Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Zlote_Mysli_2010.zip

BibliotekaCyfrowa.com.pl / Zlote_Mysli_2010.zip
Download: Zlote_Mysli_2010.zip

45,08 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
eBooki Złote Myśli wszystkie nowości 2010 w paczce zip

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne foldery z plikami do pobrania
Inne pliki do pobrania z tego chomika
eBooki Złote Myśli wszystkie nowości 2012 w paczce zip
eBooki Złote Myśli wszystkie nowości 2011 w paczce zip
3 godziny trwało odwlekanie napisania tego tekstu... ...który ostatecznie powstał w niecałą godzinę. Jest tak krótki, że przeczytasz go w 5 minut. Nie odkładaj tego na później. Mało tego, aby pomóc Ci uporać się odwlekaniem, zabierzemy Ci zaraz wszystkie wymówki. Tekst będzie krótki i konkretny, bo jaki sens ma pisanie długiego tekstu, jeśli to ma być dla Ciebie główna wymówka, żeby odłożyć przeczytanie go na później? Nie masz czasu? Zaraz się dowiesz dlaczego. Lubisz odwlekać? Obok tej książki nie przejdziesz obojętnie. Też zaraz się dowiesz dlaczego. Dowiesz się też, ile kosztuje Cię odwlekanie. Często na "psychiczne przygotowania" do jakiegoś zadania poświęcamy znacznie więcej czasu niż na konkretne wykonanie tego zadania. Absurd, prawda? Niestety prokrastynacja, czyli inaczej odkładanie rzeczy na później, to problem wielu ludzi. Niektórzy jednak nauczyli się sobie z tym radzić. Bartek Popiel napisał tę książkę w 22,5 godziny. W ciągu kilku dni. Po prostu usiadł i napisał. Wie, jak efektywnie wykorzystywać czas, rozbrajać wszelkie wymówki i skoncentrować się na zadaniu. Książka ma niewiele ponad 100 stron i jest niezwykle konkretna. Inaczej w ogóle byś jej nie przeczytał, odkładając to na później, jak to często się dzieje z 300-stronicowymi tomami, prawda? Tutaj chodzi o efekt, aby coś w końcu się zmieniło. Pod warunkiem że tak naprawdę tego chcesz, bo może jest Ci dobrze w aktualnej sytuacji? Ale chyba nie czytałbyś wówczas tego tekstu. I niech Ci nawet przez myśl nie przechodzi teraz: "Ale ja nie mam teraz czasu". Brak czasu to najgroźniejsza wymówka powodująca nieustanne odwlekanie. Brak czasu powstaje wówczas, gdy swój czas poświęcasz na realizację rzeczy mało istotnych, które nie mają większego wpływu na Twój rozwój i efekty, jakie osiągasz. Angażując się w rzeczy mało istotne, masz bowiem wyśmienitą wymówkę, aby odkładać na później rzeczy trudniejsze, ale znacznie ważniejsze. W efekcie gonisz nieustannie swój ogon, narastają stres i frustracja. Można to zmienić. data wydania 2012-11-14
Jak pamięć wpływa na zyski firmy? MNEMOTECHNIKI w BIZNESIE. Zdobądź wiedzę o pamięci, a zostaniesz na zawsze w umysłach swoich klientów Gdy mówimy "pamięć w biznesie lub w sprzedaży", przychodzi nam na myśl najczęściej jeden temat: „dzięki technikom zapamiętywania mogę nauczyć się zapamiętywać twarze i nazwiska klientów i tym zabłysnąć”. Owszem, to jedna z możliwości, jakie daje nam wyćwiczona pamięć. Ale zgłębiając tajniki MNEMObiznesu, tak naprawdę otrzymujesz narzędzia wykorzystywane przez psychologię sprzedaży, którymi wdrukujesz na stałe w pamięć klienta ważne informacje o swoim produkcie, marce, firmie. MNEMObiznes to biznes, który stawia na wykorzystanie w swej działalności wiedzy o mechanizmach działania pamięci. O tym, jak działa pamięć Twoja oraz Twojego klienta. To właśnie dlaczego Coca-Cola wygrywa z Pepsi... W 1975 roku zarząd firmy Pepsi-Cola Company podjął decyzję o przeprowadzeniu słynnego eksperymentu znanego jako Pepsi Challenge (Wyzwanie Pepsi). Przedstawiciele Pepsi rozjechali się po największych centrach handlowych całego świata i przy wejściu wręczali każdemu chętnemu dwa nieoznakowane kubeczki. W jednym kubeczku była pepsi, a w drugim coca-cola. Ankietowanych pytano, który napój bardziej im smakował. Kiedy podsumowano wyniki, okazało się, że ponad połowie uczestników tego eksperymentu bardziej przypadła do gustu pepsi. (...) W drugim etapie eksperymentu poinformowano badanych, co próbują, pepsi czy coca-colę, zanim jeszcze się napiją. Tym razem okazało się, że 75% respondentów stwierdziło, że bardziej im smakuje coca-cola. (...) Wniosek, jaki nasuwa się z tych badań, brzmi następująco: jeżeli nie znamy marki spożywanego właśnie napoju, w naszym mózgu uruchamia się ośrodek smaku. Natomiast jeśli ją znamy, zaczyna pracować ośrodek pamięci. Tak więc dla mózgu ważniejsza jest marka produktu i jej wizerunek niż na przykład jego smak. Marka produktu może być „wdrukowana” w mózg każdego człowieka; jest zapisana w jego układzie nerwowym — stąd tak wiele działań, aby przywiązać klienta do tej konkretnej. Komentując badania Pepsi Challenge, prof. Martin Lindstrom, specjalista w dziedzinie neuromarketingu, napisał: „Wszystkie pozytywne skojarzenia z Coca-colą: historia, logo, kolor, design, zapach, osobiste wspomnienia z dzieciństwa, telewizyjne i drukowane reklamy sprzed lat oraz czysta, niezaprzeczalna, nieustępliwa, nieunikniona emocjonalnie »kokakolowatość« marki — wszystko to przeważyło na niekorzyść rozumowego, naturalnego wyboru pepsi […] dlatego że mózg za pomocą emocji koduje rzeczy szczególnie wartościowe, w tym także marki angażujące nas emocjonalnie”. data wydania 2012-10-17
MNEMObiznes - Andrzej Bubrowiecki - MNEMObiznes - Andrzej Bubrowiecki.jpg
data wydania 2012-10-17
data wydania 2012-10-17
Biznes XXI wieku - Robert Kiyosaki - Biznes XXI wieku - Robert Kiyosaki.jpg
data wydania 2012-10-24
data wydania 2012-10-24
Przestań odwlekać i zacznij działać - Bartłomiej Popiel - Przestań odwlekać i zacznij działać - Bartłomiej Popiel.jpg
data wydania 2012-11-14
komentarz1
data wydania 2012-11-14
"Porzućcie wszelką nadzieję, którzy tu wchodzicie". Albowiem nic już nie będzie takie samo, gdy to przeczytacie... Gdy w XIV wieku Dante Alighieri pisał "Boską Komedię", z pewnością nie przypuszczał, że kilkaset lat później zainspiruje ona Jana Raudnera do napisania książki, która może faktycznie zmienić oblicze świata, oddziałując na coś, co ma największy wpływ na to, co ludzie osiągają w życiu... No dobra, trochę przesadzone słowa, ale zaraz zobaczysz dlaczego. Chodzi bowiem o komunikację. Powstało wiele książek (można by powiedzieć, że wręcz zbyt dużo), na temat NLP (neurolingwistyczne programowanie), ale mało która z nich traktuje ten temat w tak niezwykły i trafiający do umysłu czytelnika sposób. Autor, skupiając się bardzo na praktycznych aspektach, zadaje pytania i pomaga znaleźć na nie odpowiedzi. Ale nie idzie na łatwiznę. Pyta bowiem: Jak jest naprawdę? Czy możliwe jest przewidzenie reakcji na informację? Które z wypowiedzi i z jakiego powodu są wiarygodne? Dlaczego niektóre wypowiedzi powodują niewłaściwe emocje? Autor wykorzystuje NLP (neuro lingwistyczne programowanie), aby odkrywać kluczowe aspekty naszego życia i pokazywać, jaki mają wpływ na to, co osiągamy, jakimi ludźmi jesteśmy i jakimi możemy się stać. Są bowiem techniki, które niektórzy wykorzystują niecnie, do złych celów. Do manipulacji ludźmi. Ale to droga donikąd. Dla średniowiecznego Dantego cnota była bardzo ważna i jest to także odzwierciedlone w tej oryginalnej książce, w której już od samego początku autor burzy nasz światopogląd, pisząc np., że... Jeśli chcesz panować nad ludzkimi sercami (i swoim), bądź zawsze szczery. Szczery jesteś zaś wtedy i tylko wtedy, gdy mówisz ludziom to i tylko to, czego chcą słuchać. Tylko gdy zadajesz właściwe pytania, możesz znaleźć właściwe odpowiedzi. Podstawowe założenia. Zrozumienie tego stanowi klucz do poszukiwania i odnajdywania właściwych odpowiedzi. Każdy człowiek posiada własną, indywidualną, niepowtarzalną matrycję pojęć - która powstała w wyniku wychowania, życiowych doświadczeń, która zawiera definicje pojęć, określa wartości i przekonania. Ludzie rozumieją informację na swój odrębny i specyficzny sposób - ponieważ nie ma na świecie dwóch ludzi z takimi samymi matrycami pojęć, tak jak nie ma dwóch ludzi, którzy przeżyli to samo. Realizm psychosemantyczny - treści umysłowe i zachowania intencjonalne są rzeczywiste i realne, a nie wymyślone - tak więc dla każdego człowieka to, co przeżywa, jest najprawdziwszą prawdą. Ludzie reagują, podejmują decyzje zgodnie ze swoim specyficznym rozumieniem informacji - a nie zgodnie z faktami. Fakty istnieją obiektywnie i podlegają osobistej interpretacji - zawsze. data wydania 2012-09-18
NLP wg Dantego - Jan Raudner - NLP wg Dantego - Jan Raudner.jpg
data wydania 2012-09-18
data wydania 2012-09-18
"Kto chce, szuka sposobu. Kto nie chce, szuka powodu" Czy to możliwe, że od sposobu myślenia zależy nasze działanie i jego wynik? To niesamowite, że wszystko, co zaczynamy robić, ma swoje źródło w naszej głowie. Człowiek, aby tworzyć nowe rzeczy, potrzebuje inspiracji, pomysłów, ale także odpowiedniego podejścia i sposobu myślenia. Jeśli tak jest, czym zatem jest przedsiębiorczość i czy można się tego nauczyć? Jak to jest, że wiele osób zakłada firmy, ale tylko nieliczni osiągają większe sukcesy. Pytanie, co oni robią inaczej? W końcu jedni i drudzi podejmują działanie (które jest najważniejszym czynnikiem, bo bez niego żadne myślenie nic nam nie da). Przedsiębiorczość to stan umysłu. Osoby przedsiębiorcze myślą inaczej niż większość społeczeństwa. Możliwe, że też jesteś taką osobą i czujesz to, tylko jeszcze nie wiesz, jak wykorzystać. Przedsiębiorcy często działają "pod prąd", podejmują decyzje, które innym wydają się irracjonalne. To właśnie ich nastawienie powoduje, że potrafią przełamywać ograniczenia i bariery. Wszystko wydaje się niemożliwe, zanim znajdziesz sposób, jak to zrobić. Wszystko jest zawsze uważane za niemożliwe, zanim zadziała. Tym właśnie zajmują się przedsiębiorcy - robieniem tego, co ludzie powiedzieli im, że jest niemożliwe. - R. Hunt Green, współzałożyciel Green, Holcomb i Fisher Wiele osób myśli, że przedsiębiorcy, którym się udało, mają szczęście. Otóż nie, oni ciężko pracują nad sobą i swoim biznesem i w ten sposób tworzą swoje szczęście. Nie byliby jednak w stanie tego robić bez odpowiedniego podejścia i sposobu myślenia, jakie cechuje ludzi przedsiębiorczych. Każdego stanu umysłu można się nauczyć - w końcu twój umysł jest twój i możesz go ćwiczyć jak chcsz. Możesz nauczyć się relaksować, medytować, możesz nauczyć się kontrolować gniew, możesz też nauczyć się kreatywności i to wszystko poprzez takie same mechanizmy jak w przypadku każdej innej dziedziny. Chcesz grać na gitarze? Bierzesz gitarę i ćwiczysz, ćwiczysz, i ćwiczysz. To samo dzieje się w głowie - wysiłkiem woli tworzysz myśl, która jest dla Ciebie korzystna, a potem za każdym razem, gdy zauważysz, że wracasz do starych schematów, przywołujesz nowy sposób myślenia, czyli go ćwiczysz. Z czasem nowy sposób myślenia staje się naturalny i bezwiedny, tak jak z grą na gitarze - po jakimś czasie granie na niej jest proste, prawie jak "wrodzone". Czy żyjesz tak, jak chciałbyś żyć? Jak wzmocnić swoją przedsiębiorczość za pomocą sprawdzonych metod? Dla kogo jest ta książka? W książce znajdziesz wiele sytuacji biznesowych i studiów przypadków dotyczących konkretnych przedsiębiorców, które pokazują szanse i zagrożenia, a także rozwój koncepcji biznesowych w polskiej praktyce. Piotr Surdel logicznie, krok po kroku, prowadzi nas przez kolejne etapy rozwoju przedsiębiorczości. Wskazuje na kluczowe aspekty, które decydują o tym, że jedni wygrywają, a inni nie. Zaprasza czytelnika do zrealizowania pomysłu na biznes życia. data wydania 2012-09-11
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności