Darkness.Within.PL-PROPHET.part2.rar
-
■ F.E.A.R Złota Edycja -
■ F.E.A.R Perseus Mandate -
■ F.E.A.R 2 Project Origin -
■ F.E.A.R 3 -
■ Far Cry 1 -
■ Far Cry 2 -
■ Far Cry 3 PL -
■ Far Cry Kolekcja -
■ Fate Of Hellas PL -
■ Fate of Hellas PL-PROPHET -
■ FEAR Kolekcja -
■ FIFA 10 PL-PROPHET -
■ FIFA 11 PL-PROPHET -
■ Fifa 12 PL-PROPHET -
■ FIFA 13 PL -
▣ FIFA 13 PL [ 2012 ] RELOADED PC -
■ Fifa Manager 2011 PL -
■ Fireburst (2012) PC -
■ FlatOut 3 2011 PC -
■ Flatout Apokalipsa PL -
■ Football Manager 2011 -
■ Football Manager 2012 SKIDROW + CRACK PL -
■ Fritz 13 2011 -
► G -
ACE COMBAT 5 The Unsung War -
ACE COMBAT ZERO The Belkan War -
AREA 51 -
ARMORED CORE Last Raven -
Black -
Brothers in Arms Road to Hill 30 -
Call of Duty Finest Hour -
Crash 'N' Burn -
Dino Stalker -
DragonBall-Z-B udokai-Tenkaic hi-3_ PS2 -
DRIVER 4 Parallel Lines -
Fire Blade -
G.I. JOE The Rise of Cobra -
GTA Vice City Stories -
Hauting Ground -
HEROES OF THE PACIFIC -
Medal of Honor Rising Sun -
MORTAL KOMBAT Deadly Alliance -
MotorStorm Arctic Edge [PL] -
Naruto Shippuden Ultimate Ninja 5 -
PS2 -
PS3 -
PSP -
REPACK -
REPACK BLACK BOX -
W JEDNYM PLIKU
Pentium 4 1.5 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB , 1.1 GB HDD, Windows 2000/XP/Vista
Darkness Within: In Pursuit of Loath Nolder tureckiego studia Zoetrope Interactive to thriller, w którym świat oglądamy z perspektywy pierwszej osoby. Największą inspirację autorzy czerpali z twórczości H.P. Lovecrafta, nic więc dziwnego, że gra utrzymana jest w ciężkim, mrocznym i pełnym grozy klimacie. In Pursuit of Loath Nolder jest pierwszą częścią cyklu planowanego na trzy odsłony.
Historia rozpoczyna się w listopadzie 2011 roku, w lovecraftowskim miasteczku Hilltown. Główny bohater gry to policyjny detektyw Howard E. Loreid, który dostaje zadanie rozwikłania zagadki morderstwa Clarka Fielda, wpływowego mężczyzny silnie zafascynowanego magią i okultyzmem. Podejrzanym jest niejaki Loath Nolder, niegdyś odnoszący sukcesy prywatny detektyw. Przeszłość Noldera obfituje w zagadkowe wydarzenia – otóż pewnego dnia Loath zerwał wszelkie więzy z rodziną i przyjaciółmi, i na pięć lat zniknął w najmroczniejszych zakątkach Afryki. Co tam dokładnie robił nie wiadomo, ale zdobyte tam doświadczenia kompletnie go odmieniły. Gdy wrócił ze swych tajemniczych wojaży zgodził się jednak przyjąć zlecenie odnalezienia Clarka Fielda. Efekt był jednak daleki od oczekiwanego - detektyw sam skończył jako podejrzany o zabójstwo.
Fabuła wygląda całkiem zachęcająco, a to nie jedyny argument jakim dysponują twórcy gry. Mamy do czynienia ze sporą liczbą elementów klasycznych dla przygodówek i gier detektywistycznych, ale jest kilka nowości i to sporego kalibru. Jeśli chodzi o te pierwsze to niewątpliwie należy do nich zaliczyć interfejs point & click z wyborem opcji w rodzaju podnieś, odłóż, otwórz czy użyj. Podczas rozgrywki dominuje atmosfera tajemnicy i zagrożenia czającego się tuż za rogiem. Co krok natykamy się na nawiązania do Lovecrafta, Necronomiconu i Abdula al Hazreda. Główny bohater porusza się po lokacjach w rodzaju mrocznych i wilgotnych podziemnych przejść, dziwnych ruin, tajemniczych dworów i starych cmentarzy. Stałymi elementami są wszechobecne cienie i mgła, a wszystko jest okraszone mrożącą krew w żyłach muzyką i efektami dźwiękowymi.
Jeśli chodzi o nowości to najważniejsze są dwie. Jedna jest związana z postrzeganiem świata przez głównego bohatera. I tak, w momencie w którym detektyw dozna szczególnego wzburzenia, zmieni się sposób obserwacji otoczenia. Na przykład kiedy Howard się przestraszy, pole widzenia będzie się gwałtownie przesuwać, powodując zamazanie obrazu, tak jakby bohater wykonywał szybkie ruchy głową w różne strony.