NFS UNDERGROUND 2 Keygen & Patch & Crack.rar
-
Assassin's Creed [ kolekcja ] -
Assassin's Creed I -
Assassin's Creed II -
Assassin's Creed III Brotherhood -
Assassin's Creed IV Revelations -
Bioshock [ kolekcja ] -
Bioshock 2 -
Carbon -
Cień Czarnobyla -
Crysis -
Crysis [ kolekcja ] -
Crysis 2 -
Crysis Warhead -
Czyste Niebo -
F1 Race Stars [PC] -
Hot Pursuit 2010 -
Joga oczu -
Lara Croft and the Guardian of Light -
Leczenie wzroku -
Mass Effect [ kolekcja ] -
Mass Effect 1 -
Mass Effect 2 -
Mass Effect 3 -
Most Wanted -
ProStreet -
Robert Kurson - Odzyskać wzrok -
S.T.A.L.K.E.R [ kolekcja ] -
Shift 1 -
Shift 2 Unleashed -
Test Drive [ kolekcja ] -
Test Drive 1 -
Test Drive 2 -
The Run -
Tomb Raider [ kolekcja ] -
Tomb Raider 1 -
Tomb Raider 2 -
Tomb Raider 2013 -
Tomb Raider 3 Adventures of Lara Croft -
Tomb Raider 3 The Lost Artifacts -
Tomb Raider 4 -
Tomb Raider 5 Chronicles -
Tomb Raider Anniversary -
Tomb Raider Legenda -
Tomb Raider The Angel of Darkness -
Tomb Raider Ultimate Edition -
Tomb Raider Underworld -
Total Annihilation + Dodatek -
Undercover -
Underground 2 -
Zew Prypeci
Pentium III 933MHz, 256MB RAM, karta grafiki 32MB
Jednakże wydatnie zmodyfikowano formę zabawy, zwracając ją w pewnym sensie w stronę serii Grand Theft Auto i Driver. Albowiem teraz użytkownik dowolnie eksploruje skąpaną w nocnym mroku metropolię, złożoną z pięciu odmiennych dzielnic o dość dużej powierzchni. Podczas zwiedzania można napotkać kierowców, stanowiących np. potencjalnych rywali w starcie z linii najbliższych świateł lub interesujące źródło informacji nt. miejsc zbiórek entuzjastów prędkości. Wirtualne rozmowy przynoszą również wiadomości, dotyczące lokalizacji sklepów z artykułami motoryzacyjnymi. Trzydzieści licencjonowanych maszyn czterokołowych (m.in. spod znaku Mitsubishi Motors, Nissan, Subaru i Honda) wraz z bardzo bogatym katalogiem części (felgi, oświetlenie neonowe, spoilery etc.) powoduje, że ogólna liczba unikalnych kombinacji oscyluje w granicach siedemdziesięciu miliardów.
Oprawa wizualna nadal prezentuje pierwszorzędny poziom, ukazując przykładowo realistycznie połyskujące karoserie pojazdów, odbicia w mokrym asfalcie i charakterystyczne rozmycie przy osiąganiu ekstremalnej szybkości z wykorzystaniem dopływu podtlenku azotu. Warstwa dźwiękowa znakomicie dotrzymuje kroku szczegółowej trójwymiarowej grafice, oferując sugestywne efekty akustyczne i dynamiczną ścieżkę muzyczną.