Download: Mistrzologia - Arkadiusz Podlaski.pdf
Każdy człowiek jest mistrzem w jakiejś dziedzinie, jednak tylko nieliczni są uważani za prawdziwych ekspertów. Spośród nich jeszcze mniejsze grono zaprasza się do mediów w roli autorytetu czy wręcz wyroczni w swojej dziedzinie. Wreszcie zaledwie garstka ekspertów potrafi zarabiać na swojej wiedzy. Co wyróżnia tych mistrzów nad mistrzami? Każdy z nich pisze książki!
Napisz książkę i stań się Mistrzem dla innych
Arkadiusz Podlaski, autor siedmiu cenionych publikacji eksperckich, przeprowadzi Cię przez kolejne etapy: od opracowania pomysłu na własną książkę, przez pisanie, proces wydawniczy, aż po marketing i zarabianie na zdobytej pozycji!
Dodatkowo, aby jeszcze bardziej ułatwić Ci zostanie uznanym specjalistą w swojej dziedzinie, do książki został dołączony bonus:
BONUS 1: Szablon książki
Do "Mistrzologii" autor dołączył szablon książki, który możesz wykorzystać, aby Twoja publikacja była w pełni profesjonalna. Wystarczy, że wpiszesz swój tekst w odpowiednie miejsca i skorzystasz z konkretnych wskazówek, a bycie Mistrzem w Twojej dziedzinie może być w zasięgu ręki.
Chcesz wreszcie zarobić na swojej wiedzy? Spraw, by inni się o niej dowiedzieli!
Zanim dowiesz się, co jest w tej książce, zastanów się przez chwilę, kogo Ty sam dziś uważasz za eksperta czy wręcz mistrza w danej dziedzinie?
Ci wszyscy ludzie, zanim stali się sławni i zaczęli być kojarzeni jako autorytety w swoich dziedzinach, zrobili jedno. Napisali książkę. Właśnie dzięki temu inni dowiedzieli się, że wymienione wyżej osoby „znają się na rzeczy” oraz uznali, że warto kierować się ich wskazówkami.
Warto jednak, abyś uświadomił sobie, że nie tylko książki biznesowe budują wizerunek, który chcesz osiągnąć. Ten sam mechanizm działa w przypadku np. kursów gry na gitarze, poradnika akwarystycznego czy nawet gier komputerowych. Tylko od Ciebie zależy wybór dziedziny, w której staniesz się ekspertem.
Jak to działa?
Wraz z każdym kolejnym czytelnikiem książki popularność eksperta rośnie. Coraz więcej osób chce skorzystać z jego rad. Wreszcie dziennikarze zaczynają zapraszać taki autorytet do programów tematycznych i komentowania bieżących zdarzeń w danej branży. Niepostrzeżenie, autor książki staje się Mistrzem, którego inni chcą naśladować i uczyć się od niego, płacić za szkolenia, kupować kolejne publikacje…
data wydania 2011-01-19