Child.part2.rar
-
^^^^^^IT-EBOOKI^^^^^^ -
^^^^^^IT-WEBMASTER^^^^^^ -
++ Nawigacje Mapy GPS ++ -
☆ Pro Evolution Soccer 2011 -
☆ SBK 2011 Superbike World Championship -
☆ WWE All Stars 2011 -
♦ APLIKACJE_1 -
♦ APLIKACJE_2 -
♦ GRY -
♦ GRY HD -
♦ GRY od GAMELOFT -
♦ WIDGETS -
۞ AUTOMAPA -
۞ MapaMap -
۞ NAVIGON Q4 FULL EUROPA 2010 -
automapa 6.5.0 -
automapa 6.6.0 -
Automapa 6.6.0 Europa -
Automapa 6.6.0 PL -
Automapa 6.6.1 Final EU -
Automapa 6.6.1 Final PL -
automapa 6.6.2 -
Automapa 6.6.2 Final Europa -
Automapa 6.6.2 Final PL -
Automapa 6.7 Europa -
automapa 6.7.0 -
Automapa 6.7.0 Beta PL -
Becker mapy -
bezinstalacyjna -
C# -
C++ -
CSS -
DIRT 2 -
DRAGON AGE ORIGINS -
GoPal 3.0 Q4 2009 -
GoPal Medion -
HTML -
Java -
Joomla -
Medion GoPal -
Medion Gopal Q4 2010 -
MySQL -
Navigon Q4 -
NEED FOR SPEED SHIFT -
PHP -
PNA 465T P4210 -
POZYCJONOWANIE -
Python -
Ruby -
tomtom
(2011) XBOX360-STRANGE
Region: Free
ABG: http://s2.ifotos.pl/img/abg_heanhhx.png
Child of Eden to nietypowa gra zręcznościowa, obsługiwana za pośrednictwem technologii Kinect, gdzie tradycyjny kontroler zastąpiony jest ruchami ciała samego gracza. Całość projektu została opracowana na skutek pomysłu Tetsuyi Mizuguchiego, japońskiego dewelopera, który zasłynął w branży jako współautor takich tytułów, jak Ninety-Nine Nights czy seria Lumines, kładąca podwaliny pod Child of Eden.
Fabuła przenosi nas do Edenu, abstrakcyjnego archiwum, w którym przechowywane są wszystkie ludzkie wspomnienia. Zasoby te miały zostać wykorzystane do odtworzenia osobowości człowieka w ramach procesu o nazwie Project Lumi. Niestety, przed zakończeniem operacji Eden został zainfekowany tajemniczym wirusem. Zadaniem gracza jest uporanie się z tym niebezpieczeństwem.
Child of Eden kładzie nacisk na doznania zmysłowe – grę przechodzimy, wykonując gesty służące łączeniu oglądanego obrazu i słyszanego dźwięku. Poprzez ruchy dłońmi rozbijamy różnokształtne struktury, rysujące się na ekranie; wyznaczamy kierunek, w którym chcemy się poruszać. Wygląda to niczym połączenie dyrygowania orkiestrą z rzucaniem czarów, gdyż zaprojektowane przez autorów poziomy pełne są efektów specjalnych oraz krętych ścieżek, jakimi z wykorzystaniem dużej dozy zręczności musimy przemieszczać się w przestrzeni kosmicznej.