software3.zip
-
1.7 -
2.24 -
Advanced_Archive_P....zip -
AES Universal EGR Remover 2.2 -
AIRBAG SRS.rar -
Android -
ATRis_Technik.2014.1.PL -
AUTOCOM 2017R1+AKTYWACJA 100% DZIALA -
Autocom Delphi 2017.01 Keygen -
Becker Traffic EX -
Checksum Corrector -
C-Media AC97 Audio...zip -
Curde (camel131) Car Radio CODE Calculators -
Czujniki w Pojazdach Samochodowych.rar -
Delphi Autocom 2016.2 -
DIS V57_BASE_v44 -
DPF EGR Lambda Remover 2017.05 -
DPF EGR Remover V3.0 - 2016.02 -
DPFRemover Free 1.0.0 -
DREAM XXI N -
ECM Titanium 1.61 -
ECU -
ECUsafe 2.0.0.0 -
ETKA 7.0 DVD image.ISO -
globus -
HDD regenerator FU....rar -
INPA 5.0.2 _ Pakiet instalatora 10.0.4 -
Inpa NSC full zestaw -
Instalacja win xp czarny ekran -
Instrukcja DIS -
ISSS ISTA D + P iCom GT1 obd 2 bmw -
KODY OBD.doc -
Konsola ISO do naprawy systemu XP -
MTX DTC Remover 1.8.5.0 -
Prins (piotr14758) -
Professional EGR Remover v1.5.5 -
Programator -
Programator tl866 v6.60 -
Programator tl866 v6.70 -
Radio Calkulato -
Tuning -
VAG DTC Remover -
vag k+can commander -
Vag Tacho 3.0 -
VAGEDCSuite 1.3.9.0 -
VOLTA SENSORS DECODING 1.2 -
WinOls Instrukcje -
WINOLS pełna wersja -
WinOLS1500 crack -
Wsady ECU
Ten system może być instalowany we wszystkich typach pojazdów wyposażonych we wtryski i jest zasilany gazem LPG lub metanem. Posiada homologację zgodną z aktualnymi normami bezpieczeństwa dotyczącymi instalacji gazowych (R 67 - 01 i R, 110), co pozwala utrzymywać poziom zanieczyszczeń w spalinach poniżej limitu przewidzianego najbardziej rygorystycznymi normami (EURO 4).
DREAM XXI N jest bardzo dobrze przystosowany do poprawnego działania w każdych warunkach pracy pojazdu i gwarantuje najlepsze osiągi związane z komfortem i sposobem prowadzenia pojazdu.
OMVL zwrócił szczególną uwagę na jak najlepszą wzajemną integrację części mechanicznej z częścią elektroniczną systemu, czyniąc tym samym bardzo prosty i szybki sposób montażu instalacji.
Jak pracuje system
DREAM XXI N jest nowoczesnym systemem wtryskowym zaprojektowanym z mysią o nowoczesnych pojazdach benzynowych. Gaz dostarczany jest ze zbiornika / butli do Reduktora Ciśnieniowego, który to przesyła go pod stałym ciśnieniem do Jednostki Wtryskowej, która jest sterowana przez Centralkę Elektroniczną, która oblicza właściwy czas wtrysku gazu w stosunku do czasu wtrysku benzyny uwzględniając jednocześnie pozostałe parametry systemu. Wtrysk gazu zachodzi w sposób fazowy i sekwencyjny bezpośrednio do pojedynczych przewodów kolektora ssącego. Stabilność reduktora / parownika wraz z doskonałym sterowaniem elektronicznym paliwem pozwalają systemowi w każdym momencie dostarczyć niezbędną ilość paliwa do zapewnienia poprawnej pracy silnika w momentach nagłego przyśpieszania, optymalizując w ten sposób zużycie paliwa i osiągi pojazdu.
Zachowanie dynamiczne bardziej regularne
DREAM XXI N - jest systemem gwarantującym doskonałe osiągi pojazdu podczas zasilania gazem i nie mającym najmniejszego wpływu na osiągi pojazdu podczas zasilania benzyną Centralka elektroniczna DREAM XXI N integruje się w doskonały sposób z centralką oryginalną pojazdu utrzymując niezmienione parametry Set-up oryginalne pojazdu, co umożliwia poprawną pracę pojazdu zasilanego benzyną w każdym momencie. Centralka kontrolna przełącza w sposób automatyczny zasilanie pojazdu gazem na zasilanie benzyną w przypadku unieruchomienia lub wyczerpania się gazu w zbiorniku. W momencie zwiększania obrotów silnika umożliwia przejście z zasilania benzyną na zasilanie gazem uwz- ględniając czas, obroty silnika i temperaturę reduktora.
Zmniejszona emisja spalin
Centralka elektroniczna automatycznie sporządza najlepsze parametry spalania, ciągle weryfikuje warunki pracy silnika, monitorując wiele parametrów takich jak: (czas wtrysku benzyny, ciśnienie i temperaturę gazu, temperaturę reduktora) i ustala odpowiednią ilość wtryskiwanego gazu redukując emisję spalin i przedłużając żywotność katalizatora.
Efektywniejsze spalanie
W przeszłości przekształcenia zasilania pojazdu z benzyny na gaz powodowało utratę mocy silnika (zarówno podczas zasilania benzyną jak i gazem), spowodowane to było zwężeniem kolektora ssącego ze względu na obecność gaźnika. W systemie DREAM XXI N nie występuje gaźnik, co umożliwia utrzymanie niezmiennych osiągów silnika zasilanego benzyną. Zmniejszenie mocy silnika zasilanego gazem metanem, spowodowana jest jedynie jego mniejszą wartością energetyczną.
Niezawodność działania
System DREAM XXI N wtryskuje gaz bezpośrednio do kolektora ssącego w bezpośredniej bliskości zaworów ssących cylindrów, czyniąc w ten sposób niemożliwym powstanie tak zwanego efektu "back-fire", który to bardzo często powodował zniszczenie kolektora ssącego, co wiązało się z dodatkowymi wydatkami i okresowym unieruchomieniem pojazdu.