nfsshiftx360.iso.011
-
^^^^^^IT-EBOOKI^^^^^^ -
^^^^^^IT-WEBMASTER^^^^^^ -
++ Nawigacje Mapy GPS ++ -
☆ Pro Evolution Soccer 2011 -
☆ SBK 2011 Superbike World Championship -
☆ WWE All Stars 2011 -
♦ APLIKACJE_1 -
♦ APLIKACJE_2 -
♦ GRY -
♦ GRY HD -
♦ GRY od GAMELOFT -
♦ WIDGETS -
۞ AUTOMAPA -
۞ MapaMap -
۞ NAVIGON Q4 FULL EUROPA 2010 -
automapa 6.5.0 -
automapa 6.6.0 -
Automapa 6.6.0 Europa -
Automapa 6.6.0 PL -
Automapa 6.6.1 Final EU -
Automapa 6.6.1 Final PL -
automapa 6.6.2 -
Automapa 6.6.2 Final Europa -
Automapa 6.6.2 Final PL -
Automapa 6.7 Europa -
automapa 6.7.0 -
Automapa 6.7.0 Beta PL -
Becker mapy -
bezinstalacyjna -
C# -
C++ -
CSS -
DIRT 2 -
DRAGON AGE ORIGINS -
GoPal 3.0 Q4 2009 -
GoPal Medion -
HTML -
Java -
Joomla -
Medion GoPal -
Medion Gopal Q4 2010 -
MySQL -
Navigon Q4 -
NEED FOR SPEED SHIFT -
PHP -
PNA 465T P4210 -
POZYCJONOWANIE -
Python -
Ruby -
tomtom
OPIS GRY :
Następna część znanej serii wyścigów. Tym razem, twórcy postawili na realizm i stworzyli dzieło starające się jak wiernie odwzorować wrażenia z jazdy najpotężniejszymi samochodami znanymi ludzkości.
Need for Speed Shift to następna odsłona znanej serii wyścigów, która na rynku gier elektronicznych obecna jest już od 1995 roku. Za stworzenie tego dzieła odpowiadają: firma Slightly Mad Studios (zrzeszająca twórców między innymi GT Legends i GTR 2) oraz Micheal Mann (studio Black Box) i Patrick Soderlund (EA Games).
Twórcy Shift zdecydowali się na dość symulacyjne podejście do tematu wyścigów i starali się dokładnie odwzorować wrażenia z jazdy niezwykle szybkimi samochodami. Opracowali bardzo realistyczny model prowadzenia aut oraz nowy, widowiskowy system kolizji i zniszczeń. Jednocześnie położyli szczególny nacisk na zbalansowanie rozgrywki i zapewnienie graczom wrażeń oraz satysfakcji z osiąganych wyników nawet, jeżeli odbiorcy preferują zręcznościowy styl jazdy.
W tej odsłonie serii Need for Speed najważniejszy jest jednak kierowca, z którym możemy identyfikować się dzięki widokowi z wnętrza samochodu (z realistycznie odwzorowanym kokpitem i kamerą przyczepioną do kasku). Liczne wstrząsy i widok pękającej przedniej szyby to tylko niektóre z efektów, jakich wtedy doświadczamy. Dzięki kamerze FPP wrażenie prędkości staje się bardziej autentyczne i łatwiej wyobrazić sobie przeciążenia towarzyszące przełączaniu biegów.
W drodze do zwycięstwa na 18 torach - zarówno prawdziwych (Willow Springs, Laguna Seca), jak i fikcyjnych – przeszkadzają nam liczni oponenci. Programiści wyposażyli przeciwników w zaawansowane algorytmy Sztucznej Inteligencji, dzięki czemu są oni aktywniejsi w walce o czołowe pozycje oraz znacznie bardziej bezpardonowi, gdy chodzi o utrzymanie zdobytych miejsc. Na skutek powyższych ulepszeń Shift zyskał kształt, pozwalający porównywać go do konkurencyjnego GRID-a, wydanego przez studio Codemasters.