PrisonBreak.mdf.002
-
_rzeczy_z_netu_ -
ABAP Tutorials -
AUDIOKSIAZKI -
Baby I Don't Care (Greatest Hits) -
Baśnie Andersena (czyta Jerzy Sztur) -
Crystal Reports -
Denzel Washington -
DENZEL WASHINGTON -
Dodatki do SAP.IDES.471 -
Extasy -
FILMY STARE DOBRE KOMEDIE -
Filmy z DENZELEM WASHINGTONEM -
Gry PC 2 -
ITS ALL GONE PETE TONG -
Jan Brzechwa wiersze -
Jan Brzechwa wiersze(1) -
Karaoke - podkłady muzyczne - instrumental -
karaoke utworki.pl -
ksiazki książki -
kupa -
Kurs FI CO -
LinuksServer -
MIDI profesjonalne (super) -
OPROGRAMOWANIE SAP -
Programowanie ABAP -
Religioznawstwo -
Roman Kostrzewski Biblia Szatana -
SAP ABAP -
SAP Business One 8.8 PL05 ISO -
SAP DEMO -
SAP KURS1 -
SAP KURS2 -
SAP Materiały Szkoleniowe -
SAP SP1 -
SAP Visual Enterprise Author 7.0.2.65 x86 -
SAP.IDES.471 -
SAP.NetWeaver70.Dla Linuksa -
SAP_ABAP -
SAP_ADMINISTRACJA -
SAP_FI -
SAP_KURS -
SKYPE - rozmowy video na starych komputerach -
Super-Filmy-2099 -
Świat jest inny - dr. Jerzy Jaśkowski -
Transvision Vamp -
Transvision Vamp - Pop Art -
Transvision Vamp - Velveteen -
upload -
yary -
Zecharia Sitchin(1)

WYMAGANIA SPRZÊTOWE :
Core 2 Duo 2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki GeForce 7800 lub lepsza, 2 GB HDD, Windows XP/Vista/7

Prison Break to gra akcji oparta na popularnym serialu kryminalnym, emitowanym w Polsce pod tytu³em „Skazany na œmieræ”. Projekt studia Zootfly pozwala nam wcieliæ siê w postaæ Toma Paxtona z Firmy (organizacja pozarz¹dowa) i œledziæ wydarzenia zak³adu karnego Fox River State Penitentiary z zupe³nie nowej perspektywy.
Fabu³a skupia siê na historii Michaela Scofielda, który pomimo braku kryminalnej przesz³oœci trafi³ do wiêzienia w zwi¹zku z napadem na bank. W czasie naszej przygody próbujemy rozwik³aæ zagadkê dotycz¹c¹ tej sprawy. Po drodze spotykamy wiele postaci znanych ze szklanego ekranu i bierzemy udzia³ w kilku scenach wziêtych ¿ywcem z serialowego hitu.
Akcja Prison Breaka ukazana zosta³a z widoku kamery umiejscowionej za plecami naszego bohatera. Prowadz¹c Paxtona mo¿emy wykonywaæ szeroki wachlarz ruchów – m.in. skradaæ siê, chowaæ za przeszkodami i wspinaæ po ró¿nych pionowych powierzchniach.
SCREENY Z GRY :









INSTRUKCJA INSTALACJI :
1-Pobierz wszystkie 5 partów,
2-Po³¹cz programem "dzielacz plików" który znajduje siê w folderze "PC-Niezbêdnik",
3-Zamontuj w wirtualnym napêdzie np. programen "deamon tools lite" tak¿e w folderze "PC-Niezbêdnik" nastêpnie instaluj,
4-Teraz wystarczy wgraæ CRACKA i cieszyæ siê œwietn¹ Gr¹ któr¹ Serdecznie Polecam Wszystkim :)


wymagania sprzętowe:
Pentium IV 2.4 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 6800 lub lepsza), 7 GB HDD
Windows XP/Vista/7
Shrek Forever to czwarta, i jak zapowiadają twórcy, ostatnia część filmowych przygód ogra imieniem Shrek. Gra Shrek Forever nawiązuje bezpośrednio do wydarzeń z filmu.Jak w poprzednich częściach gry tak w tej również można spodziewać się dużej dawki humoru oraz akcji. Nie zabraknie również takich kultowych postaci jak Shrek, Fiona, Osioł czy Kot w butach.
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 6800 lub lepsza), 8 GB HDD, Windows XP/Vista
Supreme Commander to strategia rozgrywana w czasie rzeczywistym, przygotowana przez studio Gas Powered Games. Z punktu widzenia fana gatunku istotniejsza okazuje się jednak informacja, że za produkcją gry stoi Chris Taylor – człowiek, który niegdyś zdobył olbrzymią popularność programem o nazwie Total Annihilation.Nic nie dzieje się bez przyczyny – wojna w Supreme Commander również. W pierwszej połowie XXI wieku, ludzkość rozpoczęła próby z teleportacją i w zaledwie kilkanaście lat, osiągnęła na tym polu znaczące sukcesy. Rezultaty eksperymentów z materią nieorganiczną były tak zadowalające, że już w 2062 roku udało się przeprowadzić pierwsze próby z ludźmi. Grupa odważnych Ziemian została wówczas przeniesiona na jeden z księżyców Neptuna. Cała operacja trwała raptem 0.26 sekundy. Wykorzystując nowoodkrytą technologię, Ziemianie rozpoczęli eksplorację Układu Słonecznego. W 2284 roku istniało szesnaście kolonii, zlokalizowanych na najbliżej położonych planetach, w 2526 roku już 110.Ziemianie nie mieliby z pewnością większych zmartwień, gdyby nie doktor Gustaf Brackman, który opracował mikroprocesory wszczepiane do mózgu, pozwalające przeprowadzać człowiekowi skomplikowane operacje matematyczne z zawrotną szybkością. Wynalazek wkrótce doprowadził do stworzenia organizmów z cybernetycznym mózgiem, zwanych Cybranami. Androidy stopniowo zaczęły rozprzestrzeniać się w kosmosie, formując nawet nowe kolonie. Wkrótce Cybranie zdecydowali się wystąpić przeciwko swoim stwórcom, przechodząc do podziemia, gdzie w ciszy i spokoju zbierali środki na nieuniknioną wojnę. Na domiar złego, w przestrzeni kosmicznej pojawiła się rasa obcych, która przed swoją śmiercią (ludzie wyrżnęli ich w pień), przekazała Ziemianom część swoich unikatowych mocy. Widząc taki rozwój wypadków, dowództwo na Niebieskiej Planecie zdecydowało się objąć kwarantanną cały zagrożony sektor. Koloniści obdarzeni przez obcych zdolnością przewidywania przyszłości (zwanych teraz Aeon) stali się dla Ziemi poważnym zagrożeniem. W 2819 roku wybuchła wielka wojna, zwana „nieskończoną”, która objęła 1280 skolonizowanych przez ludzi systemów. Trzy frakcje stanęły naprzeciwko siebie, aby samotnie rządzić w kosmosie.Chris Taylor tradycyjnie oparł model ekonomiczny na kumulacji dwóch rodzajów surowców: wydobyciem metalu oraz produkcją energii. Jednak i w tej materii udało mu się wprowadzić kilka nowości. Jedną z nich jest możliwość połączenia budynków, które potrafią zwiększyć przypływ surowca. Duże, zagęszczone kompleksy trudniej jednak obronić, dlatego gracz będzie musiał sam zadecydować czy woli skupić się na maksymalnie szybkim przypływie metalu i energii, narażając tym samym instalacje na większe ryzyko ataku
wymagania sprzętowe:
Procesor Intel Core 2 Duo 2.13 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256MB
Two Worlds to rozbudowana produkcja zaliczana do gatunku komputerowego role-playing, za której developingiem stoją pracownicy polskiego, krakowskiego studia Reality Pump (twórcy m.in. cyklu strategii czasu rzeczywistego Earth). Pod względem rozmachu, opisywany tytuł można porównać chociażby do trzeciej części serii Gothic, czy The Elder Scrolls IV: Oblivion.
Fabuła rozpoczyna się od przypomnienia dawnych losów wirtualnego świata, w którym toczy się akcja gry. Owe uniwersum zmieniło się kiedy Aziraal, bóg wojny, został pokonany w olbrzymiej bitwie wieki temu. Hordy Orków straciły swojego przywódcę i były zmuszone do ucieczki w kierunku wyniszczonych terenów na południu. Teraz, tysiące lat później, grobowiec Aziraala w dalszym ciągu jest ukrywany przez innych bogów, którzy nie chcieli by zwykli śmiertelnicy poznali tamtejszy sekret. Tymczasem, pokój zawarty pomiędzy cywilizowanymi rasami a hordą znów zaczyna wisieć na włosku. Kiedy krasnoludy odkryły w kopalni antyczną świątynię, dedykowaną nienazwanemu bóstwu, wszystkie frakcje fantastycznego świata uznały to za trop w poszukiwaniu miejsca pochowania Aziraala. Cicha wojna rozpoczęła się na nowo i wkrótce wywoła świętą krucjatę Orków, którzy nie zgodzą się na bezczeszczenie miejsca pochowania swego ówczesnego lidera. Prawdziwe zagrożenie leży jednak gdzie indziej. Potężna moc rośnie w sile, a z nią przyjdzie strach i zniszczenie. Jej cel jest prosty: tylko jeden z Dwóch Światów przetrwa.
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2.5 GHz, 1.5 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 6800 lub lepsza), 9 GB HDD, Windows XP/Vista
World in Conflict jest strategią czasu rzeczywistego, zaprojektowaną przez twórców hitowej serii Ground Control. Ludzie ze szwedzkiej firmy Massive Entertainment umożliwili nam wcielenie się w militarnego dowódcę i wzięcie udziału w globalnym konflikcie zbrojnym. Została nam przedstawiona alternatywna wizja świata, wedle której zimnowojenny okres w historii XX wieku wcale nie dobiegł końca, a Związek Socjalistycznych Republik Radzieckich nie uległ rozpadowi. Oczywiście właśnie pomiędzy kapitalistycznym Zachodem i komunistycznym Wschodem dochodzi do bezpośredniej konfrontacji.Developerzy rodem ze Skandynawii wprowadzili do wirtualnej rzeczywistości mnóstwo rozmaitych jednostek bojowych, pasujących do realiów z drugiej połowy ubiegłego stulecia. W akcji oglądamy więc piechotę, czołgi, pływające transportery opancerzone, samoloty, wyrzutnie rakietowe, baterie dział samobieżnych, helikoptery etc. Wszystkie obiekty militarne są dokładnie wymodelowane w trzech wymiarach, podobnie zresztą jak całe otoczenie.Główny cel rozgrywki stanowi przejmowanie kontroli nad kluczowymi miejscami na polach bitew poprzez umiejętne kierowanie wojskami. Każda z walczących stron dysponuje określoną liczbą specjalnych punktów, przeznaczonych na ściąganie posiłków. W ten sposób została wyeliminowana konieczność gromadzenia zasobów, a zabawa zyskała wyjątkową dynamikę.
wymagania sprzętowe:
System operacyjny Windows XP/Vista/7, Procesor 2,0 GHz, 512 MB pamięci RAM, 4 GB wolnego miejsca na dysku twardym
Real Warfare: 1242 jest grą strategiczną rozgrywaną w czasie rzeczywistym.Fabuła składa się z misji powstałych w oparciu o autentyczne wydarzenia historyczne. Rosja w XIII wieku była największym państwem w Europie, lecz została zaatakowana przez niesławną, silną Hordę Mongołów. Zwykli ludzie stawili im czoła, walcząc dzielnie, a na czele tej grupy stanął książę Aleksander Nevsky. Autorzy starali się pieczołowicie odtworzyć historyczne pola bitewne i zaoferowali etapy, w trakcie których osiągamy największe zwycięstwa w odpieraniu ataków rycerzy krzyżackich i szwedzkich.Real Warfare: 1242 posiada generowaną w czasie rzeczywistym oprawę wizualną, jak również realistyczne animacje powstałe przy wykorzystaniu technologii motion-capture. Ponadto silnik tej produkcji pozwala na generowanie map wielkich rozmiarów, na których toczą się poszczególne bitwy.
Pobierz