Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

FREESPACE2_3.mdf

Armandos / GRY na pc / FREESPACE2_3.mdf
Download: FREESPACE2_3.mdf

774,28 MB

0.0 / 5 (0 głosów)

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek Strategia czasu rzeczywistego twórców Age of Empires, która pozwoli graczowi pokierowac wlasna cywilizacja od zamierzchlej przeszlosci do dalekiej przyszlosci. Empire Earth to strategia czasu rzeczywistego stworzona przez zespół Stainless Steel Studios składający się z ludzi odpowiedzialnych za powstanie głośnej serii gier Age of Empires. Gra pozwala na rozgrywkę w kilku trybach: można niczym w Cywilizacji prowadzić swój naród (m.in. Greków, Anglików, Francuzów i Niemców) poprzez pół miliona lat rozwoju ludzkości (od paleolitu do epoki nanotechniki); można rozegrać jedną z czterech kampanii, gdzie obejmując pieczę nad postacią historyczną (np. baronem Ringhofebnem) musimy osiągnąć z góry założone cele; lub też zagrać z komputerem w trybie skirmish. Empire Earth zachwyca możliwościami rozwoju oraz ilością dostępnych technologii i jednostek. Występuje tu ponad 200 różnorodnych jednostek pochodzących z różnych epok (na przykład: paleolityczny chłop z oszczepem, kawalerzysta Napoleoński, współczesny czołg), oczywiście w danej epoce mamy dostęp tylko do odpowiednich dla niej oddziałów. Bitwy mogą toczyć się na wodzie (i pod nią), na lądzie i w powietrzu. W charakterze jednostek specjalnych spotkamy też wielu znajomych z książek historycznych, między innymi Aleksandra Wielkiego, Napoleona, czy Churchilla. Ciekawą innowacją jest fakt, że w zależności od epoki zmieniają się surowce konieczne do rozwoju gospodarki. Liczba technologii, jest ogromna, niemalże uniemożliwia odkrywanie wszystkiego „jak leci” i wymusza na graczu wybieranie pomiędzy różnymi drogami rozwoju. Ponadto autorom należą się duże brawa za niezwykle zaawansowane komputerowe AI, które w sposób dynamiczny reaguje na poczynania gracza. Przykładowo jeżeli chcemy dokonać nalotu bombowego na jego terytorium, to komputer, gdy tylko „wybada”, że gromadzimy armadę powietrzną, przystępuje do budowy broni przeciwlotniczej, niwecząc tym samym nasze plany. Dużym plusem Empire Earth jest bardzo ładna i szczegółowa grafika. Wyczyny naszej nacji obserwujemy w całkowitym trójwymiarze, z możliwością zbliżania i oddalania widoku oczywiście w rozsądnym zakresie. Zastosowano tu patent podobny do tego znanego z Emperor: Battle for Dune, tzn. im dalej oddalamy widok, tym perspektywa, z której patrzymy zmierza w stronę tzw. z lotu ptaka, a wraz z przybliżaniem otrzymujemy widok z boku. Program pozwala też na rozgrywkę wieloosobową w siei lokalnej i Internecie oraz na tworzenie swoich własnych map i scenariuszy (zaimplementowany edytor). * 500,000 lat rozwoju naszej cywilizacji, czternaście historycznych epok. * Ponad 200 różnego rodzaju jednostek bojowych; 30 typów samolotów; 40 rodzajów okrętów; jednostki specjalne (np. Napoleon); kapłani i księża rzucający śmiercionośne czary, m.in. powstanie wulkanu, trzęsienia ziemi, plagi. * 20 typów budynków oraz 150 różnorodnych technologii. * Ponad 100 atrybutów charakteryzujących cywilizację, 21 rzeczywistych narodów (cywilizacji). * Dyplomacja, handel jako pokojowe środki osiągania zamierzonych celów. * Wielkie, dynamicznie generowane mapy.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 800 MHz, 256 MB RAM, karta grafiki 8 MB (Riva TNT lub lepsza), 700 MB HDD, Windows 95/98 SpyHunter to remake przeboju z czasów, gdy szczytem marzeń było własne 8-bitowe Atari 800XL. W Spy Hunter zadaniem gracza jest powstrzymanie tajemniczej korporacji NOSTRA, której celem jest „spustoszenie” naszej cywilizacji. Jedyną osobą, która jest w stanie ową organizację powstrzymać jest oczywiście gracz oraz jego super samochód (a może raczej pojazd) G-6155 Interceptor, uzbrojony w karabiny, rakiety oraz całe mnóstwo innego uzbrojenia i gadżetów. Cechą charakterystyczną Interceptora jest możliwość szybkiej transformacji w łódź, skuter wodny czy motocykl. Dzięki temu możemy się poruszać nie tylko po ulicach ale również po powierzchni rzek, jezior i innych zbiorników wodnych. SpyHunter to gra wybitnie zręcznościowa. Składa się z czternastu misji umiejscowionych w bardzo różnych egzotycznych miejscach naszego globu, w tym: Panamie, Florydzie, Anglii, Niemczech, Francji, Wenecji i na Bliskim Wschodzie. W każdej z nich mamy do wykonania zadanie priorytetowe oraz kilka zadań dodatkowych. Wszystko przedstawione jest w nowoczesnej, całkowicie trójwymiarowej oprawie graficznej. Nie zapomniano też o możliwości gry wieloosobowej w sieci lokalnej i w Internecie.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 500MHz, 64MB RAM, 16 MB akcelerator 3D Tony Hawk’s Pro Skater 3 to kolejna gra z serii, w której możemy wykonywać niewyobrażalne wręcz triki na deskorolce. Do naszej dyspozycji oddano 8 różnorodnych obszarów, od fabryki, przez zaśnieżony parking gdzieś w Kanadzie, a skończywszy na Tokio. Wszystkie plansze są oryginalne, z wieloma ciekawymi miejscami do odkrycia.W części trzeciej pozostawiono poprzedni system trików, dając jednak możliwość robienia o wiele dłuższych i bardziej skomplikowanych combosów. Na każdej planszy mamy do wykonania kilka misji, od całkiem normalnych, jak popisanie się trikami przed obcymi skaterami, po bardzo śmieszne, jak uratowanie niezbyt rozgarniętego pana, któremu język przymarzł do metalowego słupa. Oczywiście, oprócz wypełniania zadań, zbieramy również punkty za wykonywanie trików.Graficznie jest bez żadnych rewelacji, ale i tak najważniejsze jest to, iż wszystko wygląda przejrzyście, a gra ani na chwile nie zwalnia. W przypadku wersji na PS2 dodano możliwość gry online do 4 osób i jest to pierwsza gra na konsole Sony, która na to pozwala.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 900 MHz, 256 MB RAM, 32 MB akcelerator 3D, 900 MB HDD Symulator kosmiczny twórców Starlancera. Przenosi nas w przyszłość, aż do schyłku XXX stulecia. Po zakończeniu Pierwszej Wojny Układu Słonecznego, której historię mogliśmy doświadczyć w Starlancerze, cztery ludzkie klany władają znanym kosmosem. Ziemia oraz zamieszkałe światy sąsiadujące z Układem Słonecznym zostały prawie zapomniane. Z nadejściem Ery Podbojów, ludzkość rozpoczęła gwałtowną ekspansję na kolejne światy we wszechświecie.Gracz, jako pilot kosmicznych pojazdów, rzucony zostaje w wir galaktycznych przygód, wśród których może czynnie uczestniczyć w niebezpiecznych walkach. W olbrzymiej galaktyce napotykamy grupy groźnych piratów, bezwzględnych najemników i fanatycznych misjonarzy. Gra posiada nowoczesny systemem, odpowiedzialny za poruszanie się w przestrzeni oraz interakcję postaci w czasie rzeczywistym. Mamy pełną kontrolę nad kupowaniem i sprzedawanie różnych towarów, wyborem misji, modyfikowaniem statków kosmicznych, czy angażowaniem się w kosmiczne potyczki.
obrazek SimCity 3000 to kolejna odsłona znanej serii firmy Maxis symulującej życie wielkich metropolii. Zadaniem gracza podobnie jak w poprzedniczkach jest budowa miasta od podstaw, lecz tym razem poziom skomplikowania i zależności rządzących miastem wzrósł. Do naszych obowiązków należy dosłownie wszystko co z wiązane z bytowaniem ludzi. Musimy zapewnić mieszkańcom odpowiednie warunki sanitarne, dostarczyć wodę i prąd, wybudować szlaki komunikacyjne, parki, budynki, stworzyć i opłacać służby komunalne, Policje, Staż Pożną, ustalać budżet - ogólnie „masa” roboty. * Doradcy i eksperci służący pomocą i radą w określonych sytuacjach. * Szereg niespodziewanych katastrof nawiedzających miasto, trzęsienia ziemi, tornada, itp. * Możliwość handlowania z sąsiednimi miastami. * Możliwość zaimportowania swojego ulubionego miasta z SimCity 2000. * Trójmiarowa grafika, możliwość kilkustopniowego powiększania widoku. * Różnorodne style architektoniczne począwszy od charakterystycznej architektury Londynu po rozmach i skalę nowojorskiego Manhattanu.
wymagania sprzętowe: Pentium II 400MHz, 64MB RAM, akcelerator 3D Colobot to strategia czasu rzeczywistego przeznaczona dla najmłodszych miłośników komputerowej rozrywki. Gracze mają za zadanie pomóc dzielnemu astronaucie, który w wyniku cięć budżetowych w NASA, musi samotnie znaleźć nowy dom dla Ziemian. Jego jedynym wsparciem są: Centrum Kontroli Lotów oraz rozmaite mechaniczne gadżety. Żeby nie było za wesoło, szybko okazuje się, że niektóre poznawane planety mają już mieszkańców. Obok konieczności prowadzenia badań naukowych na powierzchni planety, rozbudowywania bazy i zaplecza dochodzi jeszcze obrona naszych włości przed natrętnymi robakami. Przyjdzie nam odkrywać, wynajdować, walczyć, zdobywać i programować. W późniejszych etapach gry nasz kosmonauta zamiast biegać w poszukiwaniu minerałów wyśle do tego swą armię robotów. Dzięki nowym technologiom przysyłanym z Houston będzie mógł konstruować kilkanaście typów najprzeróżniejszych zabawek, od zwykłych „Łunochodów” aż po ruchome wieżyczki i generatory pól siłowych. Ale zbudowanie bota to dopiero początek. Tylko od nas zależeć będzie, jak nasza metalowa puszka sprawi się na powierzchni planety. Modyfikacje gotowych programów, przysyłanych z Centrum Kontroli Lotów pozwolą udoskonalić zdolności robotów.
wymagania sprzętowe: Pentium III 1 GHz, 256MB RAM, 64MB akcelerator 3D AquaNox: Revelation to kolejna cześć podmorskiej symulacji - AquaNox, która zasłynęła w świecie w dużej mierze dzięki bardzo wyrafinowanej i efektownej grafice ukazującej możliwości drzemiące w kartach z układem GeForce 3 (a dokładnie programowalnych jednostkach Pixel i Vertex Shader). Jest rok 2666, a gracz wciela się w postać Williama Drake’a, młodego pilota podwodnego frachtowca wyruszającego na poszukiwanie swego dziedzictwa - legendarnego skarbu swego przodka. Jednak już na początku swej przygody zdaje sobie sprawę, że nie tylko on chce odnaleźć skarb. Jego niewinne pragnienie przygody bardzo szybko napotyka na chciwość, nienawiść i okrucieństwo innych. Nasz bohater musi przeciwstawić się temu i w około 30 misjach, bronią pokładową swej łodzi oczyścić sobie drogę do dziedzictwa.
wymagania sprzętowe: Procesor Pentium III 700 MHz, 256 MB RAM, 32MB akcelerator 3D Kolejna gra osadzona w realiach znanych z książek i filmów fabularnych opowiadających o przygodach adepta szkoły magii w Hogwarcie - Harrego Pottera. W odróżnieniu od dwóch poprzednich produkcji wydanych przez korporację Electronic Arts, tj. „Harry Potter and the Sorcerer’s Stone” i „Harry Potter and the Chamber of Secrets”, zaliczanych do gatunku przygodowych gier akcji, „Harry Potter Quidditch World Cup” jest grą sportową, w której możemy wziąć udział w zawodach znanych pod nazwą Quidditch. Jest to specyficzna i niecodzienna dyscyplina sportowa, którą uprawiają jedynie czarodzieje i czarownice. W rozgrywce biorą udział dwie drużyny składające się, każda z siedmiu zawodników poruszających się na miotłach (w Quidditch gra się czterema piłkami równocześnie). Można objąć dowolną rolę w zespole, tj. Chaser, Beater, Keeper oraz Seeker, i wygrywać kolejne mecze biorąc udział, najpierw w Pucharze Hogwartu (do współzawodnictwa stają cztery drużyny: Gryffindor w której gra Harry Potter, Slytherin, Hufflepuff oraz Ravenclaw), a następnie w Pucharze Świata, gdzie czeka nas rywalizacja z dziewięcioma drużynami z różnych części naszego globu, m.in. Stanów Zjednoczonych, Bułgarii, Anglii, Japonii, Francji, Niemiec czy Australii.
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 500 MHz, 128MB RAM, karta grafiki 8MB Oficjalna kontynuacja gry „Space Rangers”. Druga część łączy wybrane elementy strategii czasu rzeczywistego, symulacji gwiezdnej oraz gier z gatunku role-playing. Akcję sequela osadzono 200 lat po wydarzeniach znanych z pierwszej części gry. Wszechświat ponownie jest zagrożony. Fabuła „SR2” opowiada o jednej z planet, na której do tej pory produkowano bojowe wersje androidów. Maszyny, które zarządzały nad ich produkcją zbuntowały się. Ich aktualny cel to podbicie całego Wszechświata, gracz nie może oczywiście do tego dopuścić. Podstawowym atutem pierwszej części „Space Rangers” była ogromna swoboda działania. Autorzy sequela dodatkowo rozbudowali ten element rozgrywki. Gracz przez znaczną część gry nie jest w żaden sposób ograniczony i może dowolnie eksplorować zaprezentowany Wszechświat. Tylko od niego zależy w jakiej kolejności odwiedzi przygotowane planety i systemy gwiezdne. Wszystkie zdarzenia są generowane w czasie rzeczywistym. Oznacza to również, iż wiele sytuacji ma miejsce bez udziału gracza. Istnieje wtedy szansa, iż w ogóle może się o nich nie dowiedzieć.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności