Brande, Obudz sie i zacznij zyc.jpg
-
(2015) Anderson, Is Jesus an evolutionist -
1. Kreacjonizm biblijny -
2. Kreacjonizm naukowy -
2a. Kreacjonizm młodej Ziemi -
2b. Kreacjonizm starej Ziemi -
2c. Kreacjonistyczna krytyka ewolucjonizmu -
Allen David -
Allen, Przygotowani na wszystko (5h 54m59s) -
Applebaum Anne -
Applebaum, Czerwony głód (16h 46m 58s) -
Ariely, Potęga irracjonalności (9h 44m 11s) -
Bałuk, Wszystkie dzieci Louisa (8h 40m 27s) -
Bates, Dolina Wielorybów -
Bennewicz Maciej -
Berlingowcy. Żołnierze tragiczni (15h 9m 33s) -
Blanchard Ken -
Bogactwo i szczęście (8h 7m 23s) -
Bonowicz, Tischner (19h 5m 32s) -
Borowczyk, Larek, Punkty zapalne (7h 56m 42s) -
Brande, Obudź się i zacznij żyć (3h 0m 27s) -
Buksak, Szkoła mówców (8h 7m 33s) -
Clarey, Książka The Genesis Flood -
Coaching Tao (12h 50m 12s) -
Coaching. Złote zasady (4h 9m 5s) -
cz. 1 -
cz. 2 -
cz. 3 -
cz. 4 -
cz. 5 -
cz. 6 -
Dodatki do artykułu Masona -
dok.) -
dokończenie -
Fabiani Bożena -
Fried, Hansson, Rework (4h 12m 24s) -
Gerber, Mit przedsiębiorczości (8h 16m 54s) -
Grzywocz Krzysztof -
Ham, Czy wieloświat naprawdę istnieje -
Isaackson, Kod zycia (21h 38m 44s) -
Mason, Big Bang -
Paderewski, Pamiętniki (16h 50m 30s) -
Rozdział 4. Odkrycie XX wieku -
Rozdział 5. Odkrycia XXI wieku -
Rozdział 6. Wyzwanie Einsteina -
Rozdział 7. Likwidacja luk - runda pierwsza -
Tim Clarey -
Uczucia niekochane (4h 49m 11s) -
Wartość człowieka (5h 33m 6s) -
Wiesz, możesz - działaj (2h 17m 21s) -
Zarządzanie przez wartości (3h 20m 27s)
wielkość całości: 208 MB
czas trwania: 3h 0m 27s
bit rate: 160kbps
zawartość uploadu: mp3
wersja językowa: PL
czyta: Marcin Ryk
OPIS:
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej to zobacz książkę Dorothea Brande Obudź się i zacznij żyć, z której pochodzi ten fragment.
Rozdział I: Dlaczego nam się nie udaje?
Czas i energię, które marnotrawimy na porażki, moglibyśmy spokojnie przeznaczyć na osiągnięcie sukcesu. Absurd? Paradoks? Nie — na szczęście to trzeźwa, prozaiczna prawda, która jest pełna obietnic.
Przypuśćmy, że pewien człowiek ma spotkanie setki mil na północ od swojego domu i że jeśli tam dojedzie na czas, to do końca swojego życia będzie cieszył się zdrowiem, szczęściem i bogactwem. Ma wystarczająco dużo czasu i benzyny, by tam dojechać. Wyrusza, ale stwierdza, że będzie dużo zabawniej, jeśli pojedzie najpierw dwadzieścia pięć mil na południe, niż jeśli miałby wyjechać za wcześnie. Czyż to nie absurdalne?! Nieprawdaż? Benzyna nie ma z tym nic wspólnego; czas nie ma żadnych preferencji, w jaki sposób zostanie wykorzystany; droga idzie zarówno na północ, jak i na południe; i w końcu nasz bohater nie dojechał na spotkanie. Jeśli teraz ten człowiek powiedziałby nam, że mimo wszystko podobała mu się jego przejażdżka w złym kierunku, że w pewnym sensie sprawiło mu większą przyjemność jechanie bez celu niż dotrzymanie terminu spotkania, że jadąc na południe, doznał wzruszającego wspomnienia dawnego domu — to czy powinniśmy pochwalić go za bycie poprawnym filozofem i stracenie swojej szansy? Nie! Powinniśmy uważać, że zachował się jak skończony kretyn. Nawet jeśli nie dojechał na spotkanie, ponieważ gonił za minionym marzeniem, to nie powinniśmy go uniewinniać. Albo jeśli przyjechałby za późno na spotkanie, ponieważ zgubił się, a mógł sprawdzić wcześniej drogę na dobrej mapie, by tego uniknąć, moglibyśmy mu współczuć, ale powinniśmy źle go osądzić.