TRON-E_Crack.zip
-
- Aplikacje -
- Nawigacje -
- Widgets -
■ Filmy 3D -
■ Filmy Akcji -
■ Filmy Animowane -
■ Filmy Biograficzne -
■ Filmy Dokumentalne -
■ Filmy Dramaty -
■ Filmy Familijne -
■ Filmy Fantasy -
■ Filmy Horrory -
■ Filmy Komedie -
■ Filmy Komiksy -
■ Filmy Kryminalne -
■ Filmy Muzyczne -
■ Filmy Przygodowe -
■ Filmy Przyrodnicze -
● Navigon 2.5.1 -
● SYGIC -
♦ Filmy -
♦Muzyka -
9mm -
Asphalt 6 Adrenaline HD -
Avengers Initiativ -
Brainsss -
DEATH DOME -
Desert Winds™ Mini Game -
Downhill Xtreme -
Gangstar - West Coast Hustle HD -
GT Racing Motor Academy HD -
James Cameron's Avatar -
Modern Combat 2 Black Pegasus -
N.O.V.A. HD -
NFL Pro 13 -
Order & Chaos Online -
PES 2012 Pro Evolution Soccer -
Plants vs Zombies -
Predators -
Real Racing 2 -
Shadow Guardian -
SHADOWGUN DeadZone -
SUMIONI Demon Arts THD -
Talking Tom Cat 2 -
Tank Riders -
The Dark Knight Rises -
Tom Clancy's H.A.W.X -
Waking Mars -
Wild Blood -
Zombie Smash
Minimalne : Pentium IV 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 8800 GT lub lepsza), 10 GB HDD, Windows XP/Vista/7
TRON: Evolution to przygodowa gra akcji TPP powiązana z kinowym obrazem TRON Legacy w reżyserii Josepha Kosinskiego. Akcja ma miejsce przed wydarzeniami opowiedzianymi w filmie, uzyskujemy więc szansę poznania całej historii, zapoczątkowanej w latach 80. przez reżysera i scenarzystę Stevena Lisbergera. Co ciekawe, w filmie zawarte zostały odniesienia do gry, więc jego zrozumienie w pewnym stopniu wymaga znajomości TRON: Evolution.
Rozgrywka toczy się wewnątrz systemu komputerowego, a sterowany przez gracza bohater nosi imię Anon (określa ono anonimowy program). Fabułę otwiera uroczysta gala, podczas której następuje wybór i zaprezentowanie nowego administratora, czyli władcy systemu. Uroczystość zostaje przerwana, gdy uczestniczące w niej najważniejsze osobistości systemu zostają zaatakowane przez zamaskowanych zabójców - wirusy niszczące strukturę świata TRON. Tytuł swoją konstrukcją przypomina trójwymiarową grę platformową, a to oznacza że każdy z etapów wymaga od gracza częstego skakania, wspinania się, biegania po ścianach i wykonywania innych akrobacji. Od czasu do czasu na naszej drodze stają przeciwnicy, z którymi można rozprawić się na wiele efektownych sposobów, wykorzystując przy tym sztandarową broń świata TRON, czyli dysk.
Oprócz kampanii dla pojedynczego gracza, twórcy przygotowali również rozbudowany multiplayer, w którym gracze mogą się bawić w kilku trybach rozgrywki. Do dyspozycji oddano znane i lubiane Deathmatch, Team Deathmatch, a także Bit Runner (odmiana Capture The Flag) oraz Power Lust, polegający na zajmowaniu strategicznych punktów mapy w określonej kolejności. Plansze podzielone są na dwie grupy. Pierwsza składa się z aren charakteryzujących się ciasną zabudową, a więc przystosowanych do walki wręcz. Druga natomiast skupia mapy cechujące się występowaniem wielkich, rozległych hal, po których gracze mogą poruszać się z wykorzystaniem tzw. Światłocykli, a nawet czołgów.
W procesie dewelopingu TRON: Evolution udział wziął Joseph Kosinski. Pełnił on rolę konsultacyjną, dbając o wyeliminowanie wszelkich nieścisłości i niedociągnięć fabularnych. W produkcję TRON: Evolution zaangażowano także firmę, która w kinowym obrazie odpowiedzialna była za realizację efektów specjalnych. W pracach nad grą wzięło udział również sporo aktorów i aktorek występujących w kinowej wersji nowego TRON-a. Wśród nich znaleźli się między innymi: Bruce Boxleitner, jako Alan Bradley (występował również pierwszej części filmu z 1982 roku), James Frain (Jarvis) oraz Olivia Wilde (Quorra). W grze nie usłyszymy natomiast kluczowej postaci obydwu filmów - Jeffa Bridgesa, wcielającego się w informatyka Kevina Flynna.