3DMGAME-King.Arthur.II.Dead.Legions.Steam-3DM.part10.rar
-
■ London 2012 PC -
◉ CONFRONTATION PC 2012 -
◉ UEFA Euro 2012 PC -
❎ ❎ STREFA NAWIGACJI GPS - ANDROID ❎ ❎ -
Angielski - Szybki Kurs Mowienia -
Angielski dla dzieci =============== -
Angielski dla Leniwych -
Audio 2012 -
Bajki dla Dzieci -
CKM 2012 -
Czasopisma 2012 -
Deep Black Reloaded 2012 chomikuj -
DIABLO 3 chomikuj -
DISCO POLO 2012 -
FIFA 2013 PC GAME PEŁNA WERSJA -
Gumisie -
Gumisie - sezon 1 -
Gumisie - sezon 2 -
Gumisie - sezon 3 -
Gumisie - sezon 4 -
Gumisie - sezon 5 -
Gumisie - sezon 6 -
Heavy Fire Afghanistan -
Inversion [ 2012 ] SKIDROW-PC chomikuj -
Kubuś Puchatek -
Kung Fu Strike chomikuj -
Ładny Dom 2012 -
MAJOR LEAGUE BASEBALL 2K12 -
Miś Uszatek -
Murator 2012 -
NOWE PACZKI DISCO POLO 2012 -
Playboy 2012 -
Prototype 2 REPACK-PL chomikuj -
Smerfy -
Smerfy 000-025 -
Smerfy 026-050 -
Smerfy 051-075 -
Smerfy 076-100 -
Smerfy 101-125 -
Smerfy 126-150 -
Smerfy 151-175 -
Smerfy 176-200 -
Smerfy 201-225 -
Smerfy 226-250 -
Smerfy 251-255 -
SuperMemo UX -
The Darkness II PC 2012 chomikuj -
WARGAME ZIMNA WOJNA -
Własny Dom 2012 -
YESERDAY SKIDROW
Core 2 Duo 2.4 GHz, 2 GB RAM , karta grafiki 768 MB , 12 GB HDD, Windows XP/Vista/7
King Arthur II to kontynuacja udanej gry łączącej elementy strategii i RPG-a. Gra utrzymana jest w wyraźnie bardziej mrocznej atmosferze niż pierwowzór i wprowadza masę ulepszeń w stosunku do swojego poprzednika. Za produkcję ponownie odpowiada studio Neocore Games znane również z takich tytułów jak Lionheart: Wyprawy Krzyżowe oraz Crusaders: Twoje królestwo.
Akcja gry zaczyna się kilka lat po wydarzeniach z pierwszej części. Jako Artur zjednoczyliśmy południową Brytanię i zapanował pokój. Sielankę przerywa spisek królowej-wiedźmy Morgawse. Posłusznemu jej rozkazom zabójcy nie udało się pozbawić nas życia, ale jego atak spowodował ranę, która nigdy się nie zagoi. Jakbyśmy mieli mało problemów, Święty Graal został roztrzaskany, a magia królowej pozwoliła na powrót Fomorian. To demoniczne plemię zostało przed wiekami wypędzone z Wysp i teraz zamierza się zemścić, niszcząc wszystko na swej drodze. Nasz cel to, oczywiście, ocalenie królestwa i obrona jego mieszkańców, ale nie będzie to łatwe zadanie. Rycerze Okrągłego Stołu nie są już bowiem wierną nam grupą szlachetnych wojowników. Zamiast tego, zaczęli walczyć ze sobą. Część z próbuje stawić czoło najeźdźcom, ale czynią to samotnie, co skazuje ich na porażkę. W przeciwieństwie do bajkowej pierwszej części, King Arthur II to znacznie mroczniejsze klimaty. Na początku kampanii sytuacja będzie wydawała się niemal beznadziejna. Z każdej strony otaczają wrogowie, wśród których znajdą się nie tylko Fomorianie, ale również Smocze Królestwa, dysponujące potężną magią plemiona Piktów oraz zwykli ludzcy lordowie, w tym część naszych dawnych sojuszników.
Zabawa w grze ma dwie płaszczyzny. Aspekt strategiczno-ekonomiczny odbywa się w turach, z których każda odpowiada jednej z pór roku, natomiast bitwy toczą się już w czasie rzeczywistym. W porównaniu do pierwowzoru skala potyczek została wyraźnie zwiększona i pozwala nam na dowodzenie bardziej licznymi armiami. Dodatkową atrakcją są starcia z potężnymi bossami, których pokonanie jest prawdziwym wyzwaniem nawet dla weteranów pierwszej części. Gra oferuje oczywiście masę nowych jednostek i bohaterów. Nie brakuje też nowych maszkar, na których nasze wojska mogą sprawdzić ostrość swoich mieczy. Istotną rolę ponownie odgrywają elementy RPG, które rozgrywane są w formie gry paragrafowej. Zabawę uprzyjemnia wyraźnie ulepszony system kamery.
W porównaniu do pierwowzoru znacznie rozszerzono teren działań. W „jedynce” mogliśmy bawić się jedynie na terenach południowej Brytanii. Tym razem mapa obejmuje również środkową oraz północną część wyspy, w tym Szkocję. W bitwach autorzy wprowadzili do starć dodatkowe „piętro” w postaci jednostek latających. Kompletnie przebudowano także system magii. Teraz każda strona na początku starcia dysponuje magiczną tarczą, której siła wyrażona jest w punktach. Aby nasze zaklęcie zadziałało przeciwko wrogowi musi mieć wyższy poziom niż jego tarcza. System ten powoduje, że obie strony sporo czasu spędzają na osłabianiu tarczy przeciwnika. Osiągamy to m.in. eliminując elementy dające drugiej stronie bonusy, a więc na przykład zabijając jej bohaterów czy odbijając punkty strategiczne.