Supreme.Commander.2.POLiSH.O22y PC.iso
-
-!-▨ Assasins Creed Unity -
-!-▨ Euro Truck Simulator 2 -
-!-▨ Harry Potter i Insygnia Śmierci cz 2 -
-!-▨ Harry Potter i komnata tajemnic -
-!-▨ Harry Potter i Zakon Feniksa -
-!-▨ Heroes 3 Zlota Edycja PL -
-!-▨ Call of Duty Advenced Warfare -
⬛ Kryminalne -
■ CASTLEVANIA 2 -
■ CRYSIS 3 -
▣ Ginny Weasley -
■ GTA IV -
▣ Harry Potter -
▣ Harry, Hermiona, Ron -
▣ Hermiona Granger -
▣ Ron Weasley -
■ WIEDŹMIN -
■ WIEDŹMIN 2 -
▣DZWONECZEK TAJEMNICA PIRATÓW▣ -
▣PAN PEABODY I SHERMAN▣ -
► Artur i minimki (wszystkie części) -
► Harry Potter (wszystkie części) -
► Piraci z karaitów (wszystkie części) -
● Świąteczne -
☺☺ Świąteczne Bajki - Filmy☺☺ -
American Truck Simulator -
Artur i minimki (wszystkie części) -
Assasins Creed Unity -
Call of Duty Advenced Warfare -
'Diuna' Frank Herbert -
Euro Truck Simulator 2 -
Harry Potter (wszystkie części) -
Harry Potter i Insygnia Śmierci cz 2 -
Harry Potter i komnata tajemnic -
Harry Potter i Zakon Feniksa -
HP 5 -
HP 6 -
HP 7 cz.1 -
HP 7 cz.2 -
Lego Harry Potter -
Lego Star Wars -
Merida Waleczna -
Miasto wersja 1.1 -
NFS Hot Pursuit -
NFS ProStreet -
NFS The Run -
Piraci z karaitów (wszystkie części) -
Plakaty -
Tapety HD -
ZZZZ- Nowe Filmy
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2 GHz, 512MB RAM, karta grafiki 64 MB, 2.5 GB HDD
Po klęsce swoich armii, tchórzliwy król uciekł za granicę i stamtąd próbuje spiskować, aby odzyskać tron. Potężni baronowie nie zamierzają czekać i już rozpoczęli rozdrapywanie królestwa na małe i słabe państewka. Czy jesteś w stanie powstrzymać ich wygórowane ambicje i zjednoczyć królestwo pod swoim panowaniem? Przekonaj się o tym w wyjątkowej grze Twierdza 2! Zagraj w najbardziej realistyczne połączenie strategii czasu rzeczywistego z grą symulacyjną!
wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 2.4 GHz, 4 GB RAM, karta grafiki 512 MB
Strategia czasu rzeczywistego należąca do popularnej serii Theatre of War, przenosząca graczy na tereny objęte wojną koreańską.
Theatre of War 2: Korea to strategia czasu rzeczywistego, należąca do popularnej serii Theatre of War. Gracz otrzymuje w niej szansę wzięcia udziału w wojnie koreańskiej, rozgrywającej się w latach 1950-53. Produkcja została wyprodukowana przez rosyjską firmę 1C Company.
Wraz z Theatre of War 2: Korea popularna seria RTS-ów wychodzi poza okres II wojny światowej. Gracz bierze tu bowiem udział w dwóch zupełnie nowych kampaniach, rozgrywających się w czasach wojny koreańskiej: północnokoreańskiej (rozgrywającej się w okresie 25 czerwca – 20 sierpnia 1950 roku) oraz amerykańskiej (15 września – 8 października 1950 roku).
wymagania sprzętowe:
Windows 98/ME/2000/XP/Vista, DirectX 9 0.0 lub nowszy,CPU 2,0 GHz,1 GB RAM,Shader Model 2.0 Karta grafiki 3D, 128 MB RAM,2,5 GB wolnego miejsca na dysku
Star Sentinel Tactics to turowa gra taktyki, które stawia się w dowodzenie oddziałem elitarnych marines. Po drodze napotkasz gigantyczne potwory, gnijące zombie, mutantów i wiele innych wrogów, wszystkie z zamiarem zniszczenia.
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 6600 lub lepsza), 800 MB HDD, Windows XP/Vista
Prison Tycoon 4: SuperMax to kolejna odsłona serii popularnych strategii ekonomicznych. Gracz wciela się w postać prywatnego przedsiębiorcy, zarządzając zaprojektowanym przez siebie zakładem karnym. Główną nowością omawianej odsłony cyklu jest możliwość tworzenia więzień o zaostrzonym rygorze, wykorzystywanych do przetrzymywania najbardziej niebezpiecznych przestępców.W SuperMax gracz dysponuje bardzo dużą swobodą działania. Zmagania rozpoczyna się od konstruowania niewielkich więzień, lecz w trakcie rozgrywki obiekty te rozrastają się i zaczynają cechować coraz wyższymi standardami bezpieczeństwa. Rozgrywka rozpoczyna się na etapie projektowania więzienia. Gracz musi stawiać nie tylko budynki, w których przetrzymywani będą przestępcy, ale również obiekty przemysłowe, mury, zbrojownie czy wieże obserwacyjne.Bardzo istotną rolę odgrywa dbanie o fundusze placówki, gdyż w przeciwnym wypadku można ją doprowadzić do bankructwa. Pieniądze przeznacza się nie tylko na zakup nowych budynków, ale również na pensje dla zatrudnionych w kompleksie więziennym pracowników. Zignorowanie ich żądań płacowych może zaowocować obniżeniem ich morale i wydajności pracy. Co ciekawe, w SuperMax przewidziano możliwość korzystania z dodatkowych źródeł dochodu. Mowa tu między innymi o manufakturach, w których zatrudniani są więźniowie zdatni do pełnej resocjalizacji. Wytwarzane przez nich dobra pozwalają podreperować stan finansowy placówki.Duży nacisk położono na konieczność wchodzenia w interakcje z przetrzymywanymi kryminalistami. Może to odbywać się już na poziomie globalnym, gdyż przewidziano opcje ustalania poziomów bezpieczeństwa poszczególnych sektorów placówki. Należy tu wykazać się sporym wyczuciem, gdyż ustalenie za wysokiego poziomu zaowocuje zamieszkami, a zbytnie obniżenie środków bezpieczeństwa spowoduje, że części więźniów może udać się uciec.Nie zabrakło znanych z poprzednich odsłon serii opcji komunikowania się z pojedynczymi więźniami, jak również przywódcami lokalnych gangów, celem łagodzenia narastających spięć. Ciekawą nowością jest możliwość zwalniania więźniów za dobre sprawowanie lub wysyłania ich do izolatek, gdzie przez większość dnia znajdują się z dala od reszty skazanych.
wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 2.8 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB
Warhammer 40,000: Dawn of War II – Retribution to drugie, samodzielne rozszerzenie do strategii czasu rzeczywistego Warhammer 40,000: Dawn of War II. Dodatek został opracowany przez studio Relic Entertainment.
Akcję Retribution osadzono dziesięć lat po wydarzeniach mających miejsce w Dawn of War II: Chaos Rising. Pokonanie Czarnego Legionu i demona Ulkaira nie doprowadziło do końca walk. Sektor Aurelia wciąż jest regularnie atakowany przez Tyranidów, łupiony przez Orków oraz niszczony wewnętrznym konfliktem w szeregach Blood Ravens. W to wszystko mieszają się również Eldarzy, kierowani w tę część galaktyki przez plotki o zaginionym przed wiekami światostatku. Sytuację miało uspokoić przybycie licznych oddziałów Gwardii Imperialnej, jednak ich postępy okazały nikłe, a sukcesy rzadkie. W końcu Imperium straciło cierpliwość i rozpoczęło przygotowania do Exterminatusu, rozwiązania ostatecznego, wypalającego całe życie na wszystkich planetach Aurelii. Rozpoczyna się wyścig z czasem. Jedynym, co może przekonać Inkwizycję, by porzuciła plany masowej eksterminacji, jest powstrzymanie splugawionego Chaosem Wielkiego Mistrza Kyras.
Wymagania:
Core 2 Duo 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB
Jest to kompletne wydanie jednej z najlepszych serii gier łączących w sobie najbardziej pożądane elementy strategii i klasycznych RPGów. Zestaw zawiera pierwszą część gry Majesty: Władca Ardanii z dodatkiem Północna Ekspansja oraz drugą część Majesty 2: Symulator Królestwa Fantasy ze wszystkimi dodatkami: Obrońca Korony, Wojna o Ardanię i Mroczne Królestwo.
Majesty Anthology zawiera:
Grę Majesty: Władca Ardanii
Dodatek Majesty: Północna Ekspansja
Grę Majesty 2: Symulator Królestwa Fantasy
Dodatek Majesty 2: Obrońca Korony
Dodatek Majesty 2: Wojna o Ardanię
Dodatek Majesty 2: Mroczne Królestwo
Edytor przeznaczony do tworzenia własnych misji i bitew
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2.4 GHz, 768 MB RAM, karta grafiki 128MB (GeForce 3 lub lepsza), 2 GB HDD
Cossacks II: Napoleonic Wars to sequel wielokrotnie nagradzanej w roku 2001 strategii czasu rzeczywistego Cossacks: European Wars. Akcja tej części pozwala graczowi przewodzić jedną z sześciu potęg (Francja, Wielka Brytania, Austria, Rosja, Prusy oraz Egipt) w burzliwym okresie naszej historii, jakim niewątpliwe była era Wojen Napoleońskich (XIX wiek). W sumie gra zawiera sześć dużych kampanii składających się z około 60 misji. Ponadto gracz może przejść dwanaście samodzielnych misji oraz stoczyć dziesięć historycznych bitew. Odtworzonych zostało 150 rodzajów autentycznych jednostek bojowych oraz 180 budynków z tamtych czasów.Cossacks II: Napoleonic Wars posiada zaawansowany system dyplomatyczny i nowy system ekonomiczny, dzięki którym gracz może wpływać na stosunki z sąsiadami, zawierać pakty i sojusze, ustanawiać embarga handlowe, itp. Należy tu jednak zaznaczyć, iż gracz ma tylko globalną kontrolę nad państwem, zaś poszczególne miasta, prowincje czy wioski dysponują swoim własnym automatycznym system odpowiadającym za ich funkcjonowanie, ekonomię, handel i rozwój.Twórcy postarali się również o to, by bitwy były jeszcze bardziej realistyczne i efektowne, oraz o to, by można było w prostszy sposób dowodzić oddziałami na polu walki. Dlatego też w Cossacks II zaimplementowano nowy interfejs i system sterowania wojskami pozwalający na stosowane różnych ówczesnych formacji bojowych i wykorzystywanie w walce ukształtowania i typu terenu (strzelcy mają niższą skuteczność w lesie, kawaleria grzęźnie w terenie podmokłym, itp.). Starannie odwzorowano również oddziały każdego z państw oraz parametry wpływające na ich skuteczność w tym: morale, stopień wyszkolenia, doświadczenie, zmęczenie, itp. Łącznie w bitwach może brać udział nawet do 64 tysięcy jednostek.Do zalet nowych Kozaków zaliczyć należy także nową trójwymiarową grafikę, udoskonalone komputerowe A.I. odpowiedzialne za odwzorowanie zachowania się wojsk podczas walki, nowy system wytyczania ścieżki marszu do punktu docelowego oraz możliwość gry wieloosobowej w kilku trybach: Deathmatch, Historical Battle oraz European Conquest.
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256MB
Company of Heroes jest strategią czasu rzeczywistego, stworzoną przez autorów Warhammer 40,000: Dawn of War i popularnej serii Homeworld. Omawiany produkt nawiązuje do burzliwych lat II Wojny Światowej, ale koncentruje się na działaniach Stanów Zjednoczonych w zachodniej części kontynentu europejskiego.
Scenariusz niniejszej pozycji otwiera moment słynnego morsko-powietrznego desantu Aliantów w Normandii, zaciekle bronionej przez okupacyjne wojska III Rzeszy. Kampania dla pojedynczego gracza, niczym wysokiej klasy film fabularny, przedstawia losy dzielnych amerykańskich żołnierzy z tytułowej „Kompanii Bohaterów”. Natomiast tryb multiplayer umożliwia zabawę (sieć lokalna, albo Internet) maksymalnie ośmiu osobom, kontrolującym siły sprzymierzone lub dowodzącym Niemcami. Naturalnie twórcy zaimplementowali mnóstwo autentycznych lokacji, maszyn militarnych itd.
wymagania sprzętowe:
Pentium III 500 MHz, 128MB RAM, karta grafiki 8MB
Oficjalna kontynuacja gry „Space Rangers”. Druga część łączy wybrane elementy strategii czasu rzeczywistego, symulacji gwiezdnej oraz gier z gatunku role-playing. Akcję sequela osadzono 200 lat po wydarzeniach znanych z pierwszej części gry. Wszechświat ponownie jest zagrożony. Fabuła „SR2” opowiada o jednej z planet, na której do tej pory produkowano bojowe wersje androidów. Maszyny, które zarządzały nad ich produkcją zbuntowały się. Ich aktualny cel to podbicie całego Wszechświata, gracz nie może oczywiście do tego dopuścić.
Podstawowym atutem pierwszej części „Space Rangers” była ogromna swoboda działania. Autorzy sequela dodatkowo rozbudowali ten element rozgrywki. Gracz przez znaczną część gry nie jest w żaden sposób ograniczony i może dowolnie eksplorować zaprezentowany Wszechświat. Tylko od niego zależy w jakiej kolejności odwiedzi przygotowane planety i systemy gwiezdne. Wszystkie zdarzenia są generowane w czasie rzeczywistym. Oznacza to również, iż wiele sytuacji ma miejsce bez udziału gracza. Istnieje wtedy szansa, iż w ogóle może się o nich nie dowiedzieć.
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 1.4 GHz, 512MB RAM, karta grafiki 32MB
The Lord of the Rings: The Battle for Middle-Earth to kolejna z gier komputerowych bazujących na ogromnie popularnej kinowej trylogii – Władca Pierścieni. To strategia czasu rzeczywistego w klasycznym tego słowa znaczeniu (tj. walka + element ekonomiczno-gospodarczy w postaci pozyskiwania surowców i budowy baz) stworzona przez zespół EALA (dawnej znany jako EA Pacific), któremu zawdzięczamy powstanie głośnego tytułu Command & Conquer: Generals. Już na wstępie należy zaznaczyć, iż The Battle for Middle-Earth wykorzystuje ulepszony silnik graficzny znany z C&C: Generals, a przy jego modyfikowaniu i w ogóle pracach nad tym tytułem, priorytetem było odtworzenie „największych bitew” z trylogii jak np. bitwa o Helmowy Jar (do 500 jednostek równocześnie na ekranie). Postarano się też o stworzenie niezwykle interaktywnego otoczenia, co na przykład przejawia się tym, że troll może wyrwać drzewo z korzeniami, a następnie używać go w walce jako gigantycznej maczugi, zaś Ent może wyrwać kamień z muru czy innej budowli (tym samym ją uszkadzając) i rzucić nim we wroga.
Pobierz