Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Gothic2.exe

Download: Gothic2.exe

4,42 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
Oryginalny crack do gry Gothic II Noc Kruka

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
Oficjalne rozszerzenie do gry Gothic II, wyprodukowane przez firmę Piranha Bytes i wydane przez JoWooD Productions w 2003 roku. Gracz ma za zadanie pomóc Magom Wody w pokonaniu magnata (znanego z gry Gothic) o imieniu Kruk, którego celem jest zdobycie potężnego artefaktu, Szponu Beliara, ukrytego w świątyni Adanosa. Po zabiciu Kruka dostajemy do dyspozycji Szpon Beliara, który jest bezużyteczny dopóki nie poświęcimy go w jednej z kapliczek Beliara. W przypadku magów ognia Szpon Beliara zamienia się w jedną runę (mamy ich pięć do wyboru), którą można w każdej chwili zmienić na inną z dostępnych, oczywiście po uprzednim znalezieniu kapliczki Beliara. Wprowadzone w Nocy Kruka kapliczki poświęcone Beliarowi – patronowi szponu – umożliwiają, po złożeniu odpowiedniej ilości punktów życia, otrzymanie pewnej ilość złota. Gdy zdobędziemy Szpon Beliara mamy także możliwość ulepszenia go i dostosowania do własnych umiejętności, właśnie dzięki tym kapliczkom. Rozszerzenie zapewnia ok. 20-30 godzin zabawy i znacznie utrudnia rozgrywkę. Dodaje mnóstwo nowych możliwości, zadań, potworów i bohaterów niezależnych. W dodatku pojawiają się m.in.: teren za górami na północnym wschodzie (Jarkendar), nowe potwory, gildie, przedmioty magiczne (warto tu wymienić Błędnego Ognika zamkniętego w amulecie, który może zostać towarzyszem gracza i poszukiwaczem cennych rzeczy), pasy, kostury, kilkanaście czarów i ponad 100 nowych bohaterów niezależnych. Znacznie został zwiększony poziom trudności, wszystkie potwory i postacie mają więcej siły i odporności. Do tego dochodzi mnóstwo nowych zadań, a także nowe sposoby wykonania tych już znanych. Dodatek został wydany w Polsce przez CD Projekt dość późno, bo w pierwszym kwartale 2005. W dodatku możemy również uczyć się języku budowniczych, dzięki którym możemy czytać magiczne tabliczki, które podniosą statystyki lub umiejętności.
Age of Empires, gra strategiczna czasu rzeczywistego (rts) wydana w 1997 roku przez Microsoft. Pierwotnie gra ukazała się dla komputerów PC. W 1999 roku wydano wersję gry dla komputerów Macintosh. Celem gry jest rowinięcie wybranej nacji od czasu kamienia (Stone Age) do potężnej cywilizacja w epoce żelaza. Grę rozpoczynamy mając we władaniu jedynie kilku wieśniaków. By zapewnić sobie zwycięstwo musimy zadbać o zasoby tj. drzewo, jadło, kamienie czy złoto. Każdy z tych zasobów jest niezbędne do rozwoju np. bez drzewa nie wybudujesz nowych budowli a bez jadła - nie zwiększysz populacji. W grze występują cztery epoki: kamienna, neolit, brązu i żelaza. Aby awansować do kolejnej, musimy posiadać odpowiednią ilość zasobów. Każda epoka to odkrycia kolejnych budynków oraz broni i technologii. Age of Empires oferuje kilka predefiniowanych scenariuszy oraz możliwość generowania losowych. Dodatkowo możemy zagrać w trybie multiplayer. Gra z pewnością przypdanie do gustu fanom serii Warcraft, Dune czy Civilization. Age of Empires: The Rise of Rome, gra strategiczna (RTS) wydana w 1998 roku przez Microsoft. Gra ukazała się dla komputerów PC (Windows). Age of Empires: The Rise of Rome to dodatek do świetnej gry strategicznej. Rozszerzenie zawiera (poza poprawkami) nowe mapy i cztery nowe kampanie o powstaniu i upadku Rzymu. Dodatkowo w dodatku znajdziemy cztery nowe cywilizacje (Kartaginę, Macedonię, Palmyrę i Rzymian) , pięć nowych jednostek (m.in. procarze, opancerzone słonie, jeźdźcy na wielbłądach) oraz cztery nowe technologie (logistyka, martyrologia, medycyna i osłona wieży). Poza tym, w grze znajdziemy kilka nowości np. kolejkowanie produkcji jednostek tego samego typu.
Odkrycie nieznanej krainy „Karkhan” było wyzwaniem dla wielu poszukiwaczy przygód. Z czterech stron świata zaczęły schodzić się potężne armie. Każda rościła sobie prawo do całkowitej władzy nad nowym światem. Jednakże żaden najeźdźca nie pomyślał, że Karkhan może być już od dawna zamieszkane, i to przez równie zaawansowany technologicznie lud. W ten właśnie sposób wybuchł wyniszczający konflikt, starcie setek żądnych władzy wojowników. To, po której stronie się opowiesz, zależy tylko od ciebie. Możesz grać zarówno po stronie intruzów i dążyć do ogłoszenia się „cesarzem Karkhan”, jak i zostać generałem rdzennej armii i raz na zawsze odeprzeć najeźdźców wraz z ich wierzeniami oraz zwyczajami. Clash to polski tytuł, rozmachem, rozmiarem i wykonaniem nawiązujący do najlepszych klasyków gatunku. Ta strategia turowa z 1998 roku autorstwa studia Leryx Longsoft w niezwykle klimatyczny sposób oddaje nastrój kolonialnych podbojów, politycznych intryg, królewskiej dyplomacji i zawiłości dworskiego życia. Jako gracz wcielasz się w rolę władcy, który broni swojego królestwa przed atakami wrogich najeźdźców. Masz do wyboru ponad 30 jednostek złożonych z klasycznych lub nieziemskich oddziałów, dzięki którym prowadzisz działania bojowe. Jednocześnie, jako przywódca, nie możesz zapominać o rozwijaniu infrastruktury swojego królestwa, bo przecież wojna sama się nie sfinansuje, poziomie zadowolenia poddanych, których danina wpływa bezpośrednio na stany skarbca, utrzymaniu dynastii i dyplomacji. Clash to gra, która zdecydowanie wyprzedziła swoje czasy i mimo upływu lat, nadal zadziwia systemem rozgrywki. Ponad 30 różnych rodzajów armii (wliczając w to hordy potworów). Animowane filmy 3D. Oryginalna opowieść w świecie fantasy. Inteligentna strategia komputerowa. Wspaniałe podkłady muzyczne. Dwie różne kampanie. 30 niezależnych misji w 3 różnych ustawieniach. System: Windows 7 / 8 / 10 Procesor: 1.8 GHz Pamięć: 1GB Karta graficzna: 3D graphics card compatible with DirectX 9 and 256 MB VRAM DirectX: 9 Dysk twardy: 1GB Inne: Mouse, Keyboard
In the Wake of Gods (skrótowo WoG) – fanowska modyfikacja gry komputerowej Heroes of Might and Magic III: The Shadow of Death, którego pomysłodawcą jest jeden z fanów gry, Slava Salnikov. W założeniach ma on rozbudować i uczynić grę ciekawszą oraz zapewnić możliwość zaawansowanej modyfikacji. Język programowania ERM stworzony przez fanów pozwala na dodanie wielu opcji do gry. Fabuła Oprócz dodania kilkunastu pojedynczych scenariuszy WoG wprowadza 7 nowych kampanii, w których rozgrywkę ukierunkowano na styl gier fabularnych kosztem rozwiązań strategicznych – przykładem tego może być kampania, w której gracz rozpoczyna misję nie posiadającym żadnego zamku i otoczonym przez niemożliwe do pokonania potwory rolnikiem Nailagiem Ciadem. Dowódcy Istnieje dziewięć klas dowódców, związanych z poszczególnymi zamkami (miastami): Paladyn, Pustelnik, Westalka, Sukkub, Pożeracz Dusz, Oprawca, Przywódca Ogrów, Szaman i Duch Astralny. Każdy z nich posiada charakterystyczny dla siebie czar oraz dwie umiejętności. Dowódcy zdobywają doświadczenie razem z bohaterem (jedynie Paladyn uczy się o połowę szybciej), dzięki czemu mogą poprawiać swoje umiejętności w czterech z sześciu kategorii. Każdy dowódca często jest porównywany do bohaterów z czwartej części gry, choć pomysł w ich stworzeniu rozwinął się oddzielnie. W nowej wersji dodatku dowódców ma być dwa razy więcej; oprócz tego staną się jeszcze bardziej wszechstronni – m.in. dodatkowe umiejętności, księga czarów z własnymi zaklęciami. Nowe jednostki W dodatku wprowadzono dużo nowych jednostek, głównie neutralnych, ale też jednostki ósmego poziomu, które są modyfikacjami jednostek siódmego poziomu (stanowią ultraulepszenie, tj. drugie ulepszenie dla jednostki charakteryzujące się większymi statystykami), oraz czterech potężnych Emisariuszy, bardzo osobliwych jednostek o nowych umiejętnościach (Emisariusz dodaje cotygodniowo punkty do jednej ze statystyk bohatera – zależnie od rodzaju). Emisariusze nie służą do walki – ich obrażenia zawsze wynoszą zero. Zdobywanie doświadczenia w walce przez jednostki Jednostki mogą zdobywać doświadczenie. Teraz dzięki zdobywaniu doświadczenia jednostki mogą wykształcać nowe umiejętności (np. strzelanie, rzucanie czarów, latanie, strach i wiele innych). Jednostki zdobywają doświadczenie równolegle z Bohaterem w walce. Razem z doświadczeniem jednostki dostają awans. Na przykład nowa jednostka po zebraniu wystarczająco doświadczenia na awans może stać się uczniem. Nowe obiekty na mapie i grafika In the Wake of Gods dodaje bardzo dużo nowych obiektów na mapie przygody. Największą część stanowią siedliska nowych jednostek. Są również puste obiekty, aby można było napisać do nich skrypty ERM (dostępne do napisania w edytorze map). Powróciły także sfinksy znane z Heroes of Might and Magic II - rozwiązanie ułożonych przezeń zagadek miało dawać bohaterowi profity. Oprócz tego wprowadzono animacje drzew kołyszących się na wietrze oraz dekoracje terenowe związane z porami roku (np. spadający deszcz lub śnieg). Sporo elementów graficznych użyto na bazie modeli z Heroes of Might and Magic IV.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności