-
1240 -
522 -
348 -
1029
3211 plików
80,71 GB
hybryda bagażnik 616l, prześwit 17cm; cx=0,33
Nowy Hyundai Tucson 2021 – hybrydowe napędy i bogaty zestaw systemów bezpieczeństwa i wsparcia kierowcy
Nowy Hyundai Tucson startuje w Polsce od ceny 99 900 zł – oczywiście za wersję benzynową 1.6 T-GDI. Wersja „hybrydowa” – HEV, 230 KM – zaczyna się od 137 900 zł. Topowo wyposażona taka hybryda wraz z napędem 4×4 może przebić kwotę 180 tys. zł.
Przestronne i dobrze wykonane wnętrze oferuje bogaty i nowoczesny zestaw systemów łączności i rozwiązań technicznych. Najbardziej jednak imponuje niezwykle obszerna paleta systemów bezpieczeństwa i wsparcia kierowcy. Pod tym względem próżno szukać równie bogato wyposażonego rywala.
Hyundai Tucson nowej generacji już w Polsce!
Wnętrze o klasę wyżej.
Zza steru można odnieść wrażenie przebywania w samochodzie o klasę większym – właśnie tak powinna wyglądać ergonomia nowoczesnego kompaktowego SUV-a. Również jakość wnętrza awansowała.
Miękką hybrydę z instalacją 48V przewidziano w trzech odsłonach – do benzynowego 1.6 T-GDI o mocy 150 i 180 KM oraz turbodiesla 1.6/136 KM. W każdym przypadku napęd na koła przenosi automatyczna dwusprzęgłowa przekładnia 7DCT.
Najwięcej frajdy dostarczy 230-konna hybryda (na zdjęciach w kolorze Silky Bronze), która łączy benzynową jednostkę 1.6 T-GDI, silnik elektryczny o mocy 44,2 kW, polimerowy akumulator litowo-jonowy o pojemności 1,49 kWh oraz nowy 6-biegowy automat hydrokinetyczny. Taki Tucson w zależności od wybranego napędu – na przednie koła lub 4x4 – rozpędza się od 0 do 100 km/h w czasie od 8 do 8,3 sekundy.
Hyundai Tucson z układem miękkiej hybrydy 1.6/150 KM (48V) jest dostępny od środkowej wersji Smart i kosztuje przynajmniej 133 900 zł. Samochód jest bogatszy o cyfrowe zegary z 10,25-calowym kolorowym wyświetlaczem, elektrochromatyczne lusterko wsteczne, lusterka boczne elektrycznie składane, tylne czujniki parkowania, szyby tylne przyciemniane, fotel kierowcy z regulacją odcinka lędźwiowego, dwa porty USB dla pasażerów z tyłu oraz 18-calowe alufelgi. Mocniejsza miękka hybryda 1.6/180 KM oraz 1.6 CRDI/136 KM z układem 48V w odmianie Smart kosztują odpowiednio od: 144 900 zł i 149 900 zł.
Kolejna wersja, Executive oferuje ponadto reflektory LED z funkcją doświetlania zakrętów, światła tylne LED, oświetlenie nastrojowe wnętrza, system multimedialny z 10,25-calowym ekranem dotykowym, cyfrowym radiem DAB, nawigacją fabryczną i systemem Bluelink, ładowarkę bezprzewodową do smartfonów, dostęp bezkluczykowy, przednie czujniki parkowania, inteligentny tempomat z funkcją Stop&Go, podgrzewane tylne fotele, panel do obsługi klimatyzacji z tyłu (trzecia strefa), asystenta unikania kolizji czołowych z funkcją wykrywania pojazdu nadjeżdżającego z przeciwka przy skręcaniu w lewo, a także listwy progowe Deluxe i fotel pasażera z regulacją wysokości. Ta wersja kosztuje od 129 900 zł (1.6 T-GDI/150 KM bez układu 48V).
Topowa odmiana Platinum to dodatkowo system monitorowania martwego pola, system monitorowania tylnej kanapy, system wyświetlający widok z martwego pola na ekranie wirtualnych wskaźników, system kamer 360°, system audio KRELL, dwukolorowe nadwozie z dachem w kontrastowym kolorze, 19-calowe alufelgi. Do tego jest jeszcze zmyślna klapa bagażnika (z regulacją wysokości i prędkości otwierania), która po 3 sekundach uniesie się automatycznie – wystarczy stanąć z tyłu z kluczykiem w kieszeni i nie trzeba machać nogą pod zderzakiem. W tej wersji Tucson z podstawowym silnikiem kosztuje od 141 900 zł.
Hybryda tańsza niż silnik Diesla!
Hyundai Tucson Hybrid 230 KM jest dostępny w czterech wersjach (Modern, Smart, Executive i Platinium). Najtańsza odmiana kosztuje od 137 900 zł, a z napędem 4x4 – 146 900 zł. I na koniec zaskoczenie – hybryda jest tańsza od auta z silnikiem Diesla 1.6/136 KM wycenionego na 149 900 zł.
Nowy Hyundai Tucson: spotkanie oko w oko.
Wisienką na tucsonowym torcie jest klasyczna hybryda: ta sama, którą znam już z Kii Sorento. Ma 230 KM, tradycyjny automat (czyli skrzynię hydrokinetyczną) i może mieć napęd na przód albo na cztery koła. To właśnie coś dla tych, którzy potrzebują 4×4 i lepszych osiągów niż w 1.6 bez dodatkowego silnika.
Hyundai Tucson (2021) - designerskie ciacho
Nowy Hyundai Tucson w szczegółach. Bez przycisków we wnętrzu, za to z hybrydą pod maską
Hyundai chwali się, że nowy Tucson jest absolutnym liderem w klasie jeśli chodzi o aktywne bezpieczeństwo i systemy wsparcia kierowcy.
Koreański SUV jest dobrym przykładem na to, że rozwiązania znane jeszcze niedawno wyłącznie z aut luksusowych, stopniowo przebijają się "pod strzechy". Przykład? Kluczyk Smart Key pozwalający sterować autem z zewnątrz, umożliwiając np. parkowanie w ciasnych miejscach. Funkcja ta będzie jednak dostępna wyłącznie w hybrydzie z automatyczną skrzynią biegów.
Szczegółową specyfikację na polski rynek powinniśmy poznać w najbliższych miesiącach, podobnie jak ceny, od których w największym stopniu zależy ewentualny, rynkowy sukces nowego Tucsona. To nowocześniejsze, lepiej wyposażone i znacznie bardziej zaawansowane technicznie auto niż dotychczas, co zapewne znajdzie swoje odzwierciedlenie w kwotach, które trzeba będzie zostawić w salonie.
Nowy Hyundai Tucson 2021 – hybrydowe napędy i bogaty zestaw systemów bezpieczeństwa i wsparcia kierowcy
Nowy Hyundai Tucson wyróżnia się stylistyką, bez wątpienia. Auto ma jednak dużo więcej do zaoferowania, bo bogaty zestaw systemów bezpieczeństwa i wsparcia kierowcy miejscami zawstydza rywali, a szeroka paleta silników – w większości hybrydowa – pozwala wybrać optymalną dla siebie jednostkę. CIEKAWE
Nowy Hyundai Tucson już w Polsce. SILNIKI, WERSJE, CENY
Wśród najważniejszych technologii Hyundai SmartSense można wyróżnić takie systemy jak:
• Asystent unikania kolizji czołowych (FCA) - który po wykryciu ryzyka zderzenia z pojazdem, pieszym lub rowerzystą ostrzega kierowcę o niebezpieczeństwie, a w razie potrzeby wyhamuje samochód do zera.
• System podążania na pasie ruchu (LFA) - system zapobiega przypadkowemu zjechaniu z pasa ruchu i utrzymuje pojazd bezpiecznie na środku pasa.
• System monitorujący poziom koncentracji kierowcy (DAW) - sensory schowane w zegarach monitorują stan uwagi kierowcy podczas jazdy. Gdy ten spadnie, system wyśle ostrzeżenie i zaproponuje przerwę. Kiedy system jest aktywny, samochód za każdym razem poinformuje kierowcę, gdy samochód przed nim zacznie się oddalać.
• Asystent jazdy autostradowej (HDA) - pomaga zachować bezpieczną odległość od poprzedzającego pojazdu oraz zapewnia jazdę z określoną prędkością i automatycznie spowalnia auto przed wjazdem na kręty odcinek autostrady.
• System monitorowania martwego pola (BCA) - gdy kierowca zasygnalizuje zmianę pasa ruchu i zostanie wykryte ryzyko kolizji, zostanie wydane ostrzeżenie, a w nagłych przypadkach samochód zahamuje.
• Asystent ostrzegania o ruchu poprzecznym (RCCA) - podczas cofania system monitoruje sytuację za samochodem i ostrzega kierowcę o zbliżającym się pojeździe.
• System kamer 360 stopni (SVM) - kamery pokazują sytuację wokół pojazdu z każdej strony auta, w tym również widok z góry. Z poziomu ekranu systemu multimedialnego obraz z kamery przedniej, tylnej oraz bocznych można przybliżać i oddalać.
Podstawowa wersja "Start" jest wyposażona w klimatyzację manualną, tempomat z ogranicznikiem prędkości, system multimedialny z 8" ekranem dotykowym i cyfrowym radiem DAB, kamerę cofania z dynamicznymi liniami pomocniczymi, komputer pokładowy z 4,2” kolorowym wyświetlaczem, system Bluetooth z obsługą komend głosowych, zdalne sterowanie radiem z kierownicy czy też światła do jazdy dziennej.
Wyposażenie wersji "Modern" obejmuje dodatkowo podgrzewane przednie fotele, obszytą skórą podgrzewaną kierownicę, klimatyzację automatyczną z funkcją automatycznego odparowywania, czujnik deszczu oraz aluminiowe felgi o średnicy 17 cali.
Środkowa wersja "Smart" oferuje ponadto cyfrowe zegary z 10,25" kolorowym wyświetlaczem, elektrochromatyczne lusterko wsteczne, lusterka boczne elektrycznie składane, tylne czujniki parkowania, szyby tylne przyciemniane, fotel kierowcy z regulacją odcinka lędźwiowego, dwa porty USB dla pasażerów z tyłu, a wersjach benzynowej i hybrydowych 48V także 18 calowe felgi aluminiowe.
Kolejna wersja "Executive" posiada także reflektory LED z funkcją doświetlania zakrętów, światła tylne LED, oświetlenie nastrojowe wnętrza, system multimedialny z 10,25" ekranem dotykowym, cyfrowym radiem DAB, nawigacją fabryczną i systemem Bluelink, ładowarkę bezprzewodową do smartfonów, dostęp bezkluczykowy, przednie czujniki parkowania, inteligentny tempomat z funkcją Stop&Go, podgrzewane tylne fotele, panel do obsługi klimatyzacji z tyłu (trzecia strefa), asystenta unikania kolizji czołowych (FCA) z funkcją Junction Turning, a także listwy progowe Deluxe i fotel pasażera z regulacją wysokości.
Topowa wersja "Platinum" oferuje dodatkowo system monitorowania martwego pola (BCW), system monitorowania tylnej kanapy (RSA), system wyświetlający widok z martwego pola (BVM), system kamer 360°, system Premium Audio KRELL, dwukolorowe nadwozie z dachem w kontrastowym kolorze, felgi aluminiowe 19", inteligentną klapę bagażnika (z regulacją wysokości i prędkości otwierania).
Debiut południowokoreańskiego SUV-a na polskim rynku
Zwieńczenie gamy stanowi nowo opracowany układ hybrydowy o mocy 230 koni mechanicznych. Jest to dynamiczna hybryda, która w zależności od wybranego napędu – na przednie koła lub na wszystkie koła – rozpędza się do 100 km/h w czasie od 8 do 8,3 sekundy. Napęd wyróżnia się także duża elastycznością dzięki zastosowaniu silników elektrycznych, a także niskim zużyciem energii.
Hyundai Tucson Hybrid Nowej Generacji w podstawowej wersji Modern z układem hybrydowym kosztuje od 137 900 zł. Wyposażenie takie samochodu zawiera m.in. podgrzewane przednie fotele, obszytą skórą podgrzewaną kierownicę, klimatyzację automatyczną z funkcją automatycznego odparowywania, czujnik deszczu czy też aluminiowe felgi o średnicy 17” (tym samym co dla bazowego Tucsona).
W 2021 roku do oferty dołączy Tucson Plug-in Nowej Generacji z wydajnym i dynamicznym układem hybrydowym o mocy 265 koni mechanicznych
Hyundai Tucson 2021 - pierwsze wrażenia - Ania i Marek Jadą•20 lis 2020
Hyundai Tucson 2021 1.6 T-GDI HEV 6AT 4WD test PL Pertyn Ględzi•18 gru 2020 hybryda
NIEZWYKLE KOMFORTOWE ZAWIESZENIE, ZNAKOMICIE SIĘ PROWADZI.
2021 Hyundai Tucson - prezentacja modelu•14 gru 2020
Hyundai całkowicie odmienił swojego kompaktowego SUV-a. Zupełnie nowy Tucson wprowadza ogromną liczbę zmian względem poprzednika, a także jest pierwszym modelem bazującym na koncepcyjnym Vision T.
Hyundai Tucson nowej generacji już w Polsce! Cena? To sensacyjna premiera
Najwięcej frajdy dostarczy 230-konna hybryda (na zdjęciach w kolorze Silky Bronze), która łączy benzynową jednostkę 1.6 T-GDI, silnik elektryczny o mocy 44,2 kW, polimerowy akumulator litowo-jonowy o pojemności 1,49 kWh oraz nowy 6-biegowy automat hydrokinetyczny. Taki Tucson w zależności od wybranego napędu – na przednie koła lub 4x4 – rozpędza się od 0 do 100 km/h w czasie od 8 do 8,3 sekundy.
Hyundai Tucson Hybrid 230 KM jest dostępny w czterech wersjach (Modern, Smart, Executive i Platinium). Najtańsza odmiana kosztuje od 137 900 zł, a z napędem 4x4 – 146 900 zł.
- sortuj według:
-
1 -
0 -
0 -
0
1 plików
1,05 MB