Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Football Manager 2012 (2011) SKIDROW PL PC.part3.rar

CleanBlood / GRY / GRY PC(2) / Football Manager 2012 (2011) SKIDROW PL PC.part3.rar
Download: Football Manager 2012 (2011) SKIDROW PL PC.part3.rar

115,26 MB

0.0 / 5 (0 głosów)

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

GRY PC
Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.4 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 7600 lub lepsza), Windows XP/Vista Precursors to kolejna gra ukraińskiej firmy developerskiej Deep Shadows, odpowiedzialnej m.in. za produkcję Boiling Point: Road to Hell. Jest ona ulepszoną kompilacją starego, dobrego symulatora kosmicznego Elite, klasycznych filmów SF, świata z powieści Andre Norton oraz nowoczesnego, pierwszoosobowego shootera. To połączenie tworzy bardzo nietypową ale zarazem ekscytującą mieszankę gatunków.Już w Boiling Point twórcy starali się stworzyć wiarygodny świat, w którym "wolność" rozgrywki jest rzeczą nadrzędną. W Precursors posunęli się jeszcze dalej - gra prowadzi graczy w niezbadane rejony przestrzeni kosmicznej, gdzie mogą przemieszczać się od planety do planety na pokładach ogromnych statków wojennych, których długość dochodzi niejednokrotnie do 10km! Wcielamy się w postać bezimiennego Bohatera, który został rzucony w sam środek konfliktu pomiędzy dwoma dominującymi w kosmosie rasami.Przed nami ponad 250 zróżnicowanych misji, podczas których musimy podejmować właściwe decyzje zależne od naszej profesji: przemytnik szmugluje towary i handluje nimi, łowca nagród bez skrupułów chwyta przestępców, a jako sławny zdobywca możemy rządzić jednym z niezliczonych, odległych światów. Walki, w których bierzemy udział toczą się zarówno na pokładzie statku (polowanie na pasażerów na gapę czy starcie z piratami), jak i w przestrzeni kosmicznej osiągając epickie rozmiary.
obrazekobrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 64 MB (GeForce 5900 lub lepsza), 6 GB HDD, Windows XP SP3/Vista SP1 CSI: Mordercze Zamiary to kolejna odsłona serii kryminalnych gier przygodowych, opartych na bazie popularnego serialu o amerykańskich detektywach. Za realizacją projektu stoją programiści z grupy Telltale Games, którzy w przeszłości opracowali m.in. udany cykl Sam & Max oraz przygotowali nowe przygody Guybrusha Threepwooda w Tales of Monkey Island.Akcja gry nawiązuje do dziewiątego sezonu serialu CSI: Las Vegas, w rezultacie czego ważną zmianą jest pojawienie się dwóch nowych postaci zastępujących bohaterów poprzednich serii. Mowa tu o doktorze Ray'u Langstonie granym przez przez Laurence’a Fishburne’a oraz o Riley Adams (w tej roli Lauren Lee Smith). Naszym zadaniem jest udzielenie wsparcia pracownikom biura CSI w doprowadzeniu do finału prowadzonych przez nich śledztw. Zadania stworzono we współpracy ze scenarzystami telewizyjnymi i tradycyjnie już do rozwiązania mamy pięć spraw śledczych, dotyczących między innymi podejrzanej śmierci osoby, która podjęła kontrowersyjną decyzję sędziowską w ringu.W trakcie rozgrywki zajmujemy się przede wszystkim eksploracją miejsc zbrodni oraz innych lokacji ważnych dla śledztwa. Musimy odnajdywać i zbierać ważne dowody rzeczowe, pobierane bezpośrednio z ciał ofiar lub z najbliższego otoczenia. Z pozyskanymi dowodami powracamy do laboratorium gdzie analizujemy skład chemiczny substancji, porównujemy próbki DNA czy przeszukujemy odciski palców w lokalnej bazie danych.Ważnym elementem gry jest konieczność przepytywania napotykanych osób. W trakcie przesłuchań musimy nie tylko zadawać odpowiednie pytania, ale także umiejętnie przedstawiać podejrzanym posiadane dowody, nakłaniając ich do wyłonienia całej prawdy.
obrazek wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 7900 lub lepsza), Windows XP/Vista Moscow Racer to gra, w której bierzemy udział w wyścigach samochodowych na ulicach rosyjskiej stolicy. Jednym z głównych atutów tego tytułu jest dokładne odwzorowanie wyglądu Moskwy. Podzielono ją na cztery główne dzielnice - miejsca ta zostały szczegółowo odtworzone, wraz z najsłynniejszymi zabytkami charakterystycznymi dla tej metropolii, między innymi Kremlem. Bardzo duży nacisk położono także na odwzorowanie codziennego życia Moskwy. Oznacza to przede wszystkim obecność gęstego ruchu ulicznego, w rezultacie czego gracz musi zajmować się umiejętnym wymijaniem pojazdów cywilnych, autobusów komunikacji miejskiej czy ciężarówek. Moscow Racer może także poszczycić się obecnością cyklu całodobowego.Wyścigi rozgrywane są co prawda na ściśle ustalonych odcinkach dróg, aczkolwiek gracz dysponuje pełną swobodą działania w kwestii wynajdywania ścieżek prowadzących do kolejnych punktów kontrolnych. Ponadto na trasach rozmieszczone są liczne skróty, a także obiekty, których przeznaczeniem jest uatrakcyjnienie rozgrywki. Do tej drugiej grupy można zaliczyć między innymi przejazdy kolejowe, czy też umiejętnie rozstawione lawety (można je wykorzystywać jak skocznie).Zastosowany model jazdy jest stosunkowo realistyczny. Producent zadbał również o poprawne odwzorowanie oddziaływań fizycznych (Moscow Racer wykorzystuje unikalne możliwości oferowane przez karty Ageia PhysX). Do dyspozycji gracza oddano ponad dziesięć modeli pojazdów, aczkolwiek autorzy nie pokusili się o wykupienie licencji znanych producentów samochodów. Niemniej jednak biorące udział w rywalizacji maszyny przypominają wiele popularnych modeli aut, takich jak: Ford Mustang, Nissan 350Z, Ferrari 360 Modena, Lamborghini Gallardo, Mercedes S-Klasse, Audi A8 czy Chrysler 300C SRT-8.
obrazekobrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 6600 lub lepsza), 13 GB HDD, Windows XP/Vista Cryostasis: Sleep of Reason to mroczne dzieło programistów z ukraińskiego studia Action Forms (twórcy między innymi serii Carnivores i Vivisector). Tym razem mamy do czynienia z mieszanką gatunków: elementy właściwe strzelankom i grom akcji są obficie doprawione klimatem rodem z najlepszych horrorów.Fabuła przenosi nas do 1981 roku na koło podbiegunowe, do rosyjskiego lodołamacza o napędzie atomowym „Północny Wiatr”. Głównym bohaterem jest jeden z naukowców – meteorolog Alexander Nesterov. To właśnie w tą postać wcielamy się w grze.Pewnego dnia Alexander wykonując swoje obowiązki zostaje zmuszony do poszukania schronienia przed nadchodzącą burzą śnieżną. Jego wybór pada na atomowy lodołamacz, przed wielu laty schwytany w pułapkę lodowych okowów. Szybko okaże się jak nietrafna jest ta decyzja. Na pokładzie okrętu panuje mroczna, mrożąca krew w żyłach atmosfera. Co więcej, z zaciemnionych miejsc dochodzą dźwięki nie do końca pasujące do opuszczonego okrętu. Najwyraźniej członkowie załogi, którzy od dawna powinni nie żyć, nie są całkowicie martwi, a naszego bohatera czeka ciężka walka o przeżycie. Jeśli chce się wydostać na wolność musi utorować sobie drogę przez hordę dziwacznych monstrów, będących niegdyś marynarzami.
obrazek wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.33 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce 8800 lub lepsza), 5 GB HDD, Windows XP SP2/Vista Strzelanina z akcją obserwowaną z perspektywy trzeciej osoby. Autorami omawianej produkcji są programiści ze studia deweloperskiego Grin, czyli twórcy między innymi PeCetowych odsłon cyklu Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter.Weapons of Fate stanowi kontynuację wydarzeń przedstawionych w filmie pod tytułem Wanted. Głównym bohaterem jest księgowy o imieniu Wesley, który pewnego dnia dowiaduje się, że jego ojciec był zawodowym zabójcą. Chłopak wkracza w szeregi bractwa, rozwijając swoje nadnaturalne zdolności i szukając zemsty na osobach odpowiedzialnych za zamordowanie członka jego rodziny. Sporą ciekawostką jest to, że Wesley nie jest jedyną grywalną postacią omawianej produkcji, albowiem w niektórych misjach aktywny staje się Cross. Etapy te opracowane są w formie flashbacków, mających za zadanie uzupełnienie głównego wątku fabularnego. W sumie do przejścia jest dziewięć rozbudowanych poziomów, przedzielonych efektownymi scenkami przerywnikowymi.Właściwa rozgrywka zakłada przede wszystkim wykorzystanie efektu spowolnienia czasu do neutralizacji przeciwników. Podstawową atrakcją Weapons of Fate jest to, że gracz może w pewnym stopniu podkręcać wystrzeliwane pociski. Ma to na celu między innymi skuteczne eliminowanie przeciwników chowających się za różnego rodzaju przeszkodami. Używanie tej umiejętności jest mocno limitowane, a to dlatego, że potrzebna jest adrenalina, przyznawana za każdego zabitego przeciwnika.Wanted stawia też duży nacisk na wykorzystanie przez sterowaną postać osłon i funkcjonuje to na zbliżonych zasadach do produktów z serii Gears of War. Gracz może „przykleić się” do większości stołów, krzeseł, sof i innych elementów otoczenia, a także swobodnie przemieszczać się pomiędzy nimi. Dodatkową atrakcją jest możliwość prowadzeniu ostrzału na oślep, celem ułatwienie sobie zaskoczenia wrogów od flanki.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 1 Ghz, 512 MB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 6600 lub lepsza), 1.5 GB HDD, Windows 2000/XP/Vista/Windows 7 Wittard: Nemesis of Ragnarok to gra przygodowa z widokiem z perspektywy pierwszej osoby. Fabuła przenosi nas do świata, w którym ekscentryczny architekt Baron Wittard zbudował niezwykłe miasto mieszczące się wewnątrz jednego budynku. Ten monumentalny obiekt nazwany Utopią mieści 1000 apartamentów, centrum handlowe, setki biur i obiektów rekreacyjnych. Oficjalne otwarcie Utopii miało nastąpić dwa lata przed wydarzeniami przedstawionymi w grze, ale nigdy do tego nie doszło.W wyniku ciągu tajemniczych incydentów wiele osób zaginęło bez wieści a Utopia opustoszała. Z czasem nasiliły się też zakłócenia elektromagnetyczne, których źródłem wydaje się być wnętrze domu. Społeczność lokalna twierdzi, że skrywa on straszliwą tajemnicę a w jego wnętrzu czai się potworna istota.W tym momencie wkracza gracz, którego zadaniem jest zbadanie krętych korytarzy, sekretnych przejść i ponurych sal Utopii. Bohater wyrusza do tego miejsca wyposażony jedynie w aparat fotograficzny i latarkę. Z biegiem czasu zdobywa nowe przedmioty a także staje przed koniecznością zmierzenia się z licznymi zagadkami. Fabułę gry charakteryzuje: brak liniowości i liczne zwroty akcji.Oprawa graficzna Baron Wittard: Nemesis of Ragnarok jest klimatyczna, istotną rolę odgrywa w niej gra świateł. W tytule usłyszymy ponadto oryginalną ścieżkę dźwiękową zarejestrowaną przy pomocy orkiestry symfonicznej.
obrazekobrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.5 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64 MB (GeForce FX 5200 lub lepsza), 3 GB HDD, Windows 2000/XP/Vista Sinking Island jest kolejną po Paradise produkcją studia White Birds, założonego przez Benoit Sokala (twórcy m.in. cyklu Syberia). Bohaterem jest Jack Norm, policjant prowadzący śledztwo w sprawie morderstwa. Akcja gry toczy się na niewielkiej tropikalnej wyspie, na której nad dziką roślinnością góruje wysoka wieża – hotel. Niestety, pod wpływem jej ciężaru wyspa zaczyna tonąć. Przyczyną tego stanu rzeczy jest fakt, iż jej podstawę stanowi krucha i delikatna rafa koralowa. Na dodatek huragan narusza konstrukcję wieży. Przed bohaterem staje nie lada wyzwanie – musi odkryć zagadkę przestępstwa zanim woda pochłonie wszelkie dowody zbrodni. Ma na to zaledwie trzy dni.Gra jest klasyczną przygodówką typu point&click. Nie spodziewajmy się również elementów fantastycznych w trakcie rozgrywki – sama fabuła jest mocno realistyczna i bazuje na zjawiskach jakie faktycznie wstępują na naszym globie (tak, tonące wyspy istnieją naprawdę). Poczynaniami naszego bohatera sterujemy wyłącznie za pomocą myszki. Występujące postacie są trójwymiarowe. Tła natomiast stworzono w oparciu o prerenderowaną grafikę 2D (podobnie jak w Paradise i Syberii). Autorzy wyposażyli wiele lokacji w animowane obiekty (np. drzewa, woda, blyskawice).Na przejście gry w pierwszym z trybów rozgrywki mamy około siedmiu godzin, po których następuje "Game Over" (ciągle upływa czas i wyspa ustawicznie pogrąża się w wodzie). Jeśli w tym terminie nie uda się nam rozwikłać zagadki, możemy kontynuować rozgrywkę od jednego z checkpointów (przypadają po dwa na jeden dzień czasu gry). W drugim trybie (przygodowym) czas i ilość save'ów są nieograniczone.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium IV 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB Wildlife Park 3 to trzecia odsłona cyklu pozwalającego wcielić się w zarządcę współczesnych ogrodów zoologicznych. Naszym zadaniem jest ich projektowanie, a następnie budowanie, jak również zatrudnianie pracowników i opieka nad zwierzętami. Za produkcję ponownie odpowiada niemieckie studio B-Alive. W trybie kampanii rozgrywamy 20 misji osadzonych w różnych regionach świata, a w każdym odwiedzanym miejscu napotykamy nowe wyzwania. Dla osób preferujących swobodniejszą zabawę przygotowano tryb „free game”, w którym możemy w spokoju zająć się rozbudową naszego zoo. W grze znajdziemy 25 gatunków zwierząt, 40 rodzajów roślin oraz szeroki wybór różnorodnych budynków i instalacji, w tym ponad 200 elementów dekoracyjnych. Twórcy zaimplementowali też losowy generator zadań, dzięki czemu nie powinniśmy szybko się znudzić stawianymi przed nami wyzwaniami. W porównaniu z poprzednimi odsłonami serii Wildlife Park 3 może się pochwalić potężnymi zmianami w module zarządzania, dzięki czemu możliwe jest teraz ręczne projektowanie konkretnych budowli. Ulepszono też sztuczną inteligencję zwierząt, co zaowocowało bardziej realistycznym ich zachowaniem. Ponadto, zmiany pogody wreszcie w rzeczywisty sposób wpływają na przebieg gry. Przykładowo, w razie deszczu goście pędzą kupować parasolki, a zwierzęta poszukają schronienia. Natomiast długie gorące dni prowadzą do wysychania roślin.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 500MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D Medieval: Total War to kontynuacja słynnej i wielokrotnie nagradzanej serii gier strategicznych, tworzonych przez zespół Creative Assembly. Po dalekowschodnich klimatach w Shogun: Total War przenosimy się w bardziej nam znane realia średniowiecznej Europy. Możemy kontrolować jedną z dwunastu najsilniejszych potęg militarnych istniejących w średniowiecznej europie. Gra łączy elementy militarne z handlem, dyplomacją oraz zarządzaniem surowcami. Przygotowano blisko sto różnych typów wojsk wyposażonych w autentyczną broń używaną w tamtych czasach (m.in. łuki, muszkiety, działa czy katapulty). Podobnie jak to miało miejsce w Shogun: Total War, tak i tu rozgrywka podzielona została na dwie części, tj. bitewną oraz tą, w której rządzimy całym swym królestwem. Bitwy rozgrywają w czasie rzeczywistym, w całkowicie trójwymiarowym otoczeniu (tereny pustynne, lasy, równiny, góry, itp.). Całość wykonana jest na ulepszonym engine z Shoguna, dzięki czemu mapy, na których toczą się starcia są nawet czterokrotnie większe niż to miało miejsce w Shogun: Total War, a na polu bitwy możemy zobaczyć nawet 10 tys. walczących jednostek. Część, w której rządzimy państwem rozgrywana jest w trybie turowym. Gracze mogą tu budować własne imperium, tworząc strategiczne alianse, ustalając trasy handlowe, odkrywając nowe wynalazki, budując zamki czy tworząc potęgę militarną zarówno lądową jak i morską.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2 GHz, 512MB RAM, 64MB akcelerator 3D Czwarta odsłona serii kultowych strzelanin osadzonych w perspektywie pierwszej osoby (FPS), która została opracowana przez firmę Raven Software (producentów m.in. Hexen: Beyond Heretic oraz Star Wars: Jedi Knight II – Jedi Outcast), pod ścisłym nadzorem członków id Software. Akcja Quake IV rozpoczyna się tuż po zakończeniu drugiej części, wydanego w 1997 roku programu. Bezimienny komandos, który samotnie postanowił przemierzyć planetę Stroggów, ostatecznie pokonał głównego przeciwnika – Makrona. Bolesny cios, jaki został zadany rasie obcych nie przypieczętował jednak ich klęski. Niedobitki żołnierzy wroga przegrupowały się i stworzyły nowe, realne zagrożenie. Na dodatek Stroggowie powołali do życia nowego Makrona, znacznie bardziej niebezpiecznego, niż ich dotychczasowy lider. Do akcji wkracza specjalna grupa komandosów, kryjąca się pod kryptonimem Rhino Squad. Jej zadanie jest proste: raz na zawsze pozbyć się obcych.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności