Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

minecraft 1.5.1 Pre-release.jar

wojownik25 / Gry / Minecraft / 1.5.1 Pre-Release / minecraft 1.5.1 Pre-release.jar
Download: minecraft 1.5.1 Pre-release.jar

5,3 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
Poprawki:
-Usprawniono pracę silnika światła – zwiększenie wydajności gry.
-Poprawiono problem z wyrzucaniem z gry na systemach Mac OS X z komunikatem “OpenGL Function Not Supported”.
-Poprawiono problem z wyrzucaniem z gry podczas użycia niepoprawnego identyfikatora efektu.
-Poprawiono problem z wyrzucaniem z gry przy użyciu zbyt wysokich wartości uszkodzenia na przedmiotach.
-Poprawiono problem z wychodzącymi poza ekran etykietami przedmiotów w ekwipunku.
-Poprawki z Snapshot 13w11a

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
Multi player istalka
Poprawki: -Usprawniono pracę silnika światła – zwiększenie wydajności gry. -Poprawiono problem z wyrzucaniem z gry na systemach Mac OS X z komunikatem “OpenGL Function Not Supported”. -Poprawiono problem z wyrzucaniem z gry podczas użycia niepoprawnego identyfikatora efektu. -Poprawiono problem z wyrzucaniem z gry przy użyciu zbyt wysokich wartości uszkodzenia na przedmiotach. -Poprawiono problem z wychodzącymi poza ekran etykietami przedmiotów w ekwipunku. -Ender Dragon był w stanie niszczyć wszystkie bloki, nawet jeśli zasada mobGriefing była wyłączona. -Poprawiono graficzne błędy z niepoprawnym renderowaniem się pikseli pomiędzy blokami lub na ich krawędziach. -Łączenie zaklętych książek z tym samym ulepszeniem na kowadle było niemożliwe. -Lej nie przenosił pozostałych przedmiotów z ekwipunku, jeśli nie mógł przenieść pierwszego przedmiotu z ekwipunku. -Ogień nie pojawiał się wizualnie na niektórych blokach. -Długie nazwy tablic wyników wychodziły poza ekran. -Zniszczenie pojemnika z przedmiotami, do którego podłączony był komparator przez blok, nie aktualizowało komparatora. -Spadające bloki pojawiały się wizualnie o kratkę wyżej niż były położone. -Poprawiono problem z brakiem możliwości stawiania nowych obrazów.
... próbując usprawnić pracę silnika światła w Minecraft i wypuścił małą nieoficjalną wersję testową, która miała na celu zebranie opinii od graczy, jak wam teraz działa gra. Nie ma tam żadnych nowości ani innych poprawek. Dzięki tej wersji zebrano odpowiednie informacje i wypuszczono oficjalną wersję przedpremierową Minecraft 1.5.1.
Poprawki: -Ender Dragon był w stanie niszczyć wszystkie bloki, nawet jeśli zasada mobGriefing była wyłączona. -Poprawiono graficzne błędy z niepoprawnym renderowaniem się pikseli pomiędzy blokami lub na ich krawędziach. -Łączenie zaklętych książek z tym samym ulepszeniem na kowadle było niemożliwe. -Lej nie przenosił pozostałych przedmiotów z ekwipunku, jeśli nie mógł przenieść pierwszego przedmiotu z ekwipunku. -Ogień nie pojawiał się wizualnie na niektórych blokach. -Długie nazwy tablic wyników wychodziły poza ekran. -Zniszczenie pojemnika z przedmiotami, do którego podłączony był komparator przez blok, nie aktualizowało komparatora. -Spadające bloki pojawiały się wizualnie o kratkę wyżej niż były położone. -Poprawiono problem z brakiem możliwości stawiania nowych obrazów.
Poprawiono: -Poziom efektu narzucony za pomocą komendy może być teraz większy niż 4. -Poprawiono problem z teleportacją graczy siedzących w wagoniku/łódce. -Kolizje wagoników czasami powodowały super przyspieszenie, które nigdy się nie kończyło. -Dźwięk gaszenia ognia nie działał w trybie przetrwania. -Redstone i inne komponenty pozostawały zasilone po opuszczeniu terenu. -Niszczenie jednej połowy drzwi powodowało wizualne przesunięcie drugiej połowy. -Miecze nie niszczyły się od atakowania smoka. -Mikstury w ekwipunku kreatywnym nie mają takich samych ID, jak te zdobywane w trybie przetrwania. -Komparator zwracał błędny sygnał ze statywu alchemicznego. -Tekstury niskiej i niestandardowej rozdzielczości były błędnie wykrywane. -Jaskinie w wymiarze Nether były błędnie generowane. -Kwarc, lej i komparator miały brakującą teksturę. -Pół bloki z kwarcu wykorzystywały błędną teksturę. -System dystrybucji przedmiotów do lejów za pomocą wagoników rozdawał przedmioty niepoprawnie. -Mechanizmy Redstone reagowały poprawnie pomimo otrzymania monostabilnego sygnału. -Komparatory używały błędnej tekstury, kiedy zostały zasilone. -Wagoniki z lejami klonowały przedmioty, kiedy wiele wagoników znajdowało się w tym samym miejscu. -Niektóre połączenia zaklęć na broni i efektów na graczu powodowało wyrzucenie z gry. -Zasilenie dwóch wertykalnie ustawionych tłoków powodowało wysunięcie niepoprawnego tłoku. -Stworzenia ze starym systemem sztucznej inteligencji miały odwrócony ruch głowy. -Zasilenie rzędu tłoków wertykalnie w dół często kończyło się niepowodzeniem. -Animacje bloków i przedmiotów nie działały poprawnie. -Poprawiono problem z brakiem możliwości tworzenia rzeczy z przedmiotów posiadających poziom zniszczenia większy niż 0. -Poprawiono obracanie ekranu do góry nogami, kiedy poruszamy się bardzo szybko. -Poprawiono problem z losowym nadpisywaniem błędnego sygnału Redstone. -Poprawiono błąd pojawiający się po wpisaniu efektu większego niż 31.
Poprawki: -Poprawiono problem z aktualizacją sygnału proszku Redstone zasilanego przez przekaźnik. -Ziemniaki nie oddziaływały na zaklęcie fortuny. -Przedmioty w ekwipunku z tagami NBT nie łączyły się poprawnie. -Poprawiono brak możliwości wyrzucenia przedmiotów w trybie kreatywnym, klikając poza obszar ekwipunku. -Paczki tekstur były wykrywane jako niekompatybilne. -Poprawiono kolejny błąd z duplikacją torów. -Poprawiono losowe problemy z wyrzucaniem z gry po wczytaniu świata. -Bloki utrzymywały sygnał Redstone po zniszczeniu komparatora, który je zasilał. -Tłoki nie mogły niszczyć komparatorów. -Poprawiono problem ze wczytywaniem paczek tekstur o rozdzielczości x512 i większej. -Zaklęcie fortuny nie zwiększało ilości jabłek i sadzonek wypadających z liści. -Poprawiono problemy z nieistniejącymi przedmiotami w ekwipunku. -Poprawiono problem z czyszczeniem przedmiotów zbroi w ekwipunku za pomocą komendy. -Poprawiono błąd z wyrzucaniem z gry podczas śmierci świni, jaką ujeżdżamy lub zmianie obiektu transportu. -Poprawiono problem z wyrzuceniem z gry podczas odczytywania danych z dysku przy wchodzeniu do listy światów/serwerów. -Poprawiono problem z definiowaniem prędkości niszczenia bloku za pomocą niewłaściwych narzędzi posiadających zaklęcie wydajności. -Dodano komendę /effect pozwalającą narzucać efekty mikstur na graczy.
Zmiany: -Spadający piasek może posiadać teraz dodatkowe informacje, które zostaną przekazane po tym jak upadnie na ziemię, przykładowo: typ mob spawnera, zawartość skrzyni itd. -Poprawiono problem z nachodzeniem się tekstur mapy umieszczonej w ramce. -Poprawiono pozycję wyświetlania się imienia stworzenia nad jego głową. -Poprawiono kolory, prefiksy i sufiksy niewyświetlające się przy użyciu operatorów @a/@p/@r.
Zmiany: Dodano wagonik z TNT. Dodano tory aktywacyjne. Dodano bloki dekoracyjne z Nether kwarcu. Komparator ma lekko zmieniony wygląd. Usprawniono lej: Można wyłączyć działanie leja, zasilając go Redstone. Usprawniono paczki tekstur: Każdy blok i przedmiot ma swój osobny plik z grafiką. Rozmiar grafiki nie ma znaczenia, Minecraft obsługuje teraz paczki HD. Dowolny przedmiot i blok może posiadać animację. Minecraft użyje domyślnych tekstur, jeśli brakuje ich w paczce. Dodano nowe i bardziej złożone wiadomości pośmiertne: Stworzenie przyzwane nazwanym jajkiem, będzie posiadało imię takie, jakie nadaliśmy jajku. Kiedy gracz zginie od takiego stworzenia, to wyświetla się jego imię. Pojemniki (skrzynie, podajniki itd.), które zostały nazwane za pomocą kowadła, będą posiadały tę nazwę, nawet po postawieniu bloku. Tłumaczenia będą teraz aktualizowały się podczas gry. Szkielety strzelają teraz na odległość 15 bloków. Twórcy map mogą nadać nazwę dowolnemu stworzeniu nad głową za pomocą zewnętrznych programów. Twórcy map mogą wsadzić do wagonika dowolny blok za pomocą zewnętrznych programów. Poprawiono dźwięk jazdy wagonikiem. Poprawiono zbyt długi czas aktualizowania informacji serwerów na liście. Poprawiono problem z niewykrywaniem kliknięć w ekwipunku. Poprawiono błąd ze zbyt szybkim rośnięciem kaktusów.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności