-
0 -
20 -
8 -
42
346 plików
105,82 GB
Ten system może być instalowany we wszystkich typach pojazdów wyposażonych we wtryski i jest zasilany gazem LPG lub metanem. Posiada homologację zgodną z aktualnymi normami bezpieczeństwa dotyczącymi instalacji gazowych (R 67 - 01 i R, 110), co pozwala utrzymywać poziom zanieczyszczeń w spalinach poniżej limitu przewidzianego najbardziej rygorystycznymi normami (EURO 4).
DREAM XXI N jest bardzo dobrze przystosowany do poprawnego działania w każdych warunkach pracy pojazdu i gwarantuje najlepsze osiągi związane z komfortem i sposobem prowadzenia pojazdu.
OMVL zwrócił szczególną uwagę na jak najlepszą wzajemną integrację części mechanicznej z częścią elektroniczną systemu, czyniąc tym samym bardzo prosty i szybki sposób montażu instalacji.
Jak pracuje system
DREAM XXI N jest nowoczesnym systemem wtryskowym zaprojektowanym z mysią o nowoczesnych pojazdach benzynowych. Gaz dostarczany jest ze zbiornika / butli do Reduktora Ciśnieniowego, który to przesyła go pod stałym ciśnieniem do Jednostki Wtryskowej, która jest sterowana przez Centralkę Elektroniczną, która oblicza właściwy czas wtrysku gazu w stosunku do czasu wtrysku benzyny uwzględniając jednocześnie pozostałe parametry systemu. Wtrysk gazu zachodzi w sposób fazowy i sekwencyjny bezpośrednio do pojedynczych przewodów kolektora ssącego. Stabilność reduktora / parownika wraz z doskonałym sterowaniem elektronicznym paliwem pozwalają systemowi w każdym momencie dostarczyć niezbędną ilość paliwa do zapewnienia poprawnej pracy silnika w momentach nagłego przyśpieszania, optymalizując w ten sposób zużycie paliwa i osiągi pojazdu.
Zachowanie dynamiczne bardziej regularne
DREAM XXI N - jest systemem gwarantującym doskonałe osiągi pojazdu podczas zasilania gazem i nie mającym najmniejszego wpływu na osiągi pojazdu podczas zasilania benzyną Centralka elektroniczna DREAM XXI N integruje się w doskonały sposób z centralką oryginalną pojazdu utrzymując niezmienione parametry Set-up oryginalne pojazdu, co umożliwia poprawną pracę pojazdu zasilanego benzyną w każdym momencie. Centralka kontrolna przełącza w sposób automatyczny zasilanie pojazdu gazem na zasilanie benzyną w przypadku unieruchomienia lub wyczerpania się gazu w zbiorniku. W momencie zwiększania obrotów silnika umożliwia przejście z zasilania benzyną na zasilanie gazem uwz- ględniając czas, obroty silnika i temperaturę reduktora.
Zmniejszona emisja spalin
Centralka elektroniczna automatycznie sporządza najlepsze parametry spalania, ciągle weryfikuje warunki pracy silnika, monitorując wiele parametrów takich jak: (czas wtrysku benzyny, ciśnienie i temperaturę gazu, temperaturę reduktora) i ustala odpowiednią ilość wtryskiwanego gazu redukując emisję spalin i przedłużając żywotność katalizatora.
Efektywniejsze spalanie
W przeszłości przekształcenia zasilania pojazdu z benzyny na gaz powodowało utratę mocy silnika (zarówno podczas zasilania benzyną jak i gazem), spowodowane to było zwężeniem kolektora ssącego ze względu na obecność gaźnika. W systemie DREAM XXI N nie występuje gaźnik, co umożliwia utrzymanie niezmiennych osiągów silnika zasilanego benzyną. Zmniejszenie mocy silnika zasilanego gazem metanem, spowodowana jest jedynie jego mniejszą wartością energetyczną.
Niezawodność działania
System DREAM XXI N wtryskuje gaz bezpośrednio do kolektora ssącego w bezpośredniej bliskości zaworów ssących cylindrów, czyniąc w ten sposób niemożliwym powstanie tak zwanego efektu "back-fire", który to bardzo często powodował zniszczenie kolektora ssącego, co wiązało się z dodatkowymi wydatkami i okresowym unieruchomieniem pojazdu.
- sortuj według:
-
0 -
0 -
0 -
0
3 plików
7,45 MB