Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Cykl - Królewska wiedźma(mobi-epub, 1-2) Kubasiewicz Magdalena.rar

engbog / e-booki / Fantastyka / Cykle fantastyczne / Cykl - Królewska wiedźma(mobi-epub, 1-2) Kubasiewicz Magdalena.rar
Download: Cykl - Królewska wiedźma(mobi-epub, 1-2) Kubasiewicz Magdalena.rar

9,49 MB

5.0 / 5 (1 głos)
obrazekobrazek

Pochodzenie Saniki, królewskiej wiedźmy, jest owiane tajemnicą. Nikt nie wie, skąd pochodzi ani kto był jej mentorem. Otaczająca bohaterkę aura tajemniczości nie przeszkodziła jej w zostaniu najpotężniejszą kobietą w królestwie Polanii – to ona chroni władcę i biada każdemu, kto postanowi zagrozić monarsze. Jednak nawet moce wiedźmy mogą okazać się niewystarczające w starciu z przeciwnikiem, który jest o krok od zdobycia i zniszczenia stolicy królestwa. Sanika będzie musiała stawić czoła wrogowi, za którym stoi pradawna, niezwykle potężna magia.
_______________________________________________________________
Sara Weronika Sokalska wyszła zwycięsko z konfrontacji z Nocnym Królem i Mistrzem Twardowskim. Nawet jej najwięksi wrogowie otwarcie nie kwestionują już jej prawa do tytułowania się Pierwszą Czarodziejką Polanii. Cały czas trwa jednak zakulisowa i brutalna walka o wpływy na dworze. Dla wielu potężnych frakcji pozbycie się Saniki z najbliższego otoczenia króla Juliana jest pierwszym krokiem do zdobycia kontroli nad monarchą. Kluczem do sukcesu wydaje się być rozwikłanie tajemnicy pochodzenia Pierwszej i źródła jej wyjątkowych mocy.
Tymczasem Sara pozostaje sobą, czyli „Piekielnicą”. Upartą czarodziejką o ciętym języku, której maniery pozostawiają wiele do życzenia. Większość problemów rozwiązuje nie siłą argumentów, a argumentem siły. Za nic ma prośby i błagania króla Juliana, pragnącego mieć w niej oparcie.
A Polanii jak zawsze grozi wielkie niebezpieczeństwo i sama magia nie wystarczy, aby je pokonać!

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazekobrazekobrazek "Córka Zjadaczki Grzechów" 17-letnia Twylla żyje w pałacu. Ale chociaż jest zaręczona z księciem, dziewczyna nie jest zwykłym mieszkańcem dworu. Jest katem. Będąc wcieleniem bogini, Twylla zabija swoim dotykiem. Każdego miesiąca jest zabierana do więzienia i kładąc rękę na skazańcu, wykonuje egzekucję. Nikt nie pokocha takiej dziewczyny. Nawet książę, którego królewska krew chroni przed skutkami dotyku Twylli, unika jej. Jednak na dworze pojawia się nowy strażnik – chłopak, który pod uśmiechem ukrywa śmierć. Tylko on, w przeciwieństwie do innych, widzi w Twylli po prostu dziewczynę, nie tylko kata i boginię. Jednak Twylla została przyrzeczona księciu i zdaje sobie sprawę, co czeka tego, kto sprzeciwi się królowej. Ale zdrada to ostatni problem Twylli. Królowa planuje zniszczyć swoich wrogów. To plan, który wymaga ogromnego poświęcenia. Czy Twylla wykona przeznaczone jej zadanie, by ochronić królestwo? A może porzuci swoje obowiązki w imię niespodziewanej miłości? _____________________________________________________________________ "Śpiący Książę" Od kiedy brat Errin, Lief, zniknął, jej życie stało się nie do zniesienia. Musi troszczyć się sama o chorą matkę oraz uzbierać pieniądze na czynsz, sprzedając nielegalne ziołowe mikstury. Jednak to nic w porównaniu z nadejściem mściwego Śpiącego Księcia, którego Królowa właśnie obudziła z jego zaczarowanego snu. Kiedy ludność z wioski Errin zostaje przesiedlona, w efekcie wojny ze Śpiącym Księciem, Errin zostaje pozostawiona samej sobie, bez dachu nad głową. Jedyną osobą, którą może prosić o pomoc jest Silas - tajemniczy młody człowiek, który kupuje od niej śmiertelne trucizny, nie ujawniając jednak, do czego są mu potrzebne. Silas obiecuje pomoc. Jednak znika w tajemniczych okolicznościach, a Errin musi podjąć wędrówkę przez królestwo będące na skraju wojny i szukać innego sposobu, by uratować siebie i matkę. To, co odkrywa podczas swojej podróży obraca w gruzy całą dotychczasową wiedzę o jej świecie. Z oddechem Śpiącego Księcia na karku Errin musi dokonać bolesnego wyboru, który wpłynie na los całego królestwa. _____________________________________________________________________ W ostatniej części swojej opowieści Melinda Salisbury przeplata narracje z punktu widzenia obu bohaterek – Twylli i Errin. Ta pierwsza ucieka śmierci dzięki niespodziewanej pomocy Liefa – swojego byłego kochanka, teraz dowódcy wojsk tyrana – po czym postanawia zorganizować ruch oporu i zabić Śpiącego Księcia, Aureka, choćby miało ją to kosztować życie. Druga zostaje pojmana, a Książę zmusza ją za pomocą magii do wypełniania jego najbardziej absurdalnych rozkazów – od leżenia w bezruchu godzinami po próby skoku z okna – a mimo to nie łamie jej ducha.
obrazekobrazekobrazekobrazek Trzynastotomowa seria powieści dla młodzieży, której narratorem i głównym bohaterem jest trzynastoletni Thomas Ward, wysłany przez rodziców na nauki do stracharza Johna Gregoryego. Według legendy siódmy syn w nieprzerwanej linii męskich potomków posiada nadprzyrodzone zdolności, przydatne do walki ze złem. obrazekobrazekobrazekobrazek Przed Thomasem trudne zadanie, musi posiąść umiejętność odstraszania duchów, poskramiania czarownic oraz zniewalania bogiń. Jego nauczyciel jest skomplikowanym, niekoniecznie łatwym do współżycia człowiekiem. Stosowane przez niego „metody wychowawcze” mocno się dają we znaki chłopakowi. obrazekobrazekobrazekobrazekobrazek
obrazekobrazekobrazek Tom Ward przejął funkcję stracharza, jest teraz jedyną osobą, która może uchronić swoją okolicę przed krwiożerczymi sługami ciemności. Jednak Tom ma dopiero siedemnaście lat, a jego nauka została przerwana gdy stary mistrz zginął w walce, przez co nikt nie chce zaufać w umiejętności chłopca dopóki nie udowodni, że jest godny sprawowania nowej funkcji. Niespodziewanie do Toma zgłasza się Jenny – siódma córka siódmej córki, która chce zostać pierwszą uczennicą nowego stracharza. Wkrótce Tom i Jenny będą musieli zmierzyć się z wielkim niebezpieczeństwem.
obrazekobrazekobrazekobrazek Trzynastotomowa seria powieści dla młodzieży, której narratorem i głównym bohaterem jest trzynastoletni Thomas Ward, wysłany przez rodziców na nauki do stracharza Johna Gregoryego. Według legendy siódmy syn w nieprzerwanej linii męskich potomków posiada nadprzyrodzone zdolności, przydatne do walki ze złem. obrazekobrazekobrazekobrazek Przed Thomasem trudne zadanie, musi posiąść umiejętność odstraszania duchów, poskramiania czarownic oraz zniewalania bogiń. Jego nauczyciel jest skomplikowanym, niekoniecznie łatwym do współżycia człowiekiem. Stosowane przez niego „metody wychowawcze” mocno się dają we znaki chłopakowi. obrazekobrazekobrazekobrazekobrazek
obrazekobrazekobrazek ___________________________________________________________________ Gaston de Baideaux przybył właśnie do Ziemi Świętej. Wyprawa miała być jego pokutą. Słyszał o tym miejscu same wspaniałości i szczerze wierzył w unoszące się nad głowami chrześcijan anioły, w uzdrowienia i w kościoły pełne boskich relikwii. To, co zastał, to istne zło, a Ziemia Święta okazała się miejscem gniewu, walki i sodomii. Czy młody de Baideaux to zaakceptuje? Czy odnajdzie się w świecie, gdzie wszelkie granice zostały przekroczone? I czy zdobędzie się na odwagę, by poskromić własne demony przeszłości… _____________________________________________________________________ Nie będzie to pieśń o dzielnym Rolandzie, ani o czystym Galahadzie. To druga opowieść o krucjacie Gastona de Baideaux, w której każdy okruch dobra błyszczy jak złoto pośród błota. Gdy młody krzyżowiec przybył do Ziemi Świętej, wierzył, że miecze poległych za wiarę, anieli pokrywają wonnym kwieciem. Tymczasem, trup cuchnie tu tak samo jak wszędzie na świecie, zaś krew chrześcijańska i saraceńska jest tak samo czerwona. Jednak młody rycerz nie porzucił swej misji i znów wyrusza na poszukiwanie zaginionego brata. Ziemia Święta ugina się pod ciężarem grzechu, a Gaston de Baideaux staje oko w oko ze swoim przeznaczeniem. ____________________________________________________________________ Gaston de Baideaux nie jest stworzony do spokojnej egzystencji. Nudę życia w górskiej wiosce szybko wynagradza sobie awanturą, w której ścierają się wszystkie, również te mistyczne, strony konfliktu w Palestynie. Dobrze, że może liczyć na starych kompanów. Na starych wrogów niestety też. Wpada w kłopoty, przy których bitwa pod Salib to małe piwo. Trzeci tom ,,Miecza i kwiatów” to godne zakończenie opowieści o przemianie rycerza-młokosa w bohatera krucjaty. Krucjaty niekoniecznie skierowanej przeciw niewiernym.
obrazekobrazekobrazek „Urodziłam się po to, żeby zabijać. Bogowie stworzyli mnie jako siewcę zniszczenia”. W klasztorze Słodkiej Łaski młode dziewczęta uczy się odbierania życia. U nielicznych ujawnia się stara krew, dająca im talenty rzadko spotykane od czasów, gdy statki plemion przybyły na Abeth. W Słodkiej Łasce doskonali się talenty nowicjuszek, czyniąc nich śmiertelnie groźne wojowniczki. Potrzeba dziesięciu lat, by nauczyć Czerwoną Siostrę drogi miecza i pięści. Ale nawet mistrzynie walki i cienia nie w pełni zdawały sobie sprawę, co wpadło w ich ręce, gdy Nona Grey trafiła do ich komnat jako zakrwawione ośmioletnie dziecko, fałszywie oskarżone o morderstwo, a winne znacznie gorszych rzeczy. Ukradzioną spod szubienicy Nonę ścigają potężni wrogowie, i to nie bez powodu. Choć klasztor zapewnia bezpieczeństwo i izolację, skrywana, gwałtowna przeszłość w końcu ją odnajdzie. W promieniach umierającego słońca padających na słabnące cesarstwo Nona Grey musi zawrzeć pokój ze swymi demonami i stać się niepowstrzymaną skrytobójczynią. Jeśli chce przeżyć...
obrazekobrazekobrazek Czerwona Królowa jest stara, ale budzi grozę wśród królów Rozbitego Imperium. Odkąd objęła tron prowadzi wojnę, sekretną walkę z siłami, które stoją za narodami. Stawką w tej wojnie jest coś więcej niż terytoria czy złoto. Jej najpotężniejszą bronią jest Milcząca Siostra, którą mało kto widzi, i o której się nie mówi. Wnuk Czerwonej Królowej, książę Jalan Kendeth, pijak, hazardzista i kobieciarz, jako jeden z niewielu widzi Milczącą Siostrę. Dziesiąty w kolejce do tronu, jest całkiem zadowolony ze swego statusu pomniejszego książątka. Zwykle udaje, że nie jest świadomy obecności okropnej staruchy przy boku królowej-babki. Ale nadciąga wojna. Świadkowie twierdzą, że zbliża się armia nieumarłych, więc Czerwona Królowa wzywa członków rodu do obrony królestwa. Jal uważa, że to czcze pogłoski, a jeśli nawet jeśli tkwi w nich ziarno prawdy, to jego to nie dotyczy. Ale jest w błędzie. _______________________________________________________________ Po straszliwych przygodach, których o mało nie przypłacili życiem, Książę Jalan Kendeth i wiking Snorri ver Snagason znaleźli się w posiadaniu klucza Lokiego, zdolnego otworzyć każde drzwi, artefaktu poszukiwanego przez najniebezpieczniejsze istoty zamieszkujące Rozbite Imperium, łącznie z Martwym Królem. Jal pragnie jedynie wrócić do domu, do wina, kobiet i śpiewu, ale Snorri ma zamysł, jak wykorzystać klucz – zamierza odnaleźć drzwi do śmierci, otworzyć je na oścież i sprowadzić z powrotem do świata żywych swoją rodzinę. Gdy Snorri przygotowuje się na poszukiwania drzwi śmierci, babka Jala, Czerwona Królowa, nie przestaje manipulować królami i pionkami, aby zakończyć grę wedle jej planu… __________________________________________________________________ Wszystkie potworności piekła dzielą Snorriego ver Snagasona od uratowania rodziny, jeśli martwych w ogóle da się uratować. Dla Jalana Kendetha liczy się jedynie ucieczka z krainy śmierci z kluczem Lokiego. Artefakt, który otwiera wszystkie drzwi i zamki, może być również kluczem do fortuny Jalana w świecie żywych. Jalan planuje powrót do trzech przyjemności, stanowiących sedno jego próżniaczego, rozwiązłego życia: wina, kobiet i hazardu. Jednak los ma wobec niego inne, o wiele większe plany. Koło Osheim obraca się coraz szybciej i jeśli nikt go nie zatrzyma, zniszczy świat. Gdy zbliża się całkowita zagłada i nie ma dokąd uciec, nawet największy tchórz musi znaleźć nowe rozwiązania. Jalan i Snorri stawiają czoła wielu zagrożeniom, od hord trupów Martwego Króla po niezliczone lustra Błękitnej Damy, ale koniec końców, szybko lub wolno, Koło Osheim zawsze przyciąga ich z powrotem do siebie. Ostateczny wybór sprowadza się do zwycięstwa lub śmierci.
obrazekobrazekobrazek Pod popękanym i wyjącym niebem rozciąga się rozległe, skażone Nieszczęście, tajemnicza pozostałość wyniszczającej wojny z nieśmiertelnymi istotami znanymi jako Królowie Głębi. Wojna zakończyła się niemal przed wiekiem, a wrogów trzyma w szachu tylko istnienie Maszynerii, straszliwej broni strzegącej granic Nieszczęścia. Nieprzyjaciel przyczaił się po drugiej stronie zatrutej ziemi niczyjej, tętniącej od zwichrowanej magii i złowrogich widm. Obserwuje. Wyczekuje. Łowca nagród Ryhalt Galharrow oddycha pyłem Nieszczęścia od dwudziestu gorzkich lat. Kiedy dostaje rozkaz odszukania zamaskowanej arystokratki w przygranicznej placówce, niespodziewanie wpada w sam środek szturmu Królów Głębi, który może oznaczać, że nieśmiertelni przestali się lękać Maszynerii. Tylko imponujący pokaz mocy poszukiwanej kobiety, Lady Ezabeth Tanzy, pozwala odeprzeć napastników. Ezabeth jest cieniem z ponurej przeszłości Galharrowa. Wspólnie wpadają w sieć spisku, który grozi zerwaniem kruchego pokoju, jaki gwarantowała Maszyneria. Galharrow nie jest gotowy na poznanie prawdy o krwi, którą przelał, i bogach, którym ma służyć… _______________________________________________________________ Ryhalt Galharrow dobrze wie, że praca dla Wroniej Stopy na stanowisku kapitana Czarnoskrzydłych nie jest niczym przyjemnym – zwłaszcza, gdy otrzymywane rozkazy są wypaczone, niezrozumiałe lub niemożliwe do wykonania. Podczas gdy Królowie Głębi ciskają ogień z nieba, w Valengradzie zaczyna się objawiać świetliste widmo zwane Jasną Panią, której wyznawcy próbują przejąć władzę nad płonącym miastem. Chociaż Galharrow nie może nic poradzić na panoszący się kult ani na dziwaczne rozkazy Bezimiennego, gdy z niedostępnego skarbca Wroniej Stopy znika przedmiot o straszliwej mocy, kapitan musi stanąć do wyścigu z czasem, by go odzyskać. Lecz w tym celu będzie musiał wkroczyć do wnętrza koszmaru – do samego serca Nieszczęścia. __________________________________________________________________ Na Łańcuch spadł nowy magiczny kataklizm, ostatnia linia obrony przed nieśmiertelnymi Królami Głębi. Dokuczliwe czarne deszcze obmywają krainę, nowe potwory karmią się strachem w ciemności, a Bezimienni, bogowie chroniący republikę, stracili moc. Służący im kapitanowie Czarnoskrzydłych kolejno umierają i nawet nieśmiertelni poznają smak śmierci. Królowie Głębi tymczasem rosną w siłę, szykując się do zadania ciosu, który ostatecznie zakończy wojnę. Ryhalt Galharrow stoi z boku. Coraz bardziej zagłębia się w pustkowie zwane Nieszczęściem, które rośnie w jego wnętrzu i go przemienia, a duchy jego przeszłości, niegdyś uwięzione w Nieszczęściu, wszędzie mu towarzyszą. Dołączą do niego – oraz kilkorga pozostałych kapitanów – nawet podczas ostatniej wyprawy w głąb ciemności.
obrazekobrazekobrazek Rok 3580. W centrum Drogi Mlecznej znajduje się czarna dziura zwana Pustką – sztuczny wszechświat, stworzony miliardy lat temu przez obcych. Jej otoczka jest bardziej zabójcza niż horyzonty zdarzeń naturalnych czarnych dziur. Aby funkcjonować, Pustka stopniowo pożera materię Galaktyki. Odwieczni wrogowie Pustki – rasa raielów – bez większego powodzenia usiłują powstrzymywać ten proces.
Niegdyś potężne imperium zachodu upada. Najechane przez hordy Murduku, pogrąża się w krwawej wojnie i chaosie. Pada święte miasto Aekir. Płoną świątynie i wioski. Jedyna nadzieja zdaje się spoczywać w rękach Richarda Hawkwooda, żeglarza, który postanawia przemierzyć zachodni ocean i odnaleźć legendarny kontynent - kontynent, na którym mogliby schronić się uciekający przed hordami Murduku ludzie. Zanim jednak schronienie zostanie odnalezione, Hawkwood musi odbyć wędrówkę, z której nikt przed nim nie wrócił z życiem. obrazekobrazekobrazekobrazekobrazek
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności