Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

I Wojna Światowa PL.zip

Torentos.pl / GRY-PC-STRATEGIE / I Wojna Światowa PL.zip
Download: I Wojna Światowa PL.zip

1,23 GB

0.0 / 5 (0 głosów)


obrazek
obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 1.5 GHz, 256 MB RAM, karta graficzna 64 MB (GeForce3 lub lepsza), 2.5 GB HDD

World War I to klasyczna strategia czasu rzeczywistego. Za jej produkcję odpowiedzialne jest niewielkie studio developerskie o nazwie Dark Fox. Warto jednocześnie dodać, iż WW I działa na zmodyfikowanym silniku graficznym gry Blitzkrieg autorstwa Nival Interactive.Akcja gry, jak sam tytuł zresztą wskazuje, osadzona została w czasie I Wojny Światowej. Jest to dość nietypowe posunięcie, gdyż w większości wydawanych obecnie historycznych RTS-ów gracz koncentruje się na wydarzeniach, które miały miejsce podczas II WŚ. Jeszcze przed rozpoczęciem właściwej rozgrywki należy wybrać jedną z trzech dostępnych stron konfliktu - Rosjan, Aliantów lub Niemców. Wybór ten jest niezwykle ważny, gdyż dla każdej z walczących stron przygotowano odrębną kampanię. Warto dodać, iż w trakcie zabawy mamy okazję wziąć udział w wielu słynnych bitwach z tego okresu. Podobnie jak w przypadku wspomnianej wcześniej strategii Blitzkrieg, WW I pomija całkowicie ekonomiczny aspekt rozgrywki. Gracz koncentruje się wyłącznie na prowadzeniu działań wojennych, zarówno ofensywnych, jak i obronnych. Nie mniej istotne jest odpowiednie wykorzystanie podległych jednostek. Gracz może dowodzić między innymi kawalerią, piechotą, artylerią, a nawet organizować ataki z powietrza. Autorzy zadbali o realistyczne uzbrojenie i wyposażenie walczących jednostek.Akcja obserwowana jest w rzucie izometrycznym. Jednym z podstawowych atutów oprawy wizualnej World War I są same bitwy, w których bierze spora ilość jednostek. Zadbano również o realistyczne animacje widocznych na planszy obiektów (głównie walczących ze sobą wojsk).



Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Pliki Pobrano Z Torentos.pl

Wszystkie Pliki Znajdziesz Na Torr.pl




Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 733MHz, 256MB RAM, 32 MB akcelerator 3D Warrior Kings to strategia czasu rzeczywistego będąca hybrydą gier Lords of the Realms 2 i Shogun. Akcja przenosi graczy do średniowiecznego świata Orbis, gdzie rozpoczynają grę jako mało znaczący władca zrujnowanego państwa. Celem jest oczywiście przywrócenia mu dawnej świetności i stworzenie potężnego królestwa. Twórcy wyszli ze słusznego założenia, że podstawą każdej potęgi militarnej jest dobrze prosperująca gospodarka. Dlatego też początkowo musimy skupić się głównie na rozwoju rolnictwa i handlu (stawianie farm rolniczych, kopalni, czy innych budowli), a następnie gdy nasz skarbiec zapełni się gotówką, a poddani będą mieli pełne brzuchy stworzyć silną i niezwyciężoną armię. Gra posiada wspaniałą trójwymiarową oprawę graficzną odpowiedzialną za przedstawiane średniowiecznego królestwa i wielkich bitew z udziałem setek żołnierzy, które są jednym z najważniejszych aspektów Warrior Kings. Twórcy stworzyli specjalny system dowodzenia, dzięki któremu podczas bitew możemy z łatwością dowodzić ogromnymi armiami, zorganizowanymi w potężne bataliony i szyki, zmieniać formacje i wykorzystywać najlepsze cechy danego typu jednostek. Kolejną pozytywną cechą Warrior Kings jest komputerowe AI. Tutaj nie ma konieczności ciągłego nadzoru nad poddanymi, każdy z nich doskonale zna swoje powołanie i bez naszej ingerencji wykonuje swoje zadania. A jeżeli zostanie zaatakowany, to nie będzie stać jak osioł czekając na śmierć, tylko weźmie nogi za pas lub chwyci za broń, aby chronić swe domostwo. * Możliwość rozgrywki do ośmiu osób równocześnie w trybie multiplayer. * Ponad 50 zróżnicowanych map przeznaczonych do gry wieloosobowej. * Ponad 30 typów jednostek bojowych. * Rozwój naukowy, opcje dyplomatyczne.
obrazek The Citadel to oficjalny dodatek do Horde: The Northern Wind, strategii rozgrywanej w czasie rzeczywistym, z fabułą nawiązującą do rosyjskich podań ludowych. Gracz wciela się tu w rolę bohatera, który wraz z grupą wiernych wojów rozpoczyna budowę osady i w trakcie jej rozwoju, musi obronić się przed zakusami żądnych krwi sąsiadów. Produkt firmy 7th Bit Lab kładzie duży nacisk zarówno na rozwój gospodarczy jak i militarny. W wielu podobnych produkcjach, np. w WarCraft jedynym źródłem dochodu jest złoto wydobywane z kopalń. Horde: The Citadel wykazuje w tym względzie większą złożoność, gdyż do tradycyjnych źródeł pozyskiwania pieniędzy dochodzą takie elementy, jak np. podatki. Także aspekty militarne nie zostały przez autorów potraktowane po macoszemu. Nie dość, że w grze dostępna jest duża ilość zróżnicowanych jednostek (chłopi, katapulty, kawaleria), to jeszcze w bitwach może brać udział potężna armia, składającą się nawet z czterystu wojów. Dla zwolenników rozwiązań pokojowych przewidziano opcję dyplomacji, która pozwala zawrzeć różnorakie sojusze (np. w celu pokonania jednego z sąsiadów, można namówić pozostałych do poparcia słusznej sprawy). Zręczna manipulacja słowna jest ważna zwłaszcza w początkowej fazie gry, kiedy nasza osada dopiero powstaje a ilość wojska jej broniącego jest ograniczona. Dodatek wprowadza mnóstwo nowych jednostek i budynków a także potwory, mogące stać się potężnym sprzymierzeńcem w walce z wrogiem.
obrazek wymagania sprzętowe: Procesor Pentium III 1.2 GHz, 256 MB RAM, 32 MB karta grafiki No Man's Land to strategia czasu rzeczywistego, w której niemiecki producent Related Designs, umożliwił wszystkim graczom przeżycie 300 lat wielkiej kolonizacji kontynentu amerykańskiego (od roku 1600 do 1900). Na wszystkich chętnych czeka tu 30 misji składających się na trzy duże kampanie, w których można opowiedzieć się po stronie jednej z sześciu stron konfliktu (każda grupa posiada swoje specyficzne cechy): Anglików, osadników, amerykańskich patriotów, Hiszpanów oraz Indian zamieszkujących prerię i lasy. Każda z misji w mniejszym lub większym stopniu oparta jest na historycznych wydarzeniach, a jednostki którymi dowodzimy charakteryzowane są przez szereg cech bojowych, między innymi: morale, doświadczenie oraz zdolność do poruszania się w terenie. Gra uwzględnia postęp technologiczny i naukowy jaki następował w latach 1600 – 1900, dlatego też z czasem gracze będą mieli dostęp do nowego typu jednostek. W grze został wykorzystany silnik graficzny umożliwiający m.in. użycie funkcji „zoom” (możliwość dowolnego oddalania i przybliżania widoku, gra toczy się zarówno w dzień jak i w nocy), a rozgrywkę dodatkowo wydłuża zaimplementowany generator map oraz tryb multiplayer z możliwością gry za pośrednictwem sieci lokalnej i Internetu.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2 GHz, 1 GB RAM, karta graficzna 128MB The Settlers II: The Next Generation to odświeżona wersja drugiej odsłony cyklu gier strategicznych, która na rynku elektronicznej rozrywki zadebiutowała w 1996 roku. Program został przygotowany przez niemiecką firmę Blue Byte z okazji dziesiątych urodzin pierwowzoru. Fabuła nowej edycji gry nie różni się niczym od historii opowiedzianej w pierwowzorze. Po upadku Imperium Rzymskiego, wielu ówczesnych przywódców postanowiło wyruszyć w długi rejs statkiem, poszukując krainy, gdzie możliwe stałoby się stworzenie nowego państwa. Jednym z nich był Nautius, który po wylądowaniu w nieskalanym ludzką obecnością świecie, postanowił założyć małą kolonię. Jak nietrudno się domyśleć, trud przerodzenia wioski w wielkie imperium, spada na barki gracza.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 600MHz, 128MB RAM, 16MB akcelerator 3D Strategia czasu rzeczywistego rozgrywająca się post-apokaliptycznym świecie przyszłości. Po naszej wielkiej i dumnej cywilizacji zostało już tylko wspomnienie, a nieliczni ocaleni połączyli się w małe rywalizujące ze sobą grupy. Gracz staje się przywódcą jednaj z takich grup i wykorzystując swój potencjał taktyczno-strategiczny musi doprowadzić do stworzenia nowego świata i nowego prawa. Łącznie do przejścia czeka dwadzieścia misji. Akcja gry toczy się na wielkim, różnorodnym trójwymiarowo modelowanym terenie, (lasy, tereny wyżynne i nizinne, góry, itp.) w różnorodnych warunkach atmosferycznych (deszcz, śnieg, itp.) i o różnych porach dnia i nocy. W grze kierujemy współczesnymi, realistycznymi jednostkami wojskowymi (w sumie 23 typy jednostek, czołgi, transportery opancerzone, śmigłowce, itp.). Autorzy zaimplementowali do gry edytor scenariuszy oraz tryb rozgrywki wieloosobowej z możliwością gry do ośmiu osób równocześnie.
obrazek Strategia czasu rzeczywistego. Akcja przenosi gracza do Stanów Zjednoczonych w lata 20. obecnego stulecia. Cel gry - stworzyć największą, najlepiej prosperującą na rynku organizację przestępczą. Narzędzia pracy - wszelkie dostępne, ze wskazaniem na te śmiercionośne. Cel uświęca środki, a zwycięzca może być tylko jeden.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium II 500MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D Nietypowa i kontrowersyjna strategia czasu rzeczywistego, w której gracz staje się przywódcą agresywnej grupy kibiców piłkarskich. Tytuł tylko dla graczy powyżej 18 roku życia. Hooligans: Storm over Europe to dość nietypowa i kontrowersyjna strategia czasu rzeczywistego. Nietypowa, ponieważ jej tematem nie jest jakaś wojna pomiędzy zwaśnionymi krajami, czy obcymi nacjami, jak to ma miejsce w większości RTS-ów, lecz krwawe walki kibiców piłki nożnej (znanych pod pseudonimem „szalikowcy”). Akcja gry toczy się w europie, a zadaniem gracza jest okaleczenie i zabicie wszystkich kibiców innych drużyn piłkarskich. Do naszych obowiązków jako szefa należy organizowanie grup kibiców i kierowanie ich działaniami w walce. Musimy odpowiednio uzbroić naszych ludzi w pałki, łańcuchy, a nawet broń palną oraz zadbać o utrzymanie ich w dobrej formie, tj. rozdawać narkotyki i alkohol. Do przejścia czeka dziesięć misji w trybie single player oraz pięć misji w trybie multiplayer (do czterech osób w sieci lokalnej i Internecie). W każdej zmierzymy się z agresywnymi chuliganami oraz oddziałami policji, kierowanymi przez zaawansowane A.I. Gra posiada izometryczną grafikę. Przepełniona jest krwią, walką i ogólną brutalnością. To tytuł tylko dla graczy powyżej 18 roku życia.
obrazek wymagania: Pentium 4 2 GHz ,1.5 GB RAM, karta grafiki 256 MB Produkt oferuje odbiorcom piętnaście różnorodnych misji, obejmujących m.in. eksplorację galaktyk, poszukiwanie obcych cywilizacji i cennych kruszców (złota, uranu, rud żelaza), obronę wyznaczonego terytorium przed atakiem czy też ratowanie sojuszników, którzy znaleźli się w opresji. Autorzy wpletli w kampanię zadania dedykowane zarówno samotnym graczom walczącym ze sztuczną inteligencją, jak też osobom chętnym do gry w trybie kooperacji, śmiałkom chcącym skorzystać z opcji „jeden na wszystkich”, a nawet wielbicielom gatunku MMO. By kosmiczne misje nie znudziły się nabywcom zbyt szybko, w Miner Wars pojawiły się też mniej rozbudowane zadania – wyścigi, polecenia transportu drobnych ładunków, likwidacji niewielkich celów i dokonywania kradzieży rzadkich surowców. Za osiąganie pozytywnych rezultatów jesteśmy nagradzani ulepszonym wyposażeniem dla naszego statku. Gra posiada bardzo interaktywne środowisko, o czym możemy przekonać się, niszcząc praktycznie wszystko, co zostanie wykryte przez radary naszego statku. Przy tworzeniu wirtualnego wszechświata projektanci nie ograniczali zbytnio swojej wyobraźni, w efekcie czego wykreowali przestrzeń, gdzie odległości liczone są w milionach kilometrów. Wszystko to zaserwowano w pełnym trójwymiarze, z zastosowaniem zaawansowanych efektów graficznych, m.in. dynamicznego oświetlenia.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium II 300MHz, 64MB RAM Commandos 2 to gra strategiczno-taktyczna, będąca kontynuacją niewątpliwego przeboju z 1998r – Commandos: Behind Enemy Lines. Ponownie przejmujemy kontrolę nad oddziałem świetnie wyszkolonych żołnierzy i musimy wykonać szereg misji na tyłach wroga. Każdy z komandosów (tym razem mogą to być: Zielony Beret, saper, szpieg, Natasha, snajper, nurek, kierowca i pies!) posiada odmienne, ale wzajemnie uzupełniające się umiejętności, dlatego też jedynie skoordynowane współdziałanie całego zespołu może doprowadzić do pomyślnego zakończenia postawionych przed graczem zadań. Do wykonania mamy dziesięć różnorodnych misji rozrzuconych po całym świecie (Europa, północna Afryka, Azja, Arktyka, itp.), z których każda składa się z kilku mniejszych zadań takich jak: wysłanie meldunku, wykradzenie tajnych dokumentów czy też maszyny szyfrującej Enigma, zniszczenie danego obiektu, wyeliminowanie konkretnej osoby, ucieczka samolotem, itd. Po zebraniu wszystkich kawałków zdjęcia ukrytych w różnych zakamarkach mapy (w szafach, skrzynkach, itp.) otrzymujemy możliwość zagrania w dodatkowe, ukryte levele np. rajd motorówką pomiędzy minami.
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.6 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64MB Armies of Exigo to strategia czasu rzeczywistego zrealizowana przez zespół developerski Black Hole Games, w którego skład wchodzą wielcy miłośnicy idei RTS-ów, w tym i kilku najlepszych graczy Starcrafta na świecie. Zgodnie z obecnymi trendami, AoE rozszerza standardowy schemat RTSa o elementy typowe dla gatunku cRPG, a ponadto obniża znaczenie i wpływ na walkę pojedynczej jednostki na rzecz ogromnych mas ścierających się wojsk. Zgodnie z tą ideą, w jednej chwili podczas bitwy na ekranie zobaczyć możemy około 200 jednostek po każdej stronie konfliktu. Ów konflikt rozgrywa się w świecie fantasy, zaś biorą w nim udział trzy diametralnie rożne nacje. Mamy tu Imperium, w skład którego wchodzą ludzie, elfy, krasnoludy i gnomy, Bestie w szeregach których spotkamy trolle, ogry, gobliny czy demony, oraz Upadłych, czyli różnorakie kreatury skrywające się w ziemskich czeluściach, na czele z mrocznymi elfami, upadłymi rycerzami. Dwie pierwsze wymienione rasy już od wieków toczą pomiędzy sobą nieustanny konflikt o dominację, gdy nagle na arenie pojawia się trzeci gracz – wymienieni jako ostatni - Upadli. Dążą oni do zdobycia potężnego artefaktu, kryształu zwanego „Heart of Void”, który da im ogromną moc. Niebezpieczeństwo z ich strony jest na tyle wielkie, że Imperium oraz Bestie muszą połączyć swe siły by przeszkodzić Upadłym i przetrwać.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności