RAGE.PL-FURiA_dla_EXSite.pl.part11.rar
-
2010 -
2011 -
BioShock 2 - Sea of Dreams -
Bravo Hits 68 [2010] -
Bravo Hits 69 [2010] -
Bravo Hits 70 [2010] -
Bravo Hits 71 [2010] -
Bravo Hits 72 [2011] -
Bravo Hits 73 [2011] -
Czarne -
Erotyczne Filmy -
Fale, oceany -
Film i gry -
Filmy XXX -
Gothic 2 NK -
Horror -
Kobiety -
Kobiety FullHD -
Kocik44 -
Kosmos -
Krajobrazy -
Kwiaty -
Lamborghini -
Lasy i drzewa -
Orange -
Parki Narodowe -
Plaże -
Promienie słońca -
Różne -
Różne FullHD -
Samochody -
Sceneria zimowa -
Siły natury -
Skały, kamienie -
Stargate -
Szare -
Tęcze -
Tom Clancy’s Splinter Cell - Conviction -
Transformers - różne rozmiary -
TUROK (2008) -
Vista - rózne rozmiary -
Walentynkowe -
Widoki -
Wiedzmin -
Woda -
Wulkany -
XP -
Zieleń -
Znaki na polach -
Zwierzęta
Core 2 Quad 2 GHz, 4 GB RAM, karta grafiki 512 MB , 25 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Rage to pierwsza od 1996 roku gra firmy id Software, która powstała w oparciu o zupełnie nową markę. Na czele zespołu odpowiedzialnego za jej produkcję stał John Carmack, twórca serii Doom oraz Quake. Rage nie jest zwykłym przedstawicielem gier FPS. Jest to bowiem potężny miks, w skład którego wchodzą nie tylko etapy strzelankowe, ale także wyścigowe oraz przygodowe. Akcja gry umiejscowiona została w post-apokaliptycznym świecie, przywodzącym na myśl klasyczny obraz kina akcji Mad Max 2: The Road Warrior. Podobnie jak w filmie z Melem Gibsonem w roli głównej, tak i w Rage głównym środkiem lokomocji oraz najważniejszym dobrem jest odpowiednio zmodyfikowany oraz przystosowany do pokonywania zdradzieckich bezdroży wehikuł, przypominający wyglądem popularne buggy. Główny bohater Rage, określany przez samych jej twórców osobnikiem o klasie Bucka Rogersa (herosa z kart amerykańskich komiksów), jest nie tylko wyzwolicielem pozostałych przy życiu mieszkańców świata gry – rządzonego żelazną ręką przez wojskowy reżim – ale także właścicielem wspomnianego wyżej pojazdu, który jest ulepszany przez całą rozgrywkę. Wehikuł ten służy nie tylko za najbezpieczniejszy i najefektywniejszy środek transportu, ale ponadto jest też źródłem dochodu - to dzięki uczestnictwu w wyścigach zdobywamy niezbędne fundusze. Zaprojektowany przez zespół Johna Carmacka wirtualny świat należy do grona największych w historii gier FPS. Stworzenie tak dużego, żyjącego i dynamicznie zmieniającego się środowiska było możliwe dzięki technologii Virtual Texturing, która jest ulepszoną wersją technologii MegaTexture, wykorzystanej po raz pierwszy w grze Quake Wars: Enemy Teritory. W przypadku Rage została ona jednak wykorzystana w znacznie większym stopniu. Gracze stykają się tu bowiem z dwoma takowymi silnikami – jeden odpowiedzialny jest za teksturowanie terenu, natomiast drugi zajmuje się wszystkimi pozostałymi elementami gry. id Software jest znane z kładzenia wielkiego nacisku na rozwój trybów rozgrywki wieloosobowej. Nie inaczej jest w przypadku Rage. Na potrzeby multi powstało kilkanaście specjalnych map, w grze zamieszczono również standardowe tryby rozgrywki wieloosobowej – klasyczny deathmatch, zmagania w drużynach oraz capture the flag.