Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

SBK Superbike World Championship 2011 PC.iso

CleanBlood / GRY / GRY PC(2) / SBK Superbike World Championship 2011 PC.iso
Download: SBK Superbike World Championship 2011 PC.iso

2,03 GB

0.0 / 5 (0 głosów)




Wymagania:
Core 2 Duo 2.4 GHz, 2 GB RAM , karta grafiki 512 MB

SBK 2011 to kolejny już tytuł z tej ciepło przyjętej przez graczy serii symulatorów wyścigów motocyklowych. Podobnie jak poprzedniczka, również wersja 2011 została wyprodukowana przez studio Milestone, odpowiedzialne także za takie gry jak: Screamer, Evolution GT oraz WRC: FIA World Rally Championship.


Superbike World Championship - znane również jako SBK - to coroczne zmagania producentów i motocyklistów o mistrzostwo świata w tej unikalnej klasie wyścigów. W przeciwieństwie do MotoGP mamy tu do czynienia z seryjnie produkowanymi maszynami, które są nieznacznie tylko modyfikowane.


W trybie dla pojedynczego gracza oddano pełen sezon SBK widziany z perspektywy motocyklisty. Począwszy od stworzenia swojego alter ego, poprzez przebieranie w ofertach zespołów, aż po uczestnictwo w wyścigach, w których to gracz musi zmierzyć się z kontrolowanymi przez AI przeciwnikami na czternastu drobiazgowo odwzorowanych torach. Dzięki umowie z SBK World Championship w grze dostępne są wszystkie zespoły, klasy motocykli, tory oraz zawodnicy, którzy w rzeczywistości biorą udział w wyścigach podczas sezonu 2011 roku.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

GRY PC
Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazekobrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2.4 GHz, 1 GB RAM, karta graficzna 256MB (GeForce 6600GT lub lepsza), 8 GB HDD, Windows 2000/XP Istniejąca od 1987 roku seria Test Drive przez lata doczekała się mnóstwa kontynuacji, w których sukcesywnie zmieniała swoje oblicze. Omawiana produkcja jest pierwszą, jaką stworzono z myślą również o konsoli Xbox 360 i w stosunku do swoich poprzedników zawiera najwięcej zmian, odróżniających ją od standardowych wyścigów samochodowych.Pierwszą zmianą, jaką napotkają gracze po uruchomieniu gry jest możliwość wybrania tzw. avatara, czyli wizerunku kierowcy. Ma to miejsce na lotnisku, gdzie zaczyna się cała zabawa. Ponadto w trakcie gry odwiedzamy sklepy i kupujemy ubrania, które odróżnią nas od innych użytkowników Test Drive Unlimited podczas rozgrywek sieciowych. Warto dodać, że ciuchy nabywa się za kupony wygrywane za podwożenie autostopowiczów. Część ubrań firmowana jest przez prawdziwych projektantów, np. Marka Ecko, część można ściągnąć z Internetu za pomocą łatwej w obsłudze usługi. Kolejna zasadnicza zmiana dotyczy sposobu uczestnictwa w wyścigach. Każdy gracz otrzymuje na starcie swój dom z garażem, który stanowi bazę wypadową do wszystkich działań podjętych podczas zmagań. Swoje własne cztery kąty umożliwiają np. odbiór wewnętrznej poczty elektronicznej, przeglądnięcie stale uaktualnianego biuletynu informującego o nowych samochodach i wyścigach, a także korzystanie z aukcji internetowych na modłę popularnego serwisu eBay, gdzie inni użytkownicy wystawiają do sprzedaży swoje maszyny. Odpowiedzialny za wydanie gry koncern Atari postarał się również, aby po premierze programu można było ściągać z sieci modele nowych samochodów. Ich liczba jest uzależniona od zawartych umów na wykorzystanie licencji pomiędzy Atari a producentami prawdziwych aut.Po podjęciu gotowości wyruszenia na ulice, gracz udaje się do garażu, który nie spełnia tylko funkcji dekoracyjnych, ale stwarza również możliwość wyposażenia auta w kosztowne elementy wyposażenia wnętrz. Gracz może również obchodzić samochód, przyglądać się mu pod każdym kątem, otwierać drzwi i podziwiać tapicerkę. Jeśli weźmiemy pod uwagę, że w grze standardowo zawartych jest około 90 luksusowych samochodów i motocykli, Test Drive Unlimited odkryje się przed nami nie tylko jako produkt rozrywkowy, ale również jako interaktywny katalog aut, które możemy dowolnie oglądać i podziwiać.
obrazek wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.4 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 7600 lub lepsza), Windows XP/Vista Precursors to kolejna gra ukraińskiej firmy developerskiej Deep Shadows, odpowiedzialnej m.in. za produkcję Boiling Point: Road to Hell. Jest ona ulepszoną kompilacją starego, dobrego symulatora kosmicznego Elite, klasycznych filmów SF, świata z powieści Andre Norton oraz nowoczesnego, pierwszoosobowego shootera. To połączenie tworzy bardzo nietypową ale zarazem ekscytującą mieszankę gatunków.Już w Boiling Point twórcy starali się stworzyć wiarygodny świat, w którym "wolność" rozgrywki jest rzeczą nadrzędną. W Precursors posunęli się jeszcze dalej - gra prowadzi graczy w niezbadane rejony przestrzeni kosmicznej, gdzie mogą przemieszczać się od planety do planety na pokładach ogromnych statków wojennych, których długość dochodzi niejednokrotnie do 10km! Wcielamy się w postać bezimiennego Bohatera, który został rzucony w sam środek konfliktu pomiędzy dwoma dominującymi w kosmosie rasami.Przed nami ponad 250 zróżnicowanych misji, podczas których musimy podejmować właściwe decyzje zależne od naszej profesji: przemytnik szmugluje towary i handluje nimi, łowca nagród bez skrupułów chwyta przestępców, a jako sławny zdobywca możemy rządzić jednym z niezliczonych, odległych światów. Walki, w których bierzemy udział toczą się zarówno na pokładzie statku (polowanie na pasażerów na gapę czy starcie z piratami), jak i w przestrzeni kosmicznej osiągając epickie rozmiary.
obrazekobrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 64 MB (GeForce 5900 lub lepsza), 6 GB HDD, Windows XP SP3/Vista SP1 CSI: Mordercze Zamiary to kolejna odsłona serii kryminalnych gier przygodowych, opartych na bazie popularnego serialu o amerykańskich detektywach. Za realizacją projektu stoją programiści z grupy Telltale Games, którzy w przeszłości opracowali m.in. udany cykl Sam & Max oraz przygotowali nowe przygody Guybrusha Threepwooda w Tales of Monkey Island.Akcja gry nawiązuje do dziewiątego sezonu serialu CSI: Las Vegas, w rezultacie czego ważną zmianą jest pojawienie się dwóch nowych postaci zastępujących bohaterów poprzednich serii. Mowa tu o doktorze Ray'u Langstonie granym przez przez Laurence’a Fishburne’a oraz o Riley Adams (w tej roli Lauren Lee Smith). Naszym zadaniem jest udzielenie wsparcia pracownikom biura CSI w doprowadzeniu do finału prowadzonych przez nich śledztw. Zadania stworzono we współpracy ze scenarzystami telewizyjnymi i tradycyjnie już do rozwiązania mamy pięć spraw śledczych, dotyczących między innymi podejrzanej śmierci osoby, która podjęła kontrowersyjną decyzję sędziowską w ringu.W trakcie rozgrywki zajmujemy się przede wszystkim eksploracją miejsc zbrodni oraz innych lokacji ważnych dla śledztwa. Musimy odnajdywać i zbierać ważne dowody rzeczowe, pobierane bezpośrednio z ciał ofiar lub z najbliższego otoczenia. Z pozyskanymi dowodami powracamy do laboratorium gdzie analizujemy skład chemiczny substancji, porównujemy próbki DNA czy przeszukujemy odciski palców w lokalnej bazie danych.Ważnym elementem gry jest konieczność przepytywania napotykanych osób. W trakcie przesłuchań musimy nie tylko zadawać odpowiednie pytania, ale także umiejętnie przedstawiać podejrzanym posiadane dowody, nakłaniając ich do wyłonienia całej prawdy.
obrazek wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 7900 lub lepsza), Windows XP/Vista Moscow Racer to gra, w której bierzemy udział w wyścigach samochodowych na ulicach rosyjskiej stolicy. Jednym z głównych atutów tego tytułu jest dokładne odwzorowanie wyglądu Moskwy. Podzielono ją na cztery główne dzielnice - miejsca ta zostały szczegółowo odtworzone, wraz z najsłynniejszymi zabytkami charakterystycznymi dla tej metropolii, między innymi Kremlem. Bardzo duży nacisk położono także na odwzorowanie codziennego życia Moskwy. Oznacza to przede wszystkim obecność gęstego ruchu ulicznego, w rezultacie czego gracz musi zajmować się umiejętnym wymijaniem pojazdów cywilnych, autobusów komunikacji miejskiej czy ciężarówek. Moscow Racer może także poszczycić się obecnością cyklu całodobowego.Wyścigi rozgrywane są co prawda na ściśle ustalonych odcinkach dróg, aczkolwiek gracz dysponuje pełną swobodą działania w kwestii wynajdywania ścieżek prowadzących do kolejnych punktów kontrolnych. Ponadto na trasach rozmieszczone są liczne skróty, a także obiekty, których przeznaczeniem jest uatrakcyjnienie rozgrywki. Do tej drugiej grupy można zaliczyć między innymi przejazdy kolejowe, czy też umiejętnie rozstawione lawety (można je wykorzystywać jak skocznie).Zastosowany model jazdy jest stosunkowo realistyczny. Producent zadbał również o poprawne odwzorowanie oddziaływań fizycznych (Moscow Racer wykorzystuje unikalne możliwości oferowane przez karty Ageia PhysX). Do dyspozycji gracza oddano ponad dziesięć modeli pojazdów, aczkolwiek autorzy nie pokusili się o wykupienie licencji znanych producentów samochodów. Niemniej jednak biorące udział w rywalizacji maszyny przypominają wiele popularnych modeli aut, takich jak: Ford Mustang, Nissan 350Z, Ferrari 360 Modena, Lamborghini Gallardo, Mercedes S-Klasse, Audi A8 czy Chrysler 300C SRT-8.
obrazekobrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.8 GHz, 256MB RAM, karta grafiki 64MB (GeForce 3 lub lepsza), 4 GB HDD Film zatytułowany „The Chronicles of Riddick” (w Polsce znany jako „Kroniki Riddicka”) stał się inspiracją do stworzenia gry pod identycznym jak sama ekranizacja tytułem. Jest to opowieść fantastyczna, opisująca dzieje więźnia obdarzonego zdolnością widzenia w ciemnościach, który dostaje się w sam środek galaktycznej wojny. Fabuła gry to oryginalny scenariusz przedstawiający tajemniczą przeszłość i przeznaczenie Riddicka.„The Chronicles of Riddick” jest FPS’em, którego główny bohater (czyli gracz) musi uciec z najlepiej strzeżonego w całym kosmosie więzienia. Podczas przygody mamy do dyspozycji takie bronie jak rury, kije, pręty, strzelby i pistolety (razem 15 rodzajów rynsztunku), jednak głównym sposobem na przemykanie przez kolejne korytarze więzienia jest cicha eliminacja zagrożeń. W całej twierdzy znajdują się systemy reagujące na dźwięk, korzystanie więc z broni palnych jest mocno ograniczone. Niezbędną umiejętnością Riddicka (nie licząc oczywiście widzenia w ciemnościach) jest biegłość w walce wręcz, którą wykorzystujemy do bezszelestnego unicestwiania wrogów. Jak przystało na dobrze strzeżony areszt, także i tutaj można napotykać na różnego rodzaju systemy zabezpieczeń (zamki kodowe, czytniki DNA, itp.). Riddick musi wykazać się więc umiejętnością włamywania do komputerów i bezszelestnego skradania.
obrazekobrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 6600 lub lepsza), 13 GB HDD, Windows XP/Vista Cryostasis: Sleep of Reason to mroczne dzieło programistów z ukraińskiego studia Action Forms (twórcy między innymi serii Carnivores i Vivisector). Tym razem mamy do czynienia z mieszanką gatunków: elementy właściwe strzelankom i grom akcji są obficie doprawione klimatem rodem z najlepszych horrorów.Fabuła przenosi nas do 1981 roku na koło podbiegunowe, do rosyjskiego lodołamacza o napędzie atomowym „Północny Wiatr”. Głównym bohaterem jest jeden z naukowców – meteorolog Alexander Nesterov. To właśnie w tą postać wcielamy się w grze.Pewnego dnia Alexander wykonując swoje obowiązki zostaje zmuszony do poszukania schronienia przed nadchodzącą burzą śnieżną. Jego wybór pada na atomowy lodołamacz, przed wielu laty schwytany w pułapkę lodowych okowów. Szybko okaże się jak nietrafna jest ta decyzja. Na pokładzie okrętu panuje mroczna, mrożąca krew w żyłach atmosfera. Co więcej, z zaciemnionych miejsc dochodzą dźwięki nie do końca pasujące do opuszczonego okrętu. Najwyraźniej członkowie załogi, którzy od dawna powinni nie żyć, nie są całkowicie martwi, a naszego bohatera czeka ciężka walka o przeżycie. Jeśli chce się wydostać na wolność musi utorować sobie drogę przez hordę dziwacznych monstrów, będących niegdyś marynarzami.
obrazek wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.33 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce 8800 lub lepsza), 5 GB HDD, Windows XP SP2/Vista Strzelanina z akcją obserwowaną z perspektywy trzeciej osoby. Autorami omawianej produkcji są programiści ze studia deweloperskiego Grin, czyli twórcy między innymi PeCetowych odsłon cyklu Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter.Weapons of Fate stanowi kontynuację wydarzeń przedstawionych w filmie pod tytułem Wanted. Głównym bohaterem jest księgowy o imieniu Wesley, który pewnego dnia dowiaduje się, że jego ojciec był zawodowym zabójcą. Chłopak wkracza w szeregi bractwa, rozwijając swoje nadnaturalne zdolności i szukając zemsty na osobach odpowiedzialnych za zamordowanie członka jego rodziny. Sporą ciekawostką jest to, że Wesley nie jest jedyną grywalną postacią omawianej produkcji, albowiem w niektórych misjach aktywny staje się Cross. Etapy te opracowane są w formie flashbacków, mających za zadanie uzupełnienie głównego wątku fabularnego. W sumie do przejścia jest dziewięć rozbudowanych poziomów, przedzielonych efektownymi scenkami przerywnikowymi.Właściwa rozgrywka zakłada przede wszystkim wykorzystanie efektu spowolnienia czasu do neutralizacji przeciwników. Podstawową atrakcją Weapons of Fate jest to, że gracz może w pewnym stopniu podkręcać wystrzeliwane pociski. Ma to na celu między innymi skuteczne eliminowanie przeciwników chowających się za różnego rodzaju przeszkodami. Używanie tej umiejętności jest mocno limitowane, a to dlatego, że potrzebna jest adrenalina, przyznawana za każdego zabitego przeciwnika.Wanted stawia też duży nacisk na wykorzystanie przez sterowaną postać osłon i funkcjonuje to na zbliżonych zasadach do produktów z serii Gears of War. Gracz może „przykleić się” do większości stołów, krzeseł, sof i innych elementów otoczenia, a także swobodnie przemieszczać się pomiędzy nimi. Dodatkową atrakcją jest możliwość prowadzeniu ostrzału na oślep, celem ułatwienie sobie zaskoczenia wrogów od flanki.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 1 Ghz, 512 MB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 6600 lub lepsza), 1.5 GB HDD, Windows 2000/XP/Vista/Windows 7 Wittard: Nemesis of Ragnarok to gra przygodowa z widokiem z perspektywy pierwszej osoby. Fabuła przenosi nas do świata, w którym ekscentryczny architekt Baron Wittard zbudował niezwykłe miasto mieszczące się wewnątrz jednego budynku. Ten monumentalny obiekt nazwany Utopią mieści 1000 apartamentów, centrum handlowe, setki biur i obiektów rekreacyjnych. Oficjalne otwarcie Utopii miało nastąpić dwa lata przed wydarzeniami przedstawionymi w grze, ale nigdy do tego nie doszło.W wyniku ciągu tajemniczych incydentów wiele osób zaginęło bez wieści a Utopia opustoszała. Z czasem nasiliły się też zakłócenia elektromagnetyczne, których źródłem wydaje się być wnętrze domu. Społeczność lokalna twierdzi, że skrywa on straszliwą tajemnicę a w jego wnętrzu czai się potworna istota.W tym momencie wkracza gracz, którego zadaniem jest zbadanie krętych korytarzy, sekretnych przejść i ponurych sal Utopii. Bohater wyrusza do tego miejsca wyposażony jedynie w aparat fotograficzny i latarkę. Z biegiem czasu zdobywa nowe przedmioty a także staje przed koniecznością zmierzenia się z licznymi zagadkami. Fabułę gry charakteryzuje: brak liniowości i liczne zwroty akcji.Oprawa graficzna Baron Wittard: Nemesis of Ragnarok jest klimatyczna, istotną rolę odgrywa w niej gra świateł. W tytule usłyszymy ponadto oryginalną ścieżkę dźwiękową zarejestrowaną przy pomocy orkiestry symfonicznej.
obrazekobrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.5 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64 MB (GeForce FX 5200 lub lepsza), 3 GB HDD, Windows 2000/XP/Vista Sinking Island jest kolejną po Paradise produkcją studia White Birds, założonego przez Benoit Sokala (twórcy m.in. cyklu Syberia). Bohaterem jest Jack Norm, policjant prowadzący śledztwo w sprawie morderstwa. Akcja gry toczy się na niewielkiej tropikalnej wyspie, na której nad dziką roślinnością góruje wysoka wieża – hotel. Niestety, pod wpływem jej ciężaru wyspa zaczyna tonąć. Przyczyną tego stanu rzeczy jest fakt, iż jej podstawę stanowi krucha i delikatna rafa koralowa. Na dodatek huragan narusza konstrukcję wieży. Przed bohaterem staje nie lada wyzwanie – musi odkryć zagadkę przestępstwa zanim woda pochłonie wszelkie dowody zbrodni. Ma na to zaledwie trzy dni.Gra jest klasyczną przygodówką typu point&click. Nie spodziewajmy się również elementów fantastycznych w trakcie rozgrywki – sama fabuła jest mocno realistyczna i bazuje na zjawiskach jakie faktycznie wstępują na naszym globie (tak, tonące wyspy istnieją naprawdę). Poczynaniami naszego bohatera sterujemy wyłącznie za pomocą myszki. Występujące postacie są trójwymiarowe. Tła natomiast stworzono w oparciu o prerenderowaną grafikę 2D (podobnie jak w Paradise i Syberii). Autorzy wyposażyli wiele lokacji w animowane obiekty (np. drzewa, woda, blyskawice).Na przejście gry w pierwszym z trybów rozgrywki mamy około siedmiu godzin, po których następuje "Game Over" (ciągle upływa czas i wyspa ustawicznie pogrąża się w wodzie). Jeśli w tym terminie nie uda się nam rozwikłać zagadki, możemy kontynuować rozgrywkę od jednego z checkpointów (przypadają po dwa na jeden dzień czasu gry). W drugim trybie (przygodowym) czas i ilość save'ów są nieograniczone.
obrazekobrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128 MB Alice in Wonderland to przygodowa gra akcji TPP powstała na kanwie filmu Disneya w reżyserii Tima Burtona. Tytuł pozwala graczom na pokierowanie przygodami Alicji i jej przyjaciół w Krainie Czarów, gdzie musimy rozwiązywać coraz to nowe zagadki i pokonywać starych i nowych wrogów. W czasie naszej podróży towarzyszą nam również inne postacie znane z tego uniwersum, a każda z nich z własnymi umiejętnościami. Gra została stworzona przez francuskie studio, mające w dorobku takie tytuły, jak Asterix at the Olympic Games, czy The Legend of Spyro: Dawn of the Dragon.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności