Civilization V POLiSH-O22y.part2.rar
-
■ F.E.A.R Złota Edycja -
■ F.E.A.R Perseus Mandate -
■ F.E.A.R 2 Project Origin -
■ F.E.A.R 3 -
■ Far Cry 1 -
■ Far Cry 2 -
■ Far Cry 3 PL -
■ Far Cry Kolekcja -
■ Fate Of Hellas PL -
■ Fate of Hellas PL-PROPHET -
■ FEAR Kolekcja -
■ FIFA 10 PL-PROPHET -
■ FIFA 11 PL-PROPHET -
■ Fifa 12 PL-PROPHET -
■ FIFA 13 PL -
▣ FIFA 13 PL [ 2012 ] RELOADED PC -
■ Fifa Manager 2011 PL -
■ Fireburst (2012) PC -
■ FlatOut 3 2011 PC -
■ Flatout Apokalipsa PL -
■ Football Manager 2011 -
■ Football Manager 2012 SKIDROW + CRACK PL -
■ Fritz 13 2011 -
► G -
ACE COMBAT 5 The Unsung War -
ACE COMBAT ZERO The Belkan War -
AREA 51 -
ARMORED CORE Last Raven -
Black -
Brothers in Arms Road to Hill 30 -
Call of Duty Finest Hour -
Crash 'N' Burn -
Dino Stalker -
DragonBall-Z-B udokai-Tenkaic hi-3_ PS2 -
DRIVER 4 Parallel Lines -
Fire Blade -
G.I. JOE The Rise of Cobra -
GTA Vice City Stories -
Hauting Ground -
HEROES OF THE PACIFIC -
Medal of Honor Rising Sun -
MORTAL KOMBAT Deadly Alliance -
MotorStorm Arctic Edge [PL] -
Naruto Shippuden Ultimate Ninja 5 -
PS2 -
PS3 -
PSP -
REPACK -
REPACK BLACK BOX -
W JEDNYM PLIKU
Core 2 Duo, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB , 8 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Piąta odsłona serii Civilization tradycyjnie już przynosi spore zmiany, zarówno w oprawie audiowizualnej produkcji, jak i jej merytorycznej zawartości.
Spore zmiany zaszły w samym interfejsie, który można teraz określić mianem przejrzystego, minimalistycznego oraz przyjaznego użytkownikowi. Nie wszystkie opcje i funkcje dostępne są od razu na ekranie, ale nawet do tych ukrytych można się dostać jednym kliknięciem myszki. Powiadomienia mają teraz postać ikon, dzięki czemu nie musimy się już przedzierać się przez długą listę wiadomości tekstowych. Wszystkie te zmiany służą jednak tylko ułatwieniu sterowania. Nie ma tu mowy o jakimkolwiek spłyceniu samych mechanizmów rozgrywki.
Po raz pierwszy w historii serii wprowadzono siatkę heksogenalą na mapie świata. Dzięki takiemu rozwiązaniu gracze zyskują dodatkowe możliwości taktyczne podczas prowadzenia działań wojennych. Nowy sposób prezentacji uniwersum pozwala także na znacznie bardziej intuicyjną eksplorację terytorium i rozwój prowadzonego przez gracza mocarstwa.
W parze z nową oprawą graficzną produkcji idzie także poddany sporym zmianom system walki. Na konkretnym polu może przebywać tylko jeden oddział danego rodzaju (czyli po jednej jednostce wojskowej, cywilnej, powietrznej oraz specjalnej, każda oznaczona odpowiednią flagą, żebyśmy się nie pogubili). Współgra to ze wzmocnieniem znaczenia terenu. Modyfikatory do ataku czy obrony uzyskiwane dzięki rzekom, górom, wzgórzom itp. będą teraz miały większe znaczenie niż w poprzednich częściach cyklu. Kolejną zmianą jest wprowadzenie możliwości ostrzału pozycji wroga zza linii frontu.
Zwolennicy rozwiązywania konfliktów drogą pokojową również nie powinni narzekać. Sid Meier's Civilization V wprowadza bowiem bardzo rozbudowane relacje dyplomatyczne między rywalizującymi mocarstwami. W grze pojawią się również wolne miasta, czyli neutralne frakcje ograniczone tylko do jednej metropolii. Nie konkurują one z graczem i nie dążą do ekspansji, zamiast tego stanowią coś w rodzaju znanych z gier roleplaying postaci niezależnych. Do gry wbudowano ponadto wewnętrzną przeglądarkę, dzięki której będziemy mogli brać udział w życiu społeczności fanów, jak również wyszukiwać, oceniać i instalować modyfikacje z wnętrza samej gry.