2018.12.30-Podręcznik-dla -nauczycieli-Polish.pdf
-
2020 -
2021 -
2022 -
algorytmy postępowania -
Andrew Holecek -
bezpłatne rózne -
Bycie w pełni mną w my -
'Dorastaj z nami' -poradniki fundacji -
e-booki dla kompetencji ODPOWIEDZIALNOŚĆ -
Ekonomia -ale inna -
Empatia i empatia wobec siebie En -
English -
Etyka języka i odpowiedzialna komunikacja -
Free Course Handouts en -
Fundacja Trampolina -materiały -
infografiki -
Jon Kabat-Zinn - Mindfulness For Beginners -
Kirsten Kristensen - materiały -
Klimatyczne ABC -
KompetencjeToPodstawa.eu -
Kurs medycyny komórkowej -
kwartalnik Życie Wewnetrzne -
Małgorzata Taraszkiewicz -
Materiały Instytutu Terapii P-B -
medytacja chrześcijańska - notatki -
Miki Kashtan - Postanowienie (NVC) -
Mindful -
Mindfulness -
Mindfulness -- -
NGO podrecznik i teksty -
Nisargadatta Maharaj nauki -
nondualizm - magazyn -
Notatnik - Odpornośc psychiczna -
Odpornośc psychiczna -
Odporność psychiczna - materiały -
pdf english -
Przekształcanie bólu -
Przestrzeń pismo -
PSPI biutetyn -
Rosenberg Marshall B -
SM poradniki -
Szkoła Zen Kwan Um -
szukam -
Teraz - Magazyn Fundacji Art of Living Polska -
Trendy - magazyn edukacyjny -
w szkole -
z Portal Yogi -
Za kazdym działaniem stoi potrzeba -
zen tekst -
Zeszyty Metodyczne Pośrednika Pracy
Do filmu podręcznik dla nauczycieli karty potrzeb
TRENERKA I KONSULTANTKA NVC: Kirsten Kristensen
Film podzielony jest na 5 krótkich filmów. Cztery z nich dotyczą jednej grupy przedszkolnej. Widzimy, jak dzieci w Agedrup Skole współpracują ucząc się NVC, aby zrozumieć własne potrzeby i uczucia, jak również uczucia i potrzeby innych. Film 1 stanowi wprowadzenie do konfliktu w przedszkolu. Filmy 2-4 powtarzają i rozwijają sceny z filmu 1 i szczegółowo pokazują, jak nauczyciel wykorzystuje NVC do zarządzania konfliktem. Film 5 opowiada o chłopcu z 6 klasy i jego nauczycielce. Dzieci mogą pracować z NVC od 6 lub 7 roku życia. Dzieci w każdym wieku mogą nauczyć się radzić sobie z konfliktami; narzędzia są takie same.
Film 1 z 5. Kultura pokoju w szkole dzięki NVC – Za każdym działaniem kryje się potrzeba. Wprowadzenie do NVC w szkołach. Słyszymy, jak nauczycielka przedszkola opowiada o swoich doświadczeniach z NVC i o tym, jak NVC zmieniło to środowisko społeczności klasowej. Wprowadza nas również w konflikt między dwójką dzieci w wieku przedszkolnym.
Film 2 z 5. Kultura pokoju w szkole dzięki NVC – Od konfliktu do więzi: cztery elementy procesu NVC. Pokazuje, jak nauczyciel rozwiązuje konflikt z filmu 1, wykorzystując cztery elementy Porozumienia bez Przemocy (obserwacje, uczucia, potrzeby, prośby). Sceny z filmu 1 zostały pokazane w szerszym kontekście.
Film 3 z 5. Kultura pokoju w szkole dzięki NVC. W dalszym ciągu powracamy do scen z filmu 1 i szczegółowo przedstawiamy, w jaki sposób karty z uczuciami i potrzebami pomagają dzieciom opisać swoje uczucia i potrzeby w konflikcie.
Film 4 z 5. Kultura pokoju w szkole dzięki NVC – Empatia dla innych, zrozumienie innych. Zobacz, jak dzieci próbują odgadnąć uczucia i potrzeby innych, jak nauczyciel pomaga im w pełniejszym zrozumieniu i wyciąganiu dalszych wniosków z konfliktu.
Film 5 z 5. Kultura pokoju w szkole dzięki NVC – od gniewu do empatii, Mona i Mohammed. Mohammed z 6 klasy i nauczycielka Mona opowiadają nam, jak ich rozmowa o uczuciach i potrzebach pomogła im zrozumieć gniew i odnaleźć empatię wobec siebie.