Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

UberSoldier PL PC.rar

CleanBlood / GRY / GRY PC(2) / UberSoldier PL PC.rar
Download: UberSoldier PL PC.rar

1,91 GB

0.0 / 5 (0 głosów)


obrazekobrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 3 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128MB RAM (GeForce 5700 lub lepsza), 3 GB HDD

Pierwszoosobowa gra akcji rosyjskiego studia programistycznego Burut, które w 2004 roku stworzyło inną grę z tego samego gatunku pt. Kreed. Inspirację do stworzenia East Front twórcy czerpali z takich tytułów jak Call of Duty, Counter-Strike oraz Shogo: Mobile Armor Division.Fabuła rozpoczyna się prawdziwą, z historycznego punktu widzenia, niemiecką wyprawą do Tybetu. W 1938 roku ekspedycja Ernsta Sheffera, sponsorowana przez okultystyczną nazistowską organizację Ahnenerbe, dotarła do celu – tybetańskiego miasta Lhasa. Mimo ciepłego przyjęcia zgotowanego przez tamtejszych mnichów, Ernst Sheffer nie znalazł niczego, na co liczyli członkowie Ahnenerbe – wrócił więc do Berlina z pustymi rękoma... Tak było w rzeczywistości – w East Front producenci proponują alternatywną wizję tego wydarzenia. W Tybecie ekspedycja Ernsta Sheffera posiadła tajemną wiedzę pozwalającą przywracać martwych ludzi do życia. Długotrwałe eksperymenty zaowocowały powstaniem Super Żołnierzy, prawie niezniszczalnych i nie znających strachu maszyn do zabijania. Okazało się, że jednostki te mają jedną wadę – pewne obszary w ich mózgu, odpowiedzialne za subordynację i obowiązkowość obumarły, przez co nie są w stanie wykonywać rozkazów. Jakiś czas później spokojny tok doświadczeń przerywa interwencja niemieckiego ruchu oporu, który wypowiada wojnę siłom III Rzeszy. Gracz wciela się w rolę protagonisty Karla Stolza, który dotychczas brał osobiście udział w projekcie dr. Sheffera.W pełni interaktywny świat gry oparto na nowym, stworzonym na potrzeby East Front silniku fizycznym. Zapewnia on zachowanie elementarnych praw fizyki, takich jak siła czy prawdopodobieństwo złamania. Pozwala również na wyjątkową interakcję ze światem gry (możliwość wpływania na różne obiekty, przedmioty spadają zgodnie z naturalną trajektorią, itp.), praktycznie każdy element widoczny na ekranie można w mniejszym bądź większym stopniu zdeformować, przesunąć bądź ostatecznie zniszczyć. Ciało postrzelonego przeciwnika (można je podnieść i użyć jako „żywej” tarczy) upada dokładnie tak, jak ma to miejsce w rzeczywistym świecie, bowiem każda postać czy też przedmiot posiada swoje indywidualne fizyczne atrybuty.


Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

GRY PC
Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.4 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 7600 lub lepsza), Windows XP/Vista Precursors to kolejna gra ukraińskiej firmy developerskiej Deep Shadows, odpowiedzialnej m.in. za produkcję Boiling Point: Road to Hell. Jest ona ulepszoną kompilacją starego, dobrego symulatora kosmicznego Elite, klasycznych filmów SF, świata z powieści Andre Norton oraz nowoczesnego, pierwszoosobowego shootera. To połączenie tworzy bardzo nietypową ale zarazem ekscytującą mieszankę gatunków.Już w Boiling Point twórcy starali się stworzyć wiarygodny świat, w którym "wolność" rozgrywki jest rzeczą nadrzędną. W Precursors posunęli się jeszcze dalej - gra prowadzi graczy w niezbadane rejony przestrzeni kosmicznej, gdzie mogą przemieszczać się od planety do planety na pokładach ogromnych statków wojennych, których długość dochodzi niejednokrotnie do 10km! Wcielamy się w postać bezimiennego Bohatera, który został rzucony w sam środek konfliktu pomiędzy dwoma dominującymi w kosmosie rasami.Przed nami ponad 250 zróżnicowanych misji, podczas których musimy podejmować właściwe decyzje zależne od naszej profesji: przemytnik szmugluje towary i handluje nimi, łowca nagród bez skrupułów chwyta przestępców, a jako sławny zdobywca możemy rządzić jednym z niezliczonych, odległych światów. Walki, w których bierzemy udział toczą się zarówno na pokładzie statku (polowanie na pasażerów na gapę czy starcie z piratami), jak i w przestrzeni kosmicznej osiągając epickie rozmiary.
obrazekobrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 64 MB (GeForce 5900 lub lepsza), 6 GB HDD, Windows XP SP3/Vista SP1 CSI: Mordercze Zamiary to kolejna odsłona serii kryminalnych gier przygodowych, opartych na bazie popularnego serialu o amerykańskich detektywach. Za realizacją projektu stoją programiści z grupy Telltale Games, którzy w przeszłości opracowali m.in. udany cykl Sam & Max oraz przygotowali nowe przygody Guybrusha Threepwooda w Tales of Monkey Island.Akcja gry nawiązuje do dziewiątego sezonu serialu CSI: Las Vegas, w rezultacie czego ważną zmianą jest pojawienie się dwóch nowych postaci zastępujących bohaterów poprzednich serii. Mowa tu o doktorze Ray'u Langstonie granym przez przez Laurence’a Fishburne’a oraz o Riley Adams (w tej roli Lauren Lee Smith). Naszym zadaniem jest udzielenie wsparcia pracownikom biura CSI w doprowadzeniu do finału prowadzonych przez nich śledztw. Zadania stworzono we współpracy ze scenarzystami telewizyjnymi i tradycyjnie już do rozwiązania mamy pięć spraw śledczych, dotyczących między innymi podejrzanej śmierci osoby, która podjęła kontrowersyjną decyzję sędziowską w ringu.W trakcie rozgrywki zajmujemy się przede wszystkim eksploracją miejsc zbrodni oraz innych lokacji ważnych dla śledztwa. Musimy odnajdywać i zbierać ważne dowody rzeczowe, pobierane bezpośrednio z ciał ofiar lub z najbliższego otoczenia. Z pozyskanymi dowodami powracamy do laboratorium gdzie analizujemy skład chemiczny substancji, porównujemy próbki DNA czy przeszukujemy odciski palców w lokalnej bazie danych.Ważnym elementem gry jest konieczność przepytywania napotykanych osób. W trakcie przesłuchań musimy nie tylko zadawać odpowiednie pytania, ale także umiejętnie przedstawiać podejrzanym posiadane dowody, nakłaniając ich do wyłonienia całej prawdy.
obrazek wymagania sprzętowe: Windows 98/ME/2000/XP, Pentium 3 1.2 GHz, 256 MB RAM, karta graficzna DirectX 7 SiN: Episodes to sequel pierwszoosobowego, leciwego już shootera, wydanego w 1998 SIN autorstwa studia Ritual. Świat znany nam z poprzedniej części gry przeszedł sporą metamorfozę aby sprostać zarówno wymaganiom graczy jak i sprzętu obecnej generacji. Pewnym novum w stosunku do protoplasty jak i innych gier tego gatunku, jest podzielenie gry na serię epizodów, zapoczątkowaną przez rozdział nazwany Emergence. Każdy z epizodów oferuje od 3 do 6 godzin naładowanej akcją rozgrywki, a dodatkowo ich zawartość jest częściowo uzależniona od odbioru przez graczy poprzednich części.W SiN: Episodes ponownie mamy okazję wcielenia się w postać pułkownika Johna R. Blade, weterana wojennego, dowodzącego organizacją HardCorps - elitarnymi siłami szybkiego reagowania. Najbardziej spektakularne akcje tej agencji związane są z niezwykle prężnie działającym, multimiliardowym imperium SinTEK, na którego czele stoi nasza "stara" znajoma - Elexis Sinclaire - piękna, inteligentna i bezwzględna kobieta-naukowiec usiłująca zmienić oblicze ludzkości na swój własny, pokręcony sposób. Nasz bohater, Blade, nie działa jednak sam, towarzyszą mu bowiem JC, hacker skrywający pewną tajemnicę i zatrudniany również przez HardCorps oraz Jessica Cannon, paląca się do akcji kadetka, która swoje niewielkie doświadczenie nadrabia ogromnym zaangażowaniem.Akcja przenosi nas do Freeport City, futurystycznego połączenia Nowego Jorku, San Francisco i Tokio. Środowiska, w których przychodzi nam działać, są bardzo zróżnicowane, począwszy od zaniedbanych "wnętrzności" miasta - slumsów, a skończywszy na olśniewających drapaczach chmur zamieszkiwanych przez bogate elity. Oczywiście wszystkie te otoczenia tętnią życiem - niestety, przeważnie wrogim, ponieważ Freeport City jest coraz bardziej zagrożone przez mutanty powstałe w wyniku działań SinTEK. Algorytmy sztucznej inteligencji naszych przeciwników stoją na wysokim poziomie, powodując, iż walka staje się sporym wyzwaniem. Wrogowie osłaniają się nawzajem, współpracują ze sobą, a co gorsza dostosowują taktykę i strategię walki do naszych działań. Nasi oponenci nie padają także od jednego strzału, a zachowują się odpowiednio w zależności od miejsca, w które zostali trafieni. Oczywiście, strzał w głowę jest śmiertelny w przeważającej ilości przypadków, jednak już trafienie w nogę powoduje, iż przeciwnik upada na podłogę nie przestając strzelać, a jego kompanii usiłują odciągnąć rannego.
obrazek wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 7900 lub lepsza), Windows XP/Vista Moscow Racer to gra, w której bierzemy udział w wyścigach samochodowych na ulicach rosyjskiej stolicy. Jednym z głównych atutów tego tytułu jest dokładne odwzorowanie wyglądu Moskwy. Podzielono ją na cztery główne dzielnice - miejsca ta zostały szczegółowo odtworzone, wraz z najsłynniejszymi zabytkami charakterystycznymi dla tej metropolii, między innymi Kremlem. Bardzo duży nacisk położono także na odwzorowanie codziennego życia Moskwy. Oznacza to przede wszystkim obecność gęstego ruchu ulicznego, w rezultacie czego gracz musi zajmować się umiejętnym wymijaniem pojazdów cywilnych, autobusów komunikacji miejskiej czy ciężarówek. Moscow Racer może także poszczycić się obecnością cyklu całodobowego.Wyścigi rozgrywane są co prawda na ściśle ustalonych odcinkach dróg, aczkolwiek gracz dysponuje pełną swobodą działania w kwestii wynajdywania ścieżek prowadzących do kolejnych punktów kontrolnych. Ponadto na trasach rozmieszczone są liczne skróty, a także obiekty, których przeznaczeniem jest uatrakcyjnienie rozgrywki. Do tej drugiej grupy można zaliczyć między innymi przejazdy kolejowe, czy też umiejętnie rozstawione lawety (można je wykorzystywać jak skocznie).Zastosowany model jazdy jest stosunkowo realistyczny. Producent zadbał również o poprawne odwzorowanie oddziaływań fizycznych (Moscow Racer wykorzystuje unikalne możliwości oferowane przez karty Ageia PhysX). Do dyspozycji gracza oddano ponad dziesięć modeli pojazdów, aczkolwiek autorzy nie pokusili się o wykupienie licencji znanych producentów samochodów. Niemniej jednak biorące udział w rywalizacji maszyny przypominają wiele popularnych modeli aut, takich jak: Ford Mustang, Nissan 350Z, Ferrari 360 Modena, Lamborghini Gallardo, Mercedes S-Klasse, Audi A8 czy Chrysler 300C SRT-8.
obrazekobrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.8 GHz, 256MB RAM, karta grafiki 64MB (GeForce 3 lub lepsza), 4 GB HDD Film zatytułowany „The Chronicles of Riddick” (w Polsce znany jako „Kroniki Riddicka”) stał się inspiracją do stworzenia gry pod identycznym jak sama ekranizacja tytułem. Jest to opowieść fantastyczna, opisująca dzieje więźnia obdarzonego zdolnością widzenia w ciemnościach, który dostaje się w sam środek galaktycznej wojny. Fabuła gry to oryginalny scenariusz przedstawiający tajemniczą przeszłość i przeznaczenie Riddicka.„The Chronicles of Riddick” jest FPS’em, którego główny bohater (czyli gracz) musi uciec z najlepiej strzeżonego w całym kosmosie więzienia. Podczas przygody mamy do dyspozycji takie bronie jak rury, kije, pręty, strzelby i pistolety (razem 15 rodzajów rynsztunku), jednak głównym sposobem na przemykanie przez kolejne korytarze więzienia jest cicha eliminacja zagrożeń. W całej twierdzy znajdują się systemy reagujące na dźwięk, korzystanie więc z broni palnych jest mocno ograniczone. Niezbędną umiejętnością Riddicka (nie licząc oczywiście widzenia w ciemnościach) jest biegłość w walce wręcz, którą wykorzystujemy do bezszelestnego unicestwiania wrogów. Jak przystało na dobrze strzeżony areszt, także i tutaj można napotykać na różnego rodzaju systemy zabezpieczeń (zamki kodowe, czytniki DNA, itp.). Riddick musi wykazać się więc umiejętnością włamywania do komputerów i bezszelestnego skradania.
obrazekobrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 6600 lub lepsza), 13 GB HDD, Windows XP/Vista Cryostasis: Sleep of Reason to mroczne dzieło programistów z ukraińskiego studia Action Forms (twórcy między innymi serii Carnivores i Vivisector). Tym razem mamy do czynienia z mieszanką gatunków: elementy właściwe strzelankom i grom akcji są obficie doprawione klimatem rodem z najlepszych horrorów.Fabuła przenosi nas do 1981 roku na koło podbiegunowe, do rosyjskiego lodołamacza o napędzie atomowym „Północny Wiatr”. Głównym bohaterem jest jeden z naukowców – meteorolog Alexander Nesterov. To właśnie w tą postać wcielamy się w grze.Pewnego dnia Alexander wykonując swoje obowiązki zostaje zmuszony do poszukania schronienia przed nadchodzącą burzą śnieżną. Jego wybór pada na atomowy lodołamacz, przed wielu laty schwytany w pułapkę lodowych okowów. Szybko okaże się jak nietrafna jest ta decyzja. Na pokładzie okrętu panuje mroczna, mrożąca krew w żyłach atmosfera. Co więcej, z zaciemnionych miejsc dochodzą dźwięki nie do końca pasujące do opuszczonego okrętu. Najwyraźniej członkowie załogi, którzy od dawna powinni nie żyć, nie są całkowicie martwi, a naszego bohatera czeka ciężka walka o przeżycie. Jeśli chce się wydostać na wolność musi utorować sobie drogę przez hordę dziwacznych monstrów, będących niegdyś marynarzami.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2.0 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB, 4 GB HDD, Windows 2000/XP/Vista/7 Wcielamy się w rolę młodego pilota, który budzi się po prawie dwudziestu latach spędzonych w osobliwej anomalii. Podczas naszej nieobecności układ gwiezdny Gemini zmienił się nie do poznania. Gigantyczny postęp technologiczny, intrygi polityczne i walka o wpływy to nowa rzeczywistość dla naszej postaci.Nowa kosmiczna ojczyzna gracza, podzielona została na ponad pięćdziesiąt sektorów, pomiędzy którymi przemieszczamy się za pomocą specjalnych przekaźników zwanych T-Gate. W przestrzeni czekają na nas liczne stacje kosmiczne, niebezpieczne anomalie, wrogo nastawieni piraci, floty handlowe potrzebujące pomocy, czy asteroidy z kosztownymi minerałami na powierzchni.Poza losowymi wydarzeniami, twórcy ze studia Little Green Men przygotowali także pełnoprawną linię fabularną, z bohaterami niezależnymi i zwrotami akcji. Dodatkowo wykonać możemy ponad trzysta zadań pobocznych, które znajdziemy na większości odwiedzanych stacji kosmicznych. Pomocny okazuje się tu nasz Dziennik Kapitański, który pozwala śledzić postępy zarówno w pomniejszych zleceniach jak i w toku głównego wątku fabularnego. Warto wspomnieć, że osoba naszego bohatera opisana jest przez szereg parametrów, które możemy modyfikować wraz ze zdobywanym doświadczeniem. Na wyższych poziomach odblokowujemy kolejne, coraz to potężniejsze myśliwce. System walki gwiezdnej jest jednak tak zbalansowany, że nawet te mniejsze i teoretycznie słabsze jednostki mają szansę w starciu z gigantami.Do naszego sprzętu latającego możemy dodatkowo dokupić nowe wyposażenie. Lista obejmuje ponad trzysta pozycji, od broni i pancerzy zaczynając, na tarczach i dopalaczach kończąc.Nasz pilot w toku rozgrywki może poznać ponad trzydzieści manewrów, których umiejętne wykorzystanie może przechylić szalę zwycięstwa na naszą korzyść. Dostęp do dodatkowych opcji i umiejętności uzyskujemy także werbując na statek nowy personel.Grafika w opisywanej produkcji prezentuje wysoki poziom, biorąc pod uwagę jej niskobudżetowy charakter. Otaczający nas kosmos to nie tylko nudna czerń, efektowanie prezentują się także wybuchy i animacje naszego uzbrojenia. W tle przygrywa dynamiczna, elektroniczna muzyka.
obrazek wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.33 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce 8800 lub lepsza), 5 GB HDD, Windows XP SP2/Vista Strzelanina z akcją obserwowaną z perspektywy trzeciej osoby. Autorami omawianej produkcji są programiści ze studia deweloperskiego Grin, czyli twórcy między innymi PeCetowych odsłon cyklu Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter.Weapons of Fate stanowi kontynuację wydarzeń przedstawionych w filmie pod tytułem Wanted. Głównym bohaterem jest księgowy o imieniu Wesley, który pewnego dnia dowiaduje się, że jego ojciec był zawodowym zabójcą. Chłopak wkracza w szeregi bractwa, rozwijając swoje nadnaturalne zdolności i szukając zemsty na osobach odpowiedzialnych za zamordowanie członka jego rodziny. Sporą ciekawostką jest to, że Wesley nie jest jedyną grywalną postacią omawianej produkcji, albowiem w niektórych misjach aktywny staje się Cross. Etapy te opracowane są w formie flashbacków, mających za zadanie uzupełnienie głównego wątku fabularnego. W sumie do przejścia jest dziewięć rozbudowanych poziomów, przedzielonych efektownymi scenkami przerywnikowymi.Właściwa rozgrywka zakłada przede wszystkim wykorzystanie efektu spowolnienia czasu do neutralizacji przeciwników. Podstawową atrakcją Weapons of Fate jest to, że gracz może w pewnym stopniu podkręcać wystrzeliwane pociski. Ma to na celu między innymi skuteczne eliminowanie przeciwników chowających się za różnego rodzaju przeszkodami. Używanie tej umiejętności jest mocno limitowane, a to dlatego, że potrzebna jest adrenalina, przyznawana za każdego zabitego przeciwnika.Wanted stawia też duży nacisk na wykorzystanie przez sterowaną postać osłon i funkcjonuje to na zbliżonych zasadach do produktów z serii Gears of War. Gracz może „przykleić się” do większości stołów, krzeseł, sof i innych elementów otoczenia, a także swobodnie przemieszczać się pomiędzy nimi. Dodatkową atrakcją jest możliwość prowadzeniu ostrzału na oślep, celem ułatwienie sobie zaskoczenia wrogów od flanki.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta graficzna 256 MB Armed Assault to program bezpośrednio nawiązujący do Operation Flashpoint, słynnej produkcji grupy Bohemia Interactive Studio z roku 2001. Po raz kolejny mamy więc do czynienia z taktycznym shooterem oglądanym z perspektywy pierwszej osoby, przy okazji wspartym niewątpliwym doświadczeniem i renomą czeskich programistów. W porównaniu z pierwowzorem, Armed Assault wyposażony został w zupełnie nowy silnik umożliwiający m.in. jeszcze większą swobodę działania oraz spotęgowanie symulacyjnego podejścia do operacji wojskowych. Do jego stworzenia wykorzystano technologie stosowane w szkoleniu rzeczywistych żołnierzy (m.in. amerykańskich oddziałów marines). Dzieło naszych południowych sąsiadów, cechuje ponadto wysoki poziom sztucznej inteligencji komputerowych żołnierzy, a obszary na których przychodzi nam uczestniczyć w konfliktach zbrojnych, osiągają powierzchnie nawet ponad dwustu kilometrów kwadratowych. Oczywiście do naszej dyspozycji oddany został szeroki wachlarz pojazdów, zarówno tych wojskowych jak i cywilnych, przy czym nie zapomniano o amatorach klasycznego uzbrojenia.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 1 Ghz, 512 MB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 6600 lub lepsza), 1.5 GB HDD, Windows 2000/XP/Vista/Windows 7 Wittard: Nemesis of Ragnarok to gra przygodowa z widokiem z perspektywy pierwszej osoby. Fabuła przenosi nas do świata, w którym ekscentryczny architekt Baron Wittard zbudował niezwykłe miasto mieszczące się wewnątrz jednego budynku. Ten monumentalny obiekt nazwany Utopią mieści 1000 apartamentów, centrum handlowe, setki biur i obiektów rekreacyjnych. Oficjalne otwarcie Utopii miało nastąpić dwa lata przed wydarzeniami przedstawionymi w grze, ale nigdy do tego nie doszło.W wyniku ciągu tajemniczych incydentów wiele osób zaginęło bez wieści a Utopia opustoszała. Z czasem nasiliły się też zakłócenia elektromagnetyczne, których źródłem wydaje się być wnętrze domu. Społeczność lokalna twierdzi, że skrywa on straszliwą tajemnicę a w jego wnętrzu czai się potworna istota.W tym momencie wkracza gracz, którego zadaniem jest zbadanie krętych korytarzy, sekretnych przejść i ponurych sal Utopii. Bohater wyrusza do tego miejsca wyposażony jedynie w aparat fotograficzny i latarkę. Z biegiem czasu zdobywa nowe przedmioty a także staje przed koniecznością zmierzenia się z licznymi zagadkami. Fabułę gry charakteryzuje: brak liniowości i liczne zwroty akcji.Oprawa graficzna Baron Wittard: Nemesis of Ragnarok jest klimatyczna, istotną rolę odgrywa w niej gra świateł. W tytule usłyszymy ponadto oryginalną ścieżkę dźwiękową zarejestrowaną przy pomocy orkiestry symfonicznej.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności