RollerCoaster Tycoon 3 - Złota Edycja [PL].rar
-
➲ Wolfblood sezon 1 Dubbing PL -
[2017] Szprycer -
▣ FIFA 14 [PC] -
Assassin's Creed 3 PL -
FILMY 2013 CHOMIKUJ -
Filmy 2013 PL -
Happysad - Jakby nie było jutra -
IHF Handball Challenge 12 PC PL -
Minecraft 13 -
Szad - I niech szukają mnie kule -
Tom Clancy's Ghost Recon -
Tom Clancy's Splinter Cell -
Tom Clancy's Splinter Cell Chaos Theory -
Tom Clancy's Splinter Cell Doube Agent -
Total Overdose -
TrackMania Nations Forever PL -
Transport Giant Gold Edition 2012 -
Trials Evolution Gold Edition -
Trine 2 -
Tron 2.0 -
Trucks Trailers -
True Crime New York City PC -
Twierdza Krzyżowiec -
Twin Sector -
UEFA Euro 2000 -
UEFA Euro 2008 -
UFO Enemy Unknown -
Ultimate Soccer Menager -
Ultimate Spider Man -
Universe Sandbox -
Unmechanical -
Unreal Tournament 1999 -
Unreal Tournament 2004 -
Warcraft II -
Warcraft III Reign of Chaos + Frozen Throne -
Warcraft Orcs & Humans -
Warhammer 40000 Space Marine -
WCW Nitro -
Wings of Prey Collectors Edition -
Wizorb -
Wolfenstein 2009 -
Worms 2 -
Worms 3D -
Worms 4 Mayhem -
Worms Armageddon -
Worms Revolution -
Worms World Party -
WWE RAW Ultimate Impact 2011 -
WWE Raw vs Smackdown 2007 -
WWE Wrestling
producent: Frontier Developments/Chris Sawyer
kategoria: strategiczne (ekonomiczna)
światowa data premiery: 02 listopada 2004
data wydania w Polsce: 05 listopada 2004
tryb gry: single player
wymagania wiekowe: brak ograniczeń
wymagania sprzętowe: Pentium 1.2 GHz, 384 MB RAM, karta grafiki 32MB, 1.2 GB HDD
Trzecia część znanej strategiczno-ekonomicznej serii RollerCoaster Tycoon. Jej poprzednie odsłony okazały się dużymi sukcesami wydawniczymi sprzedając się (łącznie z dodatkami) w ponad siedmiu milionach egzemplarzy na całym świecie. Pomimo tego, iż RollerCoaster Tycoon 3 ideowo nie odbiega od tego z czym mieliśmy do czynienia w RCT1 i 2, to stanowi spory przełom. Przyczyną tego stanu rzeczy jest przeniesienie rozgrywki w trzeci wymiar, a co za tym idzie znaczne jej rozbudowanie i urozmaicenie. Autorzy zaimplementowali w grze silnik graficzny własnej produkcji, dzięki któremu nawet użytkownicy starszych maszyn, typu Pentium III 733MHz z akceleratorem graficznym GeForce 2, mogą cieszyć się bezproblemową rozgrywką. Podobnie jak w poprzedniczkach, tak i w RCT3 gracz otrzymuje zadanie budowy nowoczesnego parku rozrywki, w którym pierwszorzędną rolę odgrywają olbrzymie kolejki górskie (tytułowe RollerCoastery). Może go zaprojektować i wyposażać w różne atrakcje według własnego uznania, a nawet samodzielnie projektować kolejki (łuki, zakręty, itp.). Dzięki zastosowaniu grafiki 3D w tej części zyskaliśmy możliwość sprawdzenia zaprojektowanej przez siebie kolejki i przejechania się nią. Naturalnie to nie koniec cech jakie pojawiły się wraz z nową oprawą wizualną. Teraz gracz może oglądać swoją inwestycję z dowolnego kąta, zbliżać i oddalać widok, czy przechadzać się po parku obok innych odwiedzających. Dużo łatwiej jest też konstruować kolejkę (prosty mechanizm point-and-click) czy umiejscawiać poszczególne atrakcje. Dużą nowością w tej części są też klienci parku. Dotychczas niewiele różnili się od siebie, zarówno biorąc pod uwagę wygląd jak i indywidualne upodobania. Teraz musimy sobie poradzić z różnymi potrzebami i oczekiwaniami dziesiątek ludzi, w różnym wieku, tj. dzieci, młodzież, dorośli i starcy. Każda z tych grup żąda czegoś innego. Na przykład nastolatki pragną ekstremalnych rozrywek i szybkich rollercoasterów, zaś dzieci i ich rodzice chcą przyjemnych, wolnych karuzel, występów klownów, przedstawień, itp. Naturalnie, odwiedzający różnią się między sobą także wyglądem, mają inne włosy, postury ciała, ubrania, czy twarze. RollerCoaster Tycoon 3 rozbudowuje też bazę wszelkiego rodzaju atrakcji i elementów w jakie wyposażamy park, zaś wszystkie one zostały podzielone na pięć grup tematycznych: standardowy (współczesny), Dziki Zachód, przestrzeń kosmiczna, przygodowy oraz paranormalny (duchy, itp.). Poprawiono mechanizmy odpowiedzialne za kształtowanie terenu oraz wzbogacono opcje ekonomiczne (np. możliwa jest sprzedaż dwóch rodzajów parasolek w dwóch różnych cenach – dla dzieci i dorosłych). Co więcej developer przerobił cały interfejs, dzięki czemu sterowanie jest bardziej bezproblemowe, niż to miało miejsce dotychczas. Gra poza znanym już trybem kampanii, gdzie zaczynamy z sześcioma parkami i otrzymujemy dostęp do kolejnych po zaliczaniu poszczególnych scenariuszy, otrzymała w końcu pełnoprawny tryb sandbox, pozwalający na bezstresowe tworzenie parku od podstaw.
Wersja Polska Rok: 2012 Procesor: Core 2 Duo 1.8 GHz Ram: 1 GB Grafika: 512 MB GeForce 8800 GT Windows: XP/Vista/7 Producent: Spellbound Entertainment AG Wydawca: Kalypso Media Kategoria: strategiczne Ocena: 7.6/10
Kontynuacja lekkiej, humorystycznej strategii ekonomicznej, charakteryzującej się kolorową, komiksową grafiką oraz elementami przygodowymi. Jako właściciele linii lotniczej panujemy nad wszystkim, co ma związek z lataniem i przewozem pasażerów – od wyboru wyposażenia, samolotów i załogi, przez dokładne określanie tras przelotowych, aż po dobór dań i przekąsek, serwowanych klientom w trakcie podróży.