Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

sa-mp-0.3-RC10-3_beta.exe

Bungrav / Programy / San Andreas / SA-MP 0.3a (wersje testowe) / sa-mp-0.3-RC10-3_beta.exe
Download: sa-mp-0.3-RC10-3_beta.exe

4,82 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
Aktualizacja 16 października 2009
Zmiany w wersji RC10-3 (klient):
Naprawiono problem z synchronizacją przyczep występującym gdy pasażer ciężarówki miał włączoną pauzę.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

bez_nazwy_2106.jpgoebrazek109.jpgoebrazek_24.jpg

Jak widać, nie ma jeszcze serwerów, ale można założyć swój. Wystarczy ściągnąć pliki z tej strony : http://download.gtam.info/index.php?act=view&id=396


Ogólnie to pisze, że to SAMP 0.3 beta, ale na pasku pisze 0.3a.
Maksymalnie może być 500 slotów na serwerze ! Zamiast 200 w 0.2.



Nowości w SA-MP 0.3
Zwiększony do 500 limit graczy, oraz pojazdów do 2000.
Nowa tablica wyników, czat oraz inne UI.
Widoczne zniszczenia w pojazdach oraz ich naprawy.
Boty mogące prowadzić pociągi, samoloty itp.
Każdy aspekt gry kontrolowany jest przez serwer.
Ulepszona synchronizacja oraz “ślizganie się” (przyczepność) na pojazdach.
Wiele nowych funkcji.
Wiele wyeliminowanych bugów i crashy.

Inne pliki do pobrania z tego chomika
Aktualizacja dotyczy jedynie klienta, a same zmiany są niewielkie. Paczki serwera pozostają nadal takie same, czyli te w wersji RC10-1. Zmiany w wersji RC10-4 (klient): Naprawiono poważny problem z ładowaniem modelów pojazdów, który mógł spowalniać grę.
Doczekaliśmy się kolejnej wersji Script Builda oznaczonej już jako RC10. Zmiany to głównie poprawki zgłaszanych przez graczy problemów. Ogólnie wszystko skupia się na eliminowaniu crashy – tak jak zapowiadali kilka tygodni temu developerzy. Zmiany w wersji RC10-1: Próba naprawy problemu z rotacją pojazdów podczas podglądania innych graczy. Weapon skills resetowane są do 999 po restarcie gamemodu. Poprawki związane z wjeżdżaniem/wyjeżdżaniem z garaży tuningowych. Dodano odwołanie OnEnterExitModShop. Naprawiono crash serwera wywoływany w momencie gdy ktoś łączył się z serwerem podczas resetowania gamemodu. Dodano GetPlayerSurfingVehicleID. Zmieniono standardowe wartości tempa ładowania/przesyłania danych oraz odległości pojawiania się przedmiotów w konfiguracji serwera. Naprawiono problem z uruchamianiem się samp_debug. Zmiany w wersji RC10-2 (klient): Naprawiono niektóre crashe (0×5B8E64)
Tym razem aktualizacji doczekały się również paczki serwerów. Zmian jest niewiele i ich raczej nie odczujemy. No może poza pogodą, która teraz zmienia się stopniowo, np. przechodząc z ulewy do upałów poprzez lekką mżawkę. Wracając jednak do tematu aktualizacja ta ma głównie za zadanie zebranie informacji o crashach, które są licznie zgłaszane przez graczy. Tym samym w niedalekiej przyszłości można spodziewać się kolejnego Scripting Build’a. Zmiany w wersji RC9-1: Powiększono limit slotów do 250! Drobne poprawki w kodzie sieciowym synchronizacji pojazdów. Przy włączonym zegarku gracza zmiana ID pogody odbywa się stopniowo tj. nie zobaczymy natychmiastowej zmiany pogody, a jej przekształcanie się Gdy uświadczymy crasha podczas ładowania się gry wyświetli się okienko z błędem. Zmiana ta podyktowana jest tym, że wiele osób ma takie problemy, a developerzy chcą namierzyć przyczynę problemu. Plik crash_log rejestrujący crashe serwera pod Windows rejestruje teraz sporą ilość informacji. Podobnie jak wyżej tu także developerzy chcą namierzyć ich przyczyny. Usunięto podwójnie obramowaną czcionkę.
Jak sam tytuł wpisu wskazuje aktualizacja dotyczy jedynie klienta, zatem paczki serwerów pozostają takie same. Jeżeli śledzicie całą historię ze Script Build’ami zapewne zauważyliście, że pominąłem wersję RC8-3. Owszem, ale sama aktualizacja klienta do RC8-4 przebiegła tak szybko, że nie zdążyłem opublikować wpisu o tym. Zatem zgrupuję tu zmiany jakie wprowadzają obie wspomniane wersje. Zmiany w wersji RC8-3 Wersja RC8-3 wnosi poprawkę dla crasha podczas ładowania się SA-MP. Niektórzy ludzie mieli problemy z prawidłowym odpaleniem SA-MP. Podczas wczytywania się gry pasek postępu dochodził do ok. 80% i gra się zamykała. Jak dodają sami developerzy problem ten mógł być rozwiązany przez wyłączenie “wizualizacji” w systemie Windows. Jednak dzięki tej poprawce nie jest to już konieczne. Wersja RC8-3 naprawia błędy związane ze zniszczeniami w samolotach (dodatkowe koła, nieotwierające się drzwi). Zmiany w wersji RC8-4 Natomiast wersja RC8-4 wprowadza pewne poprawki w systemie dynamicznego ładowania pojazdów. Mianowicie chodzi o to, że dotychczas serwer, który tworzył dynamicznie pojazdy poprzez CreateVehicle ich modele nie były prawidłowo optymalizowane przez co mogliśmy doświadczyć małych lagów podczas ładowania/odładowania tychże pojazdów. Wprowadzona poprawka utrzymuje większą ilość załadowanych pojazdów by zapobiec bezcelowemu ich usuwaniu i ponownym ładowaniu.
Podobnie jak poprzednio aktualizacja dotyczy jedynie klienta. Zmian jest niewiele i raczej znacznej różnicy od wersji RC8-4 nie odczujemy. Zmiany w wersji RC8-5: Poprawa kilku problemów z rotacją pojazdów. Pojazdy z komponentami (po tuningu) ładują się nieco szybciej. Zmniejszono czas tzw. “przyklejenia” (odpowiednik glue w MTA) podczas ślizgania się na pojeździe.
Kolejny Scripting Build SA-MP 0.3. Tym razem oprócz kilku poprawek (oczywiście bardzo ważnych) developerzy postanowili zwiększyć nieco limit graczy na serwerach, a mianowicie z 16 do 100!. Może nie jest to powalająca liczba bo w 0.2x limit mamy ustawiony na 200, ale trudno chyba porównywać wersję 0.2 z 0.3.
Zmiany w wersji RC8-1 Samoloty mogą być naprawiane przez RepairVehicle. Poprawki względem synchronizacji pojazdów (płynniejsza rotacja) Zredukowano zużycie pasma sieci wykorzystywaną przez synchronizację pojazdów. Usunięto crash serwera przy restarcie gamemodu. Zoptymalizowano rendering czatu, który powinien działać nieco szybciej. Podwójne obramowanie czcionki będzie wyświetlane jedynie od rozdzielczości 1280 – poprzednio było to 1024. Zaktualizowano format zapisu NPC. Zwiększono limit graczy na serwerach z 16 do 100! Naprawiono problem z migotaniem podczas włączonego zegarka.
Mam nadzieję, że nie przyzwyczailiście się do RC7-1 bo udostępniono już kolejną wersję. Taka szybka aktualizacja wynika z licznie zgłaszanych problemów z łączeniem się z serwera. Wynikają one z wprowadzonych wcześniej zmian w kodzie sieci multiplayera.
Cóż moje przypuszczenia z poprzedniego postu o RC6-1 nie sprawdziły się.Wydany został kolejny Scripting Build tym razem oznaczony jako SA-MP 0.3 RC7-1. Jak się domyślacie i widzicie kontem oka pojawił się zarówno nowy klient jak i serwer. Jak wspominałem wcześniej w tej wersji nie uświadczymy żadnych nowości (poza jedną komendą), a jedynie poprawki. Zmiany w wersji RC7-1 Aktywowano listę serwerów 0.3a. Naprawiono “ikonki śmierci”. Naprawiono problem z funkcją SetPlayerPos podczas “ślizgania się” na pojeździe. Czas w grze synchronizowany jest natychmiast po połączeniu. Naprawiono problem z crashem serwera podczas korzystania Kick() w funkcji OnPlayerSpawn Naprawiono kilka problemów z oknami dialogowymi podczas wybierania postaci. Rozwiązano problem z pageup/pagedown w menu. Poprawiono wywoływaną dwukrotnie funkcję OnPlayerRequestClass. Rozwiązano problem z rosyjskimi znakami. Po stronie klienta dodano komendę “/pagesize” odpowiedzialną za wyświetlanie od 10 do 20 linijek w czacie (domyślnie 10).
Kolejna aktualizacja SA-MP, ale tym razem dotycząca zarówno klienta jaki i serwera. Oprócz krótkiej listy poprawek pojawiła się także dość ciekawa informacja. Mianowicie od tej pory nie będą wprowadzane już żadne nowości do SA-MP 0.3, a praca skupi się na usuwaniu najistotniejszych bugów. Oznacza to, że najprawdopodobniej nie pojawią się już kolejne Script Buildy, a w niedalekiej przyszłości ujrzymy finalną wersję SA-MP 0.3. Zmiany w wersji RC6-1 Naprawiono bug z /gmx. Ustawiono limit dla Dialog info na 4096 znaki. Naprawiono funkcję SetPlayerFacingAngle Naprawiono kolejny problem z funkcją DetachTrailerFromVehicle. Naprawiono problem z “dialogid -1″ w momencie gdy nie było otworzone żadne okno dialogowe. Dodano do bibliotek windowsa informację o wersji.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności