Quake III Arena - Portable.exe
-
Anomaly 2 PL - Portable -
Batman Arkham Asylum PL - Portable -
Blitzkrieg 2 PL - Portable -
Call of Juarez Gunslinger PL - Portable -
Codename Panzers Cold War PL - Portable -
Command & Conquer 3 PL - Portable -
Company of Heroes 2 - Portable -
Company of Heroes PL - Portable -
Dark ENG - Portable -
Deadpool ENG - Portable -
Disciples III PL - Portable -
Elektryka sieciowa -
Fast & Furious Showdown ENG - Portable -
FiFA 2012 PL - Portable -
Frater PL - Portable -
FREee -
Frontlines Fuel of War PL - Portable -
Helldorado PL - Portable -
Jade Empire PL - Portable -
Little Inferno ENG - Portable -
Magrunner Dark Pulse PL - Portable -
Metro Last Light PL - Portable -
MY ORGAN -
MY ORGAN SAMPLE -
Nauka gry na akordeonie -
Nauka Gry na Klawiszach -
Nauka gry na pianinie -
Nuty -
NUTY -
Nuty na fortepian różne -
Ogniem i Mieczem Dzikie Pola PL - Portable -
PIANINO -
R.I.P.D. - The Game ENG - Portable -
Remember Me PL - Portable -
Resident Evil Revelations PL - Portable -
Ride to Hell Retribution ENG - Portable -
Rise Of The Argonauts PL - Portable -
Rotastic ENG - Portable -
Sacred 2 PL - Portable -
Schematy -
Shogun 2 Total War PL - Portable -
Silniki -
Spectraball ENG - Portable -
The Night of the Rabbit PL - Portable -
The Settlers 7 PL - Portable -
The Swapper ENG - Portable -
Thunder Wolves ENG - Portable -
Wargame AirLand Battle PL - Portable -
Wiedźmin 2 Zabójcy Królów PL - Portable -
څElektryka
Czwarta odsłona rajdowej serii z firmy Codemasters sygnowanej imieniem i nazwiskiem słynnego kierowcy Colina McRae. Colin McRae Rally 04 jest najlepszą jak do tej pory częścią cyklu, starającą się jak najwierniej oddać realia rajdów samochodowych. Gracze mają do wyboru szereg trybów rozgrywki (m.in. mistrzostwa, pojedynczy rajd czy jazda po konkretnych odcinkach tras rajdowych) i to zarówno jednoosobowych jak i wieloosobowych, czego bardzo brakowało w części trzeciej. Do gry przeniesionych zostało ponad 20 autentycznych, licencjonowanych samochodów rajdowych z napędem na cztery (m.in. Citroen Xsara, Mitsubishi Evo 7 oraz Subaru Impreza) i dwa koła (Ford Puma czy Fiat Punto).
Nowy Colin wyposażony został w nowoczesny trójwymiarowy engine graficzny, który na komputerze PC generuje niezwykle szczegółowy obraz w wysokiej rozdzielczości. W porównaniu z częścią poprzednią zarówno otoczenie jak i sam samochód są bardziej realistycznie odwzorowane (lepsze tekstury, nowe animacje, itp.). Widzimy na przykład jak pod wpływem wiatru porusza się trawa, jak promienie słońca odbijają się nie tylko od szyb i blachy samochodu, lecz również od elementów otocznia, czy też jak słońce oświetla trasę rajdu oraz jak drzewa i inne obiekty rzucają cienie. Poprawiona została praca kamer, zwłaszcza jeżeli chodzi o tryb powtórki, pojawiła się również nowa kamera, tzw. „widok ze zderzaka”.
Zmiany nie ominęły też mechanizmów, które odpowiadają za odwzorowanie oddziaływań fizycznych jakie towarzyszą rajdom. Modele sterowania poszczególnymi typami samochodów pozbawione zostały elementu, który w poprzednich częściach ułatwiał graczom prowadzenie i tym samym wpływał na obniżenie realizmu, tj. swego rodzaju wspomagania sterownia, starającego się utrzymać samochód w pewnej centralnej osi. Dzięki temu zabiegowi, teraz naprawdę czujemy, że jazda po mokrej drodze szutrowej z prędkością 140 km/h to ogromne wyzwanie. Łącznie spotykamy się tu z 34 nawierzchniami oraz możemy „wystawić przeciwko nim” 19 rodzajów opon.
System symulacji zniszczeń i uszkodzeń podobnie, jak cała reszta gry, przeszedł gruntowną modernizację, by jeszcze lepiej obrazować destrukcję auta oraz jej wpływ na jazdę. Należy tu jednak zaznaczyć, że to jak wypadki i kolizje wpływają na stan i osiągi auta zależy od poziomu trudności rozgrywki. Poza tym teraz po rajdzie dzięki specjalnej cut-scenie można dokładnie zobaczyć jakie „obrażenia” odniósł samochód (nieograniczona kamera, widok 360-stopniowy).
Same rajdy umiejscowione zostały w ośmiu krajach, w Wielkiej Brytanii, Szwecji, Stanach Zjednoczonych, Finlandii, Austrii, Hiszpanii, Grecji i Japonii. Każda trasa podzielona została na sześć odcinków, a ponadto w grze spotykamy się z czterema odcinakami specjalnymi.
Najsłynniejszy robak świata powraca! Udaj się jeszcze głębiej pod ziemię, aby ocalić 1341 małych robaczków, które zostały porwane. Użyj swoich broni i sprytu, pomagając robakowi uratować potomstwo i przejść ponad 100 poziomów w drodze do wolności! Zupełnie nowi wrogowie, tony nowych dodatków, nowe łamigłówki i świetna fabuła sprawiają, że każdy - fan, czy początkujący - musi mieć tą grę!
Symulator Farmy 2009 to dzieło niemieckiej ekipy GIANTS Software, w którym wcielamy się w rolnika i rozwijamy sporych rozmiarów gospodarstwo rolne, dbając przy tym także o kwestie biznesowe.
Na początku zabawy otrzymujemy do dyspozycji własne gospodarstwo rolne wraz z pojazdami i osprzętem. Naszym zadaniem jest rozbudowa farmy i floty rolniczej oraz dbanie o różne uprawy (np. kukurydza, pszenica, rzepak) na wszystkich etapach ich rozwoju: od siewu po przeoraniu pola, przez wzrost, aż po żniwa, w trakcie których następuje zebranie plonów i ich zmagazynowanie, a następnie odsprzedanie.
Na graczy czeka spora liczba autentycznych maszyn i pojazdów rolniczych z prawdziwych firm tej branży (Poetiinger, Fendt), w tym traktorów, kombajnów, pługów, kosiarek, rozsiewaczy oraz kultywatorów. Sama farma znajduje się na wyspie, na której odnajdziemy też wioskę, port, różnego rodzaju sklepy i inne obiekty - w tym i tajemniczy kamienny krąg.
Warto zauważyć, że główny tryb rozgrywki wymusza na nas również realizację pewnych założeń biznesowych. Dbanie o kondycję finansową, uprawy oraz sprzęt wymaga m.in. zaliczania zróżnicowanych misji oraz zadań.
Symulator Farmy 2009 oferuje zmienne warunki atmosferyczne oraz cykl dnia i nocy, co dodatkowo wpływa na realizm rozgrywki. Zapewnia również obsługę pada oraz kierownicy, przy pomocy której możemy się cieszyć lepszą kontrolą nad pojazdami. Produkcja jest także regularnie wspierana poprzez wydawanie darmowych dodatków, w skład których wchodzą m.in. nowe maszyny i budynki.
Ford Off Road jest kolejną odsłoną serii niskobudżetowych arcade’owych gier wyścigowych. Cykl ten zapoczątkowany został co prawda jeszcze w 1999 roku, lecz dopiero Ford Racing 2 wyznaczył kierunek dla swoich licznych następców. Podstawową zmianą edycji Off Road jest skupienie całej uwagi na jeździe w trudnym terenie. W poprzednich grach z serii Ford Racing podobne trasy się już co prawda pojawiały, lecz stanowiły one uzupełnienie dla torów pokrytych w całości asfaltem. W opisywanej zręcznościówce tego typu obiekty znajdują się w centrum zainteresowania.
W tytule tym producent zadbał przede wszystkim o rozbudowane mistrzostwa, w których przystępujemy do wielu różnych rodzajów zawodów. Wiele z tych trybów przeniesionych zostało w niezmienionej postaci z części poprzednich, choć dodano też parę nowych typów wyścigów. Lista dostępnych pojedynków terenowych obejmuje między innymi Standard Race (zwykły wyścig, w którym należy jedynie dotrzeć do linii mety), Elimination (eliminacja, gdzie pod koniec każdego okrążenia odpada najsłabszy zawodnik), Time Trial (wyścig z czasem), Slalom, Overtake (należy wyprzedzić określoną liczbę aut w wyznaczonym czasie), One Model Race (wyścig, w którym biorą udział konkretne modele aut) i Low Damage Race (nie można zbyt często uderzać w inne auta czy elementy otoczenia). Kolejne wyścigi są sukcesywnie odblokowywane. To samo tyczy się pojazdów, tras i innych bonusów.
Pojedynki rozgrywane są na 24 różnych torach. Przygotowane przez producentów trasy są bardzo zróżnicowane. Ścigamy się między innymi w lasach czy terenach górskich, gdzie z oczywistych względów należy liczyć się z obecnością śniegu. Nie zabrakło także bardzo zdradliwych pustyń. Lista dostępnych pojazdów obejmuje w szczególności pick-upy oraz pojazdy typu SUV, sprzedawane przez tytułowego producenta i pochodzące głównie z Ameryki. W grze pojawia się między innymi koncepcyjny model Forda Bronco. W przeciwieństwie do poprzednich części serii, gdzie do woli można się było od innych rzeczy odbijać, w Ford Off Road pojawia się pełnoprawny model uszkodzeń.
Wizualnie Ford Off Road pod wieloma względami przypomina swoich poprzedników. Grafika nie stoi więc na najwyższym poziomie. Na uwagę zasługują jednak ładnie wykonane modele aut. Wersja na PC oferuje dość standardowy multiplayer dla dwóch osób, w którym zawody rozgrywane są na podzielonym ekranie.
Tematem tej gry strategicznej jest rozbudowa i zarządzanie miasta Rzym, które w czasach starożytnych stanowiło centrum potężnego imperium rzymskiego. Mamy tu możliwość stworzenia, zarządzania i poszerzania tej starożytnej metropolii zarówno w serii powiązanych ze sobą misji jak i w losowo wybranym zestawie scenariuszy.
* 16-bitowa grafika
* przyjazny użytkownikowi model ekonomiczny
* interakcja z mieszkańcami miasta, żołnierzami, gladiatorami, niewolnikami, aktorami, farmerami, treserami lwów oraz przedstawicielami innych profesji
* przyjazny i intuicyjny interfejs
* opcje rozbudowy i zarządzania w jednym oknie
* wiele rodzajów budowli, świątynie, itp.
* specyficzny, niepowtarzalny klimat
wymagania sprzętowe: Procesor Pentium III 1 GHz, 512 MB RAM, akcelerator 3D z 64MB RAM, karta dźwiękowa 3D w 100% zgodna z DirectX 9.0a
Kolejna odsłona nieśmiertelnych robaków, tym razem w całkowicie nowym, w pełni wykorzystującym grafikę 3D wydaniu. Zastosowanie nowej technologii pozwoliło na wprowadzenie wielu niemożliwych do tej pory rozwiązań i elementów uatrakcyjniających zabawę, takich jak chociażby konieczność stosowania nowych strategii uwzględniających istnienie trzeciego wymiaru.
Pomimo, iż całe otoczenie generowane jest w 3D, gracz podobnie jak w poprzednich, stosujących grafikę 2D częściach gry dalej posiada pełną, ograniczoną jedynie własną inwencją, swobodę deformowania świata w którym oddziały robaków toczą ze sobą pojedynki. Oznacza to, iż może on zniszczyć każdy z elementów otoczenia a na dodatek może to uczynić na wiele sposobów. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby najpierw wykorzystując jedną z wielu dostępnych broni przebić się przez oddzielającą nas od przeciwnika przeszkodę a następnie jego samego posłać do krainy wiecznych łowów.
Strategia, kolonizacja, dyplomacja, produkcja, handel, wojny to możliwości, które daje strategiczna gra czasu rzeczywistego Anno 1602: Creation of New World. Tytuł ten, zaliczany do gatunku określanego jako strategia progresywna, ujmuje rozgrywkę w zupełnie nowy sposób, łącząc klasyczną strategię z budowaniem kolonii, dyplomacją, handlem oraz walkami lądowymi i bitwami morskimi w czasie rzeczywistym. Jest rok 1602. Przyszłość jest niepewna, miasta przeludnione, a bieda i głód powszechne. Grupa podróżników postanawia wyruszyć w poszukiwaniu Nowego Świata i lepszego życia.
W grze zostajemy odkrywcą nowych lądów i pionierem kolonizacji. Przed nami blisko 700 losowo generowanych wysp ze zróżnicowanym ukształtowaniem powierzchni i surowcami, ponad 90 różnych budowli i ponad 30 różnorodnych zawodów. Dla początkujących przygotowano pięć stopni treningu wprowadzających do gry. Przeciwnik komputerowy charakteryzuje się wysoką sztuczną inteligencją automatycznie dostosowującą jego zachowanie do poziomu gracza. Tryb multiplayer dla czterech graczy w sieci lub dwóch przez modem.
Icy Tower – bezpłatna gra komputerowa będąca połączeniem gry platformowej i zręcznościowej. Celem bohatera jest zdobycie oblodzonej wieży poprzez zdobywanie kolejnych stopni biegnących wewnątrz niej schodów. Celem gracza jest zdobycie jak największej liczby stopni (tzw. pięter) oraz punktów (przyznawanych za efektowne skoki wewnątrz wieży). Gra na wyższych piętrach ulega stopniowemu utrudnieniu. Sterowaniu postacią służy klawiatura lub inne urządzenia wejścia.
Grając, gracze Icy Tower zamierzają zazwyczaj osiągnąć dobry wynik w jednej z wielu dostępnych im dyscyplin gry, tzw. kategorii. Osiągnięcia graczy w każdej z kategorii mogą być udostępniane w ramach licznych służących temu celowi społeczności internetowych. Jedną z metod, poprzez które gracze porównują swoje wyniki są internetowe listy rekordów. Inną są internetowe zawody, w których mogą oni rywalizować bezpośrednio (tzw. turnieje).
Need for Speed: Underground 2 jest sequelem przebojowej gry wyścigowej, którą w ciągu pół roku od momentu oficjalnej rynkowej premiery (listopad 2003) nabyło legalnie ponad pięć milionów ludzi w skali całego globu ziemskiego. Niniejszy produkt nawiązuje zatem do szeroko rozumianego zjawiska tuningu samochodowego oraz filmowych hitów o tytułach: The Fast and the Furious (Szybcy i wściekli) i 2 Fast 2 Furious (Za szybcy, za wściekli).
Jednakże wydatnie zmodyfikowano formę zabawy, zwracając ją w pewnym sensie w stronę serii Grand Theft Auto i Driver. Albowiem teraz użytkownik dowolnie eksploruje skąpaną w nocnym mroku metropolię, złożoną z pięciu odmiennych dzielnic o dość dużej powierzchni. Podczas zwiedzania można napotkać kierowców, stanowiących np. potencjalnych rywali w starcie z linii najbliższych świateł lub interesujące źródło informacji nt. miejsc zbiórek entuzjastów prędkości. Wirtualne rozmowy przynoszą również wiadomości, dotyczące lokalizacji sklepów z artykułami motoryzacyjnymi. Trzydzieści licencjonowanych maszyn czterokołowych (m.in. spod znaku Mitsubishi Motors, Nissan, Subaru i Honda) wraz z bardzo bogatym katalogiem części (felgi, oświetlenie neonowe, spoilery etc.) powoduje, że ogólna liczba unikalnych kombinacji oscyluje w granicach siedemdziesięciu miliardów.
Oprawa wizualna nadal prezentuje pierwszorzędny poziom, ukazując przykładowo realistycznie połyskujące karoserie pojazdów, odbicia w mokrym asfalcie i charakterystyczne rozmycie przy osiąganiu ekstremalnej szybkości z wykorzystaniem dopływu podtlenku azotu. Warstwa dźwiękowa znakomicie dotrzymuje kroku szczegółowej trójwymiarowej grafice, oferując sugestywne efekty akustyczne i dynamiczną ścieżkę muzyczną.
Ważne:
1. Gra nie wymaga instalacji:) wypakować i zasuwać:)
2. Do uruchomienia gry niezbędne są sterowniki akceleratora AGEIA Physx, najlepiej w najnowszej wersji ( do pobrania z http://www.nvidia.pl/object/physx_9.09.0814_pl.html )!!!
Minimalne wymagania sprzętowe:
Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 6600 lub lepsza), Windows XP
Clutch to dzieło rosyjskiej firmy Targem Games. Podobnie jak kilka poprzednich produkcji tego dewelopera (Hard Truck Apocalypse, Sledgehammer) jest to połączenie gry akcji i wyścigów.
Fabuła tego tytułu przenosi nas w mroczną przyszłość przedstawiającą częściowo zrujnowany świat pełen skażenia i mutantów. Tytuł gry jest zarazem pseudonimem głównego bohatera. Nasz podopieczny, Clutch (po polsku Sprzęgło), jest samozwańczym mechanikiem starającym się przetrwać w trudnej rzeczywistości, której solą są niebezpieczne wyścigi. Walka o zwycięstwo odbywa się na terenie ruin Large Hadron Collider. Miejsce to generuje tajemnicze skażenie, wytwarzające rozmaite mutacje, ale i potężne artefakty – cel i nagrodę dla wszystkich śmiałków posiadających szybkie pojazdy. Naszym zadaniem jest więc eksploracja tego pokręconego obszaru, siedząc za kierownicą jednego z podrasowanych wozów oraz walka o tajemnicze futurystyczne skarby.
Okolicę możemy przemierzać w otwarty sposób – jadąc tam gdzie nam się podoba i wykonując misje, których jest kilkadziesiąt. Gra oferuje sześć rodzajów zmagań – całkiem efektownych i pełnych różnych form destrukcji, dzięki zastosowanemu ciekawemu systemowi kolizji i silnikowi fizycznemu odpowiedzialnemu za obrażenia. Naturalnie do wyboru jest kilka samochodów oraz opcja modyfikowania ich przy użyciu wielu różnych elementów.
Pobierz
