Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Rozbieranie i składanie SHL M11.pdf

Replicant / Harley-Davidson 🔥🏍🔥 / SHL M11 / Rozbieranie i składanie SHL M11.pdf
Download: Rozbieranie i składanie SHL M11.pdf

1,4 MB

0.0 / 5 (0 głosów)

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

obrazek


SHL M11 – polski motocykl produkowany w latach 1961-1968 w zakładach KZWM Polmo-SHL w Kielcach.

Prototypy motocykla opracowano w 1959 - równocześnie z rozpoczęciem produkcji modelu M06T. Motocykl zaprezentowano na Targach Poznańskich w 1960, a produkcję rozpoczęto w maju 1961. Oprócz wersji bazowej, istniała też wersja rajdowa M11R, posiadająca m.in. zawieszenie przednie z widelcem teleskopowym. W toku produkcji, bazowy model M11 był ulepszany, m.in. wzmocniono mocowanie przedniego zawieszenia (1961/62) i zmieniono łożyskowanie wahaczy. Od 1963 produkowano małe serie lepiej wyposażonych motocykli M11 Lux. W 1965 zmniejszono koła z 19-calowych na 18-calowe.
Od 1967 do lipca 1968 produkowano model M11W z nowym silnikiem W-2A Wiatr. Ogółem wyprodukowano ich prawie 180.000, w tym ponad 26.000 M-11W. Cena motocykla wynosiła ok. 15.000 zł.
Większość motocykli trafiała na rynek polski, lecz część wyeksportowano, w tym do USA. W 1962 licencję na produkcję modelu M11 zakupiły Indie, gdzie produkowano go aż do 2005 roku pod nazwą Rajdoot.

rama: podwójna, typu kołyskowego, spawana z kształtowników o przekroju prostokątnym
zawieszenie przednie: dwustronny wahacz pchany z dwoma amortyzatorami teleskopowymi z tłumieniem hydraulicznym
zawieszenie tylne: dwustronny wahacz wleczony z dwoma amortyzatorami teleskopowymi z tłumieniem hydraulicznym
przeniesienie napędu: łańcuchem na tylne koło
siedzenia: kanapa dwuosobowa, przykrywająca zamykany schowek
masa własna - 115 kg (M11), 112 kg (M11W)
prędkość maksymalna – 90 km/h (M11), 100 km/h (M11W)
zużycie paliwa – 2,9 l/100 km (M11), 3,2 l/100 km (M11W)

Silnik[edytuj]
Typ – S-32 / S-32U / W-2A Wiatr
jednocylindrowy, 2-suwowy, chłodzony powietrzem (wszystkie)
Średnica cylindra – 61,5 / 61,5 / 61 mm
Skok tłoka – 58 / 58 / 59,5 mm
Pojemność skokowa – 173 / 173 / 174 cm³
Stopień sprężania – 6,9 / ? / ?
Moc maksymalna:
S-32: 9 KM (6,6 kW) przy 4850 obr/min
S-32U: 10 KM (7,4 kW) przy 5000 obr/min
W-2A: 12 KM (8,8 kW) przy 5450 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 14,7 Nm przy 3500 ob/min / ? / ?
Sprzęgło – mokre, czterotarczowe, o wkładkach korkowych
Skrzynka przekładniowa – zblokowana z silnikiem, trzybiegowa (S-32) lub czterobiegowa (W-2A)

Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności