F.E.A.R.2.Project.Origin.MULTi9-PROPHET.part02.rar
-
■ F.E.A.R Złota Edycja -
■ F.E.A.R Perseus Mandate -
■ F.E.A.R 2 Project Origin -
■ F.E.A.R 3 -
■ Far Cry 1 -
■ Far Cry 2 -
■ Far Cry 3 PL -
■ Far Cry Kolekcja -
■ Fate Of Hellas PL -
■ Fate of Hellas PL-PROPHET -
■ FEAR Kolekcja -
■ FIFA 10 PL-PROPHET -
■ FIFA 11 PL-PROPHET -
■ Fifa 12 PL-PROPHET -
■ FIFA 13 PL -
▣ FIFA 13 PL [ 2012 ] RELOADED PC -
■ Fifa Manager 2011 PL -
■ Fireburst (2012) PC -
■ FlatOut 3 2011 PC -
■ Flatout Apokalipsa PL -
■ Football Manager 2011 -
■ Football Manager 2012 SKIDROW + CRACK PL -
■ Fritz 13 2011 -
► G -
ACE COMBAT 5 The Unsung War -
ACE COMBAT ZERO The Belkan War -
AREA 51 -
ARMORED CORE Last Raven -
Black -
Brothers in Arms Road to Hill 30 -
Call of Duty Finest Hour -
Crash 'N' Burn -
Dino Stalker -
DragonBall-Z-B udokai-Tenkaic hi-3_ PS2 -
DRIVER 4 Parallel Lines -
Fire Blade -
G.I. JOE The Rise of Cobra -
GTA Vice City Stories -
Hauting Ground -
HEROES OF THE PACIFIC -
Medal of Honor Rising Sun -
MORTAL KOMBAT Deadly Alliance -
MotorStorm Arctic Edge [PL] -
Naruto Shippuden Ultimate Ninja 5 -
PS2 -
PS3 -
PSP -
REPACK -
REPACK BLACK BOX -
W JEDNYM PLIKU
Core 2 Duo 2.2 GHz, 1.5 GB RAM, karta grafiki 256 MB , 12 GB HDD, Windows XP SP3/Vista SP1
F.E.A.R. 2: Project Origin to obserwowana z perspektywy pierwszej osoby gra akcji, stworzona przez programistów z amerykańskiej grupy Monolith Productions. Produkt ten stanowi pełnoprawną kontynuację wydanego w 2005 r. shootera pt. F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon.
Akcja gry rozpoczyna się w dystrykcie Auburn, na pół godziny przed końcem wydarzeń przedstawionych w poprzedniej odsłonie. Tym razem wcielamy się nie w postać Point Mana, lecz w skórę Michaela Becketa, członka jednostki antyterrorystycznej Delta. Naszym zadaniem jest aresztowanie Genevieve Aristide, kierowniczki znanej korporacji Armacham, zamieszanej w niszczenie dowodów, świadczących o jej nielegalnych badaniach w dziedzinie bioinżynierii. W trakcie akcji dochodzi jednak do znanego z pierwszej części gry wybuchu, po którym budzimy się w szpitalu. Nie jest to jednak wybawienie, a szybko okaże się, że naszym podstawowym zadaniem będzie walka o przetrwanie.
Klimat F.E.A.R. 2 odpowiada atmosferze japońskich horrorów, których często nieodłącznym elementem jest postać małej, tajemniczej dziewczynki o paranormalnych zdolnościach. W Project Origin osobą tą jest Alma Wade, znana z pierwszego F.E.A.R.-a bohaterka, mająca ścisły związek z niewytłumaczalnymi wydarzeniami wokół nas. W stosunku do poprzedniej części jej umiejętności uległy rozwinięciu - potrafi kontrolować nie tylko ludzkie umysły, ale także w bardzo dużym stopniu wpływać na zjawiska fizyczne, zmieniając w ten sposób ukształtowanie danych lokacji. Alma stała się też bardziej dojrzała – pojawia się teraz pod postacią młodej kobiety.
Fundamentalną rolę w całej rozgrywce pełni walka, polegająca na wymianie ognia z napotkanymi oponentami. Starcia te toczą się zarówno we wnętrzach rozmaitych budynków jak i na zewnątrz, w scenerii zdewastowanego miasta. Autorzy podkreślają wagę przywiązywaną do odwzorowania tej ostatniej. Nowością w stosunku do poprzedniczki jest również obecność robotów bojowych. Mechy mogą być wykorzystywane zarówno przez gracza jak i wrogów, co wprowadza nową jakość do rozgrywki.
Project Origin pozwala odbiorcom na dużą swobodę w kwestii eliminowania przeciwników. Do naszej dyspozycji oddano m.in. opcję zwalniania akcji (bullet time), a także zagwarantowano wysoki stopień interakcji z otoczeniem (możliwość niszczenia lamp, telewizorów, przesuwania przedmiotów, np. mebli o dużych gabarytach, służących następnie jako osłony). Warto zwrócić też uwagę na szeroki zakres typów broni, składający się – oprócz najpopularniejszych broni z jedynki - chociażby z kilku futurystycznych karabinów (m.in. pulsacyjnego) czy miotacza płomieni.