-
49388 -
4285 -
5372 -
6484
72236 plików
6600,32 GB
Są to nagrania w sekwencji ciągu fibonaciego tzw. złotego podziału, który współgra harmonicznie z naszym DNA.
Ale dlaczego zmieniono strój z A - 432 Hz na a- 440Hz? Na to pytanie trudno jest uzyskać satysfakcjonującą odpowiedź.
Pierwsza próba zmiany stroju nastąpiła w roku 1917 z inicjatywy Rockefellerów. Świat muzyczny się na to nie zgodził, jednak rząd USA w rok później zaakceptował to jako standard. Nastąpił potem szereg takich prób i inicjatywy te zawsze wychodziły z dynastii rządzących klas.
Dopiero w roku 1939 Anglia oraz Niemcy wprowadziły legislację standaryzującą częstotliwość 440 HZ jako ISO 16 dla strojenia wszelkich instrumentów. Ponownie świat muzyków tego nie akceptował i dopiero w roku 1951 na kongresie muzyków w Londynie zaakceptowano ten standard, pomimo protestu wielu muzyków, w tym petycji kilku tysięcy muzyków francuskich. Świat muzyczny uparcie się na to nie zgadzał.
Tajemnicą naszej naturalnej skali muzycznej jest częstotliwość tonu podstawowego (nazywanego dźwiękiem tworzenia) wynosząca 432 Hz oraz odległości pomiędzy kolejnymi dźwiękami pozostające w zgodzie ze złota proporcją 1,618.
Muzyka daje nam możliwość wyrażania za pomocą dźwięków uniwersalnych zasad. Jeśli tylko będziemy wiedzieli, jaką należy zastosować skalę dźwiękową, to każdy będzie mógł tego dokonać, bez względu na to, czy jest muzykiem, czy też nie.
Nasza naturalna skala muzyczna synchronizuje poszczególne ciała subtelne z ciałem fizycznym człowieka. Dzięki temu do każdej części ciała i do każdej komórki przenika boska harmonia. Gdy zrozumiemy jak zbudowane jest pole ludzkiej energii, zrozumiemy także, że energetyczny odstęp pomiędzy poziomami wynosi 1,618 (złota proporcja) oraz, że niższych poziomów energetycznych jest w sumie 12. Oznacza to, że każdemu poziomowi (fizycznemu, eterycznemu, emocjonalnemu i mentalnemu) odpowiada jeden ton i jedna proporcja z tej skali.
A oto niektóre wypowiedzi zebrane w internecie.
Najbardziej znany z niezwykle pozytywnych efektów na człowieka jest częstotliwość 528 Hz. Częstotliwość ta jest znana z tego, że działa relaksująco na nasz organizm. Uwalnia nas od stresu! Ale to nie wszystko. 528 Hz reperuje nasze DNA! Istnieje wiele prac naukowych ukazujących efektywność owej częstotliwości na nasz DNA.
Częstotliwość ta jest określana jako pitagorejska ponieważ już Pitagoras [EN] opracował pierwsze jej zasady. (Zasady tego strojenia były już znane w około 1800 lat p.n.e!) Według Pitagorasa używano stosunek 3 : 2 dźwięków w strojeniu. Według tego stroju uzyskano dźwięk A = 432 Hz. Dźwięk ten jest ściśle powiązany z tz. regułą złotego działu. Jednakże podział Pitagorasa nie był doskonały. Niemniej już w jego czasach używano 432Hz dźwięku jako podstawy do strojenia instrumentów.
Dlatego strojenie w A - 432 Hz czy też w C - 256 Hz jest strojem naturalnym, ponieważ Hz czyli cykl w ciągu sekundy - sekunda jest naturalną jednostką czasu a częstotliwość odpowiada naturalnemu strojowi określonych fal, które wyrażają się w liczbach całych, co oznacza ich naturalne pochodzenie i naturalne miejsce oraz jest to umieszczone w naturalnie obliczanym czasie.
Jeżeli owe dane są danymi naturalnymi, jest zrozumiałe, że wszystkie te dane współpracują ze sobą w naturalny sposób, w jaki zostało to zaprojektowane przez Stwórcę Wszechświata - Boga.
Najprawdopodobniej chodzi od separację człowieka od Boga. Czy słyszałeś powiedzenie, że jesteś z kimś na tej samej fali? Otóż strój A 440 najwyraźniej nie jest na identycznej naturalnej fali z naszym Stworzycielem. Najwyraźniej taki był tego cel. Drugim celem jest aplikowanie nam stałej presji czyli stresu, co prowadzi w wielu wypadkach do chorób typowych dla stresu z rakiem włącznie.
Strój 440 Hz i jego pochodne - czyli 55, 110, 220, 440, 880, 1320, 1760 czy inne wielokrotności lub ułamki podstawowej częstotliwości są praktycznie neutralne i nie powodują żadnej pozytywnej reakcji - tak w otoczeniu jak i w naszych ciałach.
Jednym czynnikiem wydaje się być bardziej jasny czy raczej jaskrawszy dźwięk - podobny nieco do efektu wzmocnienia wysokich tonów na wzmacniaczu czy radiu, które praktycznie niczego nie dodają do dźwięku, ale powodują z czasem szybkie zmęczenie ucha. Wysokiej klasy wzmacniacze Hi Fi nie posiadają możliwości wzmocnienia wysokich lub niskich tonów. Zdaniem producentów najwyższej klasy sprzętu wzmacniającego powinniśmy słuchać nagrań w sposób neutralny, zgodny z zamierzeniem producentów muzyki. Druga przyczyną jest prosty fakt, że nadmiernie wzmocnione dźwięki, zwłaszcza wysokie mogą spowodować trwałe uszkodzenia ucha a nawet głuchotę. Praktycznie nie ma powodu, dla którego ustalono taki właśnie standard, z którym większość muzyków na świecie w czasie jego ustalania się nie zgadzała. Można to porównać z Multikulturalizmem. Nikt się praktycznie z nim nie zgadza, ale zasady te istnieją i obowiązują.
Jeżeli praktycznie nie podano nam powodów, co jest ukrytym powodem owej zmiany?
Tutaj link do strony http://www.omega432.com/music.html
- sortuj według:
-
0 -
0 -
0 -
0
7 plików
1,75 GB