Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Community Bugfix Compilation Patch.rar

Chudy21444 / Mody do Fallout New Vegas / Community Bugfix Compilation Patch.rar
Download: Community Bugfix Compilation Patch.rar

1,87 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
Kilkadziesiąt bugfixów w jednym pliku. Naprawy dotyczą masy większych, jak i mniejszych elementów. Jeśli coś w misji się nie załączyło, broń dziwnie się zachowuje, coś się fatalnie wyświetla, czegoś lub kogoś brakuje, znikła opcja dialogowa lub wywala Cię na pulpit w konkretnym miejscu – ta kompilacja jest dla Ciebie

Zawiera wcześniejszą poprawkę 26_fixes10-36191

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

U W A G A ! ! !
Do instalacji modów zaleca się używać programu Fallout Mod Manager Installer- FOMM

PORADNIK Z OPISEM WSZYSTKICH ZNACZĄCYCH MISJI ORAZ LISTE KODÓW KONSOLI ZNAJDZIESZ W FOLDERZE DOKUMENTY ,
Inne pliki do pobrania z tego chomika
1. Poprawki w mechanice, w większości te same co w Fallout 3, wzmocnione pancerze, sensowniejsze obrażenia itp. 2. Kompanieros mogą zmieniać stroje i są ładniejsi 3. Dodatkowe modele oczu, włosów itp. 4. Drobne poprawki karabinka M4 i innych plus sensowne, realne nazwy 5. Tagskille jak w Fallout/Fallout 2 6. Zmieniony udźwig, do sensownych rozmiarów (zmniejszony do bazowych 50 lbs), prędkość poruszania itp. 7. W ekwipunku znajdziecie drobny przedmiot do odczytu podstawowych parametrów otoczenia, fajna zabawka 8. Zmiany niektórych napojów na sensowne efekty i waga 9. Poprawiony skopany treshold broni/obrażeń 10. Dwa nowe modele -karabin P94 zamiast Q35 oraz Remington 7615 zamiast "karabinu z dźwignią", Mossberg 590 i wersja krótka, Remington 870, nowy-stary wygląd karabinu DKS-501, Magnum M500 (unikalny), podmieniony model pistoletu masz. 10 mm na MP9 Steyr 11. Zmienione modele pancerzy bojowych - nie mogę patrzeć na te brzydactwa z Fallout 3 12. Poprawki questów, nazw i opisów. 13. Dodano karabin Ak47 oraz amunicję 7,632x39 mm 14. Perk "Finezja" jest teraz traitem, 15. Dodano perk "Zdolniacha". 16. Dodano kilka nowych wersji pancerza bojowego, podmieniony model pancerza bojowego Van grafów, 17. Dodatkowe kolory hełmów bojowych 18. Nowe pistolety: Desert Eagle, M1911 MEU, Beretta M9, pist. maszynowy Ingam MAC10 i Thompson M1, snajperka PSG-1 19. Podmieniony celownik na taki, jak w module do Fallout 3 (radiator) 20. Dodano plecaki +10, +15 i +25 kg dla balansu ze zmniejszonym udźwigiem 21. Dodatkowe bandany i maska typu balaclava 22. Poprawiony chiński pancerz maskujący (brakowało hełmofonu, zmienione statystyki gdy jest używany w całości) Opcjonalnie można zamienic paskudne animacje poruszania się na te z Fallout 3.
1. Poprawki w mechanice, w większości te same co w Fallout 3, wzmocnione pancerze, sensowniejsze obrażenia itp. 2. Kompanieros mogą zmieniać stroje i są ładniejsi 3. Dodatkowe modele oczu, włosów itp. 4. Drobne poprawki karabinka M4 i innych plus sensowne, realne nazwy 5. Tagskille jak w Fallout/Fallout 2 6. Zmieniony udźwig, do sensownych rozmiarów (zmniejszony do bazowych 45 lbs = ok. 22 kg), prędkość poruszania itp. 7. W ekwipunku znajdziecie drobny przedmiot do odczytu podstawowych parametrów otoczenia, fajna zabawka 8. Zmiany niektórych napojów na sensowne efekty i waga 9. Poprawiony skopany treshold broni/obrażeń 10. Dwa nowe modele -karabin P94 zamiast Q35 oraz Remington 7615 zamiast "karabinu z dźwignią", Mossberg 590 i wersja krótka, Remington 870, nowy-stary wygląd karabinu DKS-501, Magnum M500 (unikalny), podmieniony model pistoletu masz. 10 mm na MP9 Steyr 11. Zmienione modele pancerzy bojowych - nie mogę patrzeć na te brzydactwa z Fallout 3 12. Poprawki questów, nazw i opisów. 13. Dodano karabin Ak47 oraz amunicję 7,62x39 mm 14. Perk "Finezja" jest teraz traitem, 15. Dodano trait "Zdolniacha", "Skupienie w walce", "Szybki Pedro", "Ciężki Łeb" 16. Dodano kilka nowych wersji pancerza bojowego, podmieniony model pancerza bojowego Van Grafów, 17. Dodatkowe kolory hełmów bojowych 18. Nowe pistolety: Desert Eagle, M1911 MEU, Beretta M9, pist. maszynowy Ingam MAC10 i M1 Thompson, snajperka PSG-1, 19. Podmieniony celownik na taki, jak w module do Fallout 3 (radiator) 20. Dodano plecaki +10, +15 i +25 kg 21. Dodatkowe kolory bandan oraz maska typu balaclava 22. Dodano Lekki Pancerz Skórzany (przypomina ten z filmów Resident Evil) oraz krótką strzelbę Benelli M3; do dostania/znalezienia w Goodsprings, o ile zaczynacie nową grę 23. Dodano ikonki dla różnego złomu 24. Karabin Gaussa jest teraz znowu bronią palną (z oryginalnym dźwiękiem), jak w klasyce, zasilanie amunicją 2mm póżniej ;) A. Dodany cały update 01 (oficjalny), jeśli go macie (wersja angielska) plik można pominąć (update.esp) - by działał poprawnie z polską wersją należy go dopisać do pliku Fallout.ini B. Dodałem plik "Skalowanie Czasu W Grze", który jest tłumaczeniem modułu "Imps_TimeScale_Adjuster_r1" - pozwala zmienić skalowanie czasu w grze domyślnie jest 1:30, co powoduje, że po 30 minutach zapada noc/dzień i jest to zdecydowanie zbyt dużo/za szybko. Zalecane, sensowne ustawienie to 1: 15. C. Opcjonalnie dodane przywrócone animacje postaci (ruch) z Fallout 3
1. Poprawki w mechanice, w większości te same co w Fallout 3, wzmocnione pancerze, sensowniejsze obrażenia itp. 2. Kompanieros mogą zmieniać stroje i są ładniejsi 3. Dodatkowe modele oczu, włosów itp. 4. Drobne poprawki karabinka AR-15 i innych plus sensowne, realne nazwy 5. Tagskille jak w Fallout/Fallout 2 6. Zmieniony udźwig, do sensownych rozmiarów (zmniejszony do bazowych 45 lbs = ok. 22 kg), prędkość poruszania itp. 7. W ekwipunku znajdziecie drobny przedmiot do odczytu podstawowych parametrów otoczenia, fajna zabawka 8. Zmiany niektórych napojów na sensowne efekty i waga 9. Poprawiony skopany treshold broni/obrażeń 10. Nowe modele - karabin P94 zamiast Q35 oraz Remington 7615 zamiast "karabinu z dźwignią", Mossberg 590 i wersja krótka, Remington 870, nowy-stary wygląd karabinu DKS-501, Magnum M500 (unikalny), karabin laserowy Van Grafów, podmieniony model pistoletu masz. 10 mm na MP9 Steyr 11. Zmienione modele niektórych pancerzy bojowych - nie mogę patrzeć na te brzydactwa z Fallout 3 (dodano pancerz marines z Crysisa, Fear i z modułu Dragonskin do F3) 12. Poprawki questów, nazw i opisów 13. Dodano karabin Ak47 oraz amunicję 7,632x39 mm 14. Perk "Finezja" jest teraz traitem, dodano traity "Trening strzelecki", "Szybki Pedro", "Ciężki Łeb", "Wyczulone oko" "Zaraźliwy pechowiec" i wszystkie z klasycznego zestawu 15. Dodatkowe kolory hełmów bojowych 16. Nowe pistolety: Desert Eagle, M1911 MEU, Beretta M9, pist. maszynowy Ingam MAC10 i M1 Thompson, snajperka PSG-1, Watzz 1000 i 2000, 17. Podmieniony celownik na taki, jak w module do Fallout 3 (radiator) 18. Dodano plecaki +10, +15 i +25 kg 19. Dodatkowe kolory bandan oraz maska typu balaclava 20. Dodano Lekki Pancerz Skórzany (przypomina ten z filmów Resident Evil) oraz krótką strzelbę Benelli M3; do dostania/znalezienia w Goodsprings, o ile zaczynacie nową grę 21. Dodano ikonki dla różnego złomu 22. Karabin Gaussa jest teraz znowu bronią palną (z oryginalnym dźwiękiem), jak w klasyce, zasilanie amunicją 2mm 23. Poprawione upierdliwe Radio Vegas 24. Reakcje frakcji przeniesione z pancerzy na hełmy, to chyba ma większy sens 25. Dodano perk "Ulepszone krytyki" oraz "Hiena cmentarna" 26. Poprawione dźwięki broni 27. Bardziej stylowi ludzie w kasynie, kilka poprawek postaci niezależnych 28. Poprawiona frakcja Boona 29. Poprawione nie działające perki, min. związane z Wyzwaniami 30. Dodano hełm bojowy ducha pustyni oraz hełm infiltracyjny (w nast. wersji będzie umożliwiał włączenie noktowizji) - do znalezienia na pustkowiach/w sklepach. 31. Właściwości pancerza zwiadowcy/nowicjusza są teraz uzależnione od noszenia lub braku kompletu stroju. A. Dodany cały update 01 (oficjalny), jeśli go macie (wersja angielska) plik można pominąć (update.esp) - by działał poprawnie z polską wersją należy go dopisać do pliku Fallout.ini B. Dodałem plik "Skalowanie Czasu W Grze", który jest tłumaczeniem modułu "Imps_TimeScale_Adjuster_r1" - pozwala zmienić skalowanie czasu w grze domyślnie jest 1:30, co powoduje, że po 30 minutach zapada noc/dzień i jest to zdecydowanie zbyt dużo/za szybko. Zalecane, sensowne ustawienie to 1: 15. C. Opcjonalnie dodane przywrócone animacje postaci (ruch) z Fallout 3
Nowe Dodatki które zawiera ten mod 32. Dodatkowo poprawiony Andy, by móc go przyłączyć przy kolejnych rozmowach. 33. Nowe stworzenia: świnioszczur, szczur wędrowny, kanalizacyjny i schorowany i tworzenie gulaszu ze świonioszczura 34. Nowe ubrania NPców 35. Nowa wersja pancerza Strażników RNK (oficerska), lepsze staty, ładniejszy wygląd 36. Dotychczasowy karabin wyborowy zastąpiony 2 wersjami karabinu M14 + modyfikacje C. Opcjonalnie dodane przywrócone animacje postaci (ruch i animacje broni(F3 Reanimated) z Fallout 3
Nowe Dodatki które zawiera ten mod 33. Nowe stworzenia: świnioszczur, szczur wędrowny, kanalizacyjny i schorowany i tworzenie gulaszu ze świonioszczura 34. Nowe ubrania NPców 35. Nowa wersja pancerza Strażników RNK (oficerska), lepsze staty, ładniejszy wygląd 36. Dotychczasowy karabin wyborowy zastąpiony 2 wersjami karabinu M14 + modyfikacje, nowe rewolwery - CColt python i Ruger GP100, unikalny pistolet maszynowy 9 mm zastąpiony pistoletem MP5k, nowy pistolet maszynowy - P90c i Walther MP oraz karabin maszynowy BAR, karabin Springfield 1903 oraz amunicja 30-06 (zmieniona również w karabinie Garand) 37. Poprawiony quest "Koło fortuny", Bractwa Stali (2 poboczne) 38. Pancerze wspomagane wymagają teraz kompletu by działały niektóre właściwości (np. odp. na promieniowanie) w dowolnej konfiguracji (poprawione też statsy zgodne z klasyką), a pancerz zwiadowcy i chiński również mają lepsze stasy w kompletach (chiński pancerz ma oddzielnie hełm). Niestety nie przywrócę pola maskującego, bo to było grube przegięcie. 39. Poprawiony perk "Heave Ho" (I... w górę!) i "Full maintenace" (Pełen serwis - wogóle nie działał) 40. Poprawki tabel naprawy broni i pancerzy 41. Dodano unikalny karabin M1 Garand z noktowizorem. 42. Hełm infiltracyjny oraz hełmy pancerzy wspomaganych posiadają opcje włączania noktowizji - uruchamiana tak jak latarka pipboya, 43. Hełm infiltracyjny współpracuje z chińskim pancerzem wspomaganym oraz pancerzem zwiadowcy, 44. Zmienione i rozbudowane wizjery lunet, 45. Kilka nowych strojów skórzanych, pled kamuflujący oraz wzmocniona wersja Chińskiego pancerza (jeszcze nie mozna jej dostać) Opcjonalne: A. Dodany cały update 01 oraz update 2 (wymaga uprzedniej instalacji plików oryginalnego update''u i dopisania w pliku INI) B. Dodany plik "zModSkalowanieCzasuWGrze.esp", który jest tłumaczeniem modułu "Imps_TimeScale_Adjuster_r1" - pozwala zmienić skalowanie czasu w grze domyślnie jest 1:30, co powoduje, że po 30 minutach zapada noc/dzień i jest to zdecydowanie zbyt dużo/za szybko. Zalecane, sensowne ustawienie to 1: 15 (czyli w module wcisnąc 3x(-5)) lub 1:20 (albo cos pomiędzy nimi). Moduł jest zawiły i nie jestem pewien, czy poprawnie wszystko przetłumaczyłem, ani jak go stosować poza głównym ustawieniem skalowania (opcjonalnie mozna zmienic skalowanie wszystkich parametrów trybu "jestem twardzielem") C. Opcjonalnie dodane przywrócone animacje postaci (ruch) z Fallout 3, (spakowane w osobnym zipie). D. W drugiej paczce są animacje związane z trzymaniem broni z modułu Fallout 3 reanimated E. Zmodyfikowany ekran pipboya, który umożliwia śledzenie efektów w trybie "jestem twardzielem" bez koniecznosci przełączania ekranów
Nowe Dodatki które zawiera ten mod 46. Dodano żeński body replacer oparty na Type3 (bez golizny, chodzi o mozliwość dodania strojów, któe bez niego wygladają źle) 47. Dodano kilka spluw, min. nowy model unikalnej wyrzutni rakiet oraz RPG-7 48. Usunięto amunicję 45-70 i zastąpioną całkowicie przez 45 ACP oraz .338 Lapua Magnum
Niekończąca się amunicja naszych Commpadros
Niekończąca się amunicja gracza
Dodaje nową stacje radiową w twoim Pip Boyu obrazek HOW TO INSTALL: use Fallout Mod Manager Installer- FOMM SONG LIST Ella Fitzgerald - Ace in the Hole Bobby Hackett Orch - At Sundown Patti Page - Cross over the Bridge Charlie Barnet - Deed I Do Ella Fitzgerald - Manhattan Jimmy Dorsey - Tangerine Charlie Barnet - Night and Day Miles Davis - Two Bass Hit Billie Holiday - Lets Do It Bob Crosby's Bobcats - Slow Mood Louis Armstrong - When It's Sleepytime Down South... and 40 other unnamed songs at the moment. Andrews Sisters - Any Bonds Today Bobby Hackett - Poor Butterfly Chick Webb Orch, Ella Fitzgerald - Undecided Frank Sinatra - I'll be seeing You Freddy Martin - Bumble Boogie Duke Ellington - Jazz Cocktail Chick Webb Orch, Ella Fitzgerald - Wacky Dust Harry James, Helen Forrest - Skylark Jimmy Dorsey - Open Up That Door Ink Spots - Blueberry Hill Swing and Sway with Sammy Kaye - Don't Fence Me In Jan Garber - Big Band #89 Harry James - Got No Time Ella Fitzgerald & Louis Armstrong - Tenderly Frank Sinatra - The Girl From Ipanema Duke Ellington - Take The ''A'' Train Ink Spots - Address Unknown Ella Fitzgerald & Louis Armstrong - You Won't Be Satisfied Freddy Martin - The Way You Look Tonight Hoagy Carmichael - Memphis in June Duke Ellington, John Coltrane - Big Nick Ink Spots, Ella Fitzgerald - I'm Beginning to See the Light Jimmy Dorsey - You Can Depend On Me Ella Mae Morse, Billy May Orch - Captain Kidd Helen Humes - Stardust Hoagy Carmichael, Ella Logan- Two Sleepy People Gene Krupa, Anita O' Day - Stop The Red Light's On Ella Mae Morse - No Love, No Nothin' Kate Smith - My Old Kentucky Home Harry James, Kitty Kallen - The Wonder Of You Ink Spots - I'll Be Loving You Always Swing and Sway with Sammy Kaye - Give Me the Simple Life Frank Sinatra - Santa Claus Is Coming To Town Ink Spots - Street Of Dreams Hoagy Carmichael - Huggin' And Chalkin' Ella Mae Morse - Jumpin' Jack Harry James, Willie Smith - Who's Sorry Now Les Brown - My Dreams Are Getting Better All the Time Harry James, Helen Ward - Where or When Ink Spots - I'll Be Loving You Always Hoagy Carmichael - Memphis in June
Terminal posiada kilka bardzo użytecznych właściwości. obrazek
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności