F1 2010 - SPOLSZCZENIE.rar
-
98 -
Alwin i wiewiórki -
Auto Mapa 6.9 -
Beyond the Sword -
Civilization 1 -
Civilization 2 -
Civilization 3 -
Civilization 4 -
Civilization 5 -
Civilization seria gier -
Colin McRae DiRT Showdown -
Colonization -
football manager 2005 -
football manager 2006 -
football manager 2008 -
football manager 2009 -
football manager 2010 -
football manager 2011 -
football manager 2012 -
football manager 2013 -
football manager 2014 -
Football Manager seria gier -
Gimp -
Halo 2 -
Halo 3 -
Halo 4 -
Halo Combat Evolved -
Halo seria gier -
Hotel Transylwania -
Ivona -
Kaspersky Internet Security 2013 -
Królowie i Bogowie -
MX 8.1 PL -
Nero 12 Platinum -
Nowy Wspaniały Świat -
Pro Evolution Soccer 2013 -
Pro Evolution Soccer 2015 -
RealPlayer -
Se7en -
Server 2003 -
SimCity 3000 -
Warcraft I - Orcs and Humans -
Warcraft II Battle Net Edition -
Warcraft III - The Frozen Throne -
Warcraft seria gier -
Warlords -
Wiedźmin -
Windows -
xp Home Edytion SP3 -
XP SPEED pro 2008 pl
Core 2 Duo 2.4GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 7800 lub lepsza), 12.5 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Pierwsze wydanie oficjalnej gry mistrzostw świata F1 autorstwa brytyjskiej firmy Codemasters. Produkcja zachęca wszystkich fanów wyścigów pełną licencją na wszystkie elementy tych emocjonujących zawodów.
F1 2010 to kolejna produkcja brytyjskiego dewelopera Codemasters stworzona w pełni na licencji F1, a zarazem pierwsza wyprodukowana z myślą o konsolach PlayStation 3 i Xbox 360, a także komputerach osobistych. Za jej powstanie odpowiada ekipa mająca w dorobku wiele uznanych gier wyścigowych, w tym doceniane na całym świecie serie DiRT oraz GRID.
F1 2010 to oczywiście produkcja aspirująca do miana symulacji, jednakże umożliwiająca uruchomienie całkiem wielu ułatwień, dzięki czemu nawet mniej doświadczeni gracze czerpią wiele radości z obcowania z nią. Autorzy zdecydowali się przenieść do niej wszystkie zespoły biorące udział w sezonie 2010 oraz tory wyścigowe, na których rozgrywane są kolejne Grand Prix, nie zapominając o najbardziej charakterystycznych fragmentach każdego z nich.
Na potrzeby gry autorzy opracowali zaawansowany model jazdy, biorąc przy tym pod uwagę takie elementy, jak nierówności terenu wpływające na zachowanie bolidów, czy też zmiany ustawień spojlerów i skrzydeł. Osiągnięcie zadowalającego wyniku zależy także od taktyki rozgrywania pit-stopów – zatankowanie samochodu do pełna ma istotny wpływ na jego wagę oraz sposób prowadzenia, podobnie jak dobór opon do warunków atmosferycznych.
Twórcy pokusili się także o zaoferowanie niezwykle widowiskowej oprawy graficznej, wyciskającej ostatnie soki z najmocniejszych platform dostępnych na rynku w 2010 roku. Osiągnięto to dzięki wykorzystaniu silnika EGO Engine, tego samego na którym działa Race Driver: GRID oraz druga odsłona serii Colin McRae: DiRT.