-
80379 -
2226 -
82989 -
14304
476741 plików
702,38 GB
Po wypakowaniu to ma więcej niż 50 mb ;)
Seria Jazz Jackrabbit z zielonym królikiem na czele jest znana już od 1994 roku. na pewno większość z Was słyszała plotki czy też legendy krążące wokół mającej powstać jakiś czas temu trzeciej części. Gra wykonana miała być w 3D i oferować graczom zupełnie nowe możliwości. Niestety mimo starań wielu ludzi odpowiedzialnych za ten projekt prace zostały przerwane.
Nie ujrzymy nigdy Jazz Jackrabbit 3, czy też Jazz3D. Rozdźwięki w Epic Games musiały się kiedyś tak skończyć. Całe szczęście jednak, pojawiło się publiczne demo testowe tej produkcji. Jest to wersja alpha, czyli w żaden sposób nie można nazwać jej w pełni grywalną. Liczne niedopracowania i błędy w tej wersji boleśnie to potwierdzają. Jest to jednak jedyna pozostałość po zaginionym trójwymiarowym Jazzie.
Demo to zdążyło już poznikać z serwerów. Ktoś "mądry" puścił nawet plotkę, jakoby było to demo nielegalne, które wyciekło od firmy Epic. Plotka ta została podchwycona nawet przez większe serwisy internetowe. Paradoksalnie, prawdopodobnie dzięki temu kilku maniaków trzymało to demo u siebie (wiadomo, magia zakazanego owocu, jak nie pozwalają to będę trzymał tym bardziej) - i dzięki tymże ludziom demo to niedawno wypłynęło, nie tylko na serwisy abandonware, lecz także na normalne bezczelne portale pirackie. Cóż, grunt, że w ogóle się odnalazło.
Nie zmienia jednak to statusu samego dema. Jest to publiczne demo testowe, demo jednej z kilku gier tworzonych w roku 2000, lecz nigdy nie wydanych. Inne zaginione produkcje to m.in. Seed i Hired Guns.
Link do tego dema znajduje się poniżej. Muszę jednak zastrzec, że uległo kilku modyfikacjom, mianowicie dodałem kilka ulepszeń, dzięki którym demo to działa lepiej, niż plik, który dotychczas krążył po sieci. Oto lista zmian:
- dodane pliki UnrealShare.u i UnrealI.u - potrzebne do uruchomienia mapy JLow
- zaktualizowany plik Engine.u - umożliwiło to uruchomienie mapy Jazz3D
- zaktualizowany plik JazzMultiPlayer.u - umożliwiło to uruchomienie mapy JMPAmazing
- zaktualizowane pliki Manifest - dzięki temu naprawiłem oficjalny instalator.
W pierwotnej wersji dema wystarczyło rozpakować archiwum i grać. Jednakże trzy levele nie dawały się uruchomić, no i dla osób nieobeznanych z silnikiem Unreala, znalezienie pliku EXE gry mogło być lekkim kłopotem - w tamtym czasie rzadko się zdarzało, żeby plik EXE był gdzieś indziej, niż w katalogu głównym gry.
- sortuj według:
-
0 -
0 -
0 -
0
1 plików
45,95 MB