Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Space Engineers v01.007.005 setup.exe

M4gist3r / Gry / Space Engineers / Space Engineers v01.007.005 setup.exe
Download: Space Engineers v01.007.005 setup.exe

496,25 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
Features
Beacon block
Copy, paste, delete (CTRL+C, CTRL+V, CTRL+X)
Updated drill texture
Updated help screen
Error message added when whole world cannot be loaded due to memory
Fixes
Fixed black screen (now a dialog is shown when graphics card is under min requirements)
Fixed performance issues when building large number of blocks
Fixed crash during loading Particle Library on some configurations
Fixed camera issues when standing close to wall
Fixed wrong character speed in HUD
Fixed workshop names (there were problems with non-ANSI characters, now using UTF-8)

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

obrazek

Space Engineers to drugi z kolei projekt autorstwa założonego w 2010 roku studia Keen Software House, twórców zręcznościowej strzelanki Miner Wars 2081. Kolejny tytuł czeskiego zespołu deweloperskiego jest rasowym sandboksem osadzonym w kosmosie.

Akcja Space Engineers rozgrywa się w przyszłości, ale autorzy gry opierali się na współczesnych osiągnięciach NASA i nie stworzyli niczego, co by nie mogło powstać w najbliższych 60 latach. W grze wcielamy się w inżyniera i zajmujemy się rozbudową stacji kosmicznych, konstruowaniem budowli oraz statków, a także wykorzystujemy zdobyte zasoby i jednostki. Jako że Space Engineers jest reprezentantem gatunku sandbox, gracz otrzymał odpowiednio dużą swobodę w działaniu.

Tytuł został opracowany na autorskim silniku nazwanym VRAGE 2.0. Choć oprawa wizualna prezentuje się naprawdę przyzwoicie, to jednak największym osiągnięciem Czechów jest realistyczny, zaawansowany silnik odpowiadający za fizykę, dzięki któremu można demontować, modyfikować, uszkadzać, a nawet niszczyć poszczególne obiekty.


Inne pliki do pobrania z tego chomika
Aktualizacja udostępnia nam nowy standard transportu i kolekcjonowania przedmiotów. Zapowiedziane wcześniej przenośniki, łącznie z kolektorami i złączami otwierają nam nowe możliwości rozładunku i logistyki podczas procesu przetwarzania rudy i wytwarzania gotowych komponentów. Rury przenośnika (conveyor tube) Bardzo przydatny system umożliwiający transport przedmiotów między kontenerami. Nowe bloki umożliwiają stworzenie skomplikowanych systemów pozwalających na lepszą organizacje swojego czasu podczas szykowania komponentów. Blok kolektora (collector block) Coś co docenią wszyscy górnicy. Blok umożliwiający przechwytywanie (trafnie opisywany przez Was na forum jako „kosmiczny odkurzacz”) obiektów dryfujących w przestrzeni i przekazujący je do systemu rur (conveyor tube). Wydobycie właśnie stało się dużo łatwiejsze i przyjemniejsze. Nie trzeba kombinować z ustawieniami generatora grawitacji by skutecznie kolekcjonować wszystkie kawałki rudy. Blok złącza (connector block) Ten blok jest natomiast odwrotnością bloku kolektora. Wysyła dostarczone przedmioty (obiekty) w przestrzeń kosmiczną. W poniższym filmiku widzimy kilka interesujących zastosowań tego systemu. Zapowiedziana jest rozbudowa tego bloku o możliwość wykorzystania go jako system przeładunku/rozładunku statku i/lub statku/stacji. Podsumowanie Te 3 bloki są główną zawartością dzisiejszej aktualizacji. Niestety nadal nie słychać nic o serwerach dedykowanych i zapowiedzianej jakiś czas temu gruntownej aktualizacji trybu multiplayer. Myślę, że można spodziewać się większych zmian już w przyszłym tygodniu. Nowości (WAŻNE: to dopiero pierwsza, testowa wersja tych bloków. W przyszłości zostanie wydana bardziej realistyczna wersja) - Rury przenośnika - do transportowania przedmiotów z jednego kontenera (ekwipunku) do innego - Blok kolektora - potrafi kolekcjonować (wychwytywać) dryfujące w pobliżu obiekty i transportować je do kontenera - Blok złącza - pierwsza wersja systemu umożliwiającego wyrzucanie przedmiotów w przestrzeń kosmiczną, w niedalekiej przyszłości będzie umożliwiał zadokowania i transfer przedmiotów między statkami/stacją - Status połączenia z serwerem Poprawki - Usunięto opóźnienie powstałe z czasu ładowania się tekstur przy uruchamianiu konfiguracji paska narzędzi - Poprawiono poświatę światła sygnalizacyjnego po odłączeniu go od zasilania - Poprawiono okno dołączania do serwera po minimalizacji okna gry (był czyszczony, ale nie odświeżany) - Poprawiono optymalizacje trybu 3-cio osobowego - Poprawiono możliwość wyłączenia antyaliasingu
Change log - 01.002.014, 2013-10-23 This update was mostly about fixes Features - added experimental support for much larger worlds, see http://forums.keenswh.com/post/experimental-support-for-much-larger-worlds-6585613?pid=1280033112 - added community localization: Czech, Danish, Dutch, German, Icelandic, Polish and Spanish - increased maximum jet-pack speed from 3.4 m/s to 5.7 m/s (8 m/s diagonally) - minor performance optimization of thrust effects Fixes - fixed highlight blinking - fixed asteroid physics after collisions - fixed leaving cockpit during crashes - fixed crash during deformation - fixed interior wall rotation - fixed blinking when many objects are rendered
Change log - 01.002.009, 2013-10-21 Features/Changes precise building mode (building in full interiors is easier) more visible object highlight Bug Fixes fixed startup audio issues fixed crash when cockpit is removed from ships and stations fixed crash during deformation fixed refresh rate issues fixed crash when dragging items to toolbar fixed crash with occlusion queries fixed filesystem unsufficient permission crash fixed render crash after longer play fixed crash in physics when updating shape of light fixed crash when leaving ladder fixed saving issues and crashes fixed cockpit drawing when cockpit was visible through other geomerty (after leaving it) fixed large thrust physics shape fixed disconnecting small thrust on small ships fixed crash when assigning controls in options fixed crash when removing block from large station or ship fixed rare crash when building using CTRL key Undocumented Changes added save dialog for autosaving
Nowości - Blok (tafla) szkła - Dwa nowe rodzaje kokpitów (mogą być używane w trybie pierwszo i trzecio osobowym) - Blok masy – umożliwia oddziaływanie obiektów między sobą za sprawą siły grawitacji - Możliwość scroll’owania listy bloków - Zapis gry wykonywany jest w tle - Prędkość meteorytów została zmniejszona - Renderowanie i aktualizacja obiektów w grze są teraz niezależne (zwiększona optymalizacja, usunięcie limitu FPS) Poprawki - Poprawiony lag powodowany przez 3-cio osobową kamerę - Poprawiono błędy uruchamiania powodowane przez egzekwowanie polityki FIPS - Poprawiono błąd z kopiowaniem frachtowców - Poprawiono dźwięk ambulatorium - Poprawiono malowanie bez podglądu w trybie survival Aktualizacja 01.025.015 - Poprawiono problem z nie wspieranymi kartami graficznymi Aktualizacja 01.025.018 - Redukcja zużycia CPU (powinno pomóc na zgłaszany przez sporą ilość graczy problem z optymalizacją gry) - Poprawiono crash przy dzieleniu większej ilości materiałów - Dodano więcej statystyk na ekranie debugowania (shift + F11) Aktualizacja 01.025.020 - Poprawiono optymalizacje w trybie 3-cio osobowym - Poprawiono błąd z interakcją w trybie 3-cio osobowym - Poprawiono odcień okna/szyby - Poprawiono optymalizacje silnika dźwięków Aktualizacja 01.025.021 - Poprawiono optymalizacje silnika dźwięków
Długo oczekiwana aktualizacja 01.018.021 jest już dostępna. Wprowadza kilka mniejszych zmian, które z pewnością dawały się we znaki wszystkim inżynierom pracującym nad większymi projektami. Poza tym dobra wiadomość dla posiadaczy słabszych komputerów – aktualizacja wprowadza znaczną optymalizację gry! Większa paleta kolorów Największą z wprowadzanych zmian jest możliwość tworzenia dowolnej ilości kolorów na podstawie różnych konfiguracji. W grze udostępniony został specjalny panel, aktywowany przyciskiem P, zawierający wszystkie ustawienia barw, saturacji, oraz natężenie. By wybrać stworzony wcześniej kolor korzystamy z kombinacji SHIFT+P. Dodatkową zmianą jest możliwość kolorowania elementów, które nie są blokami pancerza. Koniec z wystającymi, białymi końcówkami silników. Kolorowanie dotyczy wyłącznie niektórych bloków w tym m.in. wewnętrznej ściany. Rozwinięcie panelu kontrolnego W panelu kontrolnym również pojawiło się kilka ważniejszych zmian. Długo oczekiwaną podstawą jest możliwość nazywania elementów. Nie musimy już przekopywać się przez całą listę rotorów by trafić na ten zamykający ładownie, kontrola nad statkiem stała się łatwiejsza. Zmiany dotknęły również generatora grawitacji. Od teraz mamy możliwość ustalenia zasięgu w którym generowana jest siła. Przelatujący statek już nie będzie odrywał ze stacji luźno leżących przedmiotów! Inne zmiany Poza tym kilka mniej znaczących rzeczy. Generując nowy świat otrzymujemy przygotowany dok konstrukcyjny (na podstawie magnetycznych nóżek, które przytrzymują budowany statek w jednej pozycji), konstruując mały statek mamy możliwość skorzystania z drzwiczek do kokpitu znajdujących się od jego wewnętrznej strony. Do tego otrzymaliśmy zapowiedziane poprawki trybu multiplayer. Wszystkie funkcjonalności istniejące w trybie jednoosobowym powinny być już sprawne w przypadku gry wieloosobowej. Podsumowanie Nowości - Możliwość kreowania nowych kolorów (domyślnie przycisk P, SHIFT+P umożliwia wybranie koloru) - Konfiguracja zasięgu generatorów grawitacji - Synchronizacja ustawień statków w trybie wieloosobowym – Światła, światła kierunkowe, silniki, lądowniki, oraz inne funkcjonalne bloki możliwe do zainstalowania na statku - Możliwość nazywania obiektów w panelu kontrolnym - Dodano dok konstrukcyjny (magnetyczny) w domyślnej bazie - Dodano drugie wejście do małego kokpitu - Zmieniono nazwę ciągu - Zmieniono nazwę reflektora - Dodano blok przejścia (zamiast istniejącej do tej pory drabiny) Poprawki - Znaczące poprawki optymalizacji gry - Poprawiono zwalnianie gry na niektórych systemach - Poprawiono opóźnienie eksplozji - Poprawiono efekt cząsteczkowy występujący podczas eksplozji - Poprawiono obrażenia wyrządzane ciężkiemu pancerzowi (powinien być bardziej odporny) - Poprawiono kształt wiertła - Poprawiono przenikające okręt rakiety - Poprawiono błąd symetrii niektórych bloków - Zredukowano wymaganą pamięć podczas budowy Aktualizacja 01.018.023: - Poprawiono błąd z próbą wycinania obiektu, który jest kontrolowany przez innego gracza - Poprawiono błąd przy kopiowaniu/wklejaniu stacji
Features multiplayer (creative mode) landing gear magnetic force increased crosshair for small ship weapons improved performance added Russian language Fixes fixed audio issues fixed rare crash in drag and drop fixed custom collision shapes fixed placing of some objects (small ship weapons) fixed moving doors
Uwaga, niektóra antywirusy wykrywają w tej wersji wirsua, jest to fałszywy alarm, więcej tutaj: http://steamcommunity.com/app/244850/discussions/1/684839199452951202/?l=polish
Update 01.004.011 Fixed corrupted files during saving, inertial dampeners off, modding 3D models, red gizmo for removing, and more. Full list of changes below: Features Inertial dampeners on a ship can be turned on/off - press key 'X' (when off, ship won't auto-decelerate) Modding of 3D models is now possible - see our MODDING page http://www.spaceengineersgame.com/modding.html and look for MwmBuilder in the game folder Localizations updated CTRL, ALT and SHIFT keys are now bindable Red semi-transmarent gizmo used for showing which blocks are going to be removed is now more visible New buttons for Steam Workshop Minor improvements Fixes Fixed corrupted files during saving Steam Workshop screenshots have proper resolution and do not contain saving wheel When language is changed, HUD texts are refreshed Fixed refinery and large thrust collision models Fixed few notification texts
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności