warhammer 2ed PL - królestwo magii - kompendium magicznch tajemnic cz.2.pdf
-
Age of Empires 3 (HASŁO;666) -
Assassin's Creed 2 -
Assassin's Creed 3 -
Assassin's Creed Brotherhood -
avi -
avi(1) -
avi(2) -
Call of Duty Black Ops -
Call of Duty Black Ops 2 -
Call of Duty Modern Warfare -
Call of Duty Modern Warfare 2 -
Call of Duty Modern Warfare 3 -
Call of Duty World at War -
Cities Skylines -
Civilization 5 -
Clinical pharmacy -
Crysis 2 (HASŁO;666) -
Crysis 3 -
Cthulhu Now -
Dark Souls Remastered -
Dark Souls 2 -
Dark Souls 3 -
Delta Green -
Delta Green Adventures -
Delta Green RPG -
Dishonored (HASŁO;666) -
Dragon Age 3 Inkwizycja (HASŁO;666) -
Fallout (2d20) -
Fallout 4(HASŁO;666) -
Far Cry (HASŁO;666) -
Far Cry 2 (HASŁO;666) -
Far Cry 3 (HASŁO;666) -
Far Cry 5 (HASŁO;666) -
Gry -
Herbal medicine -
Heroes 5 -
Immunology -
Mortal Kombat 10 -
Napoleon Total War -
Neurology -
Pharmacotherapy -
Sezon 5 napisy -
sezon 6 lektor -
sezon 6 napisy -
Skyrim Specjal Edition (HASŁO;666) -
Sniper Ghost Warrior 3 -
Total War Rome 2 (HASŁO;666) -
Warhammer Chaosbane -
Wasteland 2 -
Wrath & Glory
Tytuł: Królestwo Magii - Kompendium Magicznych Tajemnic Wersja językowa: angielska i polska Seria: Gra fabularna Warhammer II edycja 256 strony, kolor Rok wydania: 2006
Poznaj tajemnice magii! Magiczne wichry owiewają krainy ludzi. Potężne i niewidzialne, oplatają cały Stary Świat. Okiełznać je potrafią tylko czarodzieje dysponujący wielką wiedzą i mocą. Ten obszerny dodatek do Księgi Zasad Warhammera zawiera kompletny zbiór informacji o magii: od najdawniejszych czasów aż po założenie Kolegiów Magii i rolę czarodziejów we współczesnym Imperium. Traktowani z niechęcią, nieufnością, a nawet strachem, czarodzieje wielokrotnie dowiedli swojego oddania w walce z Chaosem. Ukazując kulisy działania Kolegiów Magii, dodatek jest nieocenioną pomocą dla tych, którzy zdecydowali się na podążanie ścieżką wiedzy tajemnej, jak też dla tych, którzy swoje życie poświęcili zwalczaniu czarnoksiężników. Na stronach Królestwa Magii znajdziesz między innymi: • Dziesiątki nowych zaklęć dla każdego Wiatru Magii - między innymi wrząca krew i złudzenie śmierci. • Wyczerpujące informacje na temat Kolegiów Magii, włącznie z ich historią, obszarami działania, ambicjami i najważniejszymi osobistościami! • Opis magii czarnoksięskiej, włącznie z nowymi profesjami – czarownika i czarnoksiężnika. • Rozszerzoną listę Przekleństwa Tzeentcha! • Tajemne piętna doświadczonych Magistrów. • Nowe zasady dotyczące odprawiania rytuałów, przygotowywania magicznych mikstur i kontrolowania chowańców. • Nowe magiczne eliksiry – między innymi Mikstura uśmierzania bólu i Przyjaciel opoja. • Nowe magiczne przedmioty – między innymi Czarna Czaszka Kalifa oraz Pierścień Fauschlagu. • Magia runiczna – kompletne zasady wykuwania tajemnych znaków, włącznie z tak runami jak runa ognia oraz mistrzowska runa władzy królewskiej. • Obszerny wykład o magicznych fenomenach i naturze magii. • Rola magii w Starym Świecie, włącznie z różnymi sposobami jej postrzegania przez osoby wszystkich stanów i środowisk. • Opis czarodziejów-renegatów, a także nieustępliwych łowców czarownic, którzy przysięgali walczyć z heretykami i czarnoksiężnikami. • Okrutny koniec - przygoda T.S. Luikarta, rozgrywająca się w czasie averlandzkiego Święta Wina. • Łatwy łup - opowiadanie Roberta Earla. Królestwo Magii to nieoceniony dodatek do Księgi Zasad Warhammera, przydatny zarówno dla graczy jak i Mistrzów Gry.
Tytuł: Dziedzictwo Sigmara - Przewodnik po Imperium Wersja językowa: angielska i polska Seria: Gra fabularna Warhammer II edycja 152 strony, kolor Rok wydania: 2006
Burza Chaosu minęła! Imperium przetrwało kolejną Inwazję Chaosu, jednak pokój okupiono wielkimi stratami. W zniszczonych północnych prowincjach zginęły tysiące obywateli, miasta i wioski zostały złupione, a w ślad za wojną idą głód i zarazy. We wszystkich księstwach prorocy zagłady wieszczą nadejście końca świata, biczownicy i fanatycy nawołują do upustu krwi i pokuty, a kulty Chaosu podkopują fundamenty ładu. Oto Imperium w roku 2522 – niegdyś najpotężniejsze państwo Starego Świata, teraz kraina osłabiona i narażona na ciosy podstępnych nieprzyjaciół. Imperator ściga rozproszone resztki armii Archaona, lecz kto zmierzy się z wewnętrznym wrogiem potomków Sigmara? Dziedzictwo Sigmara to obszerny przewodnik po Imperium. Na jego stronach znajdziesz: • Historię Imperium, od najwcześniejszych lat wędrówek ludów aż do obecnych rządów Karla Franza. • Opis stosunków społecznych oraz polityki na dworach Książąt-Elektorów. • Przepisy prawa, procedury jego egzekwowania oraz wymierzania kar dla złoczyńców. • Obszerne opisy wszystkich prowincji, włącznie ze szczegółowym spisem ważnych miast, osad i wiosek. • Nowe informacje o religii w Imperium. • 8 nowych profesji, w tym egzorcysty i szulera. • Gotowe do wykorzystania pomysły na przygody, włącznie z opisanymi Bohaterami Niezależnymi. • Nową, dwustronicową mapę Imperium. • Spisek w Bögenhafen, przygodę dla postaci kończących pierwsze profesje. Imperium to serce Starego Świata. Poznanie jego tajemnic zapewnia sukces każdej kampanii w grze fabularnej Warhammer Fantasy. Dziedzictwo Sigmara to podręcznik, na który czekali wszyscy Mistrzowie Gry. Za Imperium! Za Sigmara!