-
795 -
6941 -
911 -
349
10402 plików
3540,23 GB
Pentium 4 1,5 GHz, 256 MB RAM, karta graficzna 64 MB
Deus Ex: Antologia to zestaw trzech gier sygnowanych logiem brytyjskiej korporacji Eidos Interactive. Pakiet składa się z dwóch części serii Deus Ex autorstwa grupy Ion Storm oraz taktycznej strzelaniny Project: Snowblind zespołu Crystal Dynamics.
Pierwszy z omawianych projektów, Deus Ex, reprezentuje gatunek cRPG, a jego fabuła przedstawia się w następujący sposób: nadchodzi rok 2052, a wraz z nim każdy spodziewa się końca cywilizacji. Krach ekonomiczny, upadek moralny, terroryzm, rozwijają swoje skrzydła. Za pięć minut ma nadejść apokalipsa. Z tego wiru brutalności wyłania się starożytny spisek, mający na celu objęcie kontroli nad światem przez tajemnicze siły. Niestety, tylko my jesteśmy w stanie dostrzec widmo zagłady. Mimo to postanawiamy znaleźć odpowiedzi na frapujące nas pytania. Im głębiej jednak drążymy, tym więcej mamy wątpliwości.
Istotną rzeczą dla rozwoju opowiadanej historii jest współpraca z komputerowymi przyjaciółmi. Bez nich niczego nie zdziałamy, niczego nie osiągniemy, nigdzie nie dojdziemy. Trzeba jednak pamiętać, że nikomu nie można bezgranicznie ufać. Nawet ci, którzy zdają się nam pomagać, mogą mieć ukryte, niekoniecznie przyjazne zamiary. W czasie misji rozwijamy więc swoją postać, analizujemy sytuację i w mig orientujemy się, kiedy korzystać z otwartej walki, użyć podstępu albo po prostu uciekać.
Deus Ex: Invisible War to sequel znakomitej gry akcji wydanej w roku 2000, która umiejętnie łączyła elementy cRPG z wciągającą, cyberpunkową fabułą. Druga część rozgrywa się w roku 2072, w 20 lat po wielkiej ekonomicznej katastrofie i wydarzeniach, które miały miejsce w Deus Ex. Gracz wciela się w rolę cybernetycznie ulepszonego agenta Alexa Dentona, a akcja bierze swój początek w chwili, gdy nasz protagonista ucieka z Chicago, tuż przed zniszczeniem akademii Tarsus w wyniku samobójczego zamachu terrorystycznego.
Fabuła Deus Ex: Invisible War jest jeszcze bardziej nieliniowa niż poprzednio. Każdy problem można też rozwiązać na kilka różnych sposobów (np. wyciągnąć od kogoś informacje, przekupując go, włamując się do jego komputera czy też używając brutalnej siły). Wykonując kolejne misje i zadania, gracz trafia w miejsca rozrzucone po całym świecie. Akcja toczy się m.in. w Stanach Zjednoczonych, Egipcie i Niemczech, przy czym zaprezentowany świat jest bardzo interaktywny, zamieszkują go postacie charakteryzujące się własnym stylem zachowania, taktyką postępowania i inteligencją.
Project: Snowblind to dynamiczna gra akcji, która w pierwotnych zamierzeniach miała stanowić zręcznościową kontynuację obu części Deus Exa. Tytuł dzieła został zaczerpnięty z wojskowego żargonu i oznacza całkowite unieszkodliwienie wrogich systemów, powstałe np. w wyniku użyciu ładunku z impulsem elektromagnetycznym.
Fabuła produktu została osadzona w odległej przyszłości, a sam gracz wciela się w jednego z żołnierzy nowej generacji, którzy właśnie zaczęli schodzić z taśm produkcyjnych. Map nie przemierza jednak samodzielnie, gdyż dowodzi oddziałem, w skład którego wchodzi jeszcze kilku innych komandosów. Warto dodać, iż można wydawać im różnorakie polecenia. Do dyspozycji drużyny oddano najnowocześniejszy arsenał broni. W sumie mamy do wyboru 24 modele, a każdy z nich można poddawać licznym udoskonaleniom (np. poprzez dodanie nowej wyrzutni). Gracz ma również sposobność do korzystania z pojazdów, wśród których nie zabrakło nawet futurystycznych mechów, a także wszczepiania swoim żołnierzom biokomponentów, substancji poprawiających zwinność albo ułatwiających obserwowanie otoczenia w podczerwieni.
- sortuj według:
-
0 -
0 -
0 -
0
1 plików
79,78 MB