SHL.zip
-
@ Korona Królów -
«» E-book «» -
▣ Dzieje religii chrześcijańskiej -
♦WZORY TATUAŻY -
10 potrzeb intymności człowieka -
akwarystyka -
Armia Boga 1, 2, 3 -
Avast Premier Antivirus Setup -
avast_free_antivirus_setup 64bit -
BIBLIA -
Biblia do słuchania -
Biblia MR -
Blu-ray -
Boże Narodzenie -
Dzien Kobiet -
Egzorcyzmy -
Elementarz ks. Jana Twardowskiego -
Filmy o szczególnych walorach religijnych -
Indian-Jack Daniels - 2016 -
Instalator systemu Windows 10 -
JUNAK M10 -
Karol - papież, który pozostał człowiekiem -
Kartki kondolencyjne -
Korona-Królów -
Leszek Korzeniecki - Zbawienna decyzja -
Nauka - Kurs gry na gitarze -
O wolności chrześcijańskiej - M.Luther -
Ofiaruję Tobie Panie mój -
OpenOffice -
OpenOffice 4.0.1 PL Full -
Pieśni dla dzieci -
Pieśni gotowe slajdy do wydruku -
Piosenki religijne -
Proroctwo doomsday -
RELIGIJNE ✝ -
Różaniec -
SHL M11 -
Sokół -
TATUŁARZE -
Urodziny i imieniny -
Walentynki -
warto obejrzeć -
Wielkanoc -
Windows 10 -
Wszystko o psach dogs 101 -
Yorkshire -
Zbrojnik - GLONOJAD -
zdjecia -
Zmartwychwstały Pan - Mocni w Duchu -
🎥 Strażnicy cnoty - Blockers [2018]
SHL M11 – polski motocykl produkowany w latach 1961-1968 w zakładach KZWM Polmo-SHL w Kielcach.
Prototypy motocykla opracowano w 1959 - równocześnie z rozpoczęciem produkcji modelu M06T. Motocykl zaprezentowano na Targach Poznańskich w 1960, a produkcję rozpoczęto w maju 1961. Oprócz wersji bazowej, istniała też wersja rajdowa M11R, posiadająca m.in. zawieszenie przednie z widelcem teleskopowym. W toku produkcji, bazowy model M11 był ulepszany, m.in. wzmocniono mocowanie przedniego zawieszenia (1961/62) i zmieniono łożyskowanie wahaczy. Od 1963 produkowano małe serie lepiej wyposażonych motocykli M11 Lux. W 1965 zmniejszono koła z 19-calowych na 18-calowe.
Od 1967 do lipca 1968 produkowano model M11W z nowym silnikiem W-2A Wiatr. Ogółem wyprodukowano ich prawie 180.000, w tym ponad 26.000 M-11W. Cena motocykla wynosiła ok. 15.000 zł.
Większość motocykli trafiała na rynek polski, lecz część wyeksportowano, w tym do USA. W 1962 licencję na produkcję modelu M11 zakupiły Indie, gdzie produkowano go aż do 2005 roku pod nazwą Rajdoot.
rama: podwójna, typu kołyskowego, spawana z kształtowników o przekroju prostokątnym
zawieszenie przednie: dwustronny wahacz pchany z dwoma amortyzatorami teleskopowymi z tłumieniem hydraulicznym
zawieszenie tylne: dwustronny wahacz wleczony z dwoma amortyzatorami teleskopowymi z tłumieniem hydraulicznym
przeniesienie napędu: łańcuchem na tylne koło
siedzenia: kanapa dwuosobowa, przykrywająca zamykany schowek
masa własna - 115 kg (M11), 112 kg (M11W)
prędkość maksymalna – 90 km/h (M11), 100 km/h (M11W)
zużycie paliwa – 2,9 l/100 km (M11), 3,2 l/100 km (M11W)
Silnik[edytuj]
Typ – S-32 / S-32U / W-2A Wiatr
jednocylindrowy, 2-suwowy, chłodzony powietrzem (wszystkie)
Średnica cylindra – 61,5 / 61,5 / 61 mm
Skok tłoka – 58 / 58 / 59,5 mm
Pojemność skokowa – 173 / 173 / 174 cm³
Stopień sprężania – 6,9 / ? / ?
Moc maksymalna:
S-32: 9 KM (6,6 kW) przy 4850 obr/min
S-32U: 10 KM (7,4 kW) przy 5000 obr/min
W-2A: 12 KM (8,8 kW) przy 5450 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 14,7 Nm przy 3500 ob/min / ? / ?
Sprzęgło – mokre, czterotarczowe, o wkładkach korkowych
Skrzynka przekładniowa – zblokowana z silnikiem, trzybiegowa (S-32) lub czterobiegowa (W-2A)