Two worlds PL.part16.rar
-
[1997] - Homework -
[2000] Hybrid Theory -
[2001] - Discovery -
[2002] Reanimation -
[2003] - Daft Club -
[2003] Live In Texas -
[2003] Meteora -
[2004] Collision Course -
[2005] - Human After All -
[2007] - Alive -
[2007] Minutes To Midnight -
[2008] Road To Revolution -
[2010] A Thousand Suns -
[2012] Living Things -
▣ I Am Alive [PC] -
■ SBK Generations -
■ Star Wars Empire At War (2006) PL-SPHiNX -
●DUNGEON SIEGE 3 -
●F.E.A.R 3-(2011) PC -
♦DUKE NUKEN FOREVER -
3oda Kru - Parchastyczny Mikstejp -
ArmA 2 Reinforcements -
Autodesk 3Ds Max 2012 32-64 bit + serial -
Brink+CRACK -
DaftPunk -
DLC -
dzielenie i łączenie plików -
Fallout -
Fallout 2 -
Fallout 3 PL -
Fallout New Vegas -
From Dust -
Hunted 2011+SKIDROW PC -
Linkin Park -
mp3 (14) -
mp3 (16) -
Muzyka -
NAPOLEON TW PL -
PRINCE OF PERSIA DUSZA WOJOWNIKA PL -
Prototype 2 REPACK-PL [4.3 GB] -
rar (1) -
SBK 2011 -
Section 8 - Prejudice -
Symulator Farmy 2011 -
The Elders Scrolls V Skyrim -
The First Templar 2011 -
The Next Big Thing 2011 -
The Saboteur -
TOM CLANCY'S GHOST RECON 2 PL -
Two Worlds II [RIP] [PL]
SouthPeak Interactive ( wydawca )
TopWare Poland ( dystrybutor PL )
Gatunek cRPG
09 maja 2007 ( światowa data premiery )
20 czerwca 2007 ( data wydania w Polsce )
tryb gry: single / multiplayer
nośnik: 1 DVD
tryb multiplayer: LAN / Internet
wymagania wiekowe: 16+
wymagania sprzętowe: Procesor Intel Core 2 Duo 2.13 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256MB (GeForce 6600 lub lepsza), 6 GB HDD, Windows XP/Vista
Screeny: http://www.gry-online.pl/S026.asp?ID=4518
Opis:
Two Worlds to rozbudowana produkcja zaliczana do gatunku komputerowego role-playing, za której developingiem stoją pracownicy polskiego, krakowskiego studia Reality Pump (twórcy m.in. cyklu strategii czasu rzeczywistego Earth). Pod względem rozmachu, opisywany tytuł można porównać chociażby do trzeciej części serii Gothic, czy The Elder Scrolls IV: Oblivion.
Fabuła rozpoczyna się od przypomnienia dawnych losów wirtualnego świata, w którym toczy się akcja gry. Owe uniwersum zmieniło się kiedy Aziraal, bóg wojny, został pokonany w olbrzymiej bitwie wieki temu. Hordy Orków straciły swojego przywódcę i były zmuszone do ucieczki w kierunku wyniszczonych terenów na południu. Teraz, tysiące lat później, grobowiec Aziraala w dalszym ciągu jest ukrywany przez innych bogów, którzy nie chcieli by zwykli śmiertelnicy poznali tamtejszy sekret. Tymczasem, pokój zawarty pomiędzy cywilizowanymi rasami a hordą znów zaczyna wisieć na włosku. Kiedy krasnoludy odkryły w kopalni antyczną świątynię, dedykowaną nienazwanemu bóstwu, wszystkie frakcje fantastycznego świata uznały to za trop w poszukiwaniu miejsca pochowania Aziraala. Cicha wojna rozpoczęła się na nowo i wkrótce wywoła świętą krucjatę Orków, którzy nie zgodzą się na bezczeszczenie miejsca pochowania swego ówczesnego lidera. Prawdziwe zagrożenie leży jednak gdzie indziej. Potężna moc rośnie w sile, a z nią przyjdzie strach i zniszczenie. Jej cel jest prosty: tylko jeden z Dwóch Światów przetrwa.
Two Worlds łączy w sobie dynamiczny, nieskomplikowany system walki z poczuciem sporej wolności gracza. Celem developerów było stworzenie produkcji RPG, która przebije inne tytuły dostępne na rynku i zaoferuje miłośnikom zmagań tego typu prawdziwą możliwość wpływania swoimi czynami na cały, wirtualny świat. Nie zabrakło tutaj rozbudowanego, nieliniowego wątku fabularnego, efektownej oprawy wizualnej czy ciekawie zaprezentowanych scen walki. Aby przyciągnąć jak najwięcej graczy, złożoność gry zmienia się w zależności od podejmowanych decyzji. Do wszystkiego należy również doliczyć dość prosty w obsłudze interfejs.
1. Wolność wyboru podczas gry. Wirtualny świat reaguje na poczynania osób siedzących przed komputerami.
2. Rozbudowany, nieliniowy wątek fabularny. Gracze mogą stworzyć własną historię dla prowadzonego bohatera.
3. Niczym nielimitowany system rozwoju bohatera. Gracze mogą eksperymentować z różnymi profesjami i zmieniać swoje wcześniejsze wybory przy pomocy tzw. „zmieniaczy kariery”.
4. Unikalny system magii. Adepci czarów mają możliwość tworzenia własnych zaklęć.
5. Możliwość podróżowania na grzbiecie wierzchowca.
6. Dostęp do rozmaitych pułapek czy zastawianie sideł, co tylko urozmaica rozgrywkę.
7. Spektakularne i dynamiczne układy choreograficzne podczas walk. System walki jest intuicyjny, wymusza myślenie taktyczne i oferuje sekwencje znane z filmów.
PACZKA ZAWIERA KEYGEN + INSTRUKCJA AKTYWACJI!
Miłego grania!