Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Guild 2 PL PC.7z

Torentos.pl / GRY-PC-STRATEGIE / Guild 2 PL PC.7z
Download: Guild 2 PL PC.7z

1,39 GB

0.0 / 5 (0 głosów)




wymagania sprzętowe:
Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB

The Guild 2 jest oryginalną grą, która przy pomocy mikstury dwóch gatunków, strategii i cRPG, stara się w możliwie najbardziej realistyczny sposób odwzorować egzystencję w późnym średniowieczu. Po odpaleniu programu, gracz zostaje w magiczny sposób przeniesiony do XIV wieku, a więc okresu mocno niespokojnego, pełnego konfliktów, bitew i intryg – krótko mówiąc, wymarzonego dla oportunistów i spryciarzy, pragnących szybko się wzbogacić i awansować w społecznej drabince. Taki właśnie cel przyświeca nam w sequelu gry Europa 1400: The Guild, zaś to, w jaki sposób owe zadanie zrealizujemy, zależy tylko i wyłącznie od naszej inwencji i pomysłowości.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Pliki Pobrano Z Torentos.pl

Wszystkie Pliki Znajdziesz Na Torr.pl




Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2.4 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64 MB (GeForce 3 Ti200 lub lepsza), 2.5 GB HDD, Windows 98 SE/Me/2000/XP Winter Assault to pierwszy, oficjalny dodatek znakomitej strategi czasu rzeczywistego, Dawn of War, osadzonej w realiach uniwersum Warhammer 40,000. Twórcy gry znacznie rozbudowali tryb rozgrywki dla jednego gracza oraz wprowadzili sporo funkcjonalności i nowości, które powinny usatysfakcjonować fanów oryginalnego produktu. Fabuła dodatku koncentruje się wokół Emperor Class Titan, pojazdu bitewnego o niewyobrażalnej potędze, ukrytego w ruinach wielopoziomowego miasta. Ten kto posiądzie pojazd otrzyma moc zdolną zniszczyć lub ocalić świat. Siły Imperium użyją go do pokonania zła, armie Chaosu wykorzystają go do własnych celów, żądni krwi Orkowie po prostu go zniszczą, a aroganccy Eldarowie zlekceważą jego potęgę.Jedną z nowości, którą dostajemy dzięki Winter Assault jest nowa grywalna frakcja zwana Imperial Guard. Została ona wprowadzona do gry przez programistów z Relic głównie jako odzew na sugestie i prośby graczy. Imperial Guard, znana również pod mianem „młota Imperatora”, powodzenia swoich ataków upatruje głównie w przewadze liczebnej oraz wysokich bonusach obronnych. Taktyka walki żołnierzy Imperial Guard skupia się na stylu obronnym i prowadzeniu walki na odległość. Oprócz żołnierzy piechoty pojawiają się także jednostki zmechanizowane: czołgi, mechy oraz artyleria. Jednak prawdziwą „perełką” jest tzw. Baneblade, wyposażony w 11 egzemplarzy broni ciężkiej, w tym jedno działo obsługiwane przez dwóch żołnierzy. W oddziałach Imperial Guard pojawiają się postacie komisarzy, którzy podobnie do swoich rosyjskich pierwowzorów z okresu II Wojny Światowej, „motywują” żołnierzy do walki, strzelając w plecy wycofującym się osobnikom. Szeregi armii zasilają także psykerzy, szaleni magowie miotający błyskawicami, oraz Imperialni Kapitanowie, wizualizowani jako „pół generał Patton, pół Wolverine”.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 1 GHZ, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB Epicka strategia typu 4X, w której gracz zarządza galaktycznym imperium w systemie turowym i stacza olbrzymie bitwy w czasie rzeczywistym. Za produkcję odpowiedzialne jest studio Ntronium Games, założone przez R. T. Smitha - prawdziwego weterana gier strategicznych, który pracował nad wszystkimi częściami kultowej serii Total War, w tym był głównym projektantem przy Medieval 2: Total War. Akcja gry rozpoczyna się w roku 2526, gdy cywilizacja ludzka, podobnie jak i kilka innych, kupuje od kosmicznych kupców technologię umożliwiającą przekroczenie prędkości światła, co daje początek dzikiej ekspansji kosmosu. Szybko okazuje się, że bezkresna wydawałoby się przestrzeń gwiezdna jest zbyt mała by pomieścić wszystkich. Gracz staje na czele jednej z dwunastu ras, mając tylko jedno zadanie: poprzez handel, dyplomację, rozwój technologiczny a także ostatecznie wojnę, zagwarantować, by to jego gatunek okazał się dominującą potęgą w galaktyce.
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.5 GHz, 256 MB RAM, karta graficzna 64 MB (GeForce3 lub lepsza), 2.5 GB HDD World War I to klasyczna strategia czasu rzeczywistego. Za jej produkcję odpowiedzialne jest niewielkie studio developerskie o nazwie Dark Fox. Warto jednocześnie dodać, iż WW I działa na zmodyfikowanym silniku graficznym gry Blitzkrieg autorstwa Nival Interactive.Akcja gry, jak sam tytuł zresztą wskazuje, osadzona została w czasie I Wojny Światowej. Jest to dość nietypowe posunięcie, gdyż w większości wydawanych obecnie historycznych RTS-ów gracz koncentruje się na wydarzeniach, które miały miejsce podczas II WŚ. Jeszcze przed rozpoczęciem właściwej rozgrywki należy wybrać jedną z trzech dostępnych stron konfliktu - Rosjan, Aliantów lub Niemców. Wybór ten jest niezwykle ważny, gdyż dla każdej z walczących stron przygotowano odrębną kampanię. Warto dodać, iż w trakcie zabawy mamy okazję wziąć udział w wielu słynnych bitwach z tego okresu. Podobnie jak w przypadku wspomnianej wcześniej strategii Blitzkrieg, WW I pomija całkowicie ekonomiczny aspekt rozgrywki. Gracz koncentruje się wyłącznie na prowadzeniu działań wojennych, zarówno ofensywnych, jak i obronnych. Nie mniej istotne jest odpowiednie wykorzystanie podległych jednostek. Gracz może dowodzić między innymi kawalerią, piechotą, artylerią, a nawet organizować ataki z powietrza. Autorzy zadbali o realistyczne uzbrojenie i wyposażenie walczących jednostek.Akcja obserwowana jest w rzucie izometrycznym. Jednym z podstawowych atutów oprawy wizualnej World War I są same bitwy, w których bierze spora ilość jednostek. Zadbano również o realistyczne animacje widocznych na planszy obiektów (głównie walczących ze sobą wojsk).
obrazek wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.66GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB RAM Elements of War to strategia czasu rzeczywistego autorstwa rosyjskiego Lesta Studio specjalizującego się głównie w tworzeniu gier reprezentujących ten gatunek. Wcześniej spod skrzydeł tego dewelopera wyszły takie produkcje jak Polskie Imperium: Od Krzyżaków do Potopu, czy Aggression: Starcie Mocarstw. Akcja gry została umiejscowiona w niedalekiej przyszłości na terenie Stanów Zjednoczonych. Trwa właśnie konflikt wywołany tajemniczym eksperymentem mającym zapewnić całkowitą kontrolę ludzkości nad pogodą. Przedsięwzięcie oczywiście się nie udało, co doprowadziło do niemal całkowitego załamania się klimatu na świecie. Zamieszanie starają się wykorzystać trzy zwalczające się frakcje, dążąc objęcia kontroli nad śmiercionośnymi broniami władającymi warunkami atmosferycznymi.
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Pentium II 300MHz, 64MB RAM, akcelerator 3D The Nations to sequel strategicznej gry z cyklu kolonizacji, budowania osady, rozwoju i ekspansji zatytułowanej The Alien Nations. Podobnie jak w Settlers główny nacisk położony jest na rozwój i budowę a nie na walkę. Do wyboru mamy trzy rasy: Pimmonowie, Amazonki oraz Sajikisi, z których każda posiada unikalne cechy i umiejętności. Grę można zakończyć na dwa różne sposoby, satysfakcjonujące zarówno graczy lubiących brutalną siłę jak i tych którzy rozwiązują problemy drogą pokojową. Gracz sam decyduje czy celem będzie podbicie wszystkich innych ras, czy nastawi się raczej na zjednoczenie ich pod pokojowymi rządami. W The Nations pojawiło się wiele nowych możliwości, m.in. możemy ustanawiać trasy handlowe lub rozwiązywać dyplomatycznie konflikty. Ważną innowacją jest wprowadzenie podziałów wewnątrz ras, z których każda składa się z kilku różnych plemion. Rozpoczynamy kontrolując jedno z nich, podejmując decyzje które zadowolą poddanych, przysparzając krajowi bogactwa i prosperity. Jeżeli uda nam się zaspokoić wszelkie potrzeby naszego plemienia inne zaczną się do nas przyłączać. Można nawet pokusić się o zjednoczenie wszystkich plemion tworząc jedno duże państwo.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 133 MHz, 256 MB RAM, 1.5 GB HDD, karta grafiki 8MB Close Combat: Wacht am Rhein to tytuł bazujący na znanej serii realistycznych strategii, charakteryzujących się specyficznym ukazaniem akcji z góry oraz rozbudowanymi opcjami dowodzenia jednostkami, tworzonych w przeszłości głównie przez firmę Atomic Games. Produkt studia Strategy 3 Tactics w istocie jest przeróbką czwartej części cyklu, czyli Close Combat IV: Battle of the Bulge, w której mogliśmy stanąć po stronie Aliantów oraz III Rzeczy, w trakcie kontrofensywy w Ardenach. Nie dziwi więc, że poprzednia gra Close Combat IV dostępna jest tutaj w całości. Nie oznacza to jednak braku nowych elementów – podrasowano chociażby stronę wizualną i mechanikę, dzięki czemu stara kampania na pewno okaże się na powrót ciekawa, zarówno dla weteranów komputerowych strategii jak i nowicjuszy. Tym bardziej, że twórcy dopracowali także sztuczną inteligencję przeciwników i naszych jednostek (ulepszono taktykę piechoty, ruch pojazdów, kwestie morale oraz ogólne podejmowanie decyzji przez wrogów). To doskonale uzupełniają profile psychologiczne żołnierzy, odpowiadające za ich realistyczne zachowanie na polu walki.
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Pentium II 300MHz, 64MB RAM, akcelerator 3D ...Planeta Chromos, rok 345 Nowej Ery. Pod przywództwem tajemniczej Najwyższej Kapłanki powstaje, a następnie szybko rozrasta się w olbrzymią potęgę militarną sekta „Dzieci Haris”. Jej celem staje się doprowadzenie dotychczasowych władz do upadku oraz wprowadzenie dyktatury charyzmatycznej liderki. Ponadto wszystko wskazuje na to, że grupa zajmuje się produkcją rzadkiego specyfiku o nazwie Andozja. Po niespodziewanym ataku, w wyniku którego rozgromione zostają oddziały rządowe, rozpoczyna się wielki konflikt. Tak zaczyna się kolejna odsłona serii Battle Isle będąca zupełnie nowym spojrzeniem na strategię. W produkcji tej połączono w nowatorski sposób tryb turowy ze strategią czasu rzeczywistego.
wymagania sprzętowe: Pentium 4 2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 64 MB Strength & Honour 2 przenosi nas w wojenne realia czasów starożytnych, ukazując liczne zawiłości związane z budową potężnego imperium. Wcielając się w rolę dawnego władcy, rozpoczynamy podróż do okresu formowania się wielkich nacji, które swej potęgi nie opierały jedynie na brutalnej sile. Gracz ma możliwość podpisywania traktatów, zawierania sojuszy, proponowania zaślubin, posuwania się do przekupstwa i realizacji wielu innych planów, które w efekcie doprowadzą do spełnienia jego politycznych ambicji. Władanie nacją wymaga utrzymania wewnętrznej spójności państwa - w trakcie ekspansji na nowe terytoria oprócz problemów mających charakter militarny, pojawiają się konflikty wewnętrzne, które wymagają od gracza odpowiedniej ingerencji. Lokalne władze mogą dla przykładu domagać się wzrostu funduszy lub rozszerzenia granic podlegających im ziem. Gdy ich żądania nie zostaną spełnione, powstania lub bunty niegdyś lojalnych dowódców mogą stanowić większe zagrożenie, niż wrogowie czyhający poza granicami kraju.
wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.8 GHz, 256MB RAM, 64MB akcelerator 3D Tycoon City: New York to produkcja strategiczno-ekonomiczna, gdzie zadaniem graczy jest zbudowanie własnego imperium biznesowego na obszarze „miasta, które nigdy nie śpi”, czyli tytułowego Nowego Jorku. Rozgrywka rozpoczyna się standardowo dla gier tego typu: z niewielką ilością pieniędzy stawiamy na Manhattanie pierwszy budynek i jeśli zacznie przynosić zysk to systematycznie rozbudowujemy sieć posiadanych lokali. Twórcy umożliwi grającym nie tylko konstruowanie nowych obiektów, ale także udoskonalanie czy przerabianie już istniejących. Każdy posiadany budynek oraz każde przedsięwzięcie musi generować przychody, niezależnie od tego, czy prowadzimy nocny klub, restaurację, teatr, urządzamy pokazy mody, zarządzamy firmą finansową na Wall Street, tworzymy korporację medialną lub po prostu organizujemy koncert w nowojorskim Central Parku (w sumie 50 możliwości biznesowych do wykorzystania, w tym także okazjonalne - na przykład popularne, uliczne parady).
WYMAGANIA SPRZĘTOWE: Pentium IV 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB, Moscow to Berlin to już czwarta odsłona cyklu strategii czasu rzeczywistego (RTS), nawiązującego do burzliwych wydarzeń na frontach II Wojny Światowej i opracowywanego przez pracowników zespołu Digital Reality. W pierwszej części serii, Desert Rats vs. Afrika Korps, gracze walczyli na obszarze Afryki Północnej, w D-Day („dwójka”) działania wojenne koncentrowały się na lądowaniu Aliantów w Normandii, zaś trzecia z gier - 1944: Battle of the Bulge - przedstawiała największą kontrofensywę niemiecką z 1944 roku, jaka miała miejsce w Ardenach. Tym razem, developerzy zaoferowali graczom możliwość wzięcia udziału w najbardziej krwawych walkach na froncie wschodnim. Ogółem, program zawiera trzy rozbudowane kampanie, składające się w sumie z dwudziestu scenariuszów. Zmagania rozpoczynają się w momencie, gdy nazistowskie Niemcy zrywają pakt ze Związkiem Radzieckim. W grze m.in. bierzemy udział w wielkiej ofensywie, zatrzymanej dopiero pod Moskwą głównie dzięki mroźnej, rosyjskiej zimie. Walczymy również w bitwie pod Stalingradem i rozpoczynamy kontratak w kierunku Berlina, by tam statecznie zakończyć drugi, największy w historii ludzkości konflikt zbrojny. Podczas starcia, pod komendą gracza znajduje się około 80 zróżnicowanych jednostek, w tym aż piętnaście typowych tylko i wyłącznie dla frontu wschodniego (np. samoloty IL-2 Sturmovik, czołgi T-34, Elephant, czy KV-1). Sporą uwagę przywiązano tutaj do strategicznego aspektu sztuki wojennej: zarządzania armią, wcześniejszego planowania ataków czy zasadzek. Jeżeli chodzi o oprawę graficzną, to w Moscow to Berlin zastosowano ulepszoną wersję autorskiego silnika graficznego firmy Digital Reality, znanego chociażby z poprzednich odsłon serii. Oprócz rozbudowanego trybu singleplayer, twórcy programu przygotowali także dziesięć map do rywalizacji wieloosobowej (w sieci lokalnej lub Internecie).
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności