setup-5.bin
-
$Różne$ -
@Crack'i & Patch'e@ -
{}GotowaniE{} -
Acer Aspire 6530 (XP) -
ACER ASPIRE 6530(VISTA) -
Assassin's Creed 2 - White Edition PL -
Battlefield 2 - Modern Combat -
Burnout 3 -
Counter Strike 1.6 -
Cradle of Rome -
Diablo II + Dodatek -
DonGuralEsko-Totem Lesnych Ludzi -
F1 2002 -
Farm Frenzy -
Filmy (FLV) -
Free Running [English][PS2DVD] -
Gothic 3(PL) -
GRY)240x320) -
GTA San Andreas -
GTA Vice City Stories -
Hellgate London -
Hercules -
Ice Cube-I Am The West-2010 -
Ice Cube-Raw Footage-2008 -
Laptop -
Mafia -
Mapy -
midnight club 3 dub edition remix -
Muzyka -
O.S.T.R -
Okami Europe -
program -
PSP -
Quake III -
Rachet and Clank 3 -
Romeo Must Die -
Saddle Up-Time To Ride -
SaddleClub - Przygody w siodle (PC) -
Sasiedzi z Piekla Rodem 1 i 2 -
Soundtrack -
Starcraft Brood War -
Sterowniki -
Super Krowa -
Symulator Jazdy Tranwajem -
Telefon -
Tomb Raider Legend -
Windows 7 -
Windows Ganja Edition -
Windows Vista -
Windows XP Professional
Gothic 3 to kolejna, trzecia już, odsłona jednej z najlepszych gier cRPG. Historia przedstawiona w tej części stanowi kontynuację wydarzeń opowiedzianych w jej poprzedniczce.
Po walce o przetrwanie w kolonii górniczej (Gothic I), po walce z orkami na terenie całej wyspy Khorinis (Gothic II), po odkryciu, że Khorinis kryje znacznie więcej, znacznie starszych od orków niebezpieczeństw (Gothic II: Noc Kruka), przyszła kolej na trzecią część Gothika, która oddaje nam do dyspozycji kawał stałego lądu. Świat przedstawiony w Gothiku III składa się z trzech wielkich krain: pustynnego Varrantu, skutego lodem Nordmaru oraz utrzymanej w europejskim, średniowiecznym klimacie Myrthany. Jest to obszar mniej więcej czterokrotnie większy od oferowanego nawet przez Noc Kruka.
Walka z orkami, która rozpoczęła się na dobre w drugiej części gry, dobiegła końca – ludzie przegrali ją z kretesem. Wszystkie miasta Myrthany znalazły się pod kontrolą orkowych oddziałów, ludzie zostali zniewoleni albo przystali na haniebną pracę dla okupanta, natomiast król Rhobar z wierną mu garstką paladynów schronił się w stolicy – Vengardzie – pod osłoną bariery magicznej. Takiej samej, jaka stanowiła więzienie gracza w pierwszej części. Gracz – wraz z towarzyszącymi mu od zawsze w przygodach towarzyszami: Lee, Lesterem, Gornem, Miltenem i Diego – przybija do brzegu Myrthany, by z miejsca wdać się w walkę z orkami. Jego dalsze poczynania jednak nie są już w żaden sposób ograniczone. Może walczyć o wyzwolenie Myrthany u boku kryjących się po lasach rojalistów, może przystać do orków i pracując dla nich umacniać ich zwycięstwo, może również sprzymierzyć się z żyjącymi na pustyni assassynami.