Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

WFRP 2ed - Karak Azgal.pdf

gladzio666 / RPG / Warhammer 2ed / WFRP 2ed - Karak Azgal.pdf
Download: WFRP 2ed - Karak Azgal.pdf

59,28 MB

0.0 / 5 (0 głosów)

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika

46267883.jpg Tytuł: Królestwo Magii - Kompendium Magicznych Tajemnic Wersja językowa: angielska i polska Seria: Gra fabularna Warhammer II edycja 256 strony, kolor Rok wydania: 2006
Poznaj tajemnice magii! Magiczne wichry owiewają krainy ludzi. Potężne i niewidzialne, oplatają cały Stary Świat. Okiełznać je potrafią tylko czarodzieje dysponujący wielką wiedzą i mocą. Ten obszerny dodatek do Księgi Zasad Warhammera zawiera kompletny zbiór informacji o magii: od najdawniejszych czasów aż po założenie Kolegiów Magii i rolę czarodziejów we współczesnym Imperium. Traktowani z niechęcią, nieufnością, a nawet strachem, czarodzieje wielokrotnie dowiedli swojego oddania w walce z Chaosem. Ukazując kulisy działania Kolegiów Magii, dodatek jest nieocenioną pomocą dla tych, którzy zdecydowali się na podążanie ścieżką wiedzy tajemnej, jak też dla tych, którzy swoje życie poświęcili zwalczaniu czarnoksiężników. Na stronach Królestwa Magii znajdziesz między innymi: • Dziesiątki nowych zaklęć dla każdego Wiatru Magii - między innymi wrząca krew i złudzenie śmierci. • Wyczerpujące informacje na temat Kolegiów Magii, włącznie z ich historią, obszarami działania, ambicjami i najważniejszymi osobistościami! • Opis magii czarnoksięskiej, włącznie z nowymi profesjami – czarownika i czarnoksiężnika. • Rozszerzoną listę Przekleństwa Tzeentcha! • Tajemne piętna doświadczonych Magistrów. • Nowe zasady dotyczące odprawiania rytuałów, przygotowywania magicznych mikstur i kontrolowania chowańców. • Nowe magiczne eliksiry – między innymi Mikstura uśmierzania bólu i Przyjaciel opoja. • Nowe magiczne przedmioty – między innymi Czarna Czaszka Kalifa oraz Pierścień Fauschlagu. • Magia runiczna – kompletne zasady wykuwania tajemnych znaków, włącznie z tak runami jak runa ognia oraz mistrzowska runa władzy królewskiej. • Obszerny wykład o magicznych fenomenach i naturze magii. • Rola magii w Starym Świecie, włącznie z różnymi sposobami jej postrzegania przez osoby wszystkich stanów i środowisk. • Opis czarodziejów-renegatów, a także nieustępliwych łowców czarownic, którzy przysięgali walczyć z heretykami i czarnoksiężnikami. • Okrutny koniec - przygoda T.S. Luikarta, rozgrywająca się w czasie averlandzkiego Święta Wina. • Łatwy łup - opowiadanie Roberta Earla. Królestwo Magii to nieoceniony dodatek do Księgi Zasad Warhammera, przydatny zarówno dla graczy jak i Mistrzów Gry.

46267883.jpg Tytuł: Królestwo Magii - Kompendium Magicznych Tajemnic Wersja językowa: angielska i polska Seria: Gra fabularna Warhammer II edycja 256 strony, kolor Rok wydania: 2006
Poznaj tajemnice magii! Magiczne wichry owiewają krainy ludzi. Potężne i niewidzialne, oplatają cały Stary Świat. Okiełznać je potrafią tylko czarodzieje dysponujący wielką wiedzą i mocą. Ten obszerny dodatek do Księgi Zasad Warhammera zawiera kompletny zbiór informacji o magii: od najdawniejszych czasów aż po założenie Kolegiów Magii i rolę czarodziejów we współczesnym Imperium. Traktowani z niechęcią, nieufnością, a nawet strachem, czarodzieje wielokrotnie dowiedli swojego oddania w walce z Chaosem. Ukazując kulisy działania Kolegiów Magii, dodatek jest nieocenioną pomocą dla tych, którzy zdecydowali się na podążanie ścieżką wiedzy tajemnej, jak też dla tych, którzy swoje życie poświęcili zwalczaniu czarnoksiężników. Na stronach Królestwa Magii znajdziesz między innymi: • Dziesiątki nowych zaklęć dla każdego Wiatru Magii - między innymi wrząca krew i złudzenie śmierci. • Wyczerpujące informacje na temat Kolegiów Magii, włącznie z ich historią, obszarami działania, ambicjami i najważniejszymi osobistościami! • Opis magii czarnoksięskiej, włącznie z nowymi profesjami – czarownika i czarnoksiężnika. • Rozszerzoną listę Przekleństwa Tzeentcha! • Tajemne piętna doświadczonych Magistrów. • Nowe zasady dotyczące odprawiania rytuałów, przygotowywania magicznych mikstur i kontrolowania chowańców. • Nowe magiczne eliksiry – między innymi Mikstura uśmierzania bólu i Przyjaciel opoja. • Nowe magiczne przedmioty – między innymi Czarna Czaszka Kalifa oraz Pierścień Fauschlagu. • Magia runiczna – kompletne zasady wykuwania tajemnych znaków, włącznie z tak runami jak runa ognia oraz mistrzowska runa władzy królewskiej. • Obszerny wykład o magicznych fenomenach i naturze magii. • Rola magii w Starym Świecie, włącznie z różnymi sposobami jej postrzegania przez osoby wszystkich stanów i środowisk. • Opis czarodziejów-renegatów, a także nieustępliwych łowców czarownic, którzy przysięgali walczyć z heretykami i czarnoksiężnikami. • Okrutny koniec - przygoda T.S. Luikarta, rozgrywająca się w czasie averlandzkiego Święta Wina. • Łatwy łup - opowiadanie Roberta Earla. Królestwo Magii to nieoceniony dodatek do Księgi Zasad Warhammera, przydatny zarówno dla graczy jak i Mistrzów Gry.

87752117.jpg Tytuł: Dziedzictwo Sigmara - Przewodnik po Imperium Wersja językowa: angielska i polska Seria: Gra fabularna Warhammer II edycja 152 strony, kolor Rok wydania: 2006
Burza Chaosu minęła! Imperium przetrwało kolejną Inwazję Chaosu, jednak pokój okupiono wielkimi stratami. W zniszczonych północnych prowincjach zginęły tysiące obywateli, miasta i wioski zostały złupione, a w ślad za wojną idą głód i zarazy. We wszystkich księstwach prorocy zagłady wieszczą nadejście końca świata, biczownicy i fanatycy nawołują do upustu krwi i pokuty, a kulty Chaosu podkopują fundamenty ładu. Oto Imperium w roku 2522 – niegdyś najpotężniejsze państwo Starego Świata, teraz kraina osłabiona i narażona na ciosy podstępnych nieprzyjaciół. Imperator ściga rozproszone resztki armii Archaona, lecz kto zmierzy się z wewnętrznym wrogiem potomków Sigmara? Dziedzictwo Sigmara to obszerny przewodnik po Imperium. Na jego stronach znajdziesz: • Historię Imperium, od najwcześniejszych lat wędrówek ludów aż do obecnych rządów Karla Franza. • Opis stosunków społecznych oraz polityki na dworach Książąt-Elektorów. • Przepisy prawa, procedury jego egzekwowania oraz wymierzania kar dla złoczyńców. • Obszerne opisy wszystkich prowincji, włącznie ze szczegółowym spisem ważnych miast, osad i wiosek. • Nowe informacje o religii w Imperium. • 8 nowych profesji, w tym egzorcysty i szulera. • Gotowe do wykorzystania pomysły na przygody, włącznie z opisanymi Bohaterami Niezależnymi. • Nową, dwustronicową mapę Imperium. • Spisek w Bögenhafen, przygodę dla postaci kończących pierwsze profesje. Imperium to serce Starego Świata. Poznanie jego tajemnic zapewnia sukces każdej kampanii w grze fabularnej Warhammer Fantasy. Dziedzictwo Sigmara to podręcznik, na który czekali wszyscy Mistrzowie Gry. Za Imperium! Za Sigmara!
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności