PrisonBreak.mdf.004
-
_rzeczy_z_netu_ -
ABAP Tutorials -
AUDIOKSIAZKI -
Baby I Don't Care (Greatest Hits) -
Baśnie Andersena (czyta Jerzy Sztur) -
Crystal Reports -
Denzel Washington -
DENZEL WASHINGTON -
Dodatki do SAP.IDES.471 -
Extasy -
FILMY STARE DOBRE KOMEDIE -
Filmy z DENZELEM WASHINGTONEM -
Gry PC 2 -
ITS ALL GONE PETE TONG -
Jan Brzechwa wiersze -
Jan Brzechwa wiersze(1) -
Karaoke - podkłady muzyczne - instrumental -
karaoke utworki.pl -
ksiazki książki -
kupa -
Kurs FI CO -
LinuksServer -
MIDI profesjonalne (super) -
OPROGRAMOWANIE SAP -
Programowanie ABAP -
Religioznawstwo -
Roman Kostrzewski Biblia Szatana -
SAP ABAP -
SAP Business One 8.8 PL05 ISO -
SAP DEMO -
SAP KURS1 -
SAP KURS2 -
SAP Materiały Szkoleniowe -
SAP SP1 -
SAP Visual Enterprise Author 7.0.2.65 x86 -
SAP.IDES.471 -
SAP.NetWeaver70.Dla Linuksa -
SAP_ABAP -
SAP_ADMINISTRACJA -
SAP_FI -
SAP_KURS -
SKYPE - rozmowy video na starych komputerach -
Super-Filmy-2099 -
Świat jest inny - dr. Jerzy Jaśkowski -
Transvision Vamp -
Transvision Vamp - Pop Art -
Transvision Vamp - Velveteen -
upload -
yary -
Zecharia Sitchin(1)

WYMAGANIA SPRZÊTOWE :
Core 2 Duo 2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki GeForce 7800 lub lepsza, 2 GB HDD, Windows XP/Vista/7

Prison Break to gra akcji oparta na popularnym serialu kryminalnym, emitowanym w Polsce pod tytu³em „Skazany na œmieræ”. Projekt studia Zootfly pozwala nam wcieliæ siê w postaæ Toma Paxtona z Firmy (organizacja pozarz¹dowa) i œledziæ wydarzenia zak³adu karnego Fox River State Penitentiary z zupe³nie nowej perspektywy.
Fabu³a skupia siê na historii Michaela Scofielda, który pomimo braku kryminalnej przesz³oœci trafi³ do wiêzienia w zwi¹zku z napadem na bank. W czasie naszej przygody próbujemy rozwik³aæ zagadkê dotycz¹c¹ tej sprawy. Po drodze spotykamy wiele postaci znanych ze szklanego ekranu i bierzemy udzia³ w kilku scenach wziêtych ¿ywcem z serialowego hitu.
Akcja Prison Breaka ukazana zosta³a z widoku kamery umiejscowionej za plecami naszego bohatera. Prowadz¹c Paxtona mo¿emy wykonywaæ szeroki wachlarz ruchów – m.in. skradaæ siê, chowaæ za przeszkodami i wspinaæ po ró¿nych pionowych powierzchniach.
SCREENY Z GRY :









INSTRUKCJA INSTALACJI :
1-Pobierz wszystkie 5 partów,
2-Po³¹cz programem "dzielacz plików" który znajduje siê w folderze "PC-Niezbêdnik",
3-Zamontuj w wirtualnym napêdzie np. programen "deamon tools lite" tak¿e w folderze "PC-Niezbêdnik" nastêpnie instaluj,
4-Teraz wystarczy wgraæ CRACKA i cieszyæ siê œwietn¹ Gr¹ któr¹ Serdecznie Polecam Wszystkim :)


wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 5900 lub lepsza), Windows 2000/XP
Virtua Tennis 3 to kolejna część popularnej serii symulacji gry w tenisa ziemnego. Cykl ów został zapoczątkowany w 2000 roku i jest doskonale znany m.in. użytkownikom konsoli Dreamcast i PlayStation 2. Tym razem ekipa developerska, pracująca w studiu Sega-AM2 (vide chociażby marka Shenmue, Virtua Fighter i OutRun), postanowiła stworzyć dzieło z myślą o elektroniczno-rozrywkowych platformach nowej generacji: PlayStation 3 i Xbox 360, oraz komputerach klasy PC.Moc, drzemiąca w nowoczesnych maszynach, pozwoliła autorom na przygotowanie realistycznej grafiki trójwymiarowej, renderowanej w czasie rzeczywistym. Na oprawę wizualną składają się szczegółowo dopracowane areny (wypełnione po brzegi trybuny, powiewające na wietrze flagi itd.) oraz modele postaci, poruszające się niczym prawdziwi ludzie. Nie zapomniano nawet o zmianach wyrazu twarzy.Developerzy uczynili swój nowy produkt przystępnym zarówno dla zaawansowanych entuzjastów odbijania pokrytej filcem piłki, jak i dla zupełnych laików. Tych ostatnich z pewnością cieszy opcja doskonalenia tenisowych umiejętności w ramach szeregu rozmaitych mini-gier. W wirtualnej rzeczywistości kierujemy (m.in. w trybie kariery, polegającym na uczestniczeniu w wielu turniejach na całym globie ziemskim) jednym z przygotowanych przez autorów zawodników lub tworzymy własnego sportowca, ustalając aparycję, wybierając zdolności etc. Pojedynkować się natomiast możemy na kilku rodzajach nawierzchni (np. korty trawiaste i ziemne) z wymagającą Sztuczną Inteligencją albo z żywym przeciwnikiem. Oczywiście istnieje też opcja gry deblowej. Całości dopełnia licencjonowany sprzęt tenisowy (rakiety, piłki itp.) i intuicyjny system sterowania.
wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 3 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB
Raven Squad: Operation Hidden Dagger jest hybrydą FPS-a i RTS-a stworzoną przez niezależne węgierskie studio deweloperskie Atomic Motion. Akcja gry przenosi nas w niedaleką przyszłość, kiedy to na skutek załamania rynków finansowych nasz świat bardzo się zmienił. O ile bogate państwa były w stanie jakoś poradzić sobie z kryzysem, tak w krajach trzeciego świata życie stało się jeszcze trudniejsze - lokalni przywódcy zapragnęli stworzyć swoje własne imperia i wkrótce państwa pogrążyły się w wojnie domowej. Pod koniec 2011 roku grupa najemników zostaje wysłana do amazońskiej dżungli z misją odzyskania cennego ładunku. W czasie lotu ich samolot zostaje zestrzelony, większość załogi i zapasów ginie w katastrofie. Kilkoro ocalałych musi teraz walczyć o przetrwanie na wrogim terenie, w dodatku szybko okazuje się, że ich jedyną szansą na ucieczkę z Amazonii jest ocalenie tajemniczej pani archeolog.
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 1.4 GHz, 512MB RAM, karta grafiki 32MB
The Lord of the Rings: The Battle for Middle-Earth to kolejna z gier komputerowych bazujących na ogromnie popularnej kinowej trylogii – Władca Pierścieni. To strategia czasu rzeczywistego w klasycznym tego słowa znaczeniu (tj. walka + element ekonomiczno-gospodarczy w postaci pozyskiwania surowców i budowy baz) stworzona przez zespół EALA (dawnej znany jako EA Pacific), któremu zawdzięczamy powstanie głośnego tytułu Command & Conquer: Generals. Już na wstępie należy zaznaczyć, iż The Battle for Middle-Earth wykorzystuje ulepszony silnik graficzny znany z C&C: Generals, a przy jego modyfikowaniu i w ogóle pracach nad tym tytułem, priorytetem było odtworzenie „największych bitew” z trylogii jak np. bitwa o Helmowy Jar (do 500 jednostek równocześnie na ekranie). Postarano się też o stworzenie niezwykle interaktywnego otoczenia, co na przykład przejawia się tym, że troll może wyrwać drzewo z korzeniami, a następnie używać go w walce jako gigantycznej maczugi, zaś Ent może wyrwać kamień z muru czy innej budowli (tym samym ją uszkadzając) i rzucić nim we wroga.
wymagania sprzętowe:
Pentium IV 2 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 128 MB
SBK X: Superbike World Championship to kolejna edycja symulatora wyścigów motocyklowych oparta na licencji oficjalnych mistrzostw świata WSBK.
SBK X to kolejna odsłona popularnej serii wyścigów motocyklowych SBK, od lat tworzonej przez włoskie studio Milestone. Tytuł umożliwia graczom zabawę w kilku dostępnych trybach rozgrywki. Jednym z nich jest rozbudowana Kariera, w której do naszych zadań należy realizacja wyznaczanych przez zespół celów, stopniowe wspinanie się po drabince kariery oraz udział w przeprowadzanych treningach i testach.
Pierwszym etapem rozgrywki jest stworzenie wirtualnego alter ego gracza, czyli kierowcy którego poczynaniami będzie on kierował. Wśród parametrów jakie można określić znajdują się między innymi: imię, data urodzenia, wzrost, wygląd, styl jazdy oraz ksywka. Wszelkie decyzje w trybie Kariery podejmowane są z poziomu menu, któremu twórcy nadali formę wirtualnego biura. Gracz może w nim zarządzać wieloma ustawieniami: przebierać w ofertach pracy, sprawdzać pocztę oraz podejmować decyzje o podpisaniu kontraktu z nowym zespołem. Ilość dostępnych ekip zmienia się adekwatnie do naszych poczynań na torze i uzależniona jest od poziomu reputacji.
wymagania sprzętowe:
Pentium III 500 MHz, 128MB RAM, karta grafiki 8MB
Oficjalna kontynuacja gry „Space Rangers”. Druga część łączy wybrane elementy strategii czasu rzeczywistego, symulacji gwiezdnej oraz gier z gatunku role-playing. Akcję sequela osadzono 200 lat po wydarzeniach znanych z pierwszej części gry. Wszechświat ponownie jest zagrożony. Fabuła „SR2” opowiada o jednej z planet, na której do tej pory produkowano bojowe wersje androidów. Maszyny, które zarządzały nad ich produkcją zbuntowały się. Ich aktualny cel to podbicie całego Wszechświata, gracz nie może oczywiście do tego dopuścić.
Podstawowym atutem pierwszej części „Space Rangers” była ogromna swoboda działania. Autorzy sequela dodatkowo rozbudowali ten element rozgrywki. Gracz przez znaczną część gry nie jest w żaden sposób ograniczony i może dowolnie eksplorować zaprezentowany Wszechświat. Tylko od niego zależy w jakiej kolejności odwiedzi przygotowane planety i systemy gwiezdne. Wszystkie zdarzenia są generowane w czasie rzeczywistym. Oznacza to również, iż wiele sytuacji ma miejsce bez udziału gracza. Istnieje wtedy szansa, iż w ogóle może się o nich nie dowiedzieć.
Pobierz