP2/Vista Universe at War: Earth Assault to tytuł z gatunku strategii rozgrywanych w czasie rzeczywistym, stworzony przez studio Petroglyph, czyli ludzi odpowiedzialnych za powstanie Star Wars: Empire at War. Jest to pierwsza gra z serii Universe at War mającej ukazać się w przyszłości.Akcja gry ma miejsce w niedalekiej przyszłości, kiedy to galaktyczny konflikt, w którym bierze udział niezwyciężona dotąd rasa Obcych zwanych Hierarchy dociera na planetę Ziemia. Niebieska Planeta staje się dla Hierarchy kolejnym źródłem surowców, nie tylko mineralnych ale i organicznych – przybysze ci potrafią bowiem przetwarzać na swoje potrzeby niemalże wszystko. Nasza cywilizacja nie miałaby szans przeciwstawić się tej technologicznej potędze i zupełnie wyginęłaby, gdyby nie obecność innych, przyjaźniej nastawionych ras. Do walk przystępują zaawansowani technologicznie przedstawiciele frakcji Novus. Ponadto w wyniku toczonych na powierzchni walk do konfliktu dołącza trzecie ugrupowanie – pradawna rasa istot, znanych jako Masari. Nasza planeta staje się polem ogromnej bitwy, która zdecyduje o dalszych losach kosmosu i zamieszkujących go istot.Zasadniczo Universe at War: Earth Assault odziedziczyła swoją budowę po Star Wars: Empire at War. Warto jednak dodać, że autorzy wysłuchali opinii graczy, którym w Empire at War nie podobał się element nieprzewidywalności stale żyjącego uniwersum (np. losowe ataki na nasze planety), bo zakłócał przebieg historii. Dlatego też zdecydowali się zaopatrzyć Universe at War w tryb fabularny (bardziej linearny). Do rozegrania są tu trzy pełnoprawne kampanie (po jednej dla każdej ze stron konfliktu). Przedzielono je filmami przerywnikowymi, obrazującymi aktualne wydarzenia na polu bitwy. Oddzielny tryb podboju służy natomiast ukazaniu zmagań na dwóch różnych płaszczyznach – strategicznej oraz taktycznej. W pierwszej z nich widzimy naszą planetę w ujęciu globalnym. Możemy tu decydować o tworzeniu i rozbudowie struktur globalnych, a także ruchach bohaterów i ich grup operacyjnych. W drugiej zaś bezpośrednio dowodzimy jednostkami na placu boju.
wymagania sprzętowe: Pentium II 300 MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D Disciples II: Dark Prophecy to strategia turowa stanowiąca bezpośrednią kontynuację swojej poprzedniczki Apostołowie: Święte Ziemie. Wracamy do magicznego świata Sacred Lands, gdzie cztery rasy: Imperium, Górskie Klany, Przeklęte Legiony i Hordy Nieumarłych kontynuują odwieczną walkę o władzę. W dziesięć lat po pierwszej wielkiej wojnie znowu musimy opowiedzieć się po jednej ze stron konfliktu i wykorzystując swój kunszt strategiczny doprowadzić do jej tryumfu. * Nowa wciągająca historia. * 16-bitowa grafika w rozdzielczości 800 x 600. * Ponad 200 postaci biorących udział w epickich bitwach. * Ulepszony względem części poprzedniej interfejs oraz mechanizmy gry. * Poprawiona inteligencja komputerowych przeciwników oraz system rozgrywania bitew. * Rozgrywka w trybie single i multiplayer z możliwością gry do czterech osób równocześnie.
wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 3 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB Silent Hunter V to kolejna odsłona jednego z najpopularniejszych drugowojennych symulatorów okrętów podwodnych. W piątej części twórcy wysyłają nas na wody Oceanu Atlantyckiego oraz Morza Śródziemnego, gdzie jako dowódca niemieckiego U-boota typu VII polujemy na jednostki pływające Aliantów. Do przejścia czeka dynamiczna kampania, co oznacza, że na nasze działania, sukcesy i niepowodzenia, mają bezpośredni wpływ na jej przebieg. Warto dodać, że w czasie jej trwania bierzemy także udział w słynnych, historycznych bitwach morskich. Jedną z głównych innowacji wprowadzonych w tej części cyklu jest w pełni interaktywne wnętrze okrętu podwodnego. Sterowanie przypomina to znane z FPS-ów. Klawisze WSAD służą do poruszania się, a myszka do rozglądania i klikania na odpowiednie elementy wnętrza. Z użyciem tego zestawu wykonujemy zdecydowaną większość czynności. By skorzystać z urządzeń, musimy najpierw do nich podejść, a torpedy odpalamy, wyłącznie patrząc przez peryskop. Również do działek pokładowych trzeba dojść na własnych nogach. Rezultat jest taki, że nie wszystko da się zrobić własnoręcznie. Często również nie ma nas w miejscu, gdzie dzieje się coś ważnego. To, w połączeniu z wyraźnie odchudzonym systemem skrótów klawiszowych, powoduje, że – by mieć jakiekolwiek szanse na sukces – musimy nauczyć się ufać podwładnym. Tryb FPP rozciąga się zresztą także na wizyty w portach, gdzie możemy sobie pogawędzić z bohaterami niezależnymi i w ten sposób uzupełnić uzbrojenie czy paliwo oraz pozyskać nowe misje do wypełnienia.
wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.66 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 mb Mercenaries 2: World in Flames to sequel jednej z największych elektroniczno-rozrywkowych niespodzianek 2005 roku. Początkowo utalentowani developerzy z firmy Pandemic Studios postanowili skupić się tylko na jednej konsoli (PlayStation 3), ale po podpisaniu umowy wydawniczej z korporacją Electronic Arts zapowiedziano jeszcze wersję dla Xboxa 360, PlayStation 2 oraz PeCetów. Tym razem nie trafiamy do Korei Północnej, lecz wykonujemy misje na terytorium Wenezueli. Operujemy zarówno w głębi lądu (np. w dżungli), jak i na przybrzeżnych wodach, odwiedzając chociażby platformę wiertniczą. Przebieg akcji obserwujemy oczywiście z perspektywy trzeciej osoby, aczkolwiek przykładowo w trakcie precyzyjnego celowania włącza się widok FPP. Kampanię w trybie single player podzielono na szereg trudnych zadań, traktujących o różnych akcjach militarnych (m.in. wysadzanie w powietrze określonych budowli i uprowadzenie konkretnej osoby).
wymagania sprzętowe: Pentium IV 2 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB Evil Days: Pound of Ground jest kontynuacją nietypowej produkcji - Evil Days of Luckless John, która stanowi prawdziwy miks różnych gatunków gier - akcji, wyścigów, przygodówek, a nawet roleplay'ów. Za jej stworzenie odpowiada studio Centauri Production mające na swoim koncie głównie przygodówki takie jak: Alternativa, Gooka: The Mystery of Janatris, Memento Mori. Ponownie wcielamy się w rolę Johnny’ego Meyera, który prowadzi hulaszczy tryb życia w swoim rodzimym mieście Snake City. Z tego powodu pomimo swej ogromnej fortuny nie cieszy się poważaniem wśród sąsiadów, a kobieta, która wpadła mu w oko nie zwraca na niego uwagi. Pewnego dnia wszystko się zmienia – Johnny budzi się w opuszczonej farmie na środku pustyni jedynie z kijem baseballowym w ręku. Niestety nie pamięta niczego, co się wcześniej wydarzyło, a na domiar złego w pobliżu kręcą się całe zastępy zombiaków. Szybko znajduje więc samochód i bardziej przydatne uzbrojenie, po czym udaje się w kierunku swego prawdziwego domu. Gdy jednak dociera do miasta okazuje się, że jego ulice i domy przepełnione są nieumarłymi. Jak się okazuje, tym co przemienia ludzi w bezmyślne zombie jest tajemnicza żółta mgła, za której stworzeniem stoi obłąkany profesor Hoffman Vangele pragnący na zawsze zaistnieć na kartach historii. Zadaniem naszego bohatera jest uratowanie miasta i odnalezienie zaginionej wybranki serca. Jednak najpierw musi stawić czoła całej armii wrogów i winnemu całej tej sytuacji szaleńcowi.
wymagania sprzętowe: Pentium 4 2.6 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB 7.62 to gra taktyczna z elementami gatunku cRPG. Niniejszy produkt nawiązuje charakterem oferowanej zabawy do takich hitów, jak pozycje spod znaku X-COM, Jagged Alliance i Silent Storm. Mamy tu właściwie do czynienia z rozwinięciem pomysłów, zaserwowanych przez rosyjskich developerów z firmy Aperion w produkcie, znanym w Polsce pod tytułem Brygada E5: New Jagged Union. Warstwa fabularna przedstawia nam historię profesjonalnego dowódcy oddziału najemników, mającego schwytać pewnego rosyjskiego kapitalistę. Cel jest winien swoim kontrahentom całkiem sporą sumę pieniędzy, ale wcale nie zamierza zwrócić długu i ukrywa się przed wierzycielami w fikcyjnym państwie o nazwie Algeira. Jest to typowa bananowa republika, położona w Ameryce Południowej i rządzona dyktatorską ręką generała imieniem Alvaro Defensa. Permanentnie z przywódcą tym walczą jednak rebelianci, powiązani z Narodowym Frontem Demokratycznym. Z ową rewolucyjną organizacją, kierowaną przez generała Tormensa, można było zetknąć się zresztą już w Brygadzie E5.
wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.4 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 7600 lub lepsza), Windows XP/Vista Precursors to kolejna gra ukraińskiej firmy developerskiej Deep Shadows, odpowiedzialnej m.in. za produkcję Boiling Point: Road to Hell. Jest ona ulepszoną kompilacją starego, dobrego symulatora kosmicznego Elite, klasycznych filmów SF, świata z powieści Andre Norton oraz nowoczesnego, pierwszoosobowego shootera. To połączenie tworzy bardzo nietypową ale zarazem ekscytującą mieszankę gatunków.Już w Boiling Point twórcy starali się stworzyć wiarygodny świat, w którym "wolność" rozgrywki jest rzeczą nadrzędną. W Precursors posunęli się jeszcze dalej - gra prowadzi graczy w niezbadane rejony przestrzeni kosmicznej, gdzie mogą przemieszczać się od planety do planety na pokładach ogromnych statków wojennych, których długość dochodzi niejednokrotnie do 10km! Wcielamy się w postać bezimiennego Bohatera, który został rzucony w sam środek konfliktu pomiędzy dwoma dominującymi w kosmosie rasami.Przed nami ponad 250 zróżnicowanych misji, podczas których musimy podejmować właściwe decyzje zależne od naszej profesji: przemytnik szmugluje towary i handluje nimi, łowca nagród bez skrupułów chwyta przestępców, a jako sławny zdobywca możemy rządzić jednym z niezliczonych, odległych światów. Walki, w których bierzemy udział toczą się zarówno na pokładzie statku (polowanie na pasażerów na gapę czy starcie z piratami), jak i w przestrzeni kosmicznej osiągając epickie rozmiary.
wymagania sprzętowe: Pentium III 800 MHz, 256 MB RAM, karta grafiki 32MB (GeForce 2 lub lepsza), 2 GB HDD Indigo Prophecy to w pełni trójwymiarowa gra przygodowa zrealizowana w konwencji thrillera paranormalnego, coś w stylu popularnego niegdyś serialu Twin Peaks. Akcja rozgrywa się w Nowym Jorku w roku 2005. Miastem wstrząsa nagle fala brutalnych morderstw. Zwykli, prawi obywatele zabijają nieznanych sobie ludzi w miejscach publicznych, sami nie wiedząc czemu to robią i co ich do tego skłoniło. Policja jest bezradna – zarówno ofiar jak i sprawców nie łączy ze sobą nic, poza samym rytualnym morderstwem. Lucas Kane jest kolejną osobą, która dokonała bestialskiego mordu. Kane nie wiedząc czemu, zabija obcego sobie mężczyznę w restauracji, a teraz nawiedzany przez dziwne wizje ucieka przed policją i usiłuje dowiedzieć się co się stało – dlaczego zabił... Gracz może rozwikłać tą zagadkę wcielając się zarówno w Kane’a jak i inspektor Carlę Valenti, która wraz ze swoim partnerem Tylerem Milesem zajmuje się sprawą owych morderstw. Indigo Prophecy to mroczna i zarazem bardzo wciągająca produkcja z rozbudowaną fabułą. Gracz stopniowo odkrywa tajemnice stojące za mordami, rozmawia z napotkanymi postaciami, eksploruje nowe lokacje, a nawet walczy. Niezaprzeczalną zaletą gry jest możliwość odkrywania kolejnych kart zagadki z perspektywy „łowcy” (Carla) jak i „zwierzyny” (Kane).
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności