Fight Night Round 2 [XBOX].part03.rar
-
► 50 Cent - Blood on the Sand -
► Army of Two - The 40th Day -
► Avatar - The Game -
► Battlefield - Bad Company 2 -
► Battles of Prince of Persia -
► Black -
► Brothers in Arms - Hell's Highway -
► Burnout Paradise - The Ultimate Box -
► Fight Night Round 2 -
► Final Fight - Streetwise -
► FlatOut -
► Halo -
► Metro 2033 -
► Pimp My Ride -
► Prince of Persia - The Warrior Within -
► Pro Evolution Soccer 5 -
► Shaun White Snowboarding -
► Skate It -
► Spawn - Armageddon -
► Spider-Man -
► Spider-Man - Battle for New York -
► Spider-Man - Friend or Foe -
► Spider-Man - Web of Shadows -
► Spider-Man 2 -
► Spider-Man 3 -
► Tony Hawk's Underground -
► Turok -
► Ultimate Spider-Man -
► Vancouver 2010 -
► Watchmen - The End Is Nigh -
► WWE SmackDown vs. Raw 2010 -
● Filmy HD -
★ Za free ★ -
• 1920 Bitwa Warszawska -
• Born to Race -
• Moneyball -
• Niebezpieczna Metoda -
• Niezniszczalni -
• Step Up 3 -
• Twój Na Zawsze -
1999 i starsze -
2000 -
2001 -
2003 -
2010 -
2011 -
Filmy #2 -
Filmy #3 -
PlayStation Portable -
Shadows Of The Empire
Gdy w roku 2004 decydenci z Electronic Arts postanowili reanimować pod nową nazwą serię gier bokserskich (wcześniej znaną jako „Knockout Kings”), nie spodziewali się zapewne aż takiego sukcesu. Pierwszy „Fight Night” okazał się krokiem milowym w rozwoju gatunku i w krótkim czasie przez wielu miłośników boksu okrzyknięty został najlepszym symulatorem tego sportu w dziejach gier wideo. Rok później firma poszła więc za ciosem, przygotowując kolejną odsłonę cyklu, oczywiście znów zapowiadaną jako przełom.
Zmian jest rzeczywiście sporo. W warstwie wizualnej podwojono liczbę wielokątów i tekstur, z jakich zbudowane są modele graficzne prezentowanych bokserów. Ich twarze są przy tym bardziej realistyczne i ekspresyjne, a i pozostałe mięśnie ciała zostały szczegółowo odwzorowane. Nawet sposób wizualizacji kontuzji czy też krwawienia jest uzależniony od budowy fizycznej i odporności danego zawodnika oraz, rzecz jasna, miejsca, precyzji i siły trafienia.
Ruchy pięściarzy stały się szybsze i o wiele bardziej dynamiczne. Premiowane też jest wszechstronne wyszkolenie, a kolejne walki poprzedza trening. Jeśli zlekceważymy te zajęcia, nasz bokser zacznie tyć, stopniowo tracąc technikę i umiejętności. Jeżeli jednak przeforsujemy go zbyt intensywnym wysiłkiem, stanie się powolny i podczas głównego pojedynku szybko będzie się męczyć.
Prawdziwą jednak innowację stanowi bezpośrednia obsługa przez grającego ekipy narożnika w przerwach pojedynku. W tej nietypowej minigrze należy podjąć wszelkie działania, by przywrócić zawodnikowi choć część energii i uchronić go od dyskwalifikacji z powodów zdrowotnych. Ten przepis o nokaucie technicznym wprowadzono zresztą na prośbę graczy.
Poboksować możemy samemu bądź z innymi ludźmi w rozbudowanym trybie on-line. Spotkamy, a nawet pokierujemy karierą, kilkunastu gwiazdorów zawodowego ringu, w tym po raz pierwszy: Miguela Cotto, Floyda Mayweathera lub Jermaine Taylora. A gdyby i tego było mało, do dyspozycji gracza oddany zostaje edytor postaci, w którym przy pomocy technologii morfingu będzie sobie można wykreować herosa o dowolnej posturze, masie, muskulaturze czy też wyglądzie (włącznie z fryzurą, budową nosa, rozstawem oczu, kształtem szczęki, itd.).