HUGO - Tropikalna Wyspa 4 PL.rar
-
01. F1 GP Australii -
02. F1 GP Chin -
03. F1 GP Bahrajnu -
04. F1 GP Rosji -
05. F1 GP Hiszpanii -
06. F1 GP Monako -
07. F1 GP Kanady -
08. F1 GP Azerbejdżanu -
09. F1 GP Austrii -
10. F1 GP Wielkiej Brytanii -
11. F1 GP Węgier -
12. F1 GP Belgii -
13. F1 GP Włoch -
14. F1 GP Singapuru -
15. F1 GP Malezji -
151-180 -
181-210 -
211-240 -
241-270 -
271-300 -
301-330 -
331-360 -
361-390 -
391-420 -
421-450 -
451-480 -
481-510 -
511-540 -
CrashDay -
Desperados 2 Cooper's Revenge -
DiRT 3 -
Fuel -
GRID 2 -
Królowe krzyku -
Medal of Honor - Airborne -
Most nad Sundem -
Race Driver GRID -
Risen 1 -
Risen 2 Mroczne wody -
Risen 3 Władcy Tytanów -
Sezon 1 -
Sezon 16 -
Sezon 2 -
Sezon 2017 -
Sezon 3 -
Sezon 4 -
Sezon 5 -
Sezon 6 -
Sniper Elite Berlin 1945 -
Syberia
ITE Media APS ( producent ) ITE Media APS ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) zręcznościowe / familijne 31 maja 2001 ( światowa data premiery ) 03 grudnia 2001 ( data wydania w Polsce ) Gatunek: familijna Kategoria wiekowa: od 6 lat Wersja językowa: w całości po polsku wymagania sprzętowe: Pentium 233Mz, 32MB RAM Edukacja przez zabawę. Dwu- i trójwymiarowa grafika. Trzy poziomy trudności. Osiem różnych gier. |
Dzieci Hugo: Rit, Rat i Rut, będąc na spacerze, zawędrowały do wesołego miasteczka, które właśnie przyjechało do lasu. Pomimo tego, iż lunapark był zamknięty, postanowiły sprawdzić jego atrakcje. Najciekawszą okazuje się kolejka górska, wokół której postawiono wyrzeźbione w drewnie figury, przedstawiające postacie historyczne. Kolejka jednak nie działa, gdyż zła czarownica Scylla zesłała błyskawicę, która zniszczyła wiatrak zaopatrujący kolejkę w prąd. Obsługująca wszystkie urządzenia w wesołym miasteczku mucha Buzzy, potrzebuje ośmiu przedmiotów koniecznych do naprawy zepsutej kolejki. Rat i Buzzy wyruszają więc w podróż na poszukiwanie potrzebnych przedmiotów.
ITE Media APS ( producent ) ITE Media APS ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) zręcznościowe / familijne 20 lutego 2001 ( światowa data premiery ) 20 lutego 2001 ( data wydania w Polsce ) wymagania sprzętowe: Pentium 166MHz, 32MB RAM tryb multiplayer: LAN liczba graczy: 1 - 4 Interaktywna zabawa połączona z nauką matematyki. Trzy poziomy trudności dla dzieci w wieku od 6 do 12 lat. 8 różnych zabaw. Wspaniała dwu i trójwymiarowa grafika. Matematyczne i logiczne gry z rodzinką Hugo. Gra została wydana w polskiej wersji językowej. |
Pomóż małemu trollowi Hugo odnaleźć drogę do domu, przeżywając po drodze mnóstwo ciekawych przygód i rozwiązując logiczne zagadki. Kolejna przygoda Hugo rozpoczyna się, gdy podczas beztroskiego pikniku w gronie rodzinnym mały troll zostaje nagle porwany. Gracz musi umożliwić mu w powrót do ukochanych, w czym pomocni będą przyjaciele, np. Kret da nam starą, zakurzoną mapę puszczy. Trzeba pomóc małemu Hugo odszukać drogę do domu zanim skończy się piasek w klepsydrze. Po drodze pomożemy królikom uniknąć strasznego wodospadu, pokażemy jak należy strzelać z łuku, ułożymy wzór z klocków domino, uratujemy rybkę przed zjedzeniem lub też pozbędziemy się w sprytny sposób wilków, które staną nam na drodze. Gra Zaczarowany Dąb jest idealnym połączeniem interaktywnej zabawy i edukacji. Dzieci przeżyją tu wiele niespodziewanych i niesamowitych przygód oraz będą miały wiele ciekawych zadań do wykonania. Gra uczy elementów matematyki, ćwiczy pamięć, rozwija zdolności logicznego myślenia i kojarzenia faktów. Gra posiada trzy poziomy trudności dla dzieci w wieku od 6 do 12 lat.
ITE Media APS ( producent ) ITE Media APS ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) familijne / zręcznościowe 11 września 2003 ( światowa data premiery ) 11 września 2003 ( data wydania w Polsce ) wymagania sprzętowe: Pentium 166MHz, 32MB RAM Sport, jakiego jeszcze nie było - bardzo wciągający i oparty na umiejętnościach zawodników. Prosty w obsłudze interfejs i zasady gry. Gracze podpowiadają zagrywki w czasie gry i komentują zagrania. Osiem znanych postaci ze świata Hugo. Możliwość rozwoju wybranych zdolności danej postaci. Specjalne premie rozrzucone po całej planszy. Kolorowa grafika i przyjemne animacje. |
Kolejna gra familijna z ulubieniec dzieci, trollem Hugo, w roli głównej. Tym razem nasi milusińscy (gra powstała z myślą o dzieciach w wieku od 6 do 10 lat) mogą uczestniczyć w dynamicznych i przynoszących wiele satysfakcji zawodach zwanych – Smakkaball. Hugo wraz z rodziną i przyjaciółmi przygotowuje się do fantastycznych zawodów - wielkiego turnieju Smakkaballa. Smakkaball to szybka, pełna akcji gra, zawierająca dziesiątki zabawnych animacji, szalonych efektów dźwiękowych i dynamicznej muzyki. Gra toczy się na różnorodnych arenach, gdzie musimy zdobywać własny teren, ogrywając przeciwnika. W Smakkaballu walczysz o kontrolę nad jak największym obszarem areny. Możesz jednak zdobywać tylko kawałki podświetlone lub oznaczone przez przeciwnika. A dokonujesz tego poprzez rzucanie i uderzanie specjalną Smakkapiłką o ściany.
ITE Media APS ( producent ) ITE Media APS ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) familijne / zręcznościowe 04 października 2002 ( światowa data premiery ) 04 października 2002 ( data wydania w Polsce ) wymagania sprzętowe: Pentium II 233MHz, 32MB RAM |
Tornado, trzęsienie ziemi i wszystkie możliwe klęski spadły na Tropikalną Wyspę. Wielkie zadanie przed Hugo i małymi graczami - muszą poskromić szalejące żywioły i pomóc biednym Kiku. Scylla wyjechała na Sabat Czarownic i przykazała Donowi Kroko pilnować Tropikalnej Wyspy. Ciekawski Don Kroko, mimo zakazu czarownicy, zajrzał do jej księgi czarów i zupełnie przypadkiem wywołał tornado. Razem z tornado pojawiły się inne klęski żywiołowe - a wszystko to spadło na głowy biednych, małych Kiku. Na ratunek zrozpaczonym Kiku ruszają Hugo i jego przyjaciele - tukan Fernando, małpka Jean Paul i żółw Profesor Skorupko. Tym razem na Tropikalnej Wyspie czeka na małych graczy sześć różnych, ciekawych i zajmujących gier. Aby uratować biednych Kiku i ocalić wyspę, dzieci muszą rozwiązać wszystkie zadania. Trzeba poskromić szalejące siły natury, wykazując się pomysłowością i spostrzegawczością. Hugo potrzebuje pomocy w wykopywaniu Kiku spod śnieżnej lawiny, w ratowaniu innych przed straszliwym tornado i ochronie kryjówek Kiku przed gorącą lawą po erupcji wulkanu. Razem z małpką Jeanem Paulem mali gracze będą też musieli zapobiec powodzi i powstrzymać wielkie trzęsienie ziemi, które zagraża Tropikalnej Wyspie. Pomagając Hugo, dzieci poszerzając swoją wiedzę o siłach natury i bawią się doskonale razem z swoimi ulubionymi bohaterami.
ITE Media APS ( producent ) ITE Media APS ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) zręcznościowe / familijne 30 listopada 2003 ( światowa data premiery ) 30 listopada 2003 ( data wydania w Polsce ) wymagania sprzętowe: Pentium 166 MHz, 16 MB RAM, karta graficzna zgodna z DirectX, Windows 9x/ME/2000/XP |
Hugo: Czarodziejskie Zwierciadło to kolejna odsłona programu przeznaczonego dla młodych użytkowników komputerów, którego znakiem rozpoznawczym jest wesoły troll o imieniu Hugo. Tym razem nasz bohater ma nie lada kłopoty – zła czarownica Scylla oraz jej wierny towarzysz Don Kroko postanowili zakłócić spokój i szczęście rodziny sympatycznych trolli – Huga i jego żony Hugoliny. Pewnego dnia pojawiają się w domu tytułowego bohatera i za pomocą magicznego zaklęcia wciągają go do środka lustra, po czym Scylla rozbija owe zwierciadło, a jego kawałki rozrzuca po całym lesie. Oczywiście zadaniem gracza jest odnalezienie wszystkich, trzech części magicznego lustra i ocalenie w ten sposób Huga. Aby tego dokonać, młody użytkownik będzie przemierzał trzy odrębne światy, z których każdy chroniony jest przez groźnych strażników. Gra oferuje wartką akcję, wiele niespodzianek, sześćdziesiąt poziomów do przejścia oraz trzy poziomy trudności do wyboru.
ITE Media APS ( producent ) ITE Media APS ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) zręcznościowe / familijne 16 stycznia 2001 ( światowa data premiery ) 16 stycznia 2001 ( data wydania w Polsce ) tryb gry: single / multiplayer tryb multiplayer: LAN liczba graczy: 1 - 4 wymagania sprzętowe: Pentium 166MHz, 64MB RAM |
Tym razem szalona wiedźma, Scylla, nie mogąc znieść radosnej atmosfery Bożego Narodzenia w malutkim mieście skrzatów Świętego Mikołaja, rzuciła najstraszniejszy czar jaki znała i zamroziła wszystkie skrzaty w bryłkach lodu. Sam Święty Mikołaj wpadł do studni, gdzie też zamarzł. Na wszelki wypadek Scylla przywiązała też do drzewa swojego wiernego kruka, by jego oczami obserwować, co dzieje się w miasteczku i aby w razie potrzeby powstrzymał on każdego, kto mógłby pomóc skrzatom. Na szczęście pierwszego grudnia Hugo przyjeżdża do miasteczka i szybko orientuje się, że tylko on może pomóc biednym skrzatom. Teraz musimy pomóc trollowi w złamaniu zaklęcia Scylli, aby skrzaty zdążyły przygotować wszystkie prezenty przed Wigilią. Codziennie, od pierwszego dnia aż do samej Wigilii, postawione zostaje przed nami nowe zadanie, które trzeba wykonać. Można także wysłuchać opowieści Świętego Mikołaja, wystarczy otworzyć księgę z baśniami u niego w domu. Każda pomyślnie wykonana misja przybliża ciche miasteczko do pełnych radości Świąt.
ITE Media APS ( producent ) ITE Media APS ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) familijne / logiczne 16 lipca 2002 ( światowa data premiery ) 16 lipca 2002 ( data wydania w Polsce ) wymagania sprzętowe: Pentium 166MHz, 32MB RAM |
Magiczny Napój to gra pomagająca w nauce biologii. Składa się z ośmiu minigier - by odwrócić zaklęcie Scylli, trzeba ukończyć je wszystkie. Będziemy musieli pomóc kijance zmienić się w żabę, pozbierać zwierzęce szkielety, wybudować mrowisko i za pomocą karate zwalczać wirusy. Trzeba także pomóc zwierzętom znaleźć właściwy pokarm, nałapać much dla jaskółki, tworzyć łańcuchy pokarmowe i odnaleźć zwierzęta ukryte na dnie morza. Podczas szkolnej wycieczki przyrodniczej uczniowie zawędrowali odrobinę za blisko domu czarownicy Scylli. Wiedźma zajęta jest zbieraniem składników zaklęć i eliksirów, które zamierza zaprezentować na Dorocznym Kongresie Czarownic. Kiedy okazuje się, że jedno z dzieci zebrało resztkę niezwykle rzadkich grzybów, wpada w furię i zamienia całą klasę w kamień. Wszystko to widzi ukryta w krzakach mała Rut, która przy okazji znajduje leżący na ziemi stary zwój pokryty tajemniczymi symbolami. Zaprzyjaźniony jeż pomaga go jej odczytać. Okazuje się, że znalazła przepis na magiczny napój, który odwróci zaklęcie Scylli. Teraz trzeba pomóc Rut i jej przyjacielowi zebrać wszystkie składniki napoju, by uwolnić zaczarowane dzieci.
ITE Media APS ( producent ) ITE Media APS ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) familijne / zręcznościowe 05 sierpnia 2002 ( światowa data premiery ) 05 sierpnia 2002 ( data wydania w Polsce ) wymagania sprzętowe: Pentium 166MHz, 16MB RAM |
Hugo Bohaterowie Sawanny to kolejna część szalenie popularnej wśród dzieci serii gier edukacyjnych, powiązanych z programem telewizyjnym nadawanym w niedzielę o 9.00 na Polsacie. Tym razem Troll Hugo i jego przyjaciele - tukan Fernando i małpka Jean Paul przenieśli się do domku Huga na sawannie. Nagle pojawił się tam bardzo zapracowany i zmęczony bocian. Poprosił naszych bohaterów, by pomogli mu dostarczyć trzy ostatnie jajka, które zostały mu z dzisiejszej dostawy. Zadanie na pozór proste, w praktyce okazuje się być bardzo wymagające. Trzy otrzymane jajka musimy dostarczyć do strusiego gniazda, do orlego gniazda oraz do krokodylego gniazda. Przed naszymi trzema przyjaciółmi, trollem Hugiem, tukanem Fernandem i małpką Jean Paul droga pełna niebezpieczeństw i przeszkód, napotkamy, m.in. na rozgniewanego lwa, na stado niebezpiecznych hipopotamów, oraz na nieznośne małpy. Rozgrywka stanowi połączenie elementów przygodowych, zręcznościowych oraz edukacyjnych, dzięki czemu gra jednocześnie bawi i uczy - dzieci poznają świat roślin i zwierząt afrykańskich.
Wydawca: ITE Media APS Deweloper: ITE Media APS Dystybutor: CD Projekt Premiera: 20 października 2006 Gatunek: familijna / zręcznościowa Wydanie: edycja premierowa Wymagania sprzętowe: Procesor Pentium III, 64 MB pamięci RAM, karta graficzna TNT 16 MB ze sterownikami kompatybilnymi z DirectX 8, Windows 98/ME/XP |
Zła wiedźma Scylla ma straszliwy plan: chce zapełnić świat klonami! Zanim jednak tego dokona, musi skuć powierzchnię ziemi lodem, a pomoże jej w tym armia niegodziwych pingwinów. Podczas, gdy coraz większe połacie ziemi zamieniają się w lód, z pomocą nadchodzi Hugo, wyposażony w Hugokopter i maszynę roztapiającą. Tylko dzięki niemu świat ma szansę na nowo pokryc się zielenią. Pomóż mu pozbyć się lodu. Spraw by lód ztopniał, a ślizgające się po nim pingwiny zniknęły. Uważaj! Pingwiny zrobią wszystko, by cię powstrzymać!
ITE Media APS ( producent ) ITE Media APS ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) familijne / zręcznościowe 14 kwietnia 2003 ( światowa data premiery ) 14 kwietnia 2003 ( data wydania w Polsce ) wymagania sprzętowe: Pentium 166MHz, 32MB RAM Pięć ekscytujących misji na różnych planetach i księżycach w Układzie Słonecznym. Dodatkowe zagadki, wygaszacz ekranu i rysunki, które można wydrukować i pokolorować. Trzy poziomy trudności. Profesjonalna, polska wersja językowa. |
Hugo w Kosmosie to gra przeznaczona dla dzieci w wieku 6-12 lat, która jednocześnie bawi i uczy. Tym razem komputerowy przyjaciel dzieci, troll Hugo zabierze je na wspaniałą przygodę z astronomią, kolorową i pełną ciekawych wydarzeń wycieczkę, w czasie której razem będą się bawić i uczyć. Podstępnie szpiegując Profesora Kosmoska, zła wiedźma Scylla odkryła, że po drugiej stronie planety Pluton znajduje się asteroid, którego jądro zbudowane jest niemal w całości z czarnych diamentów. Ukradła więc najnowszą rakietę Profesora, ulepszyła ją kilkoma mrocznymi czarami i razem z Don Kroko i jego żołnierzami ruszyła w podróż, aby zdobyć całą energię zawartą w czarnych diamentach. Energia ta umożliwi jej stworzenie złowrogiego promienia. Jeżeli promień trafi w Magiczny Las Trolli, zamieni wszystkie mieszkające w nim delikatne stworzenia w niewolników złej wiedźmy.