Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto
Catalleya
  • Prezent Prezent
  • Ulubiony
    Ulubiony
  • Wiadomość Wiadomość

Kobieta Cataleya

widziany: 20.10.2022 01:07

  • pliki muzyczne
    0
  • pliki wideo
    0
  • obrazy
    64
  • dokumenty
    189

253 plików
595,2 MB

  • 70 KB
  • 9 cze 14 12:13
1. Co to są sondaże opinii publicznej?
2. Funkcje poznawcze (informacyjne) sondaży. Przykłady.
3. Funkcje perswazyjne sondaży. Przykłady.
4. Funkcje polityczne sondaży. Przykłady.
5. Rodzaje sondaży (omnibusowe, medialne, prywatne). Czym się różnią?
6. Co to jest efekt ankieterski?
7. Co oznacza, że czasami respondenci odpowiadając udzielają odpowiedzi używając strategii optymalnej a co to jest strategia zadowalającej odpowiedzi?
8. Na czym polega mechanizm „spirali milczenia”?
9. Jak kolejność zadawanych pytań może wpłynąć na udzielane odpowiedzi? Podaj przykład.
10. Jak sformułowanie pytania może wpływać na udzielane odpowiedzi. Podaj przykład.
11. Jak wyniki sondaży mogą wpływać na zachowania wyborcze obywateli (wyjaśnij na czym polega przenoszenie głosów na prowadzącego, na przegrywającego).
12. Na czym polega głosowanie strategiczne?
13. Czym jest reklama polityczna?
14. Co wyróżnia reklamę od innych najważniejszych form komunikowania politycznego (konferencji prasowych, udziału w programach publicystycznych, udziału w debatach)?
15. Opisać na czym polegają reklamy wspierające, negatywne, reaktywne.
16. Typy reklam w zależności od stadium kampanii. Charakterystyka. (faza identyfikacji, spoty argumentacyjne, atak na kontrkandydatów, podsumowanie).
17. Czym różnią się reklamy wizerunkowe od problemowych? Wymyślić przykład.
18. Scharakteryzować najważniejsze typy formatów reklam politycznych.
19. Jakie są efekty systemowe rozprzestrzenienia się reklam politycznych?
  • 74 KB
  • 9 cze 14 12:13
77. Na czym polega kampania od drzwi do drzwi? Jaka jest skuteczność takich kampanii i jak zależy to od poziomu wyborów?
78. Dlaczego należy uważnie prowadzić tzw. Kampanie profrekwencyjne?
79. Na czym polega technika „stopy w drzwiach”? Proszę podać przykład zastosowania w kampanii politycznej albo wyborczej.
80. Na czym polega technika „drzwi zatrzaśniętych przed nosem”? Proszę podać przykład zastosowania w kampanii politycznej albo wyborczej.
81. Na czym polegają własności semantyczne projektowanych elementów ulotek wyborczych?
82. Co oznacza „schemat dziecięcości” i dlaczego jest skuteczny?
83. Co to są listy/przesyłki bezpośrednie (direct mail)i w czym maja przewagę nad ulotkami?
84. Jakie mogą być zalety (z punktu widzenia oddziaływania) poczty bezpośredniej (direct mail)?
85. Cechy „naturalnego przywódcy”
86. Na czym polegają teorie atrybucji i jak to może wpływać na kształtowanie wizerunku w oczach odbiorców?
87. Dlaczego pierwsze wrażenie przy kreowaniu wizerunku jest istotne?
88. Przykłady błędów w postrzeganiu.
89. Na czym polega dylemat: superman czy przeciętniak?
90. Funkcje komunikacji niewerbalnej.
91. Jak elementy ubioru wpływają na wizerunek kandydata? Jakie są zasady doboru ubioru z punktu widzenia marketingowego?
92. Proszę wymienić 4P marketingu.
93. Od czego pochodzi termin marketing?
94. Proszę wymienić i opisać co najmniej 3 różnice pomiędzy marketingiem komercyjnym a politycznym.
95. Kiedy (w przybliżeniu do 20 lat) zaczął się kształtować marketing polityczny?
  • 84 KB
  • 9 cze 14 12:13
58. Scharakteryzować czynniki, które wpłynęły na ewolucję kampanii politycznych.
59. Dlaczego i kiedy kampanie premodernizacyjne przekształciły się w modernizacyjne?
60. Opisać różnice pomiędzy kampaniami premodernizacyjnymi i modernizacyjnymi.
61. Charakterystyka kampanii premodernizacyjnych (w wymiarach: kanały komunikowania, charakter partii, relacje partia-kandydat, charakter elektoratu, baza organizacyjna kampanii)
62. Charakterystyka kampanii modernizacyjnych (w wymiarach: technologie, kanały komunikowania, charakter partii, relacje partia-kandydat, charakter elektoratu, baza organizacyjna kampanii).
63. Jakie zmiany technologiczne (jakie media) wpłynęły na rozwinięcie się typu kampanii postmodernizacyjnych? W jakim kraju było to zapoczątkowane?
64. Co oznacza „święta trójca” kampanii politycznych.
65. Co to jest kampania bezpośrednia?
66. Formy kampanii bezpośredniej: spotkania z wyborcami i przemawianie do tłumu, wpływ poprzez wolontariuszy, ulotki, listy bezpośrednie (direct mail).
67. Nazwisko kojarzące się z pracą na temat psychologii tłumu (Gustaw LeBon)
68. Cechy tłumu (z punktu widzenia komunikowania się i marketingu wyborczego): zanik zdolności rozumowania, brak krytycyzmu, drażliwość, łatwowierność, prostota uczuć, tendencja do ulegania przywódcom. Wymienić co najmniej 3.
69. Opisać cechy przemówień Hitlera. Jak aranżowana była przestrzeń, jakie rekwizyty, jakie elementy. Napisać dlaczego akurat tak to wyglądało.
70. Jakie są w przypadku USA funkcje konwencji wyborczych i dlaczego są one ważniejsze niż w Polsce?
70. Co to jest efekt świeżości?
71. Co to jest efekt pierwszeństwa?
72. Czy jeżeli wybór ma być dokonywany zaraz po przemówieniach, to czy bardziej zadziała efekt świeżości czy efekt pierwszeństwa?
73. Czy jeżeli wybór będzie dokonywany w jakiś dłuższy czas po przemówieniach to czy zadziała bardziej efekt świeżości czy efekt pierwszeństwa?
74. W stosunku do jakich wyborców i w jakich okolicznościach lepiej aby przekaz był jednostronny (argumenty tylko za) a w jakich dwustronny (argumenty za i przeciw) i dlaczego?
75. Styl wyjaśniania zdarzeń. Stabilność/niestabilność, globalność/specyficzność, wewnętrzność/zewnętrzność. (w pytaniu będzie np. na czym polega wyjaśnianie jakiegoś zdarzenia w sposób globalny i wykorzystujący niestabilność). Dlaczego jest to istotne z punktu widzenia wizerunku przemawiającego?
  • 52 KB
  • 9 cze 14 12:13
20. Co oznacza skrót JPM i w związku z tym według jakich prawideł powinny być konstruowane reklamy?
21. Jakie mogą być funkcje pokazywania przez kandydata w kampanii jakiejś swojej słabości (np. choroby)?
23. Jakie mogą być funkcje muzyki w reklamie wyborczej (co najmniej 2)
24. Co oznacza intertekstualność?
25. Dlaczego reklamy posługują się często schematami zaczerpniętymi z innych gatunków popkulturowych?
26. Do jakich gatunków filmowych i telewizyjnych nawiązują reklamy wyborcze? Proszę podać jakiś przykład.
27. Od jakiego słowa pochodzi termin komunikowanie?
28. Co to jest kontekst procesu komunikowania się. Scharakteryzować aspekt fizyczny, historyczny, psychologiczny, kulturowy kontekstu komunikowania się.
29. Wymienić podstawowe elementy procesu komunikowania się (nadawca, odbiorca, kontekst, szumy, sprzężenie zwrotne, komunikat, kanał).
30. Co rozumiemy pod pojęciem „sprzężenie zwrotne” w procesie komunikowania się.
31. Co to są szumy w procesie komunikowania? Podać przykłady.
32. Cechy komunikowania interpersonalnego (bezpośredniego).
33. Cechy komunikowania masowego (pośredniego).
34. Co to jest komunikowanie interpersonalne – sieciowe? Proszę podać jakieś przykłady.
35. Komunikowanie werbalne: forma pisemna i forma ustna. Podać zalety i wady obydwu form.
36. Co to jest parajęzyk?
37. Co znaczy proksemika? Jaka jest odległość dla dystansu publicznego?
38. Proszę wymienić funkcje komunikacji niewerbalnej, (co najmniej 3). Opisać jedną z nich.
  • 22 KB
  • 9 cze 14 12:13
39. Definicja komunikowania politycznego.
40. Trójelementowa koncepcja McNaira.
41. Złoty trójkąt Perloffa.
42. Wpływ procesu komunikowania w różnych stadiach procesu politycznego.
43. Na czym polega mediatyzacja polityki i komunikowania politycznego?
44. Dlaczego mówimy o słabych i mocnych ogniwach procesu komunikowania politycznego? Kto jest mocnym a kto słabym ogniwem i dlaczego?
45. Symbioza mediów i aktorów politycznych. Na czym polega – w jakim sensie jedni aktorzy zależą od drugich?
46. Model adwersarzy a model wymiany. Który lepszy? Proszę uargumentować.
47. Kto to jest rzecznik prasowy?
48. Organizacje pozarządowe jako aktorzy komunikowania. Co to są za organizacje i w jaki sposób mogą się komunikować? Jak przyciągają uwagę mediów?
49. Co oznacza, że media są nadawcą wtórnym a co, że nadawcą pierwotnym?
50. Opisać źródła presji politycznej na media.
51. Źródła presji ekonomicznej na media.
52. Na czym polega samospełniające się proroctwo.
53. Co oznacza, że rzeczywistość medialna jest odległa od rzeczywistości.
54. Jaka jest relacja między wydarzeniem w wiadomością.
55. Dlaczego media zakrzywiają rzeczywistość?
56. Co to są kryteria selekcji? Scharakteryzować na czym polega kryterium selekcji oparte na (statusie, identyfikacji, dynamice).
  • Pobierz folder
  • Aby móc przechomikować folder musisz być zalogowanyZachomikuj folder
  • dokumenty
    5
  • obrazy
    0
  • pliki wideo
    0
  • pliki muzyczne
    0

5 plików
302 KB




HoldFastUp

HoldFastUp napisano 27.01.2018 22:03

zgłoś do usunięcia
fateja2287

fateja2287 napisano 30.03.2022 02:10

zgłoś do usunięcia
Super chomik
jecana1464

jecana1464 napisano 16.12.2022 11:37

zgłoś do usunięcia
Super chomik

Musisz się zalogować by móc dodawać nowe wiadomości do tego Chomika.

Zaprzyjaźnione i polecane chomiki (2)Zaprzyjaźnione i polecane chomiki (2)
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności