F.E.A.R.2.Project.Origin.MULTi9-PROPHET.part10.rar
-
Kami Garcia & Margaret Stohl -
Flatout Apokalipsa PL -
Gothic 1 PL -
Gothic 3 Zmierzch Bogów PL -
Gra o Tron 2011 -
Gta 4 Eflc -
GTA IV PL -
Guitar Hero World Tour -
Ward J. R -
! Scorpion King 3 Battle For Redemption -
!Sherlock Holmes Gra cieni -
==SYLWESTROWE HITY== -
15 Dark Secret -
ANATOMIA PRAWDY SEZON 1 -
ANATOMIA PRAWDY SEZON 2PL -
C.L Smith -
celine dion -
CHERI (2009) PL -
Christine Feehan -
Enya - The Christmas -
Enya świąteczna -
Fifa Manager 2011 PL -
Football Manager 2011 -
Football Manager 2012 SKIDROW + CRACK PL -
Fritz 13 2011 -
From Dust 2011 -
Front Mission -
Frontlines Fuel of War -
Fuel -
Full Spectrum Warrior PL-SPHiNX -
Game Stock Car 2011 -
Gatling Gears 2011 Skidrow -
Gears of War PL -
G-Force PL-PROPHET -
Glory Of The Roman Empire PL -
Gothic 2 + Gothic II Noc Kruka PL-O22y -
Gothic 3 PL -
Gothic 4 PL-PROPHET -
Grand Ages Rome PL -
Grand Theft Auto San Andreas (2005) PL-O22y -
Gray Matter PL -
Grotesque Tactics 2 -
GTR Evolution PL -
HONEY 2 -
Ivy Alexandra -
KERRELYN SPARKS (+18) -
MOKRA ROBOTA- SET UP -
Plotkara sezon 5 (napisy) -
PORADNIKI -
THE Sunset Limited
Core 2 Duo 2.2 GHz, 1.5 GB RAM, karta grafiki 256 MB , 12 GB HDD, Windows XP SP3/Vista SP1
F.E.A.R. 2: Project Origin to obserwowana z perspektywy pierwszej osoby gra akcji, stworzona przez programistów z amerykańskiej grupy Monolith Productions. Produkt ten stanowi pełnoprawną kontynuację wydanego w 2005 r. shootera pt. F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon.
Akcja gry rozpoczyna się w dystrykcie Auburn, na pół godziny przed końcem wydarzeń przedstawionych w poprzedniej odsłonie. Tym razem wcielamy się nie w postać Point Mana, lecz w skórę Michaela Becketa, członka jednostki antyterrorystycznej Delta. Naszym zadaniem jest aresztowanie Genevieve Aristide, kierowniczki znanej korporacji Armacham, zamieszanej w niszczenie dowodów, świadczących o jej nielegalnych badaniach w dziedzinie bioinżynierii. W trakcie akcji dochodzi jednak do znanego z pierwszej części gry wybuchu, po którym budzimy się w szpitalu. Nie jest to jednak wybawienie, a szybko okaże się, że naszym podstawowym zadaniem będzie walka o przetrwanie.
Klimat F.E.A.R. 2 odpowiada atmosferze japońskich horrorów, których często nieodłącznym elementem jest postać małej, tajemniczej dziewczynki o paranormalnych zdolnościach. W Project Origin osobą tą jest Alma Wade, znana z pierwszego F.E.A.R.-a bohaterka, mająca ścisły związek z niewytłumaczalnymi wydarzeniami wokół nas. W stosunku do poprzedniej części jej umiejętności uległy rozwinięciu - potrafi kontrolować nie tylko ludzkie umysły, ale także w bardzo dużym stopniu wpływać na zjawiska fizyczne, zmieniając w ten sposób ukształtowanie danych lokacji. Alma stała się też bardziej dojrzała – pojawia się teraz pod postacią młodej kobiety.
Fundamentalną rolę w całej rozgrywce pełni walka, polegająca na wymianie ognia z napotkanymi oponentami. Starcia te toczą się zarówno we wnętrzach rozmaitych budynków jak i na zewnątrz, w scenerii zdewastowanego miasta. Autorzy podkreślają wagę przywiązywaną do odwzorowania tej ostatniej. Nowością w stosunku do poprzedniczki jest również obecność robotów bojowych. Mechy mogą być wykorzystywane zarówno przez gracza jak i wrogów, co wprowadza nową jakość do rozgrywki.
Project Origin pozwala odbiorcom na dużą swobodę w kwestii eliminowania przeciwników. Do naszej dyspozycji oddano m.in. opcję zwalniania akcji (bullet time), a także zagwarantowano wysoki stopień interakcji z otoczeniem (możliwość niszczenia lamp, telewizorów, przesuwania przedmiotów, np. mebli o dużych gabarytach, służących następnie jako osłony). Warto zwrócić też uwagę na szeroki zakres typów broni, składający się – oprócz najpopularniejszych broni z jedynki - chociażby z kilku futurystycznych karabinów (m.in. pulsacyjnego) czy miotacza płomieni.