-
5916 -
2459 -
4515 -
16212
31861 plików
444,03 GB
Inżynieria pogodowa - niewidzialna
broń ostateczna [chemtrails update 2012] [PL]
www.chemtrailagenda.com
Smugi chemiczne nad Niemcami w programie RTL
CHEMTRAIL FILMY
SMUGA CHEMICZNA CHEMTRAIL
KLIKNIJ NA OBRAZEK ABY WEJŚĆ NA STRONĘ OMAWIAJĄCEJ TEMAT CHEMTRAILS, HAARP oraz KONTROLI UMYSŁU
LOTNICZE UJĘCIA CHEMTRAIL
Killer Chemtrails: The Shocking Truth (Napisy PL)
Powódź/kataklizm w południowej Polsce [Floods in southern poland]
Maj 17, 2010
Powódź jest w całej południowo – wschodniej Europie.
Syntetyczna anomalia wywołana przez chemtrails.Przed powodzią były rozpylane bardzo intesywnie chemtrails na niespotykaną jak dotej pory skale+zastosowanie HARP w rejonach południowej Polski [Jak i nad innymi sekcjami/streafami europy].Coś niesmowitego “działo sie nad naszymi” głowami przed powodzią jeśli chodzi o zastosowanie geopogody sztucznie wywoływanej,oczywiście w mediach komercyjnych nie usłyszycie o chemtrails.TV & Radio uspokaja tak jak by się nic nie działo …. “to tylko niesprzyjająca aura” …niec sie nie dzieje.Na komercyjnych portalach jest niesamowita filtracja/cenzura postów … praktycznie jest wstrzymana wymiana informacji [komentowanie ] użytkowników przez portale-także widzicie co media z nami wyprawiają +propaganda agentury politycznej jeśli chodzi o wybory kolejnej marionetki rządowej.Skupmy się na geopogodzie……Wszystkie znaki na niebie, ziemi i w powietrzu wskazują że coś tu jest nie tak. Czy aby na pewno jest wszystko w porządku ?
70 % UPRAW ZGNMIJE SOBIE SPOKOJNIE W POLU :
Lata nie będzie? __ “Rokiem bez lata” był rok 1816. Przyczyną anomalii pogodowych był wówczas wybuch wulkanu w Indonezji. Wulkan Eyjafjoell na Islandii także był już wcześniej “sprawcą” gwałtownych zmian w pogodzie. W 1783 roku, po jego wybuchu, lato było podobno najzimniejsze od 400 lat. Czy obecne ulewne deszcze i chmury wulkanicznego pyłu znad Islandii coś łączy? (INTENSYWNE CHEMTRAILS+HAARP).W lecie 1816 roku w północno – wschodniej Ameryce w czerwcu wciąż padał śnieg, zaś w Kanadzie niektóre rzeki były zamarznięte nawet do połowy lipca. W Europie doszło do rozruchów spowodowanych głodem i epidemią. W “roku bez lata” zmarło około 90 tysięcy ludzi.Media stają się coraz bardziej perfidne i kłamią owieczki prosto w oczy, a co najgorsze owieczki w to wierzą i akceptują!!
Oni chyba ciągle chcą usprawiedliwiać kłamstwo pt. “globalne ocieplenie”. Przecież my ku..a mamy ochłodzenie i możliwe że wkraczamy w epokę lodowcową!! Czy nie byłoby warto znaleźć jądro tak zastanawiającej solidarności mediów i rządów ,pomijając oczywisty fakt ,że są w posiadaniu syjonistycznej elity.
Czy przypadkiem lucyferianie nie mają wiedzy o cyklicznych przemianach jakie dotykają nasz układ słoneczny,dzięki którym potrafiliby lepiej swoją utopijno-socjopatyczną idee wcielić w życie?
W zasadzie większość rządów na 100% jest zastraszona wypadnięciem z klubu nwo albo kręgu żyjących.Najprawdopodobniej echelon przede wszystkim sprawdza czy osoby z klubu czegoś nie knują przeciwko kierownictwu.Co takiego daje uczestnictwo w tym elitarnym klubie.Nie wydaje mi się możliwe ,że atrakcyjność nowej starej/religii i jej idea babilonu aż tak wszystkich pociągała.Odpowiednio duży kryzys to przemiany naszego Słońca.A,że club to faszystowskie szumowiny to już szczegół.Wycofnie się Israela z tarczy to może kolejna zasłona dymna jaka nas otacza na równi z chemitrialami i mgłą smoleńską.Po co im ta tarcza skoro już od dawna tam jest.Posiadanie takiej tarczy też może trochę zmienić politykę względem niepokornych jak Iran bo ich pociski g.zrobią skoro ktoś jest w stanie rozwalać meteoryty LUB celować w obiekty (UFO) pozaziemskiego pochodzenia.Dobrze by było zmusić nasze nędzne państwo do prawdy w tym temacie i nie tylko tym.Ja wyraźnie widzę w tej katastrofie ostrzeżenie dla innych maluchów i średniaków bo większość społeczeństwa ma mózgi wyprane i na tego typu informacje reaguje śmiechem i pogróżkami “…do psychiatryka go zamknąć”.Dzieje się coś przerażającego. Nasilenie katastrof, powodzie, klęski żywiołowe; w samej Polsce oprócz powodzi jakaś trąba powietrzna; na świece jeszcze gorzej: wulkany, tornada, zniszczenia, katastrofy lotnicze. Upada UE, kryzys się pogłebia. Trzeba przygotować sie na najgorsze tylko jak..COś mi się wydaje, że będziemy tęsknić za czasem takim jak teraz bo to ostatni rok względnego pokoju. Puszka pandory za chwilę zostanie otwarta. Będzie albo wojna światowa, albo głód i dużo ludzi zginie. Najgorzej, ze to wszystko zaplanowane przez ludzi i nie ma juz odwrotu.Też nie mam najmniejszych wątpliwości,że trwa walka o nasze dusze. Przecież już nawet nie opieniądze. “CIENIE” mają ich tyle,że nie są w stanie ich wydać. Co oczywiście nie przeszkadza tym chciwym bestiom ograbiać kolejne narody na całym świecie. Ale nie robią tego żeby mieć o kolejny miliard więcej dla siebie. Chodzi o to,że goje będą miały o kolejny miliard mniej. Każde ich złodziejstwo przybliża czas globalnego niewolnictwa czyli NWO. Odkrycia naukowe osiągnęły juz pewnie takie granice,że nam, prostym ludziom trudno byłoby pewnie niektóre zjawiska pojąć. Myślę nawet,że “CIENIE” dokonały jakiś niezwykłych badań nad ludzką duszą, odkrywając jej boski charakter. Stąd te wszystkie badania nad kontrolą umysłu,ale nie o umysł tu chodzi a o duszę. Rozum kontra byt duchowy.Większość “CIENI NWO” pewnie spełnia rolę “użytecznych idiotów”,ale sam szczyt ICH PIONIERSKIEJ ORGANIZACJI to zadeklarowani sataniści. Ostatecznie przegrają z nami oczywiście bo nawet jeśli zrobią nam z mózgu kisiel to reakcja człowieka cyborga, robota nie ma dla Boga znaczenia. Po to dał nam wolną wolę żebyśmy mogli dokonać wolnego wyboru. Dobrowolny wybór szatana będzie tylko i wyłącznie przespustką do piekła. Czy myŚlicie,że powstanie takiego bloga jak ten oraz innych niezależnych jest zupełnie przypadkowe? Autorzy mogą sobie nie zdawać z tego sprawy,ale ich działalność moim zdaniem jest w jakiejś mierze kierowana przez kosmiczną siłe. Właśnie dlatego żeby ludzie mieli jednak informacje i mogli podjąć dobrowolny wybór dobra lub zła. Ostatecznym i fundamentalnym wyborem będzie chip wszczepioany ludziom pod skórę. Nikt nie bbędzie mógł powiedzieć,że nie wie o co chodzi.Apokalipsa św. Jana jest jednym z najpopularniejszych fragmentów Biblii.Medią niezależne mają tylko ludziom wytłumaczyć kto tym bajzlem na ziemi kręci i skąd przyjdzie na nas, ludzkość cios.,ale wszystko co będzie zostało już opisane w piśmie świętym. Zgadzam się również z opiniami,że Polska będzie jakimś poligonem doświadczalnym dla globalistów. To Polska zaczyna w Europie wprowadzanie bankomatów biometrycznych,a przecież zdecydowanie nie jest krajem o najbardziej rozwiniętych usługach finansowych. Zaniepokoiła mnie trochę informacja z Naszego dziennika,że Borowcy znaleźli ciało prezydenta bo miał chipa w marynarce. Marynarkę mógł przecież zdjąć to może lepiej jednak pod skórę? A już Szanowne Koleżeństwo wizyta Brzezińskiego u Komora wskazuje,że NWO przechodzi w Polsce na ręczne sterowanie.
Mapa radarowe:
http://www.pogodynka.pl/radary10/radary10.php
http://www.sat24.com/
Efekt działania cyklonu w Chinach,gdzie znajdujemy sie na zewnętrznym ramieniu +działanie Chemtrails intensywnie rozpylanych przed anomalią pogodową.
Aerosol Crimes (aka Chemtrails) 1/10 PL
Aerosol Crimes - Zbrodnie Aerozolowe ( Napisy PL )
Cytat z filmu:
"Widzieliście ślady świata wciąż pozostającego w pięknym stanie i widzieliście oznaki straszliwych zmian, od was zależy decyzja, czy twierdzenia tego dokumentu.są prawdziwe czy nie. Widzieliście różnice pomiędzy tym co ludzkość znała od dekad żyjąc w harmonii z naszym otoczeniem i tym co jest produktem naszego nacisku na technologiczną wyższość ponad naturą.
Widzieliście błękitne niebo które było ale już go nie ma, Niebo które zostało odebrane nam wszystkim. Zobaczyliście potwierdzenie operacji których skali nie widziano nigdy wcześniej w historii ludzkości i pokazano wam dowody, że samolot może zmienić i zmienił kruchą powłokę życia którą nazywamy atmosferą.
Widzieliście naukę i próbki dotyczące problemu raz za razem na poziomie źródłowym, zademonstrowano wiele metod które pokazują celową i sztuczną modyfikację atmosfery. Nie wyłączając jej chemicznych, termicznych, elektromagnetycznych i fizycznych właściwości.
Istnieją szkodliwe efekty które można przewidzieć i zostały zaobserwowane jako rezultat
tych zmian w naszym powietrzu i wszyscy musimy przyjmować konsekwencje tego toksycznego środowiska które stworzono. ZDROWIE NASZEGO DOMU I ŻYCIA, ZOSTAŁO POŚWIĘCONE W POSZUKIWANIU DOMINACJI I KONTROLI"
Napisy i tłumaczenie : REDMULUC
Redmuluc: "Przedstawiam Wam jeden z najlepszych dokumentów jaki nakręcono do tej pory o Smugach Chemicznych. To przejmujący dokument o walce nad ujawnieniem informacji dotyczących tego zbrodniczego procederu. Indianie nazywają to "Skrzydłami Śmierci". Zachęcam Was wszystkich do obejrzenia i rozpowszechniania zawartych tu informacji, które nie są fikcyjną teorią spiskową ale śmiertelnym zagrożeniem dla życia na całej ziemi."
MECHANIK SAMOLOTOWY OMAWIA WYPOSAŻENIE ZRASZAJĄCE CHEMTRAILS
(Na pokładzie samolotów komercyjnych)
From Anonymous
Ze względów, które zrozumiecie po przeczytaniu tego tekstu, nie mogę ujawnić swojej tożsamości.
Jestem mechanikiem samolotów dużych linii lotniczych. Pracuję przy utrzymywaniu jednej z baz znajdujących się w dużym porcie lotniczym. Myślę, że pewne informacje, które tutaj znajdziecie są ważne. Po pierwsze, chciałbym powiedzieć coś na temat “dziobania porządku” wśród mechaników. Jest to ważne dla tej historii z przyczyny, którą powinieneś odgadnąć sam.
Mechanicy pragną pracować przy 3 rzeczach: przy awionice, silnikach lub przy kontroli lotu. Przez mechaników te czynności uznawane są za najistotniejsze. Na samym dole hierarchii zajęć jest praca przy systemach unieszkodliwiania odpadów.
Żaden mechanik nie chce pracować przy pompach, zbiornikach i rurach, które są używane do przechowywania odpadów z toalet. Ale na każdym lotnisku, gdzie pracowałem, zawsze znajdywało się 2-3 takich którzy ‘na ochotnika’ pracowali przy tych systemach.
Pozostali mechanicy są szczęśliwi oddając im to zajęcie. Z tego powodu na jednym lotnisku tego typu rzeczy wykonuje tylko 2-3 mechaników. Nikt nie zwraca szczególnej uwagi na tych facetów, inni mechanicy nie utrzymują kontaktu z tymi, którzy pracują przy systemach odpadów.
Faktem jest, że nigdy nie myślałem wiele o tej sytuacji, dopóki nie zdarzenie z ostatniego miesiąca. Podobnie jak większość linii lotniczych mamy wzajemne porozumienia z innymi liniami, które korzystają z naszego lotniska. Jeśli mają problem ze swoimi samolotami, nasi mechanicy zajmą się tym.
Podobnie, jeśli jeden z naszych samolotów ma problem w innym porcie lotniczym, naprawią go.
Pewnego dnia zostałem przywołany z bazy do pracy w samolocie innego przewoźnika. Otrzymałem telefon od Dyspozytora, który nie wiedział na czym polega problem. Gdy dotarłem do samolotu okazało się, że problemem jest system usuwania odpadów. Nie było innego wyjścia niż się wczołgać i rozwiązać problem.
Gdy wsiadłem do zatoczki zdałem sobie sprawę, że coś było nie w porządku. Było więcej zbiorników, pomp, rur niż powinno. Z początku zakładałem, że zmieniono cały system. 10 lat temu pracowałem na dokładnie tym samym modelu samolotu.
Chcąc zlokalizować problem, szybko zdałem sobie sprawę z tego, że dodatkowe rurki i zbiorniki nie były podłączone do systemu unieszkodliwiania odpadów, w ogóle. Właśnie to odkryłem, gdy pojawił się inny mechanik z mojej firmy . Był to jeden z tych, którzy zwykle pracują na tym rodzaju samolotu. Z wdzięcznością oddałem mu swoje zadanie.
Gdy wychodził spytałem go o dodatkowe wyposażenie. Powiedział mi abym: “martwił się o swoją część samolotu, a on będzie martwić się o swoją!”
Następnego dnia, na firmowym komputerze, oglądałem schematy instalacji. Kiedy tam byłem postanowiłem sprawdzić schematy dodatkowego wyposażenia. Ku mojemu zdziwieniu schematy nie pokazywały instalacji, które widziałem na własne oczy dzień temu. Nawet w plikach producenta niczego nie było. Byłem już zdeterminowany aby dowiedzieć się kto to wykonał.
W kolejnym tygodniu mieliśmy okresową kontrole trzech z naszych samolotów. Jest dużo mechaników czołgających się po samolocie w trakcie takich inspekcji. Właśnie skończyłem swoją zmianę i postanowiłem rzucić okiem na system odpadów jednego z naszych samolotów.
Uznałem, że wśród wszystkich mechaników na pokładzie nikt nie zauważy jednego dodatkowego. Jak można się było spodziewać samolot, który wybrałem miał dodatkowe wyposażenie!
Zacząłem iść tropem systemu rur, pomp i zbiorników. Znalazłem to, co wydawało się być jednostką sterowania dla systemu. Wyglądała jak standardowa jednostka kontrolna awioniki, ale nie miała oznaczeń żadnego rodzaju.
Mógłbym wytropić przewody kontrolne z jednostki do pomp i zaworów, ale nie było tam żadnych obwodów elektrycznych wchodzących do jednostki. Jedyne kable z jednostki były podłączone do głównego zasilacza samolotu. System miał duży zbiornik 1 i 2 mniejsze zbiorniki. Trudno było powiedzieć w ciasnych pomieszczeniu, ale to wyglądało że duży zbiornik może mieć około 50 galonów pojemności (1 galon UK ma ok 4,5l x50 = 225l, USA (mokry) ma ok 3,8l = 190; przyp. Airbag). Zbiorniki byly podłączone do zaworu wypełniania i opróżniania przechodzącym przez kadłub samolotu dokładnie za zaworem opróżniania dla systemu odpadów.
Kiedy miałem okazję by poszukać połączenia pod samolotem znalazłem to sprytnie ukryte za panelem pod panelem używanym do uzyskania dostępu do spływu odpadków.
Zacząłem podążać tropem rurek biegnących od pompy. Te rurki prowadziły do sieci małych rureczek, która kończyła się na końcu krawędzi skrzydła, na poziomie stabilizatorów horyzontalnych .
Jeśli spojrzysz uważnie, na skrzydłach dużego samolotu widać zestaw drutów, o wielkości palca, rozciągający się od opadającej powierzchni boku skrzydła. Są to knoty rozładowujące statyczność. Są one używane do rozpraszania statycznego ładunku elektrycznego, który tworzy się na samolocie w locie.
Odkryłem, że rurki z tego tajemniczego systemu prowadzą do tych knotów (1 na 3 knoty). Zostały “wydrążone” w celu umożliwienia przepływu wszystkiego co dostało się do środka i wypuszczenia tego za pomocą tych fałszywych knotów .
Kiedy byłem na skrzydle, jeden z kierowników dostrzegł mnie. Wyprosił mnie z hangaru mówiąc, że moja zmiana się skończyła i nie jestem autoryzowany do pracy w nadgodzinach.
Następne dni były bardzo pracowite i nie miałem czasu na kontynuowanie mojego śledztwa. Późnym popołudniem, dwa dni od mojego odkrycia, zostałem przywołany do wymiany czujnika temperatury silnika w samolocie mającym startować w przeciągu 2 godzin. Skończyłem pracę i sporządziłem dokumentację.
30 minut później zostałem przywołany do Dyrektora Naczelnego. Gdy wszedłem do jego biura, spostrzegłem, że nasz przedstawiciel związkowy i dwóch nieznanych mi już na mnie czekali. Powiedział mi (przed. zw; przyp. Airbag), że został odkryty poważny problem. Powiedział, że zostałem umieszczony w sprawozdaniu za składanie fałszywych dokumentów.
Zawiesił mnie dyscyplinarnie stwierdzając, że złożyłem fałszywą dokumentację z czujnika temperatury silnika, który zainstalowałem kilka godzin wcześniej. Byłem zupełnie zaskoczony i zacząłem protestować. Mówiłem im, że jest to śmieszne i że wszystkiego dopilnowałem.
W tym miejscu Przedstawiciel Związkowy zarekomendował oględziny samolotu abyśmy mogli wszystko wyjaśnić. Następnie spytał o dwóch mężczyzn obecnych w biurze. DN powiedział mi, że to inspektorzy bezpieczeństwa linii lotniczych, ale nie poda ich nazwisk.
Podążyliśmy do samolotu, który powinien być w powietrzu a był zaparkowany na ziemi. PZ otworzył silnik i odpiął czujnik z numerem seryjnym, ten, który zainstalowałem. Poinformowano mnie, że zostałem zawieszony na tydzień, bez wynagrodzenia, i że mam natychmiast opuścić miejsce.
Pierwszego dnia mojego zawieszenia siedziałem w domu i zastanawiałem się co u lich mi się przydarzyło. Wieczorem otrzymałem telefon. Głos powiedział do mnie: “Teraz już wiesz, co dzieje się z mechanikami, którzy grzebią w czym nie powinni. Następnym razem, gdy zaczniesz grzebać przy systemach nie podlegających Tobie, stracisz pracę! Wspaniałomyślnie, mam nadzieję, że będziesz mógł wrócić wkrótce do pracy” KLIK.
Ponownie musiałem zbierać się z podłogi. Przebiegło mi przez myśl, że to co mi się właśnie przydarzyło musi być bezpośrednio połączone z moim tropieniem sieci tajemniczych rurek.
Następnego ranka DN wezwał mnie. Powiedział, że z powodu mojej doskonałej zawodowej przeszłości zawieszenie zostało zredukowane do jednego dnia, i że powinienem wracać natychmiast do pracy. Jedyne o czym mogłem wtedy myśleć to “co oni próbują ukryć” i “kim ONI są”!
Tego dnia w pracy było jak by się nic się nie stało. Żaden z innych mechaników nie wspomniał o zawieszeniu a mój PZ powiedział mi abym o tym nie rozmawiał. Tej nocy zalogowałem się w Internecie, aby spróbować znaleźć odpowiedzi.
Nie pamiętam już jak do tego doszło ale znalazłem się na stronie wspominającej o chemicznie poskręcanych contrails.
To był moment kiedy wszystko dla mnie się zbiegło. Lecz następnego ranka znalazłem w mojej zamykanej szafce notatkę. Mówiła: “Ciekawość zabija kota. Nie odwiedzaj stron internetowych, które Ciebie nie dotyczą.
To jest to. Teraz wiem, że mnie obserwują.
Chociaż nie wiem co pryskają, mogę powiedzieć, jak oni to robią. Doszedłem do wniosku, że używają “miodowych ciężarówek” . To ciężarówki opróżniające odpady ze zbiorników toalet.
Porty lotnicze zazwyczaj zawierają umowy na tego typu prace i nikt nie
- sortuj według:
- 85 KB
- 18 maj 10 18:40
-
10 -
4 -
0 -
0
14 plików
10,07 MB