Reallusion.3DXChange.v7.2.Pipeline-Full.rar
-
4K Video Downloader Plus -
Active Password Changer Ultimate -
Adobe Photoshop 2024 -
APU Loudness Compressor -
Artifact Interactive Garden Planner -
Ascompsoftware Text-R 2.003 Professional -
Autodesk AutoCAD Architecture -
Autodesk AutoCAD Mechanical -
Avira Phantom VPN Pro -
CCleaner Professional -
Clothing Store Simulator [Portable] -
Clothing Store Simulator v 0.3.25 -
Coolmuster Android Backup Manager -
Coolmuster Lab.Fone for Android -
CyberLink Power2Go Platinum -
Easy Learning 6.0 Complete Edition -
Euro Truck Simulator 2 PL [Portable] -
Evaer for Teams -
Exposure -
File Viewer Plus -
FilmConvert Nitrate OFX -
Free YouTube Download Premium -
Icecream PDF Editor -
Icecream Video Editor Pro -
Imagenomic Professional Plugin Suite -
Manor Lords [Portable] -
Mastercam -
MediaChance Dynamic Auto Painter Pro -
Medieval Dynasty v2.0.1.1 -
Medieval Dynasty v2.0.2.4 -
Medieval Dynasty v2.1.1.3 -
Microsoft Office 2021 Professional Plus -
MobiKin Assistant for Android -
Nuance Dragon Professional -
Odlotowa Farma -
OfficeSuite Premium -
Parted Magic -
PDFsam Pro -
PhotoCartoon Professional -
Professor Teaches Outlook -
Professor Teaches Word -
Quick n Easy Web Builder -
Smart Driver Care Pro -
Stardew Valley 1.5.6 -
Stardew Valley v1.6.8 -
System Mechanic Pro -
TeraByte Drive Image Backup & Restore Suite -
Windows 10 Professional Preactivated EN -
Windows 11 Professional Preactivated EN -
Wipe Professional
Konwersja postaci
Wykorzystując wbudowany panel charakterystyk w 3DXchange, możesz szybko i łatwo konwertować zewnętrzne znaki na iClone za pomocą formatu FBX. Nowo skonwertowane znaki będą wtedy kompatybilne z tysiącami plików ruchu iClone, a także potężnymi narzędziami ruchu, takimi jak Body Puppet, MixMoves i przechwytywanie ruchu. Animuj każdą postać z Daz, Maya, 3DS Max, Mixamo i innych w mgnieniu oka!
Konwersja Prop
3DXchange zapewnia wszystkie narzędzia potrzebne do importowania i eksportowania rekwizytów 3D. Narzędzia Przekształć i wyrównanie umożliwiają szybkie obracanie i zmianę rozmiaru importowanego modelu przy użyciu poprawnych parametrów skali i osi. Narzędzia Pivot pomagają ustawić niestandardowy punkt obrotu, który kontroluje rotacyjne zachowanie obiektu. Narzędzie Grupuj umożliwia rozdzielanie obiektów, edycję hierarchii modeli, budowanie relacji węzłów rodzic-dziecko, zmianę nazw obiektów, wykluczanie niechcianych części i osobne wyprowadzanie wybranych obiektów w celu późniejszego zwiększenia możliwości animacji.
Konwersja ruchu
Przekształcając zewnętrzne dane o ruchu w iClone za pomocą formatu FBX / BVH, można
wprowadzać dane o ruchu z dowolnej zewnętrznej biblioteki ruchu, popularnych narzędzi do edycji ruchu lub nawet realistycznego przechwytywania ruchu do użytku ze standardowymi znakami iClone. Te dane ruchu mogą być dalej edytowane lub udoskonalane za pomocą potężnych narzędzi do edycji ruchu Human IK firmy iClone.
Konfiguracja twarzy
Zaimportowane postacie mogą również skorzystać z potężnych narzędzi do animacji twarzy
iClone! 3DXchange obsługuje wszystkie typy rozmawiających postaci, dzięki czemu możesz
wzbogacić swoją scenę o bardziej profesjonalne zasoby postaci, które są bardziej wyraziste
dzięki bogatej animacji twarzy, niezależnie od tego, czy postać została zaprojektowana przy użyciu urządzenia do budowy kości twarzy lub kształtów twarzy.
Bezpośrednie wejście / wyjście w iCloneAby jeszcze bardziej uprościć proces pipeline, 3DXchange umożliwia dostęp do kilku krytycznych funkcji importu i eksportu wewnątrz iClone 7. Obejmują one oczekiwaną funkcję eksportu partii FBX, która umożliwia eksportowanie znaków, rekwizytów i kamer jednocześnie.
iClone 7 może teraz wprowadzać wiele zmian z OBJ do organicznych animacji morfingu.
Pobierz